Ogłoszenie z dnia 2006-07-17
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Jelenia Góra: dostawa płynów infuzyjnych Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital Wojewódzki, do kontaktów: Beata Odwarzna, Jerzy Świątkowski, ul. Ogińskiego 6, 58-506 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7537286, fax 075 7543883, e-mail: przetargi@spzoz.jgora.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa płynów infuzyjnych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Magazyn Apteki. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa płynów infuzyjnych z podziałem na zadania 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.40.00.00 - Produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Pow. 60 000 euro do 211 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Pakiet nr 1 - 62,00 zł Pakiet nr 2 - 1 135,00 zł Pakiet nr 3 - 3 575,00 zł Pakiet nr 4 - 1 050,00 zł Pakiet nr 5 - 5 955,00 zł Pakiet nr 6 - 231,00 zł Pakiet nr 7 - 30,00 zł Pakiet nr 8 - 270,00 zł Pakiet nr 9 - 51,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty wg załączonego wzoru, 2. Uzupełniony wykaz - asortymentowo ilościowy wraz z formularzem cenowym, 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający); 4. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych; 5. W celu potwierdzenia bezpieczeństwa i jakości oferowanych wyrobów, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie, że zaoferowane wyroby posiadają stosowne, ważne dokumenty dopuszczające przedmiot zamówienia do obrotu na terenie RP oraz że Wykonawca posiada odpowiednie koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania, na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 90 2. stałość cen 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.jgora.pl. Opłata: 40 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: opłatę należy dokonać przy odbiorze przesyłki za zaliczeniem pocztowym lub w kasie w siedzibie Zamawiającego. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.08.2006, godzina 11:00, Siedziba Zamawiającego - Sekcja Umów i Zamówień Publicznych (pok. 175).
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06.07.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: płyny infuzyjne. 1) Krótki opis: Płyny infuzyjne w opakowaniu specjalistycznym. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Do 6 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 90 2. stałość cen 10 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: płyny infuzyjne. 1) Krótki opis: Płyny infuzyjne w opakowaniu specjalistycznym. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Do 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 90 2. stałość cen 10 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: płyny infuzyjne. 1) Krótki opis: Płyny infuzyjne w opakowaniu specjalistycznym. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Do 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 90 2. stałość cen 10 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: płyny infuzyjne. 1) Krótki opis: Płyny infuzyjne. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Do 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 90 2. stałość cen 10 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: płyny infuzyjne. 1) Krótki opis: Płyny infuzyjne w opakowaniach różnych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Do 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 90 2. stałość cen 10 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: płyny infuzyjne. 1) Krótki opis: Płyny infuzyjne w opakowaniach różnych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Do 6 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 90 2. stałość cen 10 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: płyny infuzyjne. 1) Krótki opis: Płyny infuzyjne w opakowaniach różnych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Do 6 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 90 2. stałość cen 10 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: płyny infuzyjne. 1) Krótki opis: Płyny infuzyjne. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Do 6 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 90 2. stałość cen 10 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: płyny infuzyjne. 1) Krótki opis: Płyny infuzyjne w opakowaniach różne. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Do 6 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 90 2. stałość cen 10 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Sukcesywna dostawa posiłków profilaktycznych w postaci słoików i konserw dla pracowników MPGK Sp. z o.o. w Jeleniej Górze
- AKTUALIZACJA DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWEJ DLA TERMOMODERNIZACJI BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 6 W JELENIEJ GÓRZE
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu terenowego o napędzie 4x4 typu pick-up dla Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego w Jeleniej Górze
- Świadczenie usług transportowych samochodami osobowymi i busami na rzecz WCSKJ
- "Aranżacja dekoracji świąteczno-noworocznej Jeleniej Góry w sezonie 2024-2025"
- Usługi w zakresie ochrony osób i mienia na potrzeby Term Cieplickich Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa leków i szczepionek sygnatura sprawy: 47-W-D-11-2024
- Dostawa leków, materiałów opatrunkowych i płynów infuzyjnych w 2025 roku.
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych - uzupełnienie XIV
- Dostawa produktów leczniczych 9 zadań
- Sukcesywne dostawy leków i innych produktów medycznych od dnia 01 stycznia 2025 r. do dnia 31 grudnia 2025 r.
- Zakup leków z programów lekowych IV dla SP ZOZ w Kraśniku
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.