To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-11-07
Szczecin: Kompleksowa obsługa serwisowa kserokopiarek, drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
Numer ogłoszenia: 369620 - 2014; data zamieszczenia: 07.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 325042 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Szczecinie, ul. Energetyków 55, 70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4805500, faks 091 4805801.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa obsługa serwisowa kserokopiarek, drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa serwisowa polegająca na wykonywaniu konserwacji i napraw kserokopiarek, drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych wraz z wymianą części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych, mających na celu zapewnienie stałej sprawności urządzeń objętych przedmiotem zamówienia, w szczególności utrzymanie czystości wykonywanych kopii,wydruków na całej powierzchni białej kartki. 2.Kompleksową obsługą serwisową objęte zostaną kserokopiarki, drukarki i urządzenia wielofunkcyjne zlokalizowane na obszarze właściwości Izby Celnej w Szczecinie, Urzędu Celnego w Szczecinie i Urzędu Celnego w Koszalinie o następujących modelach: Toshiba e-studio 167 - 14 szt., Toshiba e-studio 237 - 4 szt., Toshiba e-studio 182 - 12 szt., Xerox Phaser 3435DN - 17 szt., Xerox WC 5765 - 5 szt. Konica Minolta DI3010 - 1 szt., Kyocera Mita 1620 - 11 szt., Kyocera Mita 1635 - 10 szt., Kyocera Mita 2050 - 5 szt., Kyocera Mita 3040 - 2 szt., Olivetti d-copia 200MF - 1 szt., Olivetti d-copia 16MF - 1 szt., Brother MFC-7440N - 1 szt., Brother HL5250DN - 11 szt., HP Color LaserJet 2840 - 2 szt., HP LaserJet M3027x Multifunction - 5 szt., HP Color LaserJet 2600n - 1 szt., HP LaserJet P2055DN - 7 szt. Samsung SCX-4828FN - 4 szt., Samsung ML-2251N - 12 szt., Samsung ML-4050ND - 10 szt., Samsung ML-3051ND - 15 szt., Samsung CLP-320N - 2 szt., Samsung SCX-5637FR - 4 szt., Samsung CLP-365W - 2 szt., Lexmark C782DN - 2 szt., Lexmark T654dn - 8 szt., Lexmark X466de - 3 szt., Lexmark E360dn - 17 szt., Lexmark x738DTE - 2 szt., Lexmark x736DE - 2 szt., Lexmark MS410DN - 10 szt., Lexmark X364DN - 2 szt. Rex Rotary MP6000 - 3 szt., Nashuatec MP6001SP - 1 szt., Printronix P5205B - 1 szt. Ricoh MP201SPF - 1 szt. Ricoh Aficio MP6001SP - 2 szt. 3. Wykaz kserokopiarek, drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych użytkowanych przez Zamawiającego, zawierający miejsce eksploatacji, datę przyjęcia do użytkowania, stan licznika na dzień 01.08.2014r. oraz średnią miesięczną ilość wykonywanych kopii, wydruków stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Kompleksowa obsługa serwisowa rozliczana będzie dla każdego z urządzeń na podstawie miesięcznego ryczałtu, weryfikowanego po upływie 3 miesięcy faktyczną ilością wykonanych przez dane urządzenie kopii/wydruków w tym okresie. 5. Kompleksowa obsługa serwisowa obejmuje: a)przeglądy i czynności konserwacyjne wykonywane sukcesywnie w miarę potrzeb, b)wymianę wszelkich materiałów eksploatacyjnych (z wyjątkiem papieru) oraz części zamiennych, c)dostarczanie w czasie trwania umowy tonerów w ilości wynikającej z liczby wykonanych kopii, d)wykonywanie napraw urządzeń, e)dokonywanie wpisów do ewidencji pracy urządzenia, f)dojazdy pracownika serwisu do miejsca zainstalowania urządzenia, g) końcowy przegląd techniczny (wykonany nie wcześniej niż 2 miesiące przed końcem obowiązywania umowy) wraz z dostawą 1 tonera dla każdego urządzenia, h) odbiór we własnym zakresie zużytych części zamiennych i tonerów w celu ich zagospodarowania, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, i)wykonanie innych czynności gwarantujących ciągłą, sprawną pracę urządzeń. 6.Minimalny okres gwarancji jakości na wykonane naprawy wynosi 12 miesięcy, natomiast na części i materiały użyte do naprawy - 12 miesięcy lub okres gwarancji producenta, jeśli będzie dłuższy. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych powstałych z winy użytkowników Zamawiającego. 7. Szczegółowe zasady realizacji przedmiotu zamówienia określają istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy stanowiące XXII część SIWZ. Wykazana w Formularzu ofertowym szacunkowa ilość kopii,wydruków dla każdego modelu urządzenia została podana wyłącznie w celu obliczenia wartości oferty i nie jest wielkością zobowiązującą Zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.31.00 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek 50.32.32.00 - Naprawa komputerowych urządzeń peryferyjnych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SYSTEMY BIUROWE - INTEGRACJA MARCOLA I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
SYSTEMY BIUROWE - INTEGRACJA MARCOLA I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
- Systemy Biurowe - Integracja Marcola i Wspólnicy Sp. J., ul. Rosponda 30/3, 71-793 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 415680,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 458671,92
Oferta z najniższą ceną: 458671,92 / Oferta z najwyższą ceną: 500211,68
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Program modernizacji ulic ul. Filaretów - sięgacz"
- Doposażenie bazy ZCEMiP w projekcie pn. "Ścieżka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w dążeniu do zrównoważonego rozwoju wspierający dzieci i młodzież, lokalnych mieszkańców oraz przeds. GMS"
- Przebudowa kanalizacji deszczowej w ul. Siewnej w Szczecinie
- Dostawa nici chirurgicznych i innych wyrobów chirurgicznych.
- Obsługa administracyjna oraz eksploatacyjna infrastruktury serwerowej i sieci strukturalnej, telefonii cyfrowej VOIP, sieci bezprzewodowej WiFi.
- ZAKUP I DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU OSOBOWEGO TYPU MIKROBUS 9 - OSOBOWY PRZYSTOSOWANY DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, W TYM 2 OSOBY PORUSZAJĄCE SIĘ NA WÓZKU INWALIDZKIM
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.