To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-11-16
Lublin: Usługi polegające na przeprowadzeniu okresowej kontroli stanu technicznego przewodów kominowych (spalinowych i wentylacyjnych) oraz usuwaniu zanieczyszczeń z przewodów wentylacyjnych i spalinowych na terenie działania CI OR Lublin, WOI Tarnobrzeg
Numer ogłoszenia: 369734 - 2010; data zamieszczenia: 16.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 310610 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Lublinie, ul. Wacława Moritza 2, 20-900 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 7106300, 7106301, 7106302, faks 81 7106300, 7106301, 7106302.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi polegające na przeprowadzeniu okresowej kontroli stanu technicznego przewodów kominowych (spalinowych i wentylacyjnych) oraz usuwaniu zanieczyszczeń z przewodów wentylacyjnych i spalinowych na terenie działania CI OR Lublin, WOI Tarnobrzeg.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługi polegające na przeprowadzeniu okresowej kontroli stanu technicznego przewodów kominowych (spalinowych i wentylacyjnych) oraz usuwaniu zanieczyszczeń z przewodów wentylacyjnych i spalinowych na terenie działania CI OR Lublin, WOI Tarnobrzeg.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00 - Usługi czyszczenia pieców i kominów 71.31.54.10 - Kontrola systemu wentylacji .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Spółka Usługowo-Handlowa KOMINIARZ Sp. z o.o., ul. Zagórska 53, 25-339 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7664,43 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5342,41
Oferta z najniższą ceną: 5342,41 / Oferta z najwyższą ceną: 6045,34
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Poprawa efektywności energetycznej budynku warsztatowego w Areszcie Śledczym w Lublinie
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów komunalnych.
- Usługa w zakresie dezynsekcji i deratyzacji (DD) na terenie USK Nr 4 w Lublinie - powtarzane
- Postępowanie nr 73/24 o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawę na dostawę odczynników i sprzętu dla Działu Krwiolecznictwa
- Dostawa i montaż mebli dla Wojewódzkiego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności przy ul. Lubomelskiej 1-3 w Lublinie
- RDW w Białej Podlaskiej Remonty obiektów mostowych II
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.