eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JerzmanowaWykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla wybranego obszaru w obrębie geodezyjnym Gaiki-Potoczek położonego w granicach terenów górniczych w Gminie Jerzmanowa w skali 1:1000

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-12

Jerzmanowa: Wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla wybranego obszaru w obrębie geodezyjnym Gaiki-Potoczek położonego w granicach terenów górniczych w Gminie Jerzmanowa w skali 1:1000
Numer ogłoszenia: 369580 - 2013; data zamieszczenia: 12.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jerzmanowa , ul. Głogowska 7, 67-222 Jerzmanowa, woj. dolnośląskie, tel. 076 8382046, faks 076 8312119.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jerzmanowa.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla wybranego obszaru w obrębie geodezyjnym Gaiki-Potoczek położonego w granicach terenów górniczych w Gminie Jerzmanowa w skali 1:1000.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla wybranego obszaru w obrębie geodezyjnym Gaiki-Potoczek położonego w granicach terenów górniczych w Gminie Jerzmanowa w skali 1:1000. UWAGA: Łączna powierzchnia obszaru obejmowanego w/w planami wynosi ok. 0,55ha 1. Przy wykonywaniu planu o którym mowa wyżej Wykonawca zobowiązany jest do: 1.1 rozpoznania stopnia dostępności materiałów koniecznych do realizacji zamówienia w urzędach i instytucjach dysponujących tymi materiałami, w takim celu aby posiadał niezbędną wiedzą do wykonania opracowania, 1.2 uwzględnienia w opracowaniu wymagań, zawartych w obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa, w tym w szczególności wynikających z: -ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U.2012.647 ze zm.) -Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U.2003.164.1587), -ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opieki nad zabytkami (Dz.U.2003.162.1568 ze zm.), -ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody (t.j. Dz.U.2013.627 ze zm.), -ustawy z dnia 18 lipca 2001r. Prawo wodne (t.j. Dz.U.2012.145 ze zm.), -ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U.2008.25.150 ze zm.), -ustawy z dnia 3 lutego 1995r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych (t.j. Dz.U.2004.121.1266 ze zm.), -ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U.2008.199.1227 ze zm.), -ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. Prawo geologiczne i górnicze (Dz.U.2011.163,981 ze zm.) -innych nie wymienionych wyżej przepisów prawa, 1.3 określenia w opracowaniu wymagań wynikających z art. 15 ust. 2 i 3 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, 1.4 wykonania projektu planu miejscowego zgodnie z wymaganiami określonymi w § 3 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, 1.5 wykonania w imieniu Wójta Gminy, za jego pośrednictwem i w uzgodnieniu z nim, zadań wynikających z art. 17 pkt 1 do 14 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z zastrzeżeniem, że wszystkie projekty pism i ogłoszeń przygotowuje Wykonawca a firmuje i podpisuje Wójt Gminy, 1.6 ścisłej współpracy z Zamawiającym przy wykonaniu przedmiotu zamówienia do czasu opublikowania planów miejscowych w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego, w tym do wzięcia czynnego udziału w dyskusji publicznej dotyczącej planów miejscowych oraz udziału w innych spotkaniach wyznaczonych przez Wójta Gminy Jerzmanowa a dotyczących planów miejscowych, 1.7 wprowadzenia zakresu i rodzaju zmian do planów miejscowych wynikających z uzasadnienia do uchwały Rady Gminy Jerzmanowa Nr XXXV/267/2013 z dnia 18 lipca 2013r. oraz z wniosków jakie zostaną złożone do planu miejscowego przez osoby fizyczne, inne organy jak i instytucje. 2 Po uzyskaniu wszystkich niezbędnych uzgodnień niezbędnych do zakończenia procedury planistycznej Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu: 2.1 w terminie nie później niż do 2 tygodni, przed planowanym podjęciem przez Radę Gminy Jerzmanowa odpowiedniej uchwały w sprawie uchwalenia planu miejscowego, o którym mowa w ust 1 ostatecznego tekstu planu miejscowego w formacie *zipx lub *lapx. 2.2 w terminie do 2 tygodni, przed planowanym podjęciem przez Radę Gminy Jerzmanowa odpowiedniej uchwały w sprawie uchwalenia planu miejscowego, o którym mowa w ust 1 dokumentacji planistycznej powstałej w procesie sporządzania przedmiotowej procedury planistycznej w 2 egzemplarzach (bez uchwały podejmującej uchwalenie planu miejscowego), 2.3 przygotowanie ww. kompletów procedury planistycznej Wykonawca wykona zgodnie z wymogami § 12 Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U.2003.164.1587), 2.4 materiałów końcowych w sposób i w postaci określonej w Programie Pracy w ust. 4.5 załącznika nr 1 niniejszej umowy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 3 opublikowane miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego lub ich zmiany, w tym co najmniej 1 dla terenów górniczych utworzonych dla wydobywania kopalin metodą podziemną. Powierzchnia każdego opublikowanego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub ich zmiany powinna wynosić minimum 0,5 ha. 2. Zamawiający dokonana oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdz. VII ust 1 SIWZ, z treści których będą wynikać informacje potwierdzające spełnianie warunków. 3. Ocena będzie dokonywana wg metody spełnia / nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami posiadającymi niezbędne kwalifikacje, legitymujący się uprawnieniami stosownie do art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U.2012.647 ze zm.), jednocześnie w zespole mającym wykonywać zamówienie muszą znajdować się następujące osoby spełniające wymagania : 1.1 Warunek 1: główny projektant zespołu mającego wykonywać zamówienie musi być członkiem właściwej okręgowej izby urbanistów oraz posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w wykonywaniu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub ich zmian, w tym również dla terenów górniczych utworzonych dla wydobywania kopalin metodą podziemną - o minimalnej powierzchni 0,5 ha każdy. 1.2 Warunek 2: minimum dwóch dodatkowych projektantów wpisanych na listę właściwej okręgowej izby urbanistów, posiadających doświadczenie w wykonywaniu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub ich zmian, w tym również dla terenów górniczych utworzonych dla wydobywania kopalin metodą podziemną - o minimalnej powierzchni 0,5 ha każdy. 2. Zamawiający dokonana oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdz. VII ust 1 SIWZ, z treści których będą wynikać informacje potwierdzające spełnianie warunków. 3. Ocena będzie dokonywana wg metody spełnia / nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1 Wypełniony formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ; 2 Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie- jeżeli dotyczy; 3 Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę i oświadczenia - jeśli uprawnienie tej osoby nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - jeżeli dotyczy; 4 Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (niezbędna wiedza i doświadczenie) - Załącznik nr 7 do SIWZ - jeżeli dotyczy; 5 Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (osoby zdolne do wykonywania zamówienia) - Załącznik nr 7a do SIWZ - jeżeli dotyczy; 6 Wykaz części zamówienia jakie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom - Załącznik nr 9 do SIWZ - jeżeli dotyczy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1 Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w formie pisemnego aneksu. 2 Zamawiający dopuszcza zmianę osoby, która będzie odpowiedzialna za pracę zespołu - główny projektant, wymienionej § 7 ust 1 załączonego do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia projektu umowy stanowiącego Załącznik nr 10 do SIWZ. Zmiana taka wymaga zaakceptowania przez Zamawiającego. Akceptacja taka jest możliwa wyłącznie wówczas gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanej osoby będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W zakresie wprowadzonych zmian zostanie zawarty stosowny aneks do zawartej umowy. 3 Zmiany w umowie będą mogły nastąpić w następujących przypadkach: 3.1 zaistnienie okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - może uzasadniać zmianę umowy w szczególności zmianie może ulec termin realizacji umowy. Gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia; 3.2 termin wykonania może również zostać zmieniony w przypadku działań niezależnych, zarówno od Zamawiającego jak i Wykonawcy, których nie można było przewidzieć przy podpisywaniu umowy (np. w przypadku opóźnień spowodowanych działaniem osób trzecich, w tym innych organów decydujących o przebiegu procedury sporządzania projektów planów miejscowych); 3.3 jeżeli w toku wykonywania umowy nastąpi zmiana prawa lub obowiązujących norm wywołujących konieczność zmiany zakresu lub programu pracy, każda ze stron ma prawo żądać odpowiedniej ich zmiany; 3.4 Ewentualny wcześniejszy termin zakończenia i przekazania poszczególnych etapów sporządzania planów traktowany będzie jako termin przekazania, określony w załączniku do Umowy Programie pracy. 4 Pozostałe zmiany: 4.1 jeśli zmiana stawki podatku VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez wykonawcę, 4.2 jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez Wykonawcę. 5 Ewentualny wcześniejszy termin zakończenia i przekazania poszczególnych etapów sporządzania planu traktowany będzie jako termin przekazania, określony w załączniku nr 1 do Umowy - Programie Pracy. 6 W przypadku braku uzyskania uzgodnień niezbędnych do zakończenia procedury planistycznej, za termin zakończenia prac uznaje się podpisanie Protokołu Końcowego Odbioru Prac przez Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.jerzmanowa.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Jerzmanowa, ul. Głogowska 7, 67-222 Jerzmanowa, pokój nr 3 - Referat Budownictwa i Zarządu Dróg..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2013 godzina 08:30, miejsce: Urząd Gminy Jerzmanowa ul. Głogowska 7 67-222 Jerzmanowa sekretariat, pokój nr 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.