To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-11-07
Poznań: Przeprowadzenie usługi audytu zewnętrznego działalności statutowej ośmiu wydziałów Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu wraz ze sprawozdaniem
Numer ogłoszenia: 369850 - 2014; data zamieszczenia: 07.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 311574 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, ul. Wojska Polskiego 28, 60-637 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8487023, 8487043, faks 061 8487043, 8487145.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie usługi audytu zewnętrznego działalności statutowej ośmiu wydziałów Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu wraz ze sprawozdaniem.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa audytowa, będąca celem zamówienia jest działaniem wynikającym z rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dn. 29.09.2011 w sprawie przeprowadzenia audytu zewnętrznego wydatkowania środków finansowych na naukę (Dz. U. 2011, nr207, poz.1237) oraz ustawy o finansowaniu nauki (Dz.U. 2010, nr 96, poz. 615, z póżn. zm.) a w szczególności: utrzymanie potencjału badawczego uczelni utrzymanie specjalnych urządzeń badawczych w jednostkach organizacyjnych uczelni. działalność w zakresie prowadzenia badan naukowych, prac rozwojowych oraz zadań z nimi związanych służących rozwojowi młodych naukowców a także uczestników studiów doktoranckich, finansowanych w wewnętrznym trybie konkursowym. Zakres zadań: 1 Celem zamówienia Audyt działalności statutowej jest uzyskanie racjonalnego zapewnienia oraz wydanie przez audytora opinii w zakresie:wiarygodności danych liczbowych i opisowych zawartych w dokumentach związanych z prowadzona działalnością naukową,poprawności dokumentowania i ewidencyjnego wyodrębnienia operacji gospodarczych oraz opracowania sprawozdań,adekwatności i skuteczności systemu zarządzania i kontroli audytowanego podmiotu - uczelni, w obszarze działalności objętej audytem, Prawidłowości rozliczania otrzymanych dotacji. Audyt powinien obejmować:Sprawdzenie działalności z jednego roku, z okresu 3 lat, poprzedzających rok prowadzenia audytu, wybranego na podstawie przeprowadzonej analizy ryzyka w odniesieniu do uczelni. Celami szczegółowymi audytu jest sprawdzenie czy:1.podstawy prawne działalności uczelni są przestrzegane 2.system kontroli wewnętrznej jest adekwatny oraz działa efektywnie,3.plan rzeczowo-finansowy oraz budżet jednostki został prawidłowo zrealizowany,4.zatwierdzenie wyników działalności badawczej oraz sposób ich udokumentowania jest prawidłowy,5.przestrzegane są przepisy o zamówieniach publicznych, finansach publicznych i rachunkowości w zakresie dotyczącym działalności statutowej,6.przestrzegane są przepisy w zakresie dyscypliny finansów publicznych, 7.rzetelne są dane zawarte we wnioskach o przyznawanie środków finansowych na działalność statutowa, 8.wydatki sfinansowane z dotacji statutowej były celowe i zasadne,9.były przeprowadzone wyodrębnienia w ewidencji księgowej wydatków realizowanych ze środków finansowych na działalność statutowa 10zalecenia i wnioski z wcześniejszych kontroli i audytów zostały wdrożone 11.właściwa jest poprawność ewidencji księgowej.3. Podejście do audytu:3.1 Audyt powinien być przeprowadzony na podstawie powszechnie akceptowanych standardów audytu. Oferenci są zobowiązani w treści oferty wskazać zbiór dokumentów, które będą stosować podczas audytu3.2 Wybór szczególnych obszarów audytu zostanie dokonany na podstawie udokumentowanej analizy ryzyka 3.3 Audytor jest zobowiązany do należytego dokumentowania przeprowadzonych czynności,3.4 Na podstawie przeprowadzonych czynności audytorskich oraz opracowanej dokumentacji, audytor jest zobowiązany do przygotowania sprawozdania z audytu i przekazania go Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia zakończenia audytu. 3.5 Sprawozdanie z audytu musi zawierać co najmniej:1)datę sporządzenia 2)nazwę i adres audytowanego podmiotu 3)nazwę i numer projektu - w przypadku audytu projektu 4)oświadczenie audytora o niezależności od audytowanego projektu 5)imiona, nazwiska i określenie uprawnień audytorów 6)cele audytu 7)podmiotowy i przedmiotowy zakres audytu 8)termin, w którym przeprowadzono audyt 9)zwięzły opis działań audytowanego przedmiotu w obszarze objętym audytem 10)zwięzłą ocenę sytuacji ekonomicznej audytowanego przedmiotu - nie dotyczy audytu projektu 11)informacje o wynikach badania sprawozdania finansowego audytowanego przedmiotu, w przypadku, gdy obowiązek jego badania wynikał z innych przepisów - nie dotyczy audytu projektu 12)ocenę adekwatności i skuteczności systemu zarzadzania i kontroli w obszarze działalności audytowanego podmiotu objętym audytem 13)informacje o metodzie doboru i wielkości próby do badania 14)zaprezentowanie wyników badan, w których stwierdzono nieprawidłowości 15)określenie kwoty uzyskanych, rozliczonych i przechodzących na kolejny rok środków dotacji statutowej 16)określenie kwoty nierozliczonych środków dotacji statutowej podlegających zwrotowi 17)określenie nieprawidłowości w działalności audytowanego podmiotu oraz analizę ich przyczyn i skutków 18) zalecenia w sprawie usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości w działalności audytowanego podmiotu 19)podpisy audytorów, a w przypadku, gdy audytorem jest osoba prawna albo jednostka organizacyjna posiadająca osobowość prawną - nazwę jednostki.3.6 Wszystkie strony sprawozdania powinny być ponumerowane i parafowane.3.7 Wnioski i opinie zawarte w sprawozdaniu powinny wynikać z dokumentacji audytorskiej.3.8 Dokumentacja audytu jest przekazywana jednostce przez audytora w terminie 7 dni od daty zakończenia audytu i jest przechowywana przez Zamawiającego prze okres dwóch lat od dnia jej otrzymania.3.9 Miejsce dotyczące przechowywania dokumentacji głównej: Dział Nauki UP, III piętro, p. 313-15, Collegium Maximum, ul. Wojska Polskiego 28, Poznań 3.10 Miejsce dotyczące przechowywania dokumentacji Wydziałów:Wydział Rolnictwa i Bioinżynierii, Wydział Leśny Wydział Hodowli i Biologii Zwierząt Wydział Technologii Drewna Wydział Ogrodnictwa i Architektury krajobrazu, Wydział Nauk o Żywności i Żywieniu, Wydział melioracji i Inżynierii Środowiska Wydział Ekonomiczno - Społeczny Siedziby sekretariatów dziekanatów ww wydziałów - budynek Collegium Maximum, piętra I i II.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.20.00 - Usługi audytu 79.21.21.00 - Usługi audytu finansowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA BIEGŁYCH REWIDENTÓW "BADEX" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA BIEGŁYCH REWIDENTÓW "BADEX" SP. Z O.O.
- Agencja Biegłych Rewidentów BADEX Sp. z o. o., ul. Reymonta 45, 45-072 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40650,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11070,00
Oferta z najniższą ceną: 11070,00 / Oferta z najwyższą ceną: 49200,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zbieranie, transport i utylizacja padłej zwierzyny i ich szczątków z dróg wojewódzkich na terenie działania WZDW w Poznaniu - Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kole
- Zakup produktów leczniczych w tym leków w ramach Programu Lekowego B.31. LECZENIE TĘTNICZEGO NADCIŚNIENIA PŁUCNEGO (PAH) i B.101 LECZENIE PACJENTÓW Z ZABURZENIAMI LIPIDOWYMI.
- Remont drogi wojewódzkiej nr 434 odcinek Kleszczewo - Szczodrzykowo.
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych - Ponesimodum
- Zakup dostępu do Systemu Informacji Prawnej (SIP) z sieci lokalnej Zamawiającego bez limitu użytkowników oraz wersja On-Line na potrzeby Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
- Sprzątanie pomieszczeń w budynku Rejonu Dróg Wojewódzkich w Koninie przy ul. Przemysłowej 122
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja projektu pn. Cyberbezpieczna Gmina Czerniejewo w ramach programu Cyberbezpieczny Samorząd
- Przeprowadzenie audytu KRI z aktualizacją i wdrożeniem systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji oraz przeprowadzenie szkoleń z zakresu cyberbezpieczeństwa dla Gminy Janów Lubelski.
- Wykonanie badania sprawozdania finansowego Powiatu Kieleckiego za 2024, 2025 i 2026 rok
- Cyberbezpieczny Samorząd
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miasta Bełchatowa przez dostawę sprzętu, usługi wdrożeniowe i szkoleniowe związane z realizacją projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" Etap I
- Dostawa sprzętu, oprogramowania i rozwiązań IT wraz z instalacją, wdrożeniem, oraz wykonanie audytów oraz szkoleń z zakresu cyberbezpieczeństwa w ramach projektu "Cyberbezpieczne Miasto Dynów
więcej: Usługi audytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.