To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-19
Ogłoszenie nr 369640 - 2016 z dnia 2016-12-19 r.
Hyżne: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych przez mieszkańców w Gminie Hyżne
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 346173
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Hyżne, krajowy numer identyfikacyjny
69058208000000, ul.
Hyżne
103,
36024
Hyżne, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
172 295 002, faks
, e-mail
inwestycje@hyzne.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych przez mieszkańców w Gminie Hyżne
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.21.2016.JG
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych przez mieszkańców w Gminie Hyżne 1 Odpady będą odbierane z terenu gminy Hyżne, szacunkowa liczba mieszkańców od których będą odbierane odpady komunalne to ok. 6000 mieszkańców w ok. 1700 gospodarstwach na terenie siedmiu sołectw: Brzezówka, Dylągówka, Grzegorzówka, Hyżne, Nieborów, Szklary, Wólka Hyżneńska. Zamawiający przewiduje zmiany ilości gospodarstw +/- 1% Szacowane ilości odpadów segregowanych wynoszą 300 ton, a niesegregowanych 400 ton 2 Zbiórką zostanie objęty teren całej gminy według uzgodnionych między Zamawiającym a Wykonawcą tras przejazdu - Mapa poglądowa z naniesionymi trasami przejazdu samochodów - Zał. Nr . 1 A 3 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odbiór i zagospodarowanie: 1) Zmieszanych niesegregowanych odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 zgromadzonych w workach i wystawionych na trasie odbioru z nieruchomości zabudowanych mieszkalnych. 2) Segregowanych odpadów komunalnych, gromadzonych w sposób selektywny w odpowiednio oznakowanych workach lub pojemnikach i wystawionych na trasie odbioru, podanych poniżej rodzajów odpadów. a) Tworzywa sztuczne ( kody 20 01 39, 15 01 02, 15 01 05), b) Szkło i opakowania ze szkła ( kod 20 01 02, 15 01 07), c) Makulatura ( kod 20 01 01, 15 01 01), d) Odpady kuchenne i ogrodowe ( kod, 20 03 02, 20 01 99, 20 02 01, 20 01 08 ), e) Metal (puszki, drobny złom) ( kod 15 01 04, 20 01 40) Pozostałych odpadów segregowanych wyszczególnionych poniżej, zebranych raz w roku w objazdowej zbiórce (wg w/w trasy przejazdu) . f) Zużytych opon o kodzie (16 01 03, 20 03 99) g) Odpadów wielkogabarytowych o kodzie (20 03 07) h) Zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego o kodach 20 01 35*, 20 01 36, i) Odpadów niebezpiecznych powstających w gospodarstwach domowych (tj. chemikalia, farby, środki ochrony roślin, detergenty, baterie, przeterminowane leki) o kodach 20 01 13*, 20 01 14*, 20 01 15*, 20 01 19*, 20 01 27*, 20 01 29*, 20 01 33*, 20 01 31 *) 3) opróżnianie gniazda recyklingowego usytuowanego w miejscowości Hyżne z częstotliwością jeden raz w miesiącu. 4 Odpady odbierane z terenu gminy będą gromadzone w workach o poj. od 60 l. do 120 l. oraz pojemnikach specjalistycznych o różnej pojemności, np. na przeterminowane leki, baterie itp. 5 Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest dostarczać nieodpłatnie mieszkańcom worki na odpady wg. zapotrzebowania mieszkańców. Usługa ta winna być wykonywana ciągle bez zbędnej przerwy. Za niedopełnienie tego obowiązku naliczane będą kary umowne za każdy dzień zwłoki. 6 Worki do gromadzenia odpadów komunalnych posiadać będą następujące kolory: 1) kolor czarny przeznaczony na odpady niesegregowane, zmieszane odpady komunalne 2) kolor żółty - przeznaczony na tworzywa sztuczne 3) kolor czerwony - przeznaczony na odpady wielomateriałowe (np: karton po mleku lub soku) 4) kolor niebieski - przeznaczony na makulaturę 5) kolor zielony - przeznaczony na szkło i opakowania ze szkła 6) kolor szary - przeznaczony na metale (puszki i drobny złom) 7) kolor brązowy przeznaczony na odpady biodegradowalne wraz z nadrukiem zawierającym informację o rodzajach odpadów które można w tych workach umieścić, oraz z widniejącym napisem " GMINA HYŻNE" 7 Zamawiający informuje, że posiada program komputerowy QNet firmy "NETPROCES Systemy informatyczne" do obsługi gospodarki odpadami. 8 Wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy do wykonania umowy niezbędną ilość skanerów (czytników) kodów kreskowych - które będą wyposażone w aktywny moduł GPS i zobowiązany jest do ich stosowania przy odbiorze zbieranych odpadów. 9 Szczegółowy wykaz zawierający dane właścicieli nieruchomości Zamawiający dostarczy Wykonawcy po podpisaniu umowy, a także w razie zaistniałych zmian. 10 Wykonawca zbiera worki posiadające umieszczone przez właścicieli nieruchomości numery identyfikacyjne (kody kreskowe). Numer identyfikacyjny (kod kreskowy) nadaje Gmina Hyżne po otrzymaniu podpisanej Deklaracji od właściciela nieruchomości zamieszkałej. 11 Odbiór odpadów komunalnych odbywać się będzie: - odpady zmieszane co 2 tygodnie - zbierane selektywnie ( papier tektura, szkło, tworzywa sztuczne, metale, opakowania wielomateriałowe) - jeden raz w miesiącu 12 Strony ustalają, że odbiór odpadów z terenu Gminy Hyżne odbywać się będzie zgodnie z ustalonym harmonogramem, ustalonym pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym przed podpisaniem umowy. Harmonogram Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć właścicielom nieruchomości zabudowanym wraz z workami i podać go na własnej stronie internetowej. 13 W czasie realizacji zamówienia Wykonawca będzie zbierał odpady wg tras które określa mapa poglądowa z naniesionymi trasami przejazdu samochodów odbierających odpady komunalne z terenu gminy Hyżne -załącznik do umowy. 14 Odpady wielkogabarytowe zbierane będą przez Wykonawcę raz w roku w terminie i na trasach ustalonych przez Zamawiającego w porozumieniu z Wykonawcą. 15 Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, opony, chemikalia wystawione przez mieszkańców, zebrane będą raz w roku - analogicznie jak wyżej - w terminie i trasach ustalonych przez Zamawiającego w porozumieniu z Wykonawcą. 16 Trasa przejazdu Wykonawcy naniesiona została na mapę poglądową stanowiącą załącznik nr 1 A do SIWZ - łączna długość trasy objazdu wynosi ok.120 km. +/- 15%. 17 Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany trasy w ramach w/w limitu kilometrów. 18 Wykonawca przed zakwalifikowaniem odpadów segregowanych do zmieszanych wynikającym - z niedopełnienia przez mieszkańca obowiązku selektywnego zbierania odpadów komunalnych, sporządza na tą okoliczność dokumentację: notatkę wraz z dokumentacją fotograficzną umożliwiającą wydanie przez Zamawiającego decyzji administracyjnej jako podstawy do naliczenia wyższej stawki za odbiór odpadów. Wykaz numerów identyfikacyjnych nieruchomości wraz z dokumentacją poświadczającą nieprawidłową segregację odpadów Wykonawca przekaże niezwłocznie Zamawiającemu . 19 Jeżeli właściciel nieruchomości wystawi worek w odpowiednim kolorze lecz bez nadruku Wykonawcy a zaopatrzony będzie w odpowiedni kod kreskowy ewidencjonujący nieruchomość, z poprawnie wyselekcjonowanymi odpadami to wówczas Wykonawca jest obowiązany odebrać odpady komunalne z nieruchomości. 20 W ramach zagospodarowania odpadów podmiot odbierający odpady zobowiązany jest do przekazywania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnej lub zastępczej regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych, właściwej dla regionu centralnego województwa podkarpackiego. 21 W przypadku selektywnie zebranych odpadów komunalnych, w ramach zagospodarowania odpadów, Wykonawca zobowiązany jest do ich przekazywania do instalacji odzysku i unieszkodliwiania, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 7 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U. 2013 poz. 21 z późn. zm.). 22 Wykonawca zobowiązany jest do porządkowania terenu w miejscu gromadzenia odpadów w przypadku jego zanieczyszczenia. 23 Odbiór odpadów komunalnych przez regionalną lub zastępczą instalację do zagospodarowania odpadów uwzględnioną z WPGO zapewnia sobie Wykonawca. 24 Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie odebranymi odpadami zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Dotyczy to m.in. zbiórki odpadów, ewentualnego przeładunku odpadów, transportu odpadów, spraw formalno - prawnych związanych z odbieraniem i dostarczaniem odpadów uprawnionemu przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych. 25 W celu realizacji przedmiotu umowy Wykonawca musi dysponować specjalistycznymi środkami technicznymi umożliwiającymi odbiór odpadów w tym gromadzonych w workach. Zamawiający uzna za spełnienie warunku udziału w postępowaniu jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie co najmniej: - dwoma samochodami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych tzw. śmieciarki o ładowności minimum 6 ton, -dwoma samochodami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych -dwoma pojazdami do odbierania odpadów - samochody dostawcze o ładowności minimum 2,5 tony - umożliwiające odbiór odpadów komunalnych z trudno dostępnych górzystych terenów. 26 Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia wszystkich wymagań z art. 9d ustawy o utrzymaniu czystości porządku w gminach - Ustawa z dnia 13 września 1996 r. o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. 2016 poz. 250) 27 Zamawiający dopuszcza możliwość odbioru odpadów segregowanych jednym wyspecjalizowanym pojazdem nie dokonując mieszania poszczególnych frakcji odpadów selektywnie zebranych. 28 W sytuacjach nadzwyczajnych (jak np. nieprzejezdność lub zamkniecie drogi), gdy nie jest możliwa realizacja usługi zgodnie z umową, sposób i termin odbioru odpadów będzie każdorazowo uzgadniany pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą i może polegać w szczególności na wyznaczeniu zastępczych miejsc gromadzenia odpadów przez właścicieli nieruchomości, oraz innych terminów ich odbioru. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. 29 Wykonawca zobowiązany jest do spełniania przez cały okres wykonywania usługi wszystkich wymogów wynikających z obowiązujących przepisów prawa, dotyczących odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych. 30 W celu ustalenia ilości zebranych odpadów na terenie gminy Hyżne, zamawiający zastrzega sobie prawo kontrolnego ważenia samochodów zbierających odpady w miejscu wskazanym przez zamawiającego. 31 Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy winien przekazać szczegółowy wykaz sprzętu, który będzie używany do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z numerami rejestracyjnymi, 32 Wykonawca zainstaluje na wskazanym przez Zamawiającego stanowisku komputerowym oprogramowania pozwalającego na bieżący odczyt monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdów i miejscach postoju oraz czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów w celu weryfikacji prawidłowości świadczenia usługi zgodnie z przedmiotem zamówienia, 33 Wykonawca umożliwi Zamawiającemu przeprowadzenie kontroli bazy magazynowo-transportowej, w szczególności stanu ilościowego posiadanych pojazdów, ich wyposażenia, poprawności działania systemu monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego 34 Wykonawca będzie prowadził i przedkładał Zamawiającemu dokumentację z realizacji przedmiotu zamówienia, tj.: 1) Karty przekazania odpadów, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2) Miesięczne zestawienie odebranych odpadów komunalnych zmieszanych 3) Miesięczne zestawienie odebranych odpadów komunalnych segregowanych 4) Kwartalną informację zgodnie z art. 9n ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 35. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp. 6. 36. Podwykonawcy: 1) Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 2) W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 3) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w (art. 22a ust. 1 ustawy Pzp), w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Zamawiający powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 4) Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane lub usługi następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 5) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. 37. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 3) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 4) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faks oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 5) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 38. Wymagania dotyczące zatrudnienia osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia tj. odbiór odpadów komunalnych, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). Dokumentowanie zatrudnienia powinno być dokonywane w następujący sposób: 1) Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy przedłożyć Zamawiającemu wykaz pracowników, którzy będą wykonywać czynności o których mowa w niniejszym punkcie. Wykaz pracowników powinien zawierać następujące informacje: imię i nazwisko pracownika, stanowisko, rodzaj umowy o pracę, datę przyjęcia do pracy (w przypadku umowy o pracę zawartej na czas określony należy podać okres zatrudnienia) oraz oświadczenie Wykonawcy, że osoby wymienione w wykazie będą w okresie realizacji przedmiotu zamówienia zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. Wykaz pracowników powinien stanowić załącznik do umowy. W przypadku zmiany osób wykonujących czynności polegające na odbiorze odpadów z terenu Gminy Hyżne Wykonawca przedłoży Zamawiającemu w terminie 7 dni nowy wykaz pracowników uwzględniający zaistniałe zmiany. 2) Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 10 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę lub podwykonawców z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa w niniejszym punkcie. W tym celu Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. 3) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów o pracę zawartych przez Wykonawcę lub podwykonawców z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa w niniejszym punkcie w terminie wskazanym przez Zamawiającego w ppkt 2) będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na umowę o pracę oraz skutkować będzie zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy, umową cywilnoprawną. 39. Zapłata należności za wykonywanie usługi realizowana będzie miesięczne w formie ryczałtu. 40. Uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nie uregulowanych zapisami niniejszego Rozdziału stanowi również Projekt umowy Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 90511000-2 Usługi wywozu odpadów 90512000-9 Usługi transportu odpadów 90513100-7 Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
90511000-2
Dodatkowe kody CPV:
90512000-9,
90513100-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych przez mieszkańców w Gminie Hyżne |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT249800 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 267192 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI HYŻNE
więcej: przetargi HYŻNE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.