To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-19
Ogłoszenie nr 369590 - 2016 z dnia 2016-12-19 r.
Rzeczenica: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych stałych zmieszanych oraz odpadów segregowanych z terenu Gminy Rzeczenica
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 339434
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rzeczenica, krajowy numer identyfikacyjny
54543200000, ul.
ul. Człuchowska
26,
77304
Rzeczenica, państwo
Polska, woj.
, tel.
, faks
, e-mail
ug_rzeczenica@po.onet.pl
Adres strony internetowej (URL): http://ug.rzeczenica.ibip.pl/public/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych stałych zmieszanych oraz odpadów segregowanych z terenu Gminy Rzeczenica
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbieraniu odpadów komunalnych stałych zmieszanych oraz odpadów segregowanych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy z terenu Gminy Rzeczenica i zagospodarowanie odebranych odpadów tj. odzysk lub unieszkodliwienie, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2016 poz. 250 ze zm.) Zagospodarowanie odpadów tj. odzysk lub unieszkodliwienie powinno być zgodne z obowiązującymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.), ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2015 poz. 250 ze zm.) oraz zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Pomorskiego nr 415/XX/12 z dnia 25 czerwca 2012 r. oraz uchwałą zmieniającą nr 557/XXVII/13 z dnia 25.02.2013 roku i przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Rzeczenica przyjętego Uchwałą Nr XXX/251/13 z dnia 25 kwietnia 2013 r. A. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Wykonawca powinien wyposażyć nieruchomości w cenie świadczonej usługi, na czas wykonywania usługi w pojemniki do gromadzenia zmieszanych odpadów komunalnych (o pojemności 120 litrów lub 240 litrów lub 1100 litrów). Obowiązkiem Wykonawcy jest również dostarczenie w cenie świadczonej usługi, kolorowych worków na odpady segregowane zgodnie z przedmiotem zamówienia. Na terenie gminy obowiązywać będzie system mieszany workowo - pojemnikowy zbiórki odpadów komunalnych. Wykonawca zobowiązany jest do odebrania i zagospodarowania całej ilości odpadów komunalnych przekazanych przez właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w tym: 1. Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod 20 03 01). Niesegregowane, zmieszane odpady komunalne będą gromadzone w pojemnikach 120 l lub 240 l lub 1100 l oraz w przypadku większej ilości odpadów w workach. Częstotliwość odbioru i wywozu przez Wykonawcę - 1 raz w miesiącu. 2. Selektywnie zbierane odpady komunalne: a. - papier i tektura ( kod 15 01 01, 20 01 01 ) - worek koloru niebieskiego, Częstotliwość odbioru i wywozu odpadów przez Wykonawcę - 1 raz na kwartał (4 worki/rok). b. - szkło (kod 15 01 07, 20 01 02) - worek koloru zielonego, Częstotliwość odbioru i wywozu odpadów przez Wykonawcę - 1 raz na 2 miesiące (6 worków/rok). c. - tworzywa sztuczne (kod 15 01 02, 20 01 39) opakowania wielomateriałowe (kod 15 01 05) oraz metal (kod 15 01 04, 20 01 40) zbierane łącznie - worek koloru żółtego. Częstotliwość odbioru i wywozu odpadów przez Wykonawcę - 1 raz w miesiącu (16 worków/rok, tj. 2 worki w okresie maj - sierpień, w pozostałych miesiącach 1 worek). d. - odpady ulegające biodegradacji w tym odpady zielone (kod 20 02 01) - worek koloru brązowego. Częstotliwość odbioru i wywozu przez Wykonawcę odpadów ulegających biodegradacji w tym zielonych - 4 razy w okresie maj- listopad (4 worki/rok). Dopuszcza się przy selektywnej zbiórce odpadów zanieczyszczenia innymi odpadami w ilości do 20 %. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłową gospodarkę odpadami zgodnie z obowiązującymi przepisami. Dotyczy to między innymi załadunku, przeładunku, transportu, uregulowania spraw związanych z bazą magazynowo-sprzętową (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości) oraz wszelkich spraw formalno - prawnych związanych z odbieraniem i dostarczeniem odpadów uprawnionemu przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych. W ramach zagospodarowania odpadów podmiot odbierający odpady zobowiązany jest do przekazywania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnej lub zastępczej regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych, właściwej dla regionu południowo - zachodniego zgodnie z uchwałą nr 415/XX/12 z dnia 25 czerwca 2012 r. i uchwałą zmieniającą nr 557/XXVII/13 z dnia 25.02.2013 roku Sejmiku Województwa Pomorskiego w sprawie wykonania "Planu Gospodarki Odpadami Województwa Pomorskiego". W przypadku selektywnie zebranych odpadów komunalnych, w ramach zagospodarowania odpadów, zobowiązany jest do ich przekazania do instalacji odzysku i unieszkodliwiania, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w Rozdziale 2 (Hierarchia sposobów postępowania z odpadami) ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.) B. Wykaz urządzeń do gromadzenia odpadów i sprzętu technicznego a. Urządzenia do gromadzenia odpadów Charakterystyka worków do selektywnej zbiórki odpadów: - materiał - folia polietylenowa LDPE, - pojemność - min. 120 l, - kolor - żółty, niebieski, zielony, brązowy. Intensywność zabarwienia (przezroczystość) worka powinna pozwalać na ocenę zawartości worka, - grubość - zapewniając szczelne, bezpieczne zbieranie i przechowywanie odpadów, - worek musi posiadać tasiemkę umożliwiającą szczelne zawiązanie worka, - nadruk - jednostronny o treści na poszczególnych workach: worek niebieski: "PAPIER, TEKTURA" worek zielony: "SZKŁO" worek żółty: "PLASTIK / METAL / OPAKOWANIA WIELOMATERIAŁOWE" worek brązowy: "ODPADY ZIELONE" b. Sprzęt techniczny * pojazd przystosowany do odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych z funkcją kompaktowania - ilość 2 szt. * pojazd przystosowany do odbioru odpadów komunalnych zmieszanych (śmieciarka bezpyłowa) o masie całkowitej powyżej 3,5 t - ilość 2 szt. * pojazd przystosowany do odbioru odpadów komunalnych zmieszanych/ selektywnych o masie całkowitej do 3,5 t - ilość 1 szt. C. Szczegółowe dane charakteryzujące zamówienie 1. Liczba mieszkańców Liczba mieszkańców gminy Rzeczenica wynosi 3 738 osób (wg ewidencji ludności stan na dzień 31 grudnia 2015 r.) Szacunkowa ilość gospodarstw domowych wynosi około: 984 Nazwa miejscowości Ilość gospodarstw Bagnica 1 Breńsk 16 Brzezie 117 Cierniki 2 Dzików 7 Garsk 9 Gockowo 27 Grodzisko 3 Gwieździn 94 Iwie 1 Jeziernik 5 Knieja 2 Lestnica 1 Łuszczyn 10 Międzybórz 101 Olszanowo 28 Pieniężnica 89 Przeręba 6 Rzeczenica 425 Sporysz 7 Trzemielewo 4 Zadębie 1 Zalesie 28 Razem 984 Ilości gospodarstw są szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości gospodarstw, z których będą odbierane odpady komunalne. Ich ilość może wzrosnąć lub zmaleć w ciągu realizacji zamówienia w zależności od deklaracji jakie zostaną złożone przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych, o których mowa w art. 6m ust. 1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 2. Ilość odpadów komunalnych odebranych z terenu Gminy Rzeczenica, na podstawie sprawozdań składanych przez przedsiębiorców posiadających zezwolenie na odbieranie odpadów komunalnych w latach 2013, 2014, 2015 oraz w okresie od styczeń-wrzesień 2016 r. przekazanych przez firmę odbierającą odpady komunalne od mieszkańców zamieszkujących nieruchomości wynosi: Rodzaj odpadu Ilość odpadów w 2013 [Mg] Ilość odpadów w 2014 [Mg] Ilość odpadów w 2015 [Mg] Ilość odpadów lipiec 01-06.2016 [Mg] Niesegregowane odpady komunalne 381,9 399,4 419,7 210,9 Szkło, opakowania ze szkła 51,5 49,0 23,5 18,8 Tworzywa sztuczne, opakowania z tworzyw sztucznych 18,5 41,8 40,6 12,6 Papier i tektura 14,5 6,2 6,1 2,49 Odpady ulegające biodegradacji 3,4 7,1 6,1 3,6 3. W obowiązku Wykonawcy jest wyposażenie każdej nieruchomości w pojemniki 120 l lub 240 l lub 1100 l. Szacunkowa ilość pojemników: 120 l - 850 szt., 240 l - 90 szt., 1100 l - 14 szt. 4. W obowiązku Wykonawcy jest wyposażenie każdej nieruchomości w worki: worek niebieski: "PAPIER, TEKTURA" - około 4000 szt./rok worek zielony: "SZKŁO" - około 6000 szt./rok worek żółty: "PLASTIK / METAL / OPAKOWANIA WIELOMATERIAŁOWE" - około 16000 szt./rok worek brązowy: "ODPADY ZIELONE" - około 4000 szt./rok D. Obowiązki Wykonawcy przed rozpoczęciem i w trakcie realizacji zamówienia a. W terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy Zamawiający dostarczy Wykonawcy wykaz obsługiwanych nieruchomości zamieszkałych, z których wykonywany będzie odbiór odpadów komunalnych. W przypadku zmian (zmniejszenia lub zwiększenia) w wykazie, o którym mowa powyżej, Zamawiający każdorazowo będzie informował wykonawcę w formie pisemnej drogą elektroniczną. b. Wykonawca ma obowiązek wyposażenia właścicieli wszystkich nieruchomości objętych zbiórką odpadów w worki i pojemniki niezbędne do gromadzenia odpadów przed pierwszym dniem obowiązywania umowy (tj. do 31.12.2016) na odbiór odpadów zawartej z Zamawiającym tj. dostarcza pojemnik na odpady zmieszane oraz worki w ilości: 1 żółty, 1 zielony, 1 niebieski, 1 brązowy, potem za każdy odebrany worek zostawia pusty tego samego koloru. Wykonawca winien złożyć oświadczenie o przekazaniu worków i pojemników do wszystkich właścicieli nieruchomości przed pierwszym odbiorem odpadów. c. W trakcie wykonywania umowy wyposażenie zgłoszonych przez Zamawiającego miejsc gromadzenia odpadów w niezbędne pojemniki i worki następuje najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych. d. Wykonawca odpowiada za poinformowanie mieszkańców o terminach odbierania poszczególnych rodzajów odpadów. W tym celu sporządza w formie "kalendarza" harmonogramy odbioru, który dostarczy właścicielom nieruchomości w formie wydruków po uprzednim uzgodnieniu go z Zamawiającym, a Zamawiający opublikuje na stronie internetowej www.rzeczenica.pl. e. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru w terminach ustalonych w rocznym harmonogramie zarówno zmieszanych odpadów komunalnych jak również odpadów segregowanych wystawionych przed każdą nieruchomością. f. Zagospodarowanie odpadów tj. odzysk lub unieszkodliwienie powinno być zgodne z obowiązującymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21), ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2016 poz. 250 ze zm.), oraz zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Pomorskiego nr 415/XX/12 z dnia 25 czerwca 2012 r. oraz przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Rzeczenica przyjętego Uchwałą nr XXX/251/13 z dnia 25 kwietnia 2013 r. g. Usługa będzie wykonywana od poniedziałku do soboty. h. Załadunek jak i transport odpadów będzie odbywał się za pomocą odpowiedniego sprzętu oraz środków transportu, które muszą być w dyspozycji Wykonawcy. i. Wykonawca będzie dostarczać Zamawiającemu sprawozdania z ilości odebranych i poddanych unieszkodliwianiu odpadów zgodnie z art. 9n ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2016 poz. 250 ze zm.) wraz z kartami przekazania odpadów oraz sposobie ich zagospodarowania wraz ze wskazaniem instalacji, do której zostały przekazane. Ilość odpadów wina być podana w Mg (tonach). Wykonawca ponadto wskaże w nim poszczególne rodzaje odpadów - zmieszane, zielone, segregowane oraz miejsce unieszkodliwiania wraz z dokumentem przyjęcia do instalacji. j. Za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane odbiorem odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca. k. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu wraz z fakturą następujących dokumentów za miesiąc rozliczeniowy: ? dowodów przyjęcia poszczególnych rodzajów odebranych odpadów komunalnych przez uprawnionego przedsiębiorcę wykonującego działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów (karta przekazania odpadów sporządzonych zgodnie z obowiązującymi przepisami), ? wydruki wagowe potwierdzające ilość usuniętych odpadów. l. Wykonawca jest zobowiązany do kontroli zawartości pojemników i worków w celu określenia prawidłowości posegregowania odpadów. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowej segregacji (powyżej 20 % innej frakcji) Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego powiadomienia o zaistniałym fakcie Gminy i właściciela, oraz odbioru odpadów nieprawidłowo posegregowanych, jako zmieszane odpady komunalne. m. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących w trakcie umowy przepisów prawnych, a w szczególności: a. ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.) b. ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2016 poz. 250 j.t.) c. uchwały nr XXX/251/13 z dnia 25 kwietnia 2013 r. w sprawie przyjęcia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Rzeczenica, d. rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. n. System odbierania odpadów komunalnych nie obejmuje odpadów powstających w wyniku prowadzenia działalności gospodarczej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
90510000-5,
90511000-2,
90512000-9,
90513100-7,
90514000-3,
90533000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT377777.77 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 424800,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.