To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-19
Ogłoszenie nr 369772 - 2016 z dnia 2016-12-19 r.
Zaleszany: Zakup energii elektrycznej na 2017 rok
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 331339-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Gmina Zaleszany, ul. Tadeusza Kościuszki 16, 37-415 Zaleszany, NIP 865-23-93-981, Stefan Skrzydlak, tel. 15 8459419,
Zespół Szkół w Turbi, Turbia 37, 37-416 Zbydniów, NIP 865-256-19-41, Damian Biały, tel. 15 8450428,
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Zbydniowie, ul. Sandomierska 210 , 37-416 Zbydniów NIP: 865-256-19-35, Janusz Małgorzata,, tel. 15 8458521,
Zespół Szkół w Zaleszanach, ul. Sandomierska 95, 37-415 Zaleszany, NIP 865-256-20-30, Bogdan Szczepański, tel. 15 8459422,
Publiczna Szkoła Podstawowa w Kotowej Woli, Kotowa Wola, 37-416 Zbydniów, NIP: 865- 21- 49 -643, Agnieszka Cygan, tel. 668660577,
Publiczna Szkoła Podstawowa w Skowierzynie, Skowierzyn 13, 37-415 Zaleszany, NIP 865-21-49-488, Małgorzata Cygan, tel. 15 8459427,
Publiczna Szkoła Podstawowa w Majdanie Zbydniowskim- Wólce Turebskiej, 37-416 Zbydniów, NIP 865-21-49-123, Wioletta Grobel, tel. 15 8141959,
Publiczna Szkoła Podstawowa w Pilchowie, Pilchów, ul. Porucznika Józefa Sarny 1, 37-464 Stalowa Wola, NIP 865-21-46-426, Zbigniew Kręcichwost, tel. 158141959,
Samodzielny Publiczny Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej w Zaleszanach z/s w Zbydniowie, ul. Parkowa 8, 37-416 Zbydniów, NIP 865-21-43-037, Małgorzata Szczykutowicz-Bryniak, tel. 15 8458305,
Gminny Ośrodek Kultury w Zaleszanach, Plac Kościuszki 4, 37-415 Zaleszany, NIP 867-18-67-724, Piotr Szpara, tel. 15 8459428,
Gminny Zakład Gosp. Komunalnej w Zaleszanach Sp. z o.o., Dzierdziówka 168, 37-416 Zbydniów, NIP 865-23-25-488, Rafał Lechoszest, tel. 15 8458297
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zaleszany, krajowy numer identyfikacyjny
54945300000, ul.
ul. Tadeusza Kościuszki
16,
37415
Zaleszany, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
015 845-94-19, faks
015 845-94-24, e-mail
ug@zaleszany.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zaleszany.biuletyn.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): Gmina Zaleszany prowadzi przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 16 ust. 4 PZP i jest uprawniona do przeprowadzenia niniejszego postępowania w imieniu wszystkich podmiotów wskazanych w Załączniku nr 6 do SIWZ. Jednostki Gminy będą zawierać oddzielne umowy wynikające z przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zakup energii elektrycznej. Do umowy będą załączone odpowiednie wykazy poszczególnych punktów poboru.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup energii elektrycznej na 2017 rok
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):GKM.V.271.5.1.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest: dostawa energii elektrycznej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012 r. poz. 1059 z późn. zm.) (dalej: PE) do obiektów administracyjnych i oświetlenia ulicznego Zamawiającego w ilości 1 271 342 kWh. 2.Niniejsze zamówienie nie obejmuje usług dystrybucji energii elektrycznej. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ. 4.W przypadku zaistnienia potrzeby dla punktów poboru, dla których będą obowiązywać umowy kompleksowe, obowiązkiem wybranego Wykonawcy będzie wypowiedzenie dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umowa kompleksowa), oraz reprezentowanie Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych przed właściwym OSD w sprawach związanych z zawarciem nowej umowy dystrybucyjnej. Do wykonania w/w czynności Wykonawca otrzyma pełnomocnictwo. 5.Zamawiający przedstawia szacunkowe zapotrzebowanie na energię na okres 01.01.2017 -31.12.2017 roku. Zapotrzebowanie rzeczywiste może odbiegać od szacunkowego. UWAGA: Jeżeli w SIWZ, przy opisie przedmiotu zamówienia użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z SIWZ wraz z załącznikami. 6.Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ, 8.Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca: a)jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców; b)w przypadku podpisania umowy Wykonawca będzie zobowiązany, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia podał - o ile są już znane, nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w usługi. Wykonawca będzie zawiadamiał zamawiającego o wszelkich zmianach danych, dotyczących podwykonawców w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywał informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych lub usług. Wykonawca będzie zobowiązany zgłosić podwykonawców na zasadach określonych w przepisach art. 143 b ustawy prawo zamówień publicznych. c)Jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 9.Z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający nie określa wymagań zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
09300000-2
Dodatkowe kody CPV:
09000000-3,
09310000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT261176.32 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 321976,26 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI ZALESZANY
więcej: przetargi ZALESZANY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.