To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-01-07
Legionowo: dostawa sprzętu oraz oprogramowania informatycznego w ramach zadania pt. e-standard w urzędzie czyli nowa jakość usług w administracji publicznej
Numer ogłoszenia: 3695 - 2013; data zamieszczenia: 07.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 188249 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Legionowski, ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo, woj. mazowieckie, tel. 22 7840872, faks 22 7742551.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu oraz oprogramowania informatycznego w ramach zadania pt. e-standard w urzędzie czyli nowa jakość usług w administracji publicznej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Dostawa i wdrożenie oprogramowania informatycznego oraz sprzętu dla Starostwa Powiatowego w Legionowie, realizowanego w ramach zadania pt. e-standard w urzędzie, czyli nowa jakość usług w administracji publicznej współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach priorytetu II. Działanie 2.2 RPO Województwa Mazowieckiego 2007-2013. Przedmiot zamówienia został podzielony na jedenaście ofert częściowych. Oferta częściowa NR 1 obejmuje dostawę oprogramowania komputerowego - system magazynowy w wersji na 5 stanowisk w ilości 1 program. Szczegółowy przedmiot zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ. Oferta częściowa NR 2 obejmuje dostawę sprzętu i oprogramowania komputerowego - system rejestracji czasu pracy w ilości 1 kpl. Szczegółowy przedmiot zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ. Oferta częściowa NR 3 obejmuje dostawę oprogramowania komputerowego - system monitorowania pracy w ilości monitorowanych urządzeń 300 szt. Szczegółowy przedmiot zamówienia określa załącznik nr 3 do SIWZ. Oferta częściowa NR 4 obejmuje dostawę oprogramowania komputerowego - rozliczanie opłat z 11 licencjami dostępowymi w ilości 1 komplet. Szczegółowy przedmiot zamówienia określa załącznik nr 4 do SIWZ. Oferta częściowa NR 5 obejmuje dostawę 12 kpl. zestawów komputerowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 5 do SIWZ. Oferta częściowa NR 6 obejmuje dostawę oprogramowania komputerowego - platforma e-learningowa w ilości 1 szt. Szczegółowy przedmiot zamówienia określa załącznik nr 6 do SIWZ. Oferta częściowa NR 7 obejmuje dostawę oprogramowania komputerowego - portal wewnętrzny w ilości 1 szt. Szczegółowy przedmiot zamówienia określa załącznik nr 7 do SIWZ. Oferta częściowa NR 8 obejmuje dostawę oprogramowania komputerowego - system do Backupu i odtwarzania danych. Szczegółowy przedmiot zamówienia określa załącznik nr 8 do SIWZ. Oferta częściowa NR 9 obejmuje dostawę sprzętu - monitoring serwerowni. Szczegółowy przedmiot zamówienia określa załącznik nr 9 do SIWZ. Oferta częściowa NR 10 obejmuje dostawę oraz wdrożenie sprzętu i oprogramowania komputerowego - system ewidencji środków trwałych w ilości 1 szt. Szczegółowy przedmiot zamówienia określa załącznik nr 10 do SIWZ. Oferta częściowa NR 11 obejmuje dostawę plotera szt. 1. Szczegółowy przedmiot zamówienia określa załącznik nr 11 do SIWZ. 2. Jeżeli w SIWZ, w opisie przedmiotu zamówienia opisano przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych, czy właściwości określonego sprzętu, urządzeń, materiałów i oprogramowania, jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach sprzętu, urządzeń, materiałów i oprogramowania równoważnych zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy. 3. Dostarczony sprzęt i oprogramowanie muszą być dopuszczone do obrotu na terenie Polski. 4. Użyte do realizacji zamówienia sprzęt i oprogramowanie, urządzenia, materiały muszą być fabrycznie nowe. 5. Wymagania stawiane Wykonawcy: - Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z wymaganiami oraz warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, - ustalenia dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia, - w trakcie wykonywania prac Wykonawca zobowiązany jest zapewnić należyty porządek w pomieszczeniach umożliwiający prawidłowe funkcjonowanie urzędu Zamawiającego. 6. Wykonawca na wykonaną usługę i dostarczony sprzęt udziela gwarancji na zainstalowane urządzenia, co najmniej jeden rok.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: zadanie pt. e-standard w urzędzie, czyli nowa jakość usług w administracji publicznej współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach priorytetu II. Działanie 2.2 RPO Województwa Mazowieckiego 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 3
Nazwa: oferta częściowa nr 3 - dostawa oprogramowania komputerowego, system monitorowania pracy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sp. z o.o. Axence Sp. k. 31-532 Kraków, ul. Chodkiewicza 10/7A, 31-532 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13008,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12841,20
Oferta z najniższą ceną: 12841,20 / Oferta z najwyższą ceną: 12841,20
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: oferta częściowa nr 4 - dostawa oprogramowania komputerowego, rozliczanie opłat
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Usługi Informatyczne Infosystem Roman i Tadeusz Groszek, ul. Piłsudskiego 31/240, 05-120 Legionowo, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29268,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23001,00
Oferta z najniższą ceną: 23001,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23001,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: oferta częściowa nr 5 - dostawa 12 kpl. zestawów komputerowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Reset-PC W. Kondratowicz-Kucewicz i A. Zams Sp. j., ul. Ochotnicza 6, 20-012 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32520,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 35424,00
Oferta z najniższą ceną: 35424,00 / Oferta z najwyższą ceną: 37888,92
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: oferta częściowa nr 6 - platforma e-learningowa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BizTech Konsulting S.A., ul. Wolności 3A, 01-018 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24390,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26445,00
Oferta z najniższą ceną: 26445,00 / Oferta z najwyższą ceną: 127920,00
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: oferta częściowa nr 9 - dostawę sprzętu, monitoring serwerowni
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sp. z o.o. IMNS Polska, ul. Klecińska 125, 54-413 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11382,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6398,14
Oferta z najniższą ceną: 6398,14 / Oferta z najwyższą ceną: 6398,14
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: oferta częściowa nr 10 - system ewidencji środków trwałych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Softhard S.A., ul. Paderewskiego 18c, 09-402 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11382,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11808,00
Oferta z najniższą ceną: 11808,00 / Oferta z najwyższą ceną: 38622,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LEGIONOWA
- Utrzymanie urządzeń odwadniających na drogach powiatowych na terenie powiatu legionowskiego
- Bieżące utrzymanie zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych
- Wykonanie modernizacji trzech pomieszczeń łazienek w budynku mieszkalnym przy ul. POW 8 w Legionowie
- Zielona transformacja ul. marsz J. Piłsudskiego w Legionowie Etap I - opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej parku rekreacyjnego na terenie dz. nr ew.335/1 obr. 65 w Legionowie
- Zakup ambulansu typu B wraz z wyposażeniem
- Wykonanie dokumentacji projektowej dotyczącej przebudowy przejść dla pieszych w drogach powiatowych.
więcej: przetargi w Legionowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa wraz z licencjami, dostawą i montażem, w ramach projektu "Cyberbezpieczny Urząd"
- Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd - Powiat Słupski
- Świadczenie usług opieki gwarancyjnej oraz serwisowej dla Systemu SIMPLE.EduHub
- Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu "Szansa dla wszystkich" - program podniesienia wyników maturalnych uczniów dolnośląskich szkół
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu elektronicznego oraz doposażenia szkół podstawowych z terenu gminy Serokomla
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. "Edukacja włączająca w Gminie Kozy" dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 1 i Szkoły Podstawowej nr 2- dwie częśći
więcej: Różny sprzęt komputerowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.