eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa stabilizatorów zewnętrznych i śrubopłytek dla Oddziału Chirurgii Ortopedyczno - Urazowej oraz materiałów szewnych dla Bloku Operacyjnego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-06

Ogłoszenie nr 36968 - 2017 z dnia 2017-03-06 r.

Kraków: Dostawa stabilizatorów zewnętrznych i śrubopłytek dla Oddziału Chirurgii Ortopedyczno - Urazowej oraz materiałów szewnych dla Bloku Operacyjnego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 364285-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 368703 - 2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny 63016100000, ul. os. Na Skarpie  66, 31913   Kraków, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. (012) 6441956, faks (012) 6444756, e-mail zpubl@interia.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa stabilizatorów zewnętrznych i śrubopłytek dla Oddziału Chirurgii Ortopedyczno - Urazowej oraz materiałów szewnych dla Bloku Operacyjnego

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP 41/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

GRUPA I - stabilizatory zewnętrzne 1. Grotowkręty Schanza Grotowkręty stalowe gwintowane, średnica 4 mm i 5 mm, samowiercące/samogwintujące - 100 sztuk 2. Stabilizator zewnętrzny wielorazowego użytku System stabilizacji zewnętrznej odłamów kostnych, belki z włókna węglowego, łączniki tytanowe pin-belka i belka-belka. Zestawy po 10 szt. łączników pin-belka, 10 szt. łączników belka-belka, 10 szt. belek w różnych rozmiarach dla stabilizatora "małego" (średnica belki 4-6 mm, np. do złamań w okolicy nadgarstka) i "dużego" (średnica belki 8-11 mm, np. do złamań kości piszczelowej) GRUPA II - Śrubopłytki - implanty dedykowane do zespoleń złamań krętarzowych kości udowej oraz złamań kłykciowych końca dalszego kości udowej: -śruby szyjkowe- w rozmiarach od 60-120 mm, o skoku co 5 mm -płytki krętarzowe o kącie 130 i 135 stopni, o ilości otworów: 2, 3, 4, 5, 6, 8, 10, 12, 14, 16 lub 2, 3, 4, 5, 6, 8, 10 i 12 -płytki kłykciowe o kącie 95 stopni, o ilości otworów: 4, 6, 8,10, 12, 14, 16, 18 lub 6, 8, 10, 12 i 14 -śruby korowe samogwintujące 4,5 mm o długości od ok. 14 mm do 110 mm, o skoku co 2 mm DHS - 100 kompletów, w skład kompletu wchodzą: a) śrubopłytka b) śruba szyjkowa c) śruba korowa 4,5 mm (4 sztuki) d) śruba kompresyjna GRUPA II A - DCS - 10 kompletów, w skład kompletu wchodzą: a) śrubopłytka b) śruba szyjkowa c) śruba korowa 4,5 mm (4 sztuki) d) śruba kompresyjna Zamawiający wymaga użyczenia zestawu instrumentarium wraz z kasetami nadającymi się do sterylizacji i przechowywania oraz napędów koniecznych do wykonania zabiegów (wiertarka wraz z wiertłami, śrubokrętami nadającymi się do wkręcania ręcznego i mechanicznego - na wiertarce) . GRUPA III - Szew syntetyczny niewchłanialny, jednowłókninowy, poliamidowy poz. 1-12, Szew niewchłanialny, monofilamentowy, syntetyczny polibuster poz. 13-16 II. Zamawiający wymaga zaoferowania przez Wykonawcę szwów pochodzących od jednego producenta, z nadrukowanym kodem kreskowym na zbiorczym opakowaniu oraz nadrukowanym kodem kreskowym lub metryczkowym na każdej saszetce. III. Wykonawca dla grup II i IIA zapewni na czas trwania umowy instrumentarium do implantacji wyrobów, oraz jego serwisowanie przez cały czas trwania umowy . Wykonawca dla grupy III zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu partię próbną materiałów szewnych po 2 sztuki (saszetki) dla każdej pozycji asortymentowej, wraz z wykazem wszystkich dołączonych próbek. Dostarczone próbki należy oznaczyć nazwą Wykonawcy. Próbki mają potwierdzać spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego. Zamawiający na podstawie partii próbnej przeprowadzi ocenę jakości oferowanych materiałów szewnych . Dostawa wyrobów medycznych do siedziby Zamawiającego nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy. Termin realizacji zamówienia dla grup I i II i II A - min. 24 h - max 72 h a dla grupy III min 24 -max 48 h. Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: Numer sekcji: III Punkt: 4 W ogłoszeniu jest: Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. W ogłoszeniu powinno być: nie dotyczy Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: Numer sekcji: III Punkt: 6 W ogłoszeniu jest: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane wyroby medyczne zostały dopuszczone do obrotu na mocy obowiązujących przepisów - posiadają wpisy i świadectwa wydane przez uprawnione organy, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych, (Dz. U. Nr 107 poz. 679 z późn. zm.), tj.: a) deklarację zgodności CE producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego), b) certyfikat jednostki notyfikującej (dotyczy klasy wyrobu medycznego: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III), c) zgłoszenie/powiadomienie/wniosek do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. d) w przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o Wyrobach Medycznych, Wykonawca zobowiązany jest posiadać inne niż wyżej wymienione, odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i stosowania. Wraz z oświadczeniem Wykonawcy, że dostarczy te dokumenty na każde wezwanie Zamawiającego w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 2. Ponadto a) dla grup I i II do oferty dołączyć należy: 1/. Prospekty/katalogi oferowanych wyrobów, wraz z informacją której grupy dotyczą. Zamawiający dopuszcza dołączenie ww. dokumentów w języku angielskim. 2/. Opis techniczny i techniki operacyjnej wraz z informacją której grupy dotyczą. Zamawiający dopuszcza dołączenie ww. dokumentów w języku angielskim. 3/. Kopie dokumentów potwierdzających obserwacje i wyniki kliniczne implantacji wyrobów. Zamawiający dopuszcza dołączenie ww. dokumentów w języku angielskim. (tylko dla grupy II). 4/. Prospekty dotyczące oferowanego instrumentarium do implantacji wyrobów,(tylko dla grupy II). W przypadku braku potwierdzenia wymaganych parametrów Zamawiający ma prawo odrzucić ofertę. b) dla grupy III: 1/. katalogi oferowanego asortymentu w języku polskim, wraz z zaznaczeniem grupy, pozycji oraz rozmiaru oferowanego asortymentu. 2/. Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowane przez Wykonawcę materiały pochodzą od jednego producenta, 3/. Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowane przez Wykonawcę materiały posiadają nadrukowany kod kreskowy na zbiorczym opakowaniu oraz nadrukowany kod kreskowy lub metryczkowy na każdej saszetce.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 33183100-7
Dodatkowe kody CPV: 33141120-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: stabilizatory zewnętrzne
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT45510.00
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Johnson & Johnson Poland Sp. z o.o., ,  ,  ul. Iłżecka 24,  02-135,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 49150,80
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Śrubopłytki
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT110000
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Medgal Sp. z o.o., ,  ,  ul. Niewodnicka 26 A,  16-001,  Księżyno,  kraj/woj. podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 32724.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 32724.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 126036.00
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: DCS
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT13000
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Medgal Sp. z o.o., ,  ,  ul Niewodnicka 26 A,  16-001,  Księżyno,  kraj/woj. podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3272,40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3272,40
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 12603,6
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Szew syntetyczny niewchłanialny, jednowłókninowy, poliamidowy poz. 1-12, Szew niewchłanialny, monofilamentowy, syntetyczny polibuster poz. 13-16
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
w grupie 3 postępowanie zostało unieważnione na postawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu z zastrzeżeniem pkt 2 i 3 ustawy.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.