eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieradz › Wykonywanie usług zdrowotnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-22

Sieradz: Wykonywanie usług zdrowotnych
Numer ogłoszenia: 369575 - 2010; data zamieszczenia: 22.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny , ul. Orzechowa 5, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 043 8270600, faks 043 8270621.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zk_sieradz@sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług zdrowotnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi zdrowotne na rzecz osadzonych przebywających w Zakładzie Karnym w Sieradzu, w zakresie wykonywania badań laboratoryjnych, specjalistycznych badań laboratoryjnych, badań obrazowych, badań RTG, badań i konsultacji specjalistycznych. (CPV 85100000-0) Część 1 - Badania laboratoryjne Przedmiotem zamówienia są badania laboratoryjne wymienione w formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. Podane w formularzu ofertowym przewidywane ilości badań są ilościami szacunkowymi i będą służyć jedynie do porównania ofert. Oznacza to, że wielkości te nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia, w związku z czym nie mogą stanowić podstawy do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych usług albo podstawy do odmowy realizacji usług. Zamówienie będzie realizowane poprzez zlecanie przez zamawiającego badań w momencie zaistnienia takiej potrzeby i rozliczane w oparciu o zaoferowane przez wykonawcę ceny jednostkowe badań. Wykonawca zapewni punkt odbiór próbek do badań oddalony nie więcej niż 10 km od siedziby Zamawiającego. Część 2 - Specjalistyczne badania laboratoryjne Przedmiotem zamówienia są specjalistyczne badania laboratoryjne w zakresie diagnostyki prątka gruźlicy wymienione w formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Podane w formularzu ofertowym przewidywane ilości badań są ilościami szacunkowymi i będą służyć jedynie do porównania ofert. Oznacza to, że wielkości te nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia, w związku z czym nie mogą stanowić podstawy do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych usług albo podstawy do odmowy realizacji usług. Zamówienie będzie realizowane poprzez zlecanie przez zamawiającego badań w momencie zaistnienia takiej potrzeby i rozliczane w oparciu o zaoferowane przez wykonawcę ceny jednostkowe badań. Część 3 - Badania i konsultacje specjalistyczne Przedmiotem zamówienia są specjalistyczne konsultacje medyczne wymienione w formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. Podane w formularzu ofertowym przewidywane ilości badań są ilościami szacunkowymi i będą służyć jedynie do porównania ofert. Oznacza to, że wielkości te nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia, w związku z czym nie mogą stanowić podstawy do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych usług albo podstawy do odmowy realizacji usług. Zamówienie będzie realizowane poprzez zlecanie przez zamawiającego badań w momencie zaistnienia takiej potrzeby i rozliczane w oparciu o zaoferowane przez wykonawcę ceny jednostkowe badań. Wykonawca zapewni wykonywanie badań i konsultacji specjalistycznych w miejscu oddalonym nie więcej niż 10 km od siedziby Zamawiającego. Część 4 - Badania radiologiczne z wyłączeniem RTG klatki piersiowej Przedmiotem zamówienia są badania radiologiczne wraz z opisem wymienione w formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. Podane w formularzu ofertowym przewidywane ilości badań są ilościami szacunkowymi i będą służyć jedynie do porównania ofert. Oznacza to, że wielkości te nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia, w związku z czym nie mogą stanowić podstawy do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych usług albo podstawy do odmowy realizacji usług. Zamówienie będzie realizowane poprzez zlecanie przez zamawiającego badań w momencie zaistnienia takiej potrzeby i rozliczane w oparciu o zaoferowane przez wykonawcę ceny jednostkowe badań. Wykonawca zapewni wykonywanie badań radiologicznych w miejscu oddalonym nie więcej niż 10 km od siedziby Zamawiającego. Część 5 - Badania RTG klatki piersiowej Przedmiotem zamówienia są badania RTG klatki piersiowej zgodnie z formularzem ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ: podane w formularzu ofertowym przewidywane ilości badań są ilościami szacunkowymi i będą służyć jedynie do porównania ofert. Oznacza to, że wielkości te nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia, w związku z czym nie mogą stanowić podstawy do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych usług albo podstawy do odmowy realizacji usług. zdjęcia rentgenowskie będą wykonywane przez wykonawcę na podstawie zgłoszeń pisemnych lub telefonicznych składanych przez zamawiającego (pracownika służby medycznej Zakładu Karnego w Sieradzu) najpóźniej na 3 dni przed terminem realizacji zamówienia. Wykonywanie zdjęć rentgenowskich odbywać się będzie z częstotliwością 1 raz na dwa tygodnie; wykonawca zobowiązuje się do wykonywania badań radiologicznych (zdjęć klatki piersiowej) u osadzonych przebywających w Zakładzie Karnym w Sieradzu kierowanych na te badania przez lekarzy zatrudnionych w Zakładzie Karnym w Sieradzu; badania będą przeprowadzane w jezdnym (mobilnym) ambulansie z użyciem aparatu rentgenowskiego cyfrowego usługi będą realizowane pojazdem o wymiarach: wysokość całkowita do 3,5 m; szerokość całkowita do 4,0 m; długość całkowita do 12,0 m na terenie Zakładu Karnego w Sieradzu; koszty dojazdu ponosi wykonawca; częstotliwość przeprowadzenia badań na terenie zakładu: 1 raz na dwa tygodnie w ustalonym wcześniej dniu i wyznaczonych godzinach; wyniki badania - obraz rentgenowski narządów klatki piersiowej w formie wydruku komputerowego wraz z opisem lekarza radiologa powinien być przesłany lub dostarczony do Zakładu Karnego w Sieradzu w ciągu 7 dni od daty wykonania badania; dodatkowo wyniki wszystkich przeprowadzonych u osadzonych badań powinny być sukcesywnie archiwizowane zbiorczo i zapisywane na dyskach CD-ROM oraz dostarczone do Zakładu Karnego w Sieradzu. Część 6 - Badania bakteriologiczne Przedmiotem zamówienia są badania bakteriologiczne wymienione w formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. Podane w formularzu ofertowym przewidywane ilości badań są ilościami szacunkowymi i będą służyć jedynie do porównania ofert. Oznacza to, że wielkości te nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia, w związku z czym nie mogą stanowić podstawy do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych usług albo podstawy do odmowy realizacji usług. Zamówienie będzie realizowane poprzez zlecanie przez zamawiającego badań w momencie zaistnienia takiej potrzeby i rozliczane w oparciu o zaoferowane przez wykonawcę ceny jednostkowe badań. Wykonawca zapewni punkt odbioru próbek do badań bakteriologicznych oddalonym nie więcej niż 10 km od siedziby Zamawiającego. Część 7 - Usługi w zakresie protetyki stomatologicznej Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie protetyki stomatologicznej wymienione w formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. Podane w formularzu ofertowym przewidywane ilości badań są ilościami szacunkowymi i będą służyć jedynie do porównania ofert. Oznacza to, że wielkości te nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia, w związku z czym nie mogą stanowić podstawy do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych usług albo podstawy do odmowy realizacji usług. Zamówienie będzie realizowane poprzez zlecanie przez zamawiającego badań w momencie zaistnienia takiej potrzeby i rozliczane w oparciu o zaoferowane przez wykonawcę ceny jednostkowe badań. Wykonawca będzie pobierał wyciski pod protezy w gabinecie stomatologicznym Zakładu Opieki Zdrowotnej w Zakładzie Karnym w Sieradzu.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca potwierdzi spełnienie warunku składając oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca potwierdzi spełnienie warunku składając oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca potwierdzi spełnienie warunku składając oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca potwierdzi spełnienie warunku składając oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca potwierdzi spełnienie warunku składając oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ceny w przypadku zmiany stawki podatku VAT, odpowiednio do zmiany stawki podatkowej

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Sieradzu, 98-200 Sieradz, ul. Orzechowa 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2010 godzina 09:30, miejsce: Zakład Karny w Sieradzu, 98-200 Sieradz, ul. Orzechowa 5 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Badania laboratoryjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są badania laboratoryjne wymienione w formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. Podane w formularzu ofertowym przewidywane ilości badań są ilościami szacunkowymi i będą służyć jedynie do porównania ofert. Oznacza to, że wielkości te nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia, w związku z czym nie mogą stanowić podstawy do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych usług albo podstawy do odmowy realizacji usług. Zamówienie będzie realizowane poprzez zlecanie przez zamawiającego badań w momencie zaistnienia takiej potrzeby i rozliczane w oparciu o zaoferowane przez wykonawcę ceny jednostkowe badań. Wykonawca zapewni punkt odbiór próbek do badań oddalony nie więcej niż 10 km od siedziby Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Specjalistyczne badania laboratoryjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są specjalistyczne badania laboratoryjne w zakresie diagnostyki prątka gruźlicy wymienione w formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Podane w formularzu ofertowym przewidywane ilości badań są ilościami szacunkowymi i będą służyć jedynie do porównania ofert. Oznacza to, że wielkości te nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia, w związku z czym nie mogą stanowić podstawy do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych usług albo podstawy do odmowy realizacji usług. Zamówienie będzie realizowane poprzez zlecanie przez zamawiającego badań w momencie zaistnienia takiej potrzeby i rozliczane w oparciu o zaoferowane przez wykonawcę ceny jednostkowe badań..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Badania i konsultacje specjalistyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są specjalistyczne konsultacje medyczne wymienione w formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. Podane w formularzu ofertowym przewidywane ilości badań są ilościami szacunkowymi i będą służyć jedynie do porównania ofert. Oznacza to, że wielkości te nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia, w związku z czym nie mogą stanowić podstawy do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych usług albo podstawy do odmowy realizacji usług. Zamówienie będzie realizowane poprzez zlecanie przez zamawiającego badań w momencie zaistnienia takiej potrzeby i rozliczane w oparciu o zaoferowane przez wykonawcę ceny jednostkowe badań. Wykonawca zapewni wykonywanie badań i konsultacji specjalistycznych w miejscu oddalonym nie więcej niż 10 km od siedziby Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Badania radiologiczne z wyłączeniem RTG klatki piersiowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są badania radiologiczne wraz z opisem wymienione w formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. Podane w formularzu ofertowym przewidywane ilości badań są ilościami szacunkowymi i będą służyć jedynie do porównania ofert. Oznacza to, że wielkości te nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia, w związku z czym nie mogą stanowić podstawy do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych usług albo podstawy do odmowy realizacji usług. Zamówienie będzie realizowane poprzez zlecanie przez zamawiającego badań w momencie zaistnienia takiej potrzeby i rozliczane w oparciu o zaoferowane przez wykonawcę ceny jednostkowe badań. Wykonawca zapewni wykonywanie badań radiologicznych w miejscu oddalonym nie więcej niż 10 km od siedziby Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Badania RTG klatki piersiowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są badania RTG klatki piersiowej zgodnie z formularzem ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ: podane w formularzu ofertowym przewidywane ilości badań są ilościami szacunkowymi i będą służyć jedynie do porównania ofert. Oznacza to, że wielkości te nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia, w związku z czym nie mogą stanowić podstawy do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych usług albo podstawy do odmowy realizacji usług. zdjęcia rentgenowskie będą wykonywane przez wykonawcę na podstawie zgłoszeń pisemnych lub telefonicznych składanych przez zamawiającego (pracownika służby medycznej Zakładu Karnego w Sieradzu) najpóźniej na 3 dni przed terminem realizacji zamówienia. Wykonywanie zdjęć rentgenowskich odbywać się będzie z częstotliwością 1 raz na dwa tygodnie; wykonawca zobowiązuje się do wykonywania badań radiologicznych (zdjęć klatki piersiowej) u osadzonych przebywających w Zakładzie Karnym w Sieradzu kierowanych na te badania przez lekarzy zatrudnionych w Zakładzie Karnym w Sieradzu; badania będą przeprowadzane w jezdnym (mobilnym) ambulansie z użyciem aparatu rentgenowskiego cyfrowego usługi będą realizowane pojazdem o wymiarach: wysokość całkowita do 3,5 m; szerokość całkowita do 4,0 m; długość całkowita do 12,0 m na terenie Zakładu Karnego w Sieradzu; koszty dojazdu ponosi wykonawca; częstotliwość przeprowadzenia badań na terenie zakładu: 1 raz na dwa tygodnie w ustalonym wcześniej dniu i wyznaczonych godzinach; wyniki badania - obraz rentgenowski narządów klatki piersiowej w formie wydruku komputerowego wraz z opisem lekarza radiologa powinien być przesłany lub dostarczony do Zakładu Karnego w Sieradzu w ciągu 7 dni od daty wykonania badania; dodatkowo wyniki wszystkich przeprowadzonych u osadzonych badań powinny być sukcesywnie archiwizowane zbiorczo i zapisywane na dyskach CD-ROM oraz dostarczone do Zakładu Karnego w Sieradzu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Badania bakteriologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są badania bakteriologiczne wymienione w formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. Podane w formularzu ofertowym przewidywane ilości badań są ilościami szacunkowymi i będą służyć jedynie do porównania ofert. Oznacza to, że wielkości te nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia, w związku z czym nie mogą stanowić podstawy do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych usług albo podstawy do odmowy realizacji usług. Zamówienie będzie realizowane poprzez zlecanie przez zamawiającego badań w momencie zaistnienia takiej potrzeby i rozliczane w oparciu o zaoferowane przez wykonawcę ceny jednostkowe badań. Wykonawca zapewni punkt odbioru próbek do badań bakteriologicznych oddalonym nie więcej niż 10 km od siedziby Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Usługi w zakresie protetyki stomatologicznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie protetyki stomatologicznej wymienione w formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. Podane w formularzu ofertowym przewidywane ilości badań są ilościami szacunkowymi i będą służyć jedynie do porównania ofert. Oznacza to, że wielkości te nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia, w związku z czym nie mogą stanowić podstawy do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych usług albo podstawy do odmowy realizacji usług. Zamówienie będzie realizowane poprzez zlecanie przez zamawiającego badań w momencie zaistnienia takiej potrzeby i rozliczane w oparciu o zaoferowane przez wykonawcę ceny jednostkowe badań. Wykonawca będzie pobierał wyciski pod protezy w gabinecie stomatologicznym Zakładu Opieki Zdrowotnej w Zakładzie Karnym w Sieradzu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.