Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-04-08
Krzywiń: Budowa drogi na Osiedlu Młodych w Krzywiniu
Numer ogłoszenia: 36957 - 2016; data zamieszczenia: 08.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krzywiń , ul. Rynek 1, 64-010 Krzywiń, woj. wielkopolskie, tel. 65 5170525, faks 65 5170676.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzywin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi na Osiedlu Młodych w Krzywiniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zakres robót polegający na budowie drogi pieszo-jezdnej na Osiedlu Młodych w Krzywiniu o długości 308,9 mb - DROGA NR 1 przy ul. Gen. Chłapowskiego oraz budowę ścieżki rowerowej przy ul. Gen. Chłapowskiego w Krzywiniu w następującym zakresie: 1. Budowa drogi na Osiedlu Młodych w Krzywiniu o długości 308,9 m (DROGA NR 1 przy ul. Gen. Chłapowskiego - zgodnie z dokumentacją techniczną): a. Drogę zaprojektowano jako ciąg pieszo-jezdny o szer. 5,0 m o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm - szarej , w osi opaska szer. 20 cm z kostki czerwonej, spadek nawierzchni jednostronny 2 % w stronę istniejącego rowu, nawierzchnia obramowana obustronnie krawężnikiem wtopionym. b. Klasa techniczna drogi - D, obciążenie ruchem drogowym: KR-2. c. Konstrukcja nawierzchni: - warstwa odcinająca o gr. 15 cm z gruntu stabilizowanego cementem przygotowanego w betoniarce o Rm = 5,0 MPa. - warstwa podbudowy gr. 20 cm z kruszywa łamanego 0-31,5 mm. - nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 cm posadowionej na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm , spoiny wypełnione piaskiem o uziarnieniu 0-4 mm. - Krawędzie nawierzchni przewiduje się obramować krawężnikami betonowymi wtopionymi 25x10 cm, po stronie lewej jezdni i po stronie prawej posadowionymi na ławie betonowej 15x10 cm z oporem 10x25 cm z betonu klasy B-15. d. Elementy planu sytuacyjnego: - droga rozpoczyna się wjazdem z istniejącej umocnionej dr nr 7, w km 0+246 występuje połączenie komunikacyjne poprzez istniejący wjazd o szer. 6,0- m z drogą - ul. Chłapowskiego, którego nawierzchnię należy umocnić stosując konstrukcję taką jak na drodze nr 1 i poszerzając istniejący przepust pod zjazdem o 2,0 m oraz umacniając obustronnie wloty. - ciąg pieszo-jezdny o szer. 5,0 m o nawierzchni z koski betonowej gr. 8 cm - szarej , w osi opaska szer. 20 cm z kostki czerwonej, spadek nawierzchni jednostronny 2 % w stronę istniejącego rowu, nawierzchnia obramowana obustronnie krawężnikiem wtopionym spadek podłużny od 0,476 % do 1,113 %. - długość drogi l =308,90 mb 2. Budowa ścieżki rowerowej przy ul. Gen. Chłapowskiego w Krzywiniu o łącznej długości 742,0 mb: a. Projektowana ścieżka rowerowa o szerokości 2,50 m będzie spełniała funkcje pasa ruchu dla rowerów (1,50 m) oraz pasa ruchu dla pieszych (1,0 m) i zakłada się poprowadzenie jej w: - km 0+000 - 0+220 pasie drogi powiatowej poprzez poszerzenie istniejącego chodnika o szer. 2,0 m do 2,50 m oraz wymianie nawierzchni na nawierzchnię z kostki betonowej. - w km 0+220 - 0+530 - droga pieszo-jezdna zgodnie z odrębnym opracowaniem - droga na Osiedlu Młodych - pkt. 1. - w km 0+530 do 1+052 w pasie gruntu gminnego biegnącego równolegle i stycznie do pasa drogi powiatowej b. Konstrukcja nawierzchni: - podsypka piaskowa grubości 10 cm. - podbudowa z kruszywa łamanego 0 - 31,5 mm stabilizowana mechanicznie. - podsypka cementowo-piaskowa grubości 5 cm. - kostka betonowa bezfazowa grubości 8 cm. - ścieżka obustronnie obramowana obrzeżem betonowym 30 x 8 cm. - posadowionym na podsypce cementowo-piaskowej. c. Konstrukcja wjazdów do posesji: - warstwa gruntu stabilizowanego cementem o Rm = 2,5 MPa grubości 15 cm. - podbudowa tłuczniowa grubości 20 cm z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0 - 31,5 mm stabilizowana mechanicznie. - podsypka cementowo-piaskowa grubości 5 cm. - kostka betonowa bezfazowa grubości 8 cm w kolorze czerwonym; - obramowanie wjazdów opornikiem betonowym 12 x 25 cm posadowionym na podsypce cementowo-piaskowej i ławie betonowej grubości 10 cm z oporem 10 x 25 cm z betonu klasy B-15. d. Droga wewnętrzna pieszo-jezdna w kilometrze od 0+530 do 0+549: - warstwa gruntu stabilizowanego cementem o Rm = 2,5 MPa grubości 15 cm. - podbudowa tłuczniowa grubości 20 cm z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0 - 31,5 mm stabilizowana mechanicznie. - podsypka cementowo-piaskowa grubości 5 cm. - kostka betonowa bezfazowa grubości 8 cm w kolorze czerwonym. - droga obustronnie obramowana krawężnikiem betonowym 15x30 cm posadowionym na podsypce cementowo-piaskowej i ławie betonowej z oporem. - przy krawędzi jezdni drogi wewnętrznej krawężnik betonowy uliczny 100 x 30 x 15 cm posadowiony na podsypce cementowo-piaskowej o grubości 5 cm przy ławie betonowej z oporem o wymiarach 15 x 10 + 15 x 25 cm. e. Odwodnienie: W osi istniejącego rowu w poboczu należy pod wjazdem w km 0+538 przebudować rurociąg odprowadzający wody, z rur polietylowych o średnicy o 600 mm spiralnie karbowanych o sztywności obwodowej 8 kPa na długości 10 mb . Wyloty kolektora o 600 mm należy umocnić zabrukowaniem kostką betonową lub brukiem na warstwie betonu B-15 o gr. 15 cm. Zasypkę wykopu i wokół rury wykonać z gruntu niewysadzinowego o średnicy ziaren do 32 mm, jednocześnie z obu stron rury, warstwami o gr. 20 cm. Wymagany wskaźnik zagęszczenia gruntu 1,0 wg Proctora. Fundamenty pod końcówki rur wykonać z betonu klasy B-20 o wymiarach 30 x 60 x 260 cm i umocnienie skarp z bruku lub kostki brukowej. Dno rowu szer. 100 cm - strona prawa i 50cm - strona lewa oraz nasypy wokół rury przepustu na szer. 100 cm na wylocie i wlocie należy zabrukować kamieniem polnym lub kostką betonową o gr. 8 cm na podsypce cementowo piaskowej gr. 10 cm z wypełnieniem spoin zaprawą cementową 1:4. Rury polietylenowe O 60 cm, stanowiące część przelotową kolektora pod wjazdem na drogę wewnętrzną i ścieżkę rowerową, muszą posiadać świadectwa i aprobaty techniczne oraz spełnić wymagania zawarte w Aprobacie Technicznej IBDiM . 3. Przebudowa sieci telekomunikacyjnej kolidującej z budową ścieżki rowerowej i drogi na Osiedlu Młodych: a. Kable rozdzielcze: XzTKMXpw 10x4x0,5 i XzTKMXpw 5x4x0,5 należy wybudować poprzez wykonanie wstawek kablowych o długości 920 m ułożonych we wspólnym wykopie z rurociągiem kablowym dla kabla światłowodowego. b. Kabel światłowodowy Z-XOTKtsd 12 Jm - należy wybudować jako rurociąg kablowy na odcinku od ZP-1 - SKR-2 Krzy4 do ZP-2 - SKR-2 Krzy5 o długości 1080 m. Rurociąg kablowy wybudować stosując rury typu RHDPE40 na 3J z wewnętrzną warstwą poślizgową i barwnym wyróżnikiem. Rurociąg ułożyć w wykopie na głębokości około 1m. Rury układać prostoliniowo. Odcinki fabrykacyjne łączyć za pomocą złączek typu ZRs-40. Po zmontowaniu rurociągu wykonać próbę szczelności. Dla celów lokalizacyjnych (kabel Opto jest dielektryczny) należy ułożyć kabel XzTKMXpw 2x2xO,8. Miejsca zmiany kierunku trasy oznakować dodatkowo znacznikami elektromagnetycznymi EMS. W studniach kablowych, rowie kablowym i w miejscach dostępnych podczas eksploatacji rury z kablem OTK oznakować: - taśmą ostrzegawczą koloru żółtego z napisem UWAGA KABEL ŚWIATŁOWODOWY - przywieszkami identyfikacyjnymi zgodnie z normą ZN-96 TP S.A. - 022 c. montaż osłon złączowych FOSC400B - 2 szt. d. montaż osłon złączowych Raychem XAGA 500 - 2 szt. e. montaż zasobników kablowych ZK-l - 2szt f. Dla projektowanego kabla Z-XOTKtsd 12Jm; OK084014 zapasy długości 25m pozostawić w zasobnikach kablowych ZK-l, przy złączach ZP-l i ZP-2. Szczegółowy opis zamówienia zawierają następujące dokumenty Załącznika Nr 9: 1) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót 2) Dokumentacje Projektowe 3) Przedmiary robót W ofercie należy uwzględnić koszt obsługi geodezyjnej, wytyczenia robót i inwentaryzacji powykonawczej. Przedmiot zamówienia objęty będzie okresem gwarancji wskazanym w ofercie od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania protokołu końcowego oraz oddania obiektów do użytkowania. Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną (projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót), stanowiącą załącznik do niniejszej specyfikacji. UWAGA! Wszystkim wskazaniom znaków towarowych, patentów lub pochodzenia występującym w dokumentacji projektowej towarzyszą wyrazy LUB RÓWNOWAŻNY, co oznacza, że dopuszcza się zastosowanie urządzeń i materiałów nie gorszych niż opisywane w dokumentacji, tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe co najmniej takie jak wskazane w dokumentacji projektowej lub lepsze. Wykonawca, który zdecyduje się zastosować urządzenia i materiały równoważne opisywanym w dokumentacji, obowiązany jest wskazać w ofercie, że oferowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez projektanta. Każdy z wykonawców winien dokonać oględzin miejsca budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny i wyceny prac w celu uwzględnienia wszystkich robót i czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty oględzin miejsca budowy poniesie Wykonawca..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.31.62 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych 45.23.16.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo do reprezentowania firmy, jeśli nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów. 2. Kosztorys ofertowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Okres gwarancji - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy: 1) W zakresie przedłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia w związku ze zleceniem zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 5 ustawy Pzp o czas niezbędny na ich wykonanie, 2) W zakresie przedłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od strony Wykonawcy. 3) W przypadku zmian przepisów prawa, które weszły w życie po zawarciu Umowy, a które powodują konieczność zmiany postanowień Umowy, w szczególności zmiana stawki podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krzywin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Krzywiniu,
ul. Rynek 1, 64-010 Krzywiń.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2016 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Krzywiniu, ul. Rynek 1, 64-010 Krzywiń SEKRETARIAT.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI KRZYWIŃ
- Dowóz uczniów do jednostek oświatowych na terenie Gminy Krzywiń w roku 2025 na podstawie zakupionych imiennych biletów miesięcznych
- ,,Dostawa i rozładunek lekkiego oleju opałowego do kotłowni szkolnej Szkoły Podstawowej w Krzywinie"
więcej: przetargi KRZYWIŃ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi łączącej ul. Towarową w Komornikach z ul. Szkolną w Plewiskach (...)"
- Zaprojektowanie i wykonanie dróg na terenie gminy Gniewkowo
- Przebudowa drogi gminnej ul. Podlesie: Zadanie nr 1: "Przebudowa drogi gminnej ul. Podlesie 0+000 do km 0+118 w Starachowicach". (...)
- Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Osiek Wielki (Osiedle Leśne)
- " Remont drogi powiatowej nr 1667T Wola Chroberska - Złota odc. Odrzywół - Lubowiec ."
- Przebudowa drogi gminnej nr 391004T Ciszyca Dolna-Podjabrzęcina od km 0+000 do km 0+895
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.