To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-06
Ogłoszenie nr 36968 - 2017 z dnia 2017-03-06 r.
Kraków: Dostawa stabilizatorów zewnętrznych i śrubopłytek dla Oddziału Chirurgii Ortopedyczno - Urazowej oraz materiałów szewnych dla Bloku Operacyjnego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 364285-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 368703 - 2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny
63016100000, ul.
os. Na Skarpie
66,
31913
Kraków, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
(012) 6441956, faks
(012) 6444756, e-mail
zpubl@interia.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa stabilizatorów zewnętrznych i śrubopłytek dla Oddziału Chirurgii Ortopedyczno - Urazowej oraz materiałów szewnych dla Bloku Operacyjnego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP 41/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:GRUPA I - stabilizatory zewnętrzne 1. Grotowkręty Schanza Grotowkręty stalowe gwintowane, średnica 4 mm i 5 mm, samowiercące/samogwintujące - 100 sztuk 2. Stabilizator zewnętrzny wielorazowego użytku System stabilizacji zewnętrznej odłamów kostnych, belki z włókna węglowego, łączniki tytanowe pin-belka i belka-belka. Zestawy po 10 szt. łączników pin-belka, 10 szt. łączników belka-belka, 10 szt. belek w różnych rozmiarach dla stabilizatora "małego" (średnica belki 4-6 mm, np. do złamań w okolicy nadgarstka) i "dużego" (średnica belki 8-11 mm, np. do złamań kości piszczelowej) GRUPA II - Śrubopłytki - implanty dedykowane do zespoleń złamań krętarzowych kości udowej oraz złamań kłykciowych końca dalszego kości udowej: -śruby szyjkowe- w rozmiarach od 60-120 mm, o skoku co 5 mm -płytki krętarzowe o kącie 130 i 135 stopni, o ilości otworów: 2, 3, 4, 5, 6, 8, 10, 12, 14, 16 lub 2, 3, 4, 5, 6, 8, 10 i 12 -płytki kłykciowe o kącie 95 stopni, o ilości otworów: 4, 6, 8,10, 12, 14, 16, 18 lub 6, 8, 10, 12 i 14 -śruby korowe samogwintujące 4,5 mm o długości od ok. 14 mm do 110 mm, o skoku co 2 mm DHS - 100 kompletów, w skład kompletu wchodzą: a) śrubopłytka b) śruba szyjkowa c) śruba korowa 4,5 mm (4 sztuki) d) śruba kompresyjna GRUPA II A - DCS - 10 kompletów, w skład kompletu wchodzą: a) śrubopłytka b) śruba szyjkowa c) śruba korowa 4,5 mm (4 sztuki) d) śruba kompresyjna Zamawiający wymaga użyczenia zestawu instrumentarium wraz z kasetami nadającymi się do sterylizacji i przechowywania oraz napędów koniecznych do wykonania zabiegów (wiertarka wraz z wiertłami, śrubokrętami nadającymi się do wkręcania ręcznego i mechanicznego - na wiertarce) . GRUPA III - Szew syntetyczny niewchłanialny, jednowłókninowy, poliamidowy poz. 1-12, Szew niewchłanialny, monofilamentowy, syntetyczny polibuster poz. 13-16 II. Zamawiający wymaga zaoferowania przez Wykonawcę szwów pochodzących od jednego producenta, z nadrukowanym kodem kreskowym na zbiorczym opakowaniu oraz nadrukowanym kodem kreskowym lub metryczkowym na każdej saszetce. III. Wykonawca dla grup II i IIA zapewni na czas trwania umowy instrumentarium do implantacji wyrobów, oraz jego serwisowanie przez cały czas trwania umowy . Wykonawca dla grupy III zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu partię próbną materiałów szewnych po 2 sztuki (saszetki) dla każdej pozycji asortymentowej, wraz z wykazem wszystkich dołączonych próbek. Dostarczone próbki należy oznaczyć nazwą Wykonawcy. Próbki mają potwierdzać spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego. Zamawiający na podstawie partii próbnej przeprowadzi ocenę jakości oferowanych materiałów szewnych . Dostawa wyrobów medycznych do siedziby Zamawiającego nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy. Termin realizacji zamówienia dla grup I i II i II A - min. 24 h - max 72 h a dla grupy III min 24 -max 48 h. Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: Numer sekcji: III Punkt: 4 W ogłoszeniu jest: Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. W ogłoszeniu powinno być: nie dotyczy Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: Numer sekcji: III Punkt: 6 W ogłoszeniu jest: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane wyroby medyczne zostały dopuszczone do obrotu na mocy obowiązujących przepisów - posiadają wpisy i świadectwa wydane przez uprawnione organy, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych, (Dz. U. Nr 107 poz. 679 z późn. zm.), tj.: a) deklarację zgodności CE producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego), b) certyfikat jednostki notyfikującej (dotyczy klasy wyrobu medycznego: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III), c) zgłoszenie/powiadomienie/wniosek do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. d) w przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o Wyrobach Medycznych, Wykonawca zobowiązany jest posiadać inne niż wyżej wymienione, odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i stosowania. Wraz z oświadczeniem Wykonawcy, że dostarczy te dokumenty na każde wezwanie Zamawiającego w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 2. Ponadto a) dla grup I i II do oferty dołączyć należy: 1/. Prospekty/katalogi oferowanych wyrobów, wraz z informacją której grupy dotyczą. Zamawiający dopuszcza dołączenie ww. dokumentów w języku angielskim. 2/. Opis techniczny i techniki operacyjnej wraz z informacją której grupy dotyczą. Zamawiający dopuszcza dołączenie ww. dokumentów w języku angielskim. 3/. Kopie dokumentów potwierdzających obserwacje i wyniki kliniczne implantacji wyrobów. Zamawiający dopuszcza dołączenie ww. dokumentów w języku angielskim. (tylko dla grupy II). 4/. Prospekty dotyczące oferowanego instrumentarium do implantacji wyrobów,(tylko dla grupy II). W przypadku braku potwierdzenia wymaganych parametrów Zamawiający ma prawo odrzucić ofertę. b) dla grupy III: 1/. katalogi oferowanego asortymentu w języku polskim, wraz z zaznaczeniem grupy, pozycji oraz rozmiaru oferowanego asortymentu. 2/. Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowane przez Wykonawcę materiały pochodzą od jednego producenta, 3/. Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowane przez Wykonawcę materiały posiadają nadrukowany kod kreskowy na zbiorczym opakowaniu oraz nadrukowany kod kreskowy lub metryczkowy na każdej saszetce.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
33183100-7
Dodatkowe kody CPV:
33141120-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: stabilizatory zewnętrzne |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT45510.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 49150,80 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Śrubopłytki |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT110000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 32724.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: DCS |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT13000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 3272,40 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Szew syntetyczny niewchłanialny, jednowłókninowy, poliamidowy poz. 1-12, Szew niewchłanialny, monofilamentowy, syntetyczny polibuster poz. 13-16 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: w grupie 3 postępowanie zostało unieważnione na postawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu z zastrzeżeniem pkt 2 i 3 ustawy. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa akcesoriów i czujników w systemie Masimo SET
- Opracowanie dok.proj. Budowa przejścia dla pieszych przy ul. Marcowej na wysokości bloku przy ul. Gromady Grudziąż 21 wraz z dostosowaniem infrastruktury drogowej i budową dedykowanego oświetlenia.
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych polegających na budowie placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 61 przy ul. Popławskiego 17, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie
- Wykonanie układu kaskady ciśnień dla pomieszczeń Centralnej Sterylizatorni w pawilonie M-5A na terenie Krakowskiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jana Pawła II w Krakowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Stare Miasto zrywa z betonem" zadanie BO.D1.3/24
- Dostawa wyposażenia i specjalistycznego sprzętu gastronomicznego do pomieszczeń budynku Kuchni szpitalnej - ZP-6/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.