eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz GdańskiZAKUP I DOSTARCZENIE URZĄDZENIA WIELOFUNKCYJNEGO MONOCHROMATYCZNEGO DO ANR GNIAZ W SŁUPSKU

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-12-18

Pruszcz Gdański: ZAKUP I DOSTARCZENIE URZĄDZENIA WIELOFUNKCYJNEGO MONOCHROMATYCZNEGO DO ANR GNIAZ W SŁUPSKU
Numer ogłoszenia: 369813 - 2008; data zamieszczenia: 18.12.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 330591 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku, ul. Powstańców Warszawy 28, Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 3004841, 3023817, faks 058 3004843.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTARCZENIE URZĄDZENIA WIELOFUNKCYJNEGO MONOCHROMATYCZNEGO DO ANR GNIAZ W SŁUPSKU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostarczenie jednej sztuki urządzenia wielofunkcyjnego monochromatycznego do siedziby Agencji Nieruchomości Rolnych Gospodarstwa Nadzoru i Administrowania Zasobem WRSP w Słupsku z siedzibą przy ul. 3-go Maja 44, 76-200 Słupsk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający minimalne wymagania techniczne i funkcjonalne sprzętu zawarto w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Szczegółowe warunki, zakres i sposób wykonania zamówienia określono w Projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia 2. Istotne uwagi do zamówienia 1) Wszystkie urządzenia muszą być objęte 36 miesięczną gwarancją (3 lata). 2) Gwarancja typu u użytkownika - czas reakcji i usunięcie usterki do 72 h od zgłoszenia. Zgłoszenia faksem. 3) Do każdego sprzętu ma być dostarczona pełna dokumentacja techniczna umożliwiająca w pełni sprawdzić parametry techniczne danego urządzenia. 4) Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, obejmujących urządzenia o parametrach i funkcjach technicznych nie gorszych niż wymienione w specyfikacji produktu. 5) Urządzenia muszą posiadać deklaracje zgodności CE (Dyrektywy: 73/23/EWG, 89/336/EWG, 1999/5/WE i 93/68/EWG) i być oznakowane zgodnie z Ustawą o systemie oceny zgodności z 30.08.2002 r. (Dz.U. nr 204 poz.2087 z 2004 r.), Rozporządzeniem Ministra Gospodarki w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego z dnia 15.12.2005 r. (Dz.U. 259 poz. 2172 z 2005 r.) i Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa w sprawie dokonywania oceny zgodności aparatury z zasadniczymi wymaganiami dotyczącymi kompatybilności elektromagnetycznej oraz sposobu jej oznakowania (Dz. U. nr 265 poz. 2227 z 2005 r.), a w przypadku urządzeń posiadających telekomunikacyjne urządzenia końcowe i urządzenia radiowe muszą spełniać Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z 15. kwietnia 2004 r. (Dz. U. nr 73 poz. 659 z 2004 r. z późn. zm.) i Prawo Telekomunikacyjne (Dz. U. nr 171 poz.1800 z 2004 r. z późn. zm.) (do oferty należy załączyć dokument potwierdzający spełnienie wymogu). 6) Urządzenie musi posiadać certyfiakat ENERGY STAR (do oferty należy załączyć dokument potwierdzający spełnienie wymogu).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 20245.90 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TORELL - Danuta Wingert, Stanisław Fiedur Spółka Jawna, ul. Obrońców Westerplatte 5, 83-000 Pruszcz Gdański, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 20245.90
  • Oferta z najniższą ceną: 20245.90 oferta z najwyższą ceną: 20245.90
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.