To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-02-07
Elbląg: Dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Zarządu Komunikacji Miejskiej w Elblągu
spółki z ograniczoną odpowiedzialnością
Numer ogłoszenia: 36974 - 2012; data zamieszczenia: 07.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 15866 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Komunikacji Miejskiej w Elblągu Sp. z o.o., ul. Browarna 90, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (055) 230-79-00, faks (055) 234-79-01.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Zarządu Komunikacji Miejskiej w Elblągu spółki z ograniczoną odpowiedzialnością.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych . 2) Miejscem dostawy jest siedziba Zamawiającego - Zarząd Komunikacji Miejskiej w Elblągu spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , 82-300 Elbląg ul. Browarna 90. 3) Przedmiot i zakres zamówienia obejmuje dostawę materiałów biurowych 4) Zamawiający wymaga dostawy materiałów fabrycznie nowych, w zamkniętych opakowaniach, bez wad, odpowiadającym co do jakości wymogom dla materiałów tego rodzaju dopuszczonym do obrotu. 5) Na dostarczone materiały Wykonawca udzieli 12 miesięcy gwarancji w terminie od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego. 6) Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 7) Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 8) Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Zarządu Komunikacji Miejskiej w Elblągu spółki z ograniczoną odpowiedzialnością
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiebiorstwo Handlowo Usługowe Jurex Jerzy Jeziorski, Al. Grunwaldzka 2/B/11, 82-300 Elbląg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17034,74 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13375,49
Oferta z najniższą ceną: 13375,49 / Oferta z najwyższą ceną: 19164,76
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Opracowanie dok. proj.-koszt. oraz wykonanie robót bud. polegających na modernizacji obiektu przy ul. Warszawskiej 55 w ramach zad.: Modernizacja zabytkowego obiektu przy ul. Warszawskiej 55 w Elblągu
- Zakup i dostawa produktów betonowych III
- Dostawa marimby, wibrafonu, ksylofonu wraz z akcesoriami i fortepianu gabinetowego dla Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych im. Kazimierza Wiłkomirskiego w Elblągu
- Budowa drogi leśnej wraz ze składnicą przyzrębową w Leśnictwie Zalesie
- Remont posadzek w budynku użytkowym Biblioteki Elbląskiej im. Cypriana Norwida, Filia nr 5 przy ul. Słonecznej 29-31 w Elblągu.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie wsparcia w edukacji dla wychowanków pieczy zastępczej będących uczestnikami projektu "Moc Rodziny" współfinansowanego przez Unię Europejską
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- zakup artykułów biurowych i papierniczych dla Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne
- Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb USK NR 1 PUM
- Dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Utworzenie i funkcjonowanie Publicznego Przedszkola Bajkowy Dworek w Osieku Wielkim"
- Dostawa artykułów administracyjno-biurowych dla 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (5 zadań)
- Dostawa artykułów biurowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.