To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-19
Ogłoszenie nr 369580 - 2016 z dnia 2016-12-19 r.
Bełchatów: PRZYGOTOWYWANIE ZESTAWÓW OBIADOWYCH ORAZ ICH DOSTARCZANIE DO WSKAZANYCH PLACÓWEK W BEŁCHATOWIE
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 344918
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, krajowy numer identyfikacyjny
470071100000, ul.
ul. Dąbrowskiego
2,
97400
Bełchatów, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
44 635 28 97, faks
44 635 28 84, e-mail
mops_belchatow@op.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.mopsbelchatow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZYGOTOWYWANIE ZESTAWÓW OBIADOWYCH ORAZ ICH DOSTARCZANIE DO WSKAZANYCH PLACÓWEK W BEŁCHATOWIE
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem postępowania jest usługa przygotowywania i dostarczania zestawów obiadowych dla klientów MOPS w zakresie określonym w punkcie 2 siwz. Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowywania oraz dostarczania w termosach do Placówek wskazanych przez Zamawiającego zestawów obiadowych dla klientów MOPS. Posiłki dostarczane będą samochodem przystosowanym do przewozu żywności. W ramach usługi Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia termosów z posiłkami do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego w poszczególnych Placówkach (do pomieszczeń magazynowych lub punktów wydawania posiłków). Zestawy obiadowe będą dostarczane do Placówek w godzinach - od poniedziałku do piątku 11:30 - 12:30, w soboty: 11:30 - 12:30. Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru i zagospodarowania odpadów pokonsumpcyjnych. Część zestawów obiadowych dostarczanych będzie do Placówek wskazanych przez Zamawiającego w opakowaniach jednorazowych: OPDiR PROMYK - ok. 30 zestawów, Jadłodajnia - ok. 3 zestawy. Wykonawca w okresie wykonywania umowy będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zamieszczoną w punkcie 2.4 siwz tabelą. Kolejność realizacji jest dowolna, jednakże każdy z niżej wymienionych zestawów obiadowych winien być zaproponowany przynajmniej jeden raz w ciągu czterdziestu pięciu dni (z zastrzeżeniem pkt 2.7 SIWZ). Wkładka mięsna powinna być jednakowa dla wszystkich porcji do zestawów obiadowych dostarczanych w danym dniu. Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzania jadłospisu (spośród wymienionych wyżej zestawów) obejmującego okres min. jednego miesiąca. Wykonawca dostarczy jadłospis Zamawiającemu do zatwierdzenia najpóźniej na siedem dni roboczych przed rozpoczęciem jego realizacji, przy czym pierwszy jadłospis należy dostarczyć najpóźniej w dniu podpisania umowy. Jadłospis należy dostarczyć do placówki przy ul. Św. Barbary 5 w Bełchatowie (Jadłodajnia). Zamawiający zatwierdza jadłospis poprzez adnotację na jego kopii. W przypadku dostarczenia jadłospisu w innej formie (e-mail, fax) Zamawiający zatwierdzi jadłospis w takiej formie, w jakiej Wykonawca go doręczy. Zmiany w dostarczonym i zatwierdzonym jadłospisie są dopuszczalne jedynie za pisemną zgodą Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie tak zaplanować obiady, aby w soboty wypadało zawsze drugie danie spośród opisanych w tabeli - poz. 2,5,7,9,10,15,18,19,21,23,25,28 i 34 z zastrzeżeniem - pkt 2.7 SIWZ. Przy sporządzaniu jadłospisu dla placówek OPDiR STER i PROMYK Wykonawca pominie następujące poz. tabeli: 6,24,26,27 i 37. Ponadto w sporządzanym jadłospisie uwzględni: na dzień 13 kwietnia 2017 r. dla OPDiR STER - 60 zestawów obiadowych wskazanych w tabeli pod poz. 11 (żurek z kiełbasą i jajkiem oraz pieczywem), na dzień 21 grudnia 2017 r. dla OPDiR STER - 120 zestawów obiadowych, w tym: 60 zestawów obiadowych wskazanych w tabeli pod poz. 32 (krokiety z kapustą i grzybami oraz barszcz czerwony), 60 zestawów obiadowych w postaci: pierogi z kapustą i grzybami (250g), filet rybny smażony (120g). Przy sporządzaniu posiłków dla OPDiR STER i PROMYK Wykonawca powinien uwzględniać wymagania wynikające z rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. z 2016 r. poz. 1154). W przypadku, gdy Wykonawca nie dostarczy do poszczególnych Placówek w godzinach wskazanych w pkt 2.2.1 SIWZ posiłków w zamówionej ilości, gdy ich gramatura nie będzie zgodna z umową, lub gdy z powodu złej jakości nie będą nadawały się do spożycia -Wykonawca zobowiązany jest do uzupełnienia brakujących porcji lub dostarczenia posiłków odpowiedniej jakości w czasie nie dłuższym niż 15 minut od telefonicznego wezwania przez Zamawiającego do usunięcia ww. nieprawidłowości. Wezwanie do usunięcia nieprawidłowości Zamawiający przekaże osobie, którą Wykonawca wskaże w umowie jako osobę upoważnioną do kontaktu z Zamawiającym, a w przypadku braku możliwości skontaktowania się z tą osobą - bezpośrednio osobie, która dostarcza posiłki do Placówek. Odstępstwo od reguł wymienionych w pkt 2.4 - 2.9 SIWZ Zamawiający będzie traktował jako naruszenie istotnych postanowień umowy. W wyjątkowych przypadkach, gdy wydanie gorącego posiłku nie będzie możliwe oraz w terminach wskazanych w punkcie 2.3 lit. b SIWZ, Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić w zamian suchy prowiant. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia, jednakże nie więcej niż 30% wskazanej w pkt 2.3 lit. d SIWZ ilości, bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w okresie od 2 stycznia do 29 grudnia 2017 r. lub do momentu wyczerpania przedmiotu zamówienia, tj. 31.598 zestawów obiadowych, w zależności od tego, które zdarzenie będzie miało miejsce jako pierwsze. Miejscem wykonania zamówienia są Placówki wskazane przez Zamawiającego. Zgodnie z art. 29 ust. 3a Ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz.U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zmianami). Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę dotyczy osób wykonujących czynności: przyrządzanie potraw, dań, przekąsek, zapewnienie sprawnej organizacji funkcjonowania kuchni oraz odpowiedniej jakości podawanych potraw. Osoba wykonująca te czynności (kucharz) powinna mieć wykształcenie gastronomiczne (technik, zawodowe, policealne) 1 osoba oraz pomoc kuchenna (pomocnik kucharza) - wykonywanie funkcji pomocniczych (pomoc w przygotowywaniu posiłków oraz zmywanie naczyń, sprzątanie i inne czynności pomocnicze) 1 osoba. Ww. osoby winny być zatrudnione co najmniej na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego zatrudnienia w to miejsce innej osoby. W celu potwierdzenia zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 2.17 SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu w terminie 3 dni od daty zawarcia umowy, oświadczenia, że przy realizacji zamówienia osoby wymienione w pkt 2.17 są zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę na okres realizacji umowy ze wskazaniem czynności, jakie będą wykonywać. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian zatrudnionych osób Wykonawca powiadomi Zamawiającego o zmianie i dostarczy odpowiednie oświadczenie najpóźniej w dniu rozpoczęcia pracy przez nowego pracownika. Minimalna ilość osób i forma ich zatrudnienia nie może ulec zmianie. W przypadku niespełnienia wymagań, o których mowa w pkt 2.17 - 2.18 SIWZ Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 50% kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia pracowników na umowę o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy) oraz liczby miesięcy w okresie realizacji umowy, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu - za każdą osobę poniżej liczby pracowników wykonujących czynności, o których mowa w pkt 2.17 SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
55321000-6
Dodatkowe kody CPV:
55521200-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT128733 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 139031,20 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BEŁCHATOWA
- Zakup sprzętu służącego utrzymaniu dróg na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Bełchatowie
- Usługa sprzątania pomieszczeń w SP Wola Kruszyńska i PSZOK Teklinów / 2024
- PRZYGOTOWYWANIE I DOSTARCZANIE ZESTAWÓW OBIADOWYCH DLA KLIENTÓW MOPS W 2025 R.
- Rozbudowa i przebudowa ZSP w Kurnosie Drugim
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym oraz pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Bełchatowie w 2025 roku.
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 2 w Bełchatowie, ul. Paderewskiego 3.
więcej: przetargi w Bełchatowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.