Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-11-07
Białystok: Dostawa komputerów, serwerów, sprzętu i akcesoriów komputerowych ( nowych lub używanych ) oraz oprogramowania komputerowego na potrzeby Urzędu Kontroli Skarbowej w Białymstoku.
Numer ogłoszenia: 369744 - 2014; data zamieszczenia: 07.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Kontroli Skarbowej w Białymstoku , Al. 1000-lecia Państwa Polskiego 8, 15-111 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 6754323, faks 085 6754365.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uks.bialystok.ibip.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa komputerów, serwerów, sprzętu i akcesoriów komputerowych ( nowych lub używanych ) oraz oprogramowania komputerowego na potrzeby Urzędu Kontroli Skarbowej w Białymstoku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa komputerów, serwerów, sprzętu i akcesoriów komputerowych ( nowych lub używanych ) oraz oprogramowania komputerowego na potrzeby Urzędu Kontroli Skarbowej w Białymstoku : CZĘŚĆ nr I : System pamięci masowej - 1 szt., Drukarka sieciowa A4 - 3 szt., Urządzenie wielofunkcyjne monochromatyczne A4 - 3 szt., Notebooki - 30 szt., Komputery klasy PC - 8 szt., Komputery typu All-in-One - 2 szt., Mysz komputerowa - 20 szt., Klawiatura komputerowa - 10 szt., Pamięć flashdrive USB -10 szt., Zasilacz uniwersalny do notebooka - 6 szt., Karta sieciowa-adapter USB do RJ45 - 6 szt., Zasilacz komputerowy ATX - 2 szt., HUB USB - 4 szt., Dysk zewnętrzny - 1 szt., Dysk wewnętrzny 2,5 - 5 szt., Dysk wewnętrzny 3,5 - 20 szt., MS Office 2013 dla Użytkowników Domowych i Małych Firm lub inny zintegrowany pakiet biurowy - 40 szt., Abby FineReader 12 Corporate Edition PL lub równoważny - 1 szt.; CZĘŚĆ nr 2 : Serwer używany typ 1 ( poleasingowy ) - 2 szt., Serwer używany typ 2 ( poleasingowy ) - 3 szt..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.31.41-1, 30.23.20.00-4, 30.12.12.00-5, 30.21.31.00-6, 30.21.30.00-5, 30.23.70.00-9, 30.23.46.00-4, 48.70.00.00-5, 48.82.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)Oświadczenie o posiadaniu deklaracji zgodności CE; 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty; 3) parametry techniczne tj. specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu ( załącznik nr 1, załącznik nr 2 - załączniki do SIWZ )
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - termin realizacji ( ilość dni ) - 10
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uks.bialystok.ibip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Kontroli Skarbowej w Białymstoku, Al.1000-lecia Państwa Polskiego 8,15-111 Białystok, pokój 513, w godzinach 9:00 - 14:00.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Kontroli Skarbowej w Białymstoku, Al.1000-lecia Państwa Polskiego 8, 15-111 Białystok, Kancelaria - pokój nr 2 ( parter ).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa komputerów,serwerów, sprzętu i akcesoriów komputerowych ( nowych lub używanych ) oraz oprogramowania komputerowego na potrzeby Urzędu Kontroli Skarbowej w Białymstoku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa : System pamięci masowej - 1 szt., Drukarka sieciowa A4 - 3 szt., Urządzenie wielofunkcyjne monochromatyczne A4 - 3 szt., Notebooki - 30 szt., Komputery klasy PC - 8 szt., Komputery typu All-in-One - 2 szt., Mysz komputerowa - 20 szt., Klawiatura komputerowa - 10 szt., Pamięć flashdrive USB - 10 szt., Zasilacz uniwersalny do notebboka - 6 szt., Karta sieciowa-adapter USB do RJ45 - 6 szt., Zasilacz komputerowy ATX - 2 szt., HUB USB - 4 szt., Dysk zewnetrzny - 1 szt., Dysk wewnętrzny 2,5 - 5 szt., Dysk wewnętrzny 3,5 - 20 szt., MS Office 2013 dla Użytkowników Domowych i Małych Firm lub inny zintegrowany pakiet biurowy - 40 szt., Abby FineReader 12 Corporate Edition Pl lub równoważny - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.31.41-1, 30.23.20.00-4, 30.12.12.00-5, 30.21.31.00-6, 30.21.30.00-5, 30.23.70.00-9, 30.23.46.00-4, 48.70.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin realizacji - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa komputerów, serwerów, sprzętu i akcesoriów komputerowych ( nowych lub używanych ) oraz oprogramowania komputerowego na potrzeby Urzędu Kontroli Skarbowej w Białymstoku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa : Serwer używany typ 1 ( poleasingowy ) - 2 szt., Serwer używany typ 2 ( poleasingowy ) - 3 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin realizacji - 10
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa urządzeń do stanowisk do badania turbin wodnych na potrzeby Laboratorium Odnawialne źródła energii, wytwarzanie energii elektrycznej Wydziału Elektrycznego w ramach projektu "PB 5.0 "
- Dostawa surowic laboratoryjnych
- Wykonanie remontu pomieszczeń szatni w budynku szkoły.
- Wymiana dwóch kabin windowych wraz z niezbędnymi pracami remontowymi w budynkach Wydziału Nauk o Edukacji i Wydziału Prawa
- Remont, naprawa, konserwacja, itp. infrastruktury drogowej - nawierzchnie, elementy korpusu drogi itp. na drogach krajowych administrowanych przez GDDKiA O. Białystok w 2025 - 2028 3 części
- Dostawa oprogramowania systemowego do POZ
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Bezpieczeństwo informacji na pierwszym planie: Cyberbezpieczna Gmina Gaworzyce" - dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawy w ramach projektów mających na celu Wsparcie dzieci z Przedszkola w Świbiu i Wielowsi
- Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania biurowego
- Dostawa sprzętu oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Gorlice
- "Zakup sprzętu, oprogramowania i urządzeń na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach" w ramach realizacji projektu "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa Powiatu Polkowickiego"
- Dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby ZSCKR w Siennicy Różanej w ramach projektu "Zawodowo w przyszłość - Program rozwoju kształcenia zawodowego w ZSCKR w Siennicy Różanej"
więcej: Urządzenia fotokopiujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.