eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków TrybunalskiPrzebudowa ulicy Zamkowej (na odcinkuPlac Czarnieckiego - ulica Jerozolimska) wraz z przebudową mostu w Piotrkowie Trybunalskim w ramach projektu Trakt Wielu Kultur - rozwój potencjału turystycznego Miasta poprzez rewitalizację zabytkowych obszarów Piotrk

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-23

Piotrków Trybunalski: Przebudowa ulicy Zamkowej (na odcinku: Plac Czarnieckiego - ulica Jerozolimska) wraz z przebudową mostu w Piotrkowie Trybunalskim w ramach projektu Trakt Wielu Kultur - rozwój potencjału turystycznego Miasta poprzez rewitalizację zabytkowych obszarów Piotrkowa Trybunalskiego
Numer ogłoszenia: 36955 - 2010; data zamieszczenia: 23.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Piotrków Trybunalski , ul. Pasaż Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7327796, faks 044 7327798.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piotrkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Zamkowej (na odcinku: Plac Czarnieckiego - ulica Jerozolimska) wraz z przebudową mostu w Piotrkowie Trybunalskim w ramach projektu Trakt Wielu Kultur - rozwój potencjału turystycznego Miasta poprzez rewitalizację zabytkowych obszarów Piotrkowa Trybunalskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy obejmuje: 1. Branża drogowa - Przebudowa Rozbudowa ulicy Zamkowej na odcinku od Placu Czarnieckiego do ulicy Jerozolimskiej w Piotrkowie Trybunalskim, 2. Branża sanitarna - Przebudowa przyłączy wodociągowych oraz wymiana armatury wodociągowej na istniejącej sieci wodociągowej, 3. Branża sanitarna - Kanalizacja deszczowa wraz z przyłączami, 4. Branża sanitarna - Kanalizacja sanitarna wraz z przyłączami, 5. Budowa przepustu przez rzekę Strawę wraz z rozbiórka istniejącego mostu, 6. Branża teletechniczna - przebudowa mostu na rzece Strawa na ulicy Zamkowej w Piotrkowie Trybunalskim - rozwiązanie kolizji z istniejącą siecią TP, 7. Branża elektryczna - oświetlenie uliczne, 8. Branża elektryczna - budowa sieci elektroenergetycznej kablowej wraz z przyłączami elektroenergetycznymi oraz rozbiórka linii napowietrznej, 9. Remont budynków stacji elektroenergetycznych. w następującym zakresie: 1. Branża drogowa 1.1. Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze: odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy robotach ziemnych, mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni, wywóz dłużyc, gałęzi i karpiny na odległość do 5 km, roboty rozbiórkowe i demontażowe nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych oraz nawierzchni z brukowca, trylinki, płyt betonowych, kostki betonowej, krawężników kamiennych i betonowych, ław pod krawężniki z betonu, frezowanie nawierzchni bitumicznej o grubości do 4 cm wraz z wywozem gruzu z terenu budowy na odległość 5 km; 1.2. Roboty ziemne: wykopy w gruncie kat. I-IV z transportem urobku na odległość 5 km, formowanie i zagęszczanie nasypów w gruncie kat. I-IV; 1.3. Podbudowy: profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, warstwy gruntu stabilizowanego cementem, podbudowy pomocnicze z kruszywa łamanego 0-63 stabilizowanego mechanicznie, podbudowy zasadnicze z BA 0-20, wykonanie warstwy wyrównawczej z BA0-12, oczyszczenie i wykonanie wiązań międzywarstwowych; 1.4. Nawierzchnia jezdni: warstwa wiążąca z BA-0-16, warstwa ścieralna z SMA 0-9,6; 1.5. Krawężniki betonowe 20-30 i granitowe 20-30 z wykonaniem ław betonowych; 1.6. Regulacja pionowa studzienek rewizyjnych, skrzynek ulicznych gazowych i wodociągowych, studni teletechnicznych; 1.7. Ławy betonowe pod ścieki z betonu B 15; 1.8. Nawierzchnie chodników, jezdni i ścieków: z płyt granitowych ciemnoszarych płomieniowanych 90-90-10 cm na podsypce cementowo-piaskowej z zalaniem spoin masami chemoutwardzalnymi, z kostki kamiennej płomieniowanej 8-8 grub. 10 cm na podsypce cementowo-piaskowej z zalaniem spoin masami chemoutwardzalnymi, z cegły klinkierowej drogowej układanej na rąb na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin masami chemoutwardzalnymi, z płyt kamiennych płomieniowanych żółtych 45-45 cm grub. 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej; 1.9. Chodniki i zjazdy z kostki betonowej kolorowej grubości 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej na warstwie gruntu stabilizowanego cementem i na podbudowie z kruszyw łamanych 0-63; 1.10. Obrzeża betonowe 8-30 na ławach piaskowych; 1.11. Roboty wykończeniowe: odtworzenie osnowy geodezyjnej, sadzenie drzew liściastych form kulistych, przełożenie nawierzchni wjazdu i regulacja bramy wjazdowej, ogrodzenie z siatki o wysokości 1,5 m na słupkach stalowych, montaż metalowych koszy na śmieci; 1.12. Oznakowanie pionowe: demontaż tarcz znaków drogowych wraz z słupkami, montaż tarcz znaków drogowych średnich, odblaskowych II generacji na słupkach z rur stalowych o 70 mm i h= 3,5 m. 1.13. Oznakowanie poziome: malowanie linii segregacyjnych i przejść dla pieszych na jezdni masami chemoutwardzalnymi odblaskowymi; 2. Branża sanitarna - przebudowa przyłączy wodociągowych oraz wymiana armatury wodociągowej na istniejącej sieci wodociągowej 2.1. Roboty rozbiórkowe i demontażowe nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych, podbudowy z kruszyw, chodników, zasuw, hydrantów żeliwnych; 2.2. Odtworzenie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych SMA, podbudowy z kruszyw, chodników, krawężników betonowych, chodników; 2.3. Wywóz gruzu na składowisko Wykonawcy; 2.4. Roboty ziemne; wykopy umocnione, ręczne zasypywanie wykopów, zagęszczenie (wsk. 1.0), obsianie skarp w ziemi urodzajnej; 2.5. Roboty montażowe - rurociągi PE, nawiertki, zasuwy domowe, zasuwy na sieci wodociągowej, hydranty: staromiejski i podziemne, 2.6. Próby szczelności sieci i przyłączy wodociągowych; 2.7. Dezynfekcja i płukanie sieci wodociągowej; Wszystkie elementy żeliwne muszą być wykonane z żeliwa sferoidalnego. 3. Branża sanitarna - kanalizacja deszczowa wraz z przyłączami 3.1. Roboty rozbiórkowe i demontażowe: nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych, płyt drogowych betonowych- sześciokątnych, krawężników betonowych, podbudowy z kruszyw, chodników, studzienek ściekowych, studni rewizyjnych z kręgów betonowych; 3.2. Odtworzenie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych SMA, płyt drogowych betonowych, chodników betonowych, podbudowy z kruszyw, chodników, krawężników betonowych, chodników betonowych; 3.3. Wywóz gruzu na składowisko wykonawcy 3.4. Roboty ziemne, wykopy umocnione, ręczne zasypywanie wykopów, zagęszczenie (wsk. 1.0), obsianie skarp w ziemi urodzajnej; 3.5 Roboty montażowe - kanały z rur PVC wraz z kształtkami, kanały z rur typu WIPRO wraz z kształtkami, studzienki kanalizacyjne z tworzyw, studnie rewizyjne z kręgów betonowych monolityczne, włazy klasy D400 z wypełnieniem betonowym z uszczelką zatopioną w korpusie na stałe, studzienki ściekowe uliczne, podłączenie rynien spustowych (syfony Geigera) osadniki wirowe, wyloty do rzeki Strawy. 4. Branża sanitarna - kanalizacja sanitarna wraz z przyłączami 4.1. Roboty rozbiórkowe i demontażowe: nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych, podbudowy z kruszyw, studni rewizyjnych z kręgów betonowych; 4.2. Odtworzenie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych SMA, podbudowy z kruszyw; 4.3. Wywóz gruzu na składowisko Wykonawcy 4.4. Roboty ziemne, wykopy umocnione, zagęszczanie, ręczne zasypywanie wykopów, zagęszczenie (wsk. 1.0) obsianie skarp w ziemi urodzajnej; 4.5. Roboty montażowe - kanały z rur kamionkowych podwójnie szkliwionych wraz z kształtkami kamionkowymi kielichowymi, studnie rewizyjne z kręgów betonowych monolityczne, włazy klasy D400 z wypełnieniem betonowym z uszczelką zatopioną w korpusie na stałe - 4 włazy wentylowane. 5. Budowa przepustu przez rzekę Strawę wraz z rozbiórka istniejącego mostu, 5.1. Rozbiórka elementów mostowych: demontaż balustrad stalowych, rozbiórka gzymsów podporęczowych z kamienia, rozbiórka izolacji z papy izolacyjnej, rozbiórka warstwy betonu nad sklepieniami odcinkowymi, rozbiórka sklepień odcinkowych z klinkieru, rozbiórka belek stalowych sklepień, rozbiórka przyczółków z kamienia wielkowymiarowego łupanego i rozbiórka pilastrów na czołach mostu; 5.2. Rozbiórka elementów dróg wraz z transportem: rozbiórka chodników z płyt betonowych wraz z podsypką piaskową, rozbiórka krawężników kamiennych i betonowych, rozbiórka nawierzchni bitumicznej wraz z podbudową z bruku, rozbiórka umocnienia półek koryta rzeki, 5.3. Roboty ziemne; wykopy obiektowe w gruntach niespoistych, zasypanie obiektu mostowego wraz z zagęszczeniem; 5.4. Pale fundamentowe wiercone d=400 L=10,0m z betonu B30 zbrojone stalą żebrową; 5.5. Zbrojenie betonu stalą: (St3SX-b) przyczółków, płyty przęsła, siatki dla podłoża pod nawierzchni chodników, stalą BSt500S przyczółków i płyt przęsła; 5.6. Wykonanie elementów przepustu z betonu: konstrukcyjnego - fundamenty, ściany przyczółków, płyty przęsła, podłoże pod nawierzchnię chodników oraz z betonu niekonstrukcyjnego - wykonanie podłoża pod ławy fundamentowe; 5.7. Izolacja obiektu mostowego - przepustu: izolacja powłokowa bitumiczna wykonana na zimno, izolacja płyty pomostu obiektu mostowego z papy termozgrzewalnej; 5.8. Elementy bezpieczeństwa ruchu typ ciężki i typ lekki z zabezpieczeniem antykorozyjnym balustrad (przez ocynkowanie), 5.9. Roboty wykończeniowe: umocnienie skarp, rowów i ścieków płytami betonowymi. 5.10. Inne roboty mostowe: prace pomiarowe, pompowanie wody w trakcie budowy, projekt oraz próbne obciążenie pali fundamentowych, sprawdzenie szczelności kanału sanitarnego po wykonaniu fundamentów palowych, usunięcie kolizji z kablami i liniami napowietrznymi elektro-energetycznymi; 6. Branża teletechniczna - przebudowa mostu na rzece Strawa na ulicy Zamkowej w Piotrkowie Trybunalskim - rozwiązanie kolizji z istniejącą siecią TP 6.1. Wciąganie kabla XzTKMXpw 25×4×0,5 do wolnej rury kanalizacji teletechnicznej. 6.2. Wykonanie złączy równoległych, kabli wypełnionych z zastosowaniem łączników modułowych i termokurczliwych osłon wzmocnionych. 6.3. Wyłączenie kabla równoległego ze złącza kabla wypełnionego. 6.4. Wciąganie rury kanalizacji wtórnej do wolnej rury kanalizacji teletechnicznej. 6.5. Montaż złączy rur kanalizacji wtórnej. 6.6. Wciąganie kabla światłowodowego do kanalizacji wtórnej. 6.7. Montaż złączy przelotowych. 6.8. Montaż w studni zapasów kabla światłowodowego. 6.9. Wykonanie wszystkich wymaganych przepisami pomiarów dla kabla wypełnionego i światłowodowego 7. Branża elektryczna - oświetlenie uliczne 7.1. Demontaż istniejących słupów oświetlenia ulicznego, wraz z oprawami. 7.2. Demontaż istniejących opraw oświetlenia ulicznego wraz z wysięgnikami. 7.3. Demontaż istniejącej i montaż nowej rozdzielni oświetlenia ulicznego. 7.4. Demontaż istniejącej nawierzchni chodników (płyty betonowe 50×50×7cm), pod roboty kablowe. 7.5. Wykopanie rowów kablowych w sposób ręczny, w gruncie kat. III. 7.6. Wykopanie rowów kablowych w sposób mechaniczny w gruncie kat. III-IV. 7.7. Wykonanie podsypki z warstwy piasku, pod linie kablowe. 7.8. Ułożenie rur osłonowych, kabli. 7.9. Ułożenie kabli zasilania oświetlenia ulicznego. 7.10. Ułożenie bednarki uziemiającej. 7.11. Zasypanie rowów kablowych z ich odpowiednim zagęszczeniem (wskaźnik 1,0). 7.12. Wymiana istniejących linii kablowych, zasilających oświetlenie uliczne (w miejscach wskazanych w dokumentacji projektowej). 7.13. Montaż i stawianie słupów oświetlenia ulicznego. 7.14. Zasypanie rowów kablowych. 7.15. Montaż wysięgników i opraw oświetlenia ulicznego. 7.16. Wykonanie nowych nawierzchni chodników (płyty betonowe 50×50×7cm), po robotach kablowych. 7.17. Wykonanie obowiązujących prób i badań wykonanej instalacji. 8. Branża elektryczna - budowa sieci elektroenergetycznej kablowej wraz z przyłączami elektroenergetycznymi oraz rozbiórka linii napowietrznej, 8.1. Demontaż istniejącej nawierzchni chodników (płyty betonowe 35×35×5cm), pod roboty kablowe. 8.2. Demontaż istniejącej podbudowy z mas mineralno-bitumicznych, pod roboty kablowe. 8.3. Wykonanie rowów kablowych w sposób ręczny, w gruncie kat. III. 8.4. Wykonanie podsypki z warstwy piasku, pod linie kablowe. 8.5. Ułożenie rur osłonowych, kabli. 8.6. Ułożenie kabli elektroenergetycznych, ziemnych. 8.7. Ułożenie bednarki uziemiającej. 8.8. Zasypanie rowów kablowych z ich odpowiednim zagęszczeniem (wskaźnik 1,0). 8.9. Montaż złączy kablowych, na prefabrykowanych fundamentach. 8.10. Montaż złączy kablowych w wykonanej wnęce. 8.11. Wykonanie bruzd dla rur ochronnych, ich zaprawienie i zatynkowanie. 8.12. Ułożenie rur ochronnych układanych na tynku, 8.13. Wciąganie kabli zasilających, do rur ochronnych. 8.14. Wykonanie nowych nawierzchni chodników (płyty betonowe 35×35×5cm), po robotach kablowych. 8.15. Wykonanie tablic licznikowych, odbiorców. 8.16. Montaż zabezpieczeń zalicznikowych, odbiorców. 8.17. Wykonanie obowiązujących prób i badań wykonanej instalacji. 8.18. Demontaż istniejącej, napowietrznej sieci elektroenergetycznej (słupów, linii napowietrznej i przyłączy), po wybudowaniu zasilania ziemnego i podłączeniu wszystkich odbiorców. 9. Remont budynków stacji elektroenergetycznych. 9.1. Roboty budowlane dla stacji elektroenergetycznej ZAMUROWA; 9.1.1. Wykonanie nadproża i wykucie otworu drzwiowego w ścianie rozdzielni nn. 9.1.2. Zamurowanie istniejących otworów drzwiowych z dwukrotnym tynkowaniem. 9.1.3. Wykonanie kanałów w rozdzielni nN i SN. 9.1.4. Wykonanie w ścianie fundamentowej otworu kablowego, o średnicy 50cm. 9.1.5. Wykonanie przepustów kablowych rurą AROT. 9.1.6. Wykonanie posadzki cementowej na podbudowie z chudego betonu oraz wykonanie izolacji poziomej z folii PE. 9.1.7. Wykonanie obramowania kanałów. kątownikami stalowymi. 9.1.8. Wykonanie częściowego przykrycia kanałów kablowych przykrywami z blachy ryflowanej. 9.1.9. Wymiana drzwi zewnętrznych w budynku stacji. 9.1.10. Przygotowanie podłoża do malowania, uzupełnienie braków, szpachlowanie oraz dwukrotne malowanie farbą emulsyjną. 9.1.11. Wykonanie naprawy tynku zewnętrznego stacji. 9.2. Roboty elektryczne dla stacji elektroenergetycznej ZAMUROWA: 9.2.1. Demontaż istniejącej rozdzielni SN. 9.2.2. Demontaż istniejącej rozdzielni nN. 9.2.3. Demontaż istniejącego transformatora. 9.2.4. Demontaż istniejących połączeń szynowych. 9.2.5. Demontaż istniejącej szafki pomiarowo-sterowniczej oświetlenia ulicznego. 9.2.6. Montaż 3-polowej rozdzielni SN typu ROTOBLOK SF lub o równoważnych parametrach. 9.2.7. Montaż 14-polowej rozdzielni nN typu RN-W. 9.2.8. Montaż transformatora olejowego, o mocy 400kVA. (dostarcza PGE), 9.2.9. Wykonanie oszynowania stacji. 9.2.10. Wykonanie instalacji oświetlenia i gniazd wtykowych w stacji. 9.2.11. Montaż baterii kondensatorów statycznych (biegu jałowego transformatora). 9.2.12. Montaż przekładników prądowych, pomiaru półpośredniego energii elektrycznej. 9.2.13. Montaż i uruchomienie pomiaru energii elektrycznej. 9.2.14. Montaż ograniczników przepięć. 9.2.15. Ułożenie w kanałach stacji, wszystkich połączeń kablowych, wykonanie głowic kablowych SN, itp. 9.2.16. Wykonanie wszystkich, wymaganych przepisami prób i badań, urządzeń i instalacji elektrycznych w stacji. 9.3. Roboty budowlane dla stacji elektroenergetycznej PERECA: 9.3.1. Zamurowanie istniejących otworów z dwukrotnym tynkowaniem. 9.3.2. Wykonanie zmian kanału kablowego w rozdzielni SN, zgodnie z dokumentacją. 9.3.3. Uzupełnienie posadzki betonem zatartym na gładko. 9.3.4. Wykonanie obramowania kanałów, kątownikami stalowymi. 9.3.5. Wykonanie częściowego przykrycia kanałów kablowych przykrywami z blachy ryflowanej. 9.3.6. Przygotowanie podłoża do malowania, uzupełnienie braków, szpachlowanie oraz dwukrotne malowanie farbą emulsyjną. 9.4. Roboty elektryczne dla stacji elektroenergetycznej PERECA: 9.4.1. Demontaż istniejącej rozdzielni SN. 9.4.2. Demontaż istniejącej rozdzielni nN. 9.4.3. Demontaż istniejącego transformatora. 9.4.4. Demontaż istniejących połączeń szynowych. 9.4.5. Demontaż istniejącej szafki pomiarowo-sterowniczej oświetlenia ulicznego. 9.4.6. Montaż 4-polowej rozdzielni SN typu ROTOBLOK SF o równoważnych parametrach.. 9.4.7. Montaż 11-polowej rozdzielni nN typu RN-W, 9.4.8. Montaż transformatora olejowego, o mocy 400kVA. ( dostarcza PGE), 9.4.9. Wykonanie oszynowania stacji. 9.4.10. Wykonanie instalacji oświetlenia i gniazd wtykowych w stacji. 9.4.11. Montaż baterii kondensatorów statycznych (biegu jałowego transformatora). 9.4.12. Montaż przekładników prądowych, pomiaru półpośredniego energii elektrycznej. 9.4.13. Montaż i uruchomienie pomiaru energii elektrycznej. 9.4.14. Montaż ograniczników przepięć. 9.4.15. Ułożenie w kanałach stacji, wszystkich połączeń kablowych, wykonanie głowic kablowych SN, itp. 9.4.16. Wykonanie wszystkich, wymaganych przepisami prób i badań, urządzeń i instalacji elektrycznych w stacji. WARUNKI WYKONANIA ROBÓT 1. Przed przystąpieniem do przetargu należy dokonać wizji lokalnej obiektu w miejscu realizacji zamówienia; 2. Wszystkie roboty winny być prowadzone zgodnie z Prawem Budowlanym przez osoby posiadające stosowne uprawnienia budowlane; 3. Rozpoczęcie robót należy zgłosić do odpowiednich jednostek - gestorów sieci, celem poinformowania o ww. robotach i czasie ich trwania; 4. Włączenie kanalizacji deszczowej i sanitarnej do sieci miejskiej wykonać w uzgodnieniu z PWiK i MZDiK. 5. Wszystkie materiały użyte do budowy muszą posiadać: Certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazując, że zapewniono zgodność z kryteriami właściwych przepisów i dokumentów technicznych. Deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z: Polską Normą lub Aprobatą techniczną w przypadku wyrobów, dla których nie ustanowiono Polskiej Normy, jeżeli nie są objęte certyfikacją. 6. Kontroli jakości materiałów i wykonywanych robót dokonują w imieniu zamawiającego inspektorzy nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami ustawy prawo budowlane, specyfikacjami technicznymi. 7. Prace wykonywane będą w terenie z gęstą infrastrukturą , być może, że częściowo nierozpoznaną i niektóre roboty ziemne muszą być wykonywane ręcznie; 8. Prace w branży elektroenergetycznej będą prowadzone pod nadzorem inspektorów nadzoru zamawiającego i Rejonu Energetycznego; z uwagi na zbliżenia i skrzyżowania kabli projektowanych z istniejącymi kablami nn i sn- wykonanie robót należy uzgadniać z Zakładem Energetycznym w celu ich wyłączenia spod napięcia podczas trwania robót; czasy przerw w zasilaniu w energię elektryczną oraz wodę nie mogą być dłuższe niż 8 godzin i uzgadniane każdorazowo z gestorami sieci; 9. Wszystkie roboty w branży instalacyjnej i elektroenergetycznej muszą być prowadzone synchronicznie z robotami drogowymi i mostowymi; koordynatorami całości robót są Inżynier Kontraktu i generalny wykonawca, którym firmy podwykonawcze muszą być podporządkowane w zakresie konstrukcji harmonogramu robót, bieżącej ich organizacji, formalnych procedur; 10. Niezbędna jest codzienna obecność na placu budowy Kierownika Budowy oraz Kierownika Robót w branży, która aktualnie wykonuje swoje roboty; 11. Dokumentem potwierdzającym realizację zamówienia jest protokół odbioru końcowego; w branży elektroenergetycznej dodatkowo wraz z protokółem odbioru technicznego dokonanego przez Zakład Energetyczny; 12. Podczas realizacji robót wykonawca będzie przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych ( Dz.U. nr 47,Poz. 401); 13. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą także: 13.1 Wykonanie i montaż dwóch tablic informacyjnych z blachy ocynkowanej bądź powlekanej ; treść i lokalizacja w uzgodnieniu z zamawiającym; 13.2 zapewnienie kompleksowej obsługi geodezyjnej inwestycji oraz wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przez uprawnionego geodetę; 13.3 opracowanie dokumentacji powykonawczej w 4 egzemplarzach w każdej branży; 13.4 Przeprowadzenie kamerą inspekcyjną inspekcji wszystkich wykonanych kanałów i przykanalików po ich ułożeniu oraz dołączenie raportu do dokumentów odbiorowych (Koszt ułożenia kanałów deszczowych i sanitarnych wycenić wraz z ceną ich inspekcji); 13.5 Uzyskanie koniecznych zezwoleń i uiszczenie opłat u zarządców dróg za zajęcie pasa drogowego; 13.6 Właściwe oznakowanie dróg (zgodnie z zatwierdzonymi projektami organizacji ruchu), zabezpieczenie wykopów przed dostępem osób postronnych, wykonanie przejść dla pieszych; 13.7 Dostarczenie , zainstalowanie i obsługa wszystkich tymczasowych urządzeń zabezpieczających takich jak: zapory, światła ostrzegawcze, sygnały, ogrodzenia, poręcze, kładki dla pieszych itp. niezbędnych do ochrony robót i zapewniających bezpieczeństwo pieszych oraz pojazdów. 13.8 Odtworzenie nawierzchni dróg i wjazdów do stanu pierwotnego, a w przypadku, gdy projekt drogowy przewiduje inne niż dotychczasowe zagospodarowanie terenu - doprowadzenie do stanu projektowanego; 13.9 Wykonanie koniecznych badań zagęszczeń gruntu celem odtworzenia i odbudowy nawierzchni drogowych zgodnie z Polską Normą: Drogi samochodowe. Roboty ziemne. Wymagania i badania -PN-S-02205. Wskaźniki zagęszczenia gruntu oznaczyć zgodnie z normą BN-778931-12; 13.10 Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji na powierzchni ziemi i za urządzenia podziemne, takie jak rurociągi, kable itp. oraz uzyska od odpowiednich władz będących właścicielami tych urządzeń- potwierdzenie informacji dostarczonych mu przez Zamawiającego w ramach planu ich lokalizacji. Wykonawca zapewni właściwe oznaczenie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem tych instalacji i urządzeń w czasie trwania budowy; 13.11 Wykonawca zobowiązany jest umieścić w swoim harmonogramie rezerwę czasową dla wszystkich rodzajów robót, które mają być wykonane w zakresie przełożenia instalacji i urządzeń podziemnych na terenie budowy i powiadomić inspektora nadzoru i władze lokalne o zamiarze rozpoczęcia robót. O fakcie przypadkowego uszkodzenia tych instalacji Wykonawca bezzwłocznie powiadomi inspektora nadzoru i zainteresowane władze oraz będzie z nimi współpracował dostarczając wszelkiej pomocy potrzebnej przy dokonywaniu napraw. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych wykazanych w dokumentach przekazanych mu przez zamawiającego. Zamówienie należy wykonać ściśle wg projektów budowlanych, wykonawczych i Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, które stanowią integralną część umowy. Wykonawca przedstawi Inwestorowi polisę ubezpieczenia OC, obejmującą osoby trzecie, na cały okres realizacji zadania. ZMIANY POSTANOWIEŃ ZAWARTEJ UMOWY Postanowienia niniejszej umowy będą mogły zostać zmienione w stosunku do jej treści, jeżeli wystąpią następujące okoliczności : 1. Wystąpi zmiana przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy i mająca wpływ na zakres lub termin wykonania przedmiotu zamówienia. 2. Wystąpi przedłużenie, w stosunku do terminów określonych przepisami prawa, czasu trwania procedur administracyjnych, mających wpływ na termin wykonania przedmiotu zamówienia a niewynikających z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 3. Wystąpią wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające w okresie ich występowania, realizację przedmiotu zamówienia i mające wpływ na termin wykonania. 4. Wystąpi konieczność wykonania robót dodatkowych, zamiennych, mających wpływ na koszt i - lub termin realizacji zadania podstawowego. 5. Zostały ujawnione wady opracowania projektowego lub rozbieżności pomiędzy projektem budowlanym, projektem wykonawczym i przedmiarem robót, o których zamawiający nie posiadał wiedzy, a które mają wpływ na termin lub koszt realizacji przedmiotu zamówienia. 6. Jeżeli wprowadzone zmiany będą korzystne dla zamawiającego. Zmiany te będą dopuszczalne wyłącznie w takim zakresie, w jakim ukończenie zamówienia jest, lub przewiduje się, że będzie, opóźnione na skutek tych działań, a w odniesieniu do ppkt 1, 4, 5 i 6 również z uwzględnieniem skutków finansowych. W przypadku wystąpienia robót, które zostały ujęte w projekcie budowlanym, ale nie zostały uwzględnione w przedmiarze, wykonawca wykona je bez żądania dodatkowego wynagrodzenia. Dokonanie nieistotnych zmian projektu budowlanego nie stanowi zmiany tej umowy, szczególnie jeżeli nie spowoduje istotnego zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy oraz nie wykracza poza zakres zamówienia podstawowego przewidzianego w projekcie budowlanym. PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA ŁÓDZKIEGO NA LATA 2007-2013.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.23.23.10 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium. 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium do dnia 16.03.2010 r. do godz. 9:00 w wysokości 50 000 PLN. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy BGŻ OPiotrków Tryb. Nr: 05203000451110000000261430 Uwaga: Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację : Wadium - przetarg nieograniczony na: wykonanie zadania pn.: Przebudowa ulicy Zamkowej (na odcinku: Plac Czarnieckiego - ulica Jerozolimska) wraz z przebudową mostu w Piotrkowie Trybunalskim w ramach projektu Trakt Wielu Kultur - rozwój potencjału turystycznego Miasta poprzez rewitalizację zabytkowych obszarów Piotrkowa Trybunalskiego a) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b) gwarancjach bankowych, c) gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. (DZ. U. z 2007r. Nr 42 poz. 275) o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. Oryginał poręczeń i gwarancji należy przekazać za pokwitowaniem do Referatu Zamówień Publicznych w Urzędzie Miasta, do pokoju nr 317 przed terminem składania ofert, a do oferty załączyć kserokopię. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz co najmniej dwóch zamówień (wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) odpowiadających rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia tj. przebudowy drogi z przebudową towarzyszącej infrastruktury technicznej i o wartości co najmniej 2 000 000,00 PLN każda, oraz 1 zamówienie dotyczące przebudowy budowy obiektu mostowego o wartości min. 600.000,00 PLN Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - uprawnienia budowlane kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, oraz aktualne zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Udokumentowany, w latach 2008 i 2009, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, obrót 2 mln PLN za każdy rok. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy według wzoru zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - wg załącznika nr 1 2. Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (należy załączyć oryginał lub kseropię potwierdzoną przez notariusza). 3.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego (należy załączyć oryginał lub kserokopię potwierdzoną przez notariusza). 4.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego - wg załącznika nr 6 5.Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 oraz ust 2 ustawy Pzp - wg załącznika nr 2. 6.Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - wg załącznika nr 5 7. Wypełnione przedmiary robót we wszystkich branżach. 8.Dokument potwierdzający, że w latach 2008 i 2009, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonawca osiągnął obrót 2 mln PLN za każdy rok.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Postanowienia umowy będą mogły zostać zmienione w stosunku do jej treści, jeżeli wystąpią następujące okoliczności : 1. Wystąpi zmiana przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy i mająca wpływ na zakres lub termin wykonania przedmiotu zamówienia. 2. Wystąpi przedłużenie, w stosunku do terminów określonych przepisami prawa, czasu trwania procedur administracyjnych, mających wpływ na termin wykonania przedmiotu zamówienia a niewynikających z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 3. Wystąpią wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające w okresie ich występowania, realizację przedmiotu zamówienia i mające wpływ na termin wykonania. 4. Wystąpi konieczność wykonania robót dodatkowych, zamiennych, mających wpływ na koszt i/lub termin realizacji zadania podstawowego. 5. Zostały ujawnione wady opracowania projektowego lub rozbieżności pomiędzy projektem budowlanym, projektem wykonawczym i przedmiarem robót, o których zamawiający nie posiadał wiedzy, a które mają wpływ na termin lub koszt realizacji przedmiotu zamówienia. 6. Jeżeli wprowadzone zmiany będą korzystne dla zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piotrkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego Pasaż Rudowskiego 10 97-300 Piotrków Trybunalski pokój 317.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego Pasaż Rudowskiego 10 97-300 Piotrków Trybunalski pokój 317.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA ŁÓDZKIEGO NA LATA 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.