eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GnieznoPrzedmiotem zamówienia jest opracowanie projektów graficznych, wykonanie i dostawa materiałów promujących usługi Powiatowego Urzędu Pracy w Gnieźnie. Część I Wykonanie kalendarzy promujących usługi Powiatowego Urzędu Pracy w Gnieźnie Części II Wykonanie gadżetów papierowych promujących usługi Powiatowego Urzędu Pracy w Gnieźnie Część III Wykonanie gadżetów promujących usługi Powiatowego Urzędu Pracy w Gnieźnie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-16

Gniezno: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektów graficznych, wykonanie i dostawa materiałów promujących usługi Powiatowego Urzędu Pracy w Gnieźnie. Część I Wykonanie kalendarzy promujących usługi Powiatowego Urzędu Pracy w Gnieźnie Części II Wykonanie gadżetów papierowych promujących usługi Powiatowego Urzędu Pracy w Gnieźnie Część III Wykonanie gadżetów promujących usługi Powiatowego Urzędu Pracy w Gnieźnie
Numer ogłoszenia: 369768 - 2010; data zamieszczenia: 16.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Sobieskiego 20, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 061 4261649, faks 061 4261162.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektów graficznych, wykonanie i dostawa materiałów promujących usługi Powiatowego Urzędu Pracy w Gnieźnie. Część I Wykonanie kalendarzy promujących usługi Powiatowego Urzędu Pracy w Gnieźnie Części II Wykonanie gadżetów papierowych promujących usługi Powiatowego Urzędu Pracy w Gnieźnie Część III Wykonanie gadżetów promujących usługi Powiatowego Urzędu Pracy w Gnieźnie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Warunki ogólne dotyczące każdej części. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektów graficznych, wykonanie i dostawa materiałów promujących usługi Powiatowego Urzędu Pracy w Gnieźnie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podziałem na części znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ. Wszystkie materiały promocyjne będące przedmiotem niniejszego postępowania muszą posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i świadectwa dopuszczające je do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Wybrany w niniejszym postępowaniu Wykonawca w ciągu 5 dni od daty zawarcia umowy zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu projektów graficznych dla materiałów promocyjnych tzn. np. umieszczenia wymaganych oznaczeń (logo), nadruków, kolorów, opracowania zawartości i wyglądu kalendarzy, itp. zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Projekty graficzne powinny być przygotowane w programie Corel, Adobe Fhoto Shop, lub w formacie pdf albo jpg, przesłane pocztą elektroniczną na adres mailowy wskazany przez Zamawiającego, w przypadku braku możliwości dostarczenia projektów graficznych w niniejszych programach lub formacie Wykonawca zobowiązany będzie do samodzielnego dostarczenia do siedziby Zamawiającego projektów graficznych. Zamawiający akceptuje projekt lub może zgłaszać poprawki do przedstawionych przez Wykonawcę projektów graficznych do momentu ich ostatecznej akceptacji. Wykonawca zobowiązany będzie wprowadzać zgłoszone przez Zamawiającego uwagi do projektów graficznych i przekazać poprawione projekty nie później niż w terminie 3 dni od dnia zgłoszenia uwag przez Zamawiającego. W przypadku niedotrzymania przez Wykonawcę tego terminu, Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy w trybie art. 492 KC w związku z art. 139 pzp. Sposób dostawy Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia wszystkich materiałów promocyjnych w ciągu 14 dni licząc od dnia akceptacji przez Zamawiającego ostatecznego wyglądu wszystkich materiałów promocyjnych (projektów graficznych). W przypadku niedotrzymania przez Wykonawcę tego terminu, Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy w trybie art. 492 KC w związku z art. 139 pzp. Wykonawca zapewni transport, rozładowanie i wniesienie zamówionych materiałów promocyjnych do Powiatowego Urzędu Pracy w Gnieźnie, który mieści się w budynku położonym przy ul. Sobieskiego 20, w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Dostarczone materiały promocyjne muszą być spakowane w taki sposób, aby nie uległy zniszczeniu podczas transportu, rozładunku i wniesienia. Wykonawca zobowiązany będzie do przeliczenia i dostarczenia w stanie nienaruszonym nowych, nieużywanych materiałów promocyjnych w opakowaniach opisanych nazwą materiału promocyjnego, jego zdjęciem a także ilością sztuk w środku. W przypadku stwierdzenia wadliwości dostarczonych materiałach promocyjnych lub ich niezgodności z opisem przedmiotu zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy ich odbioru. Wykonawca przyjmuje pełną odpowiedzialność za wszelkie uszkodzenia powstałe w dostarczonych wyrobach podczas ich transportu do siedziby Zamawiającego i zobowiązany jest wymienić uszkodzone wyroby na nowe w terminie 5 dni roboczych od dnia planowanej dostawy. Wykonawca wraz z dostawą materiałów promocyjnych przekaże Zamawiającemu wszystkie projekty graficzne zgrane na płytę CD w formie umożliwiającej edycję, które po zrealizowaniu umowy staną się własnością Zamawiającego wraz z prawami autorskimi do nich bez dodatkowych opłat. Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z Zamawiającym terminu dostawy materiałów promocyjnych z wyprzedzeniem co najmniej 3 dniowym. Zamawiający bez jakichkolwiek roszczeń finansowych ze strony Wykonawcy z tym związanych może odmówić przyjęcia dostawy w całości lub części jeżeli: - termin dostawy nie był z nim uprzednio uzgodniony, - którykolwiek z wyrobów, będących przedmiotem niniejszej umowy nie będzie fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych wykonany zgodnie z wymaganiami techniczno - ilościowymi określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, - materiały promocyjne zapakowane będą w inny sposób, niż określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - dostawa będzie niepełna tzn. np. gdy Wykonawca nie dołączy wszystkich projektów graficznych zgodnie z wymaganiami Zamawiającego lub wszystkich uzgodnionych materiałów promocyjnych, - pracownicy Wykonawcy odmówią rozładunku i złożenia dostarczonych wyrobów, w Powiatowym Urzędzie Pracy w Gnieźnie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Dostawa potwierdzona będzie protokołem odbioru podpisanym przez strony. Gwarancja Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia 12 miesięcznej gwarancji na wszystkie materiały promocyjne. Okres gwarancji liczony będzie od dnia dostarczenia materiałów promocyjnych do Powiatowego Urzędu Pracy w Gnieźnie i podpisana protokołu odbioru. Niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji, Zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi za wady, zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego. Wykonawca zobowiązany będzie w ramach gwarancji i rękojmi do usuwania wszelkich ujawnionych wad w terminie 7 dni od daty ich zgłoszenia telefoniczne, faksem lub drogą mailową o zaistniałej sytuacji..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na potwierdzenie niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawcy muszą wykazać, że w czasie określonym w pkt. VII SIWZ ppkt 1.2a i niejszym ogłoszeniu o zamówieniu w pkt III.4 wykonywali: Część I dwie usługi o wartości łącznej usług minimum 15 000,00 zł i zakresem związanych z reklamą (np. wykonanie kalendarzy). Część II trzy usługi o wartości łącznej usług minimum 29 000,00 zł i zakresem związanych z reklamą (np. wykonanie teczek tekturowych, karteczek samoprzylepnych). Część III cztery usługi o wartości łącznej usług minimum 50 000,00 zł i zakresem związanych z reklamą ( np. wykonanie gadżetów reklamowych). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Jakość, estetyka wykonania - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupgniezno.bip.net.pl; www.pup-gniezno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Gnieźnie ul. Sobieskiego 20 62-200 Gniezno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2010 godzina 14:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Gnieźnie ul. Sobieskiego 20 62-200 Gniezno Biuro podawcze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie kalendarzy promujących usługi Powiatowego Urzędu Pracy w Gnieźnie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I obejmuje: kalendarz książkowy 2011 - 300 szt. kalendarz trójdzielny 2011 - 100 szt. wkład kalendarzowy na biurko - 100 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość, estetyka wykonania - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie gadżetów papierowych promujących usługi Powiatowego Urzędu Pracy w Gnieźnie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II obejmuje: karteczki samoprzylepne z logo - 500 bloczków teczki tekturowe - 5000 szt. torba papierowa duża - 1000 szt. torby papierowe średnie - 1000 szt. kieszonka tekturowa na ulotki A-6 - 500 szt. tekturowe zaproszenie - 2000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość, esteyka wykonania - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie gadżetów promujących usługi Powiatowego Urzędu Pracy w Gnieźnie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III obejmuje: parasol uniwersalny - 100 szt. smycz materiałowa - 1000 szt. długopis plastikowy - 5000 szt. brelok na klucze - 200 szt. długopis metalowy - 200 szt. długopis w etui - 200 szt. pendrive - 50 szt. teczka z ekoskóry - 50 szt. zegar ścienny - 50 szt. zegar z przybornikiem - 50 szt. wizytowniki - 25 szt. aluminiowe stojaki na ulotki - 5 szt. składana ścianka ekspozycyjna - 1 szt. stojaczek akrylowy L-poziomy A-5 - 100 szt. prezenter rolkowy - 3 szt. obrotowy stojaczek na ulotki - 2 szt. zestaw karteczek samoprzylepnych z długopisem - 50 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość, estetyka wykonania - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.