eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlkuszKompleksowa opieka nad zwierzętami bezdomnymi i wolno żyjącymi na terenie Miasta i Gminy Olkusz w 2017 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-12-19

Ogłoszenie nr 369896 - 2016 z dnia 2016-12-19 r.

Olkusz: Kompleksowa opieka nad zwierzętami bezdomnymi i wolno żyjącymi na terenie Miasta i Gminy Olkusz w 2017 roku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Olkusz, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Rynek  1, 32300   Olkusz, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 32 626 01 00 w.311, 626 01 61, e-mail przetarg@umig.olkusz.pl, faks 32 626 01 03, 626 02 34.
Adres strony internetowej (URL): www.umig.olkusz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
http://bip.malopolska.pl/umigolkusz/Article/id,240778.html


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urząd Miasta i Gminy w Olkuszu, Rynek 1, 32-300 Olkusz


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa opieka nad zwierzętami bezdomnymi i wolno żyjącymi na terenie Miasta i Gminy Olkusz w 2017 roku
Numer referencyjny: OA.271.2.71.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na odławianiu, transporcie do schroniska dla zwierząt, zapewnieniu opieki w schronisku bezdomnym zwierzętom, zapewnieniu opieki kotom wolno żyjącym oraz całodobowa opieka weterynaryjna w przypadku zdarzeń drogowych z udziałem bezdomnych zwierząt domowych oraz pomoc w innych nieprzewidzianych sytuacjach z udziałem zwierząt wymagających interwencji w okresie od dnia 1 stycznia 2017 roku do dnia 31 grudnia 2017 roku. Zamawiający szacuje ilość zwierząt w następujący sposób: 1. Odławianie i transport do schroniska dla zwierząt - łącznie 120 szt. zwierząt, w tym 110 szt. psów i 10 szt. kotów. 2. Zapewnienie zwierzętom opieki w schronisku - łącznie 120 szt. zwierząt, w tym 110 szt. psów i 10 szt. kotów. 3. Zapewnienie opieki weterynaryjnej kotom wolno żyjącym - łącznie 25 szt. 4. Całodobowa opieka weterynaryjna w przypadku zdarzeń drogowych z udziałem zwierząt wymagających interwencji oraz pomoc w innych nieprzewidzianych sytuacjach z udziałem zwierząt wymagających interwencji - łącznie 25 szt. Zamawiający wymaga, aby w/w usługi zostały wykonane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o ochronie zwierząt (Dz. U. z 2013 roku, poz. 856 z późn. zm.) wraz z rozporządzeniem Rady (WE) nr 1/2005 z dnia 22 grudnia 2004 roku w sprawie ochrony zwierząt podczas transportu i związanych z tym działań oraz zmieniające dyrektywy 64/432/EWG i 93/119/WE oraz rozporządzenie (WE) nr 1255/97 (Dz. Urz. UE L 2005.3.1 ze zm.), Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 26 sierpnia 1998 roku w sprawie zasad i warunków wyłapywania bezdomnych zwierząt (Dz. U. z 1998 roku Nr 116, poz. 753).

II.5) Główny kod CPV: 98.38.00.00 - Usługi psiarni
Dodatkowe kody CPV:85200000-1
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia w trybie art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy w okresie obowiązywania umowy dotychczasowemu wykonawcy zamówienia, polegającego na powtórzeniu podobnych usług, w przypadku posiadania środków finansowych - w ramach kontynuacji przedsięwzięcia opisanego w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zgodnie ze sposobem realizacji. Wartość zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług stanowić będzie nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego, przy zachowaniu cen z oferty wykonawcy
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31/12/2017


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że: a) posiadają zezwolenie wydane przez powiatowego lekarza weterynarii na wykonywanie krótkotrwałego transportu drogowego zwierząt (psy, koty) - dot. usług związanych z odławianiem i transportem do schroniska bezdomnych zwierząt. b) posiadają zezwolenie wydane przez wójta (burmistrza, prezydenta miasta) na prowadzenie schronisk dla bezdomnych zwierząt - dot. usług związanych z zapewnieniem opieki w schronisku bezdomnym zwierzętom. c) posiadają zezwolenie wydane przez powiatowego lekarza weterynarii na prowadzenie działalności nadzorowanej ( zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 roku o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt - Dz. U. z 2014 r. poz. 1539 z późn. zm.) - dot. usług związanych z odławianiem i transportem do schroniska bezdomnych zwierząt oraz usług związanych z zapewnieniem opieki w schronisku bezdomnym zwierzętom
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że : a) dysponują kierowcą i osobą obsługującą transport zwierząt po ukończonym kursie kwalifikacyjnym z zakresu zagadnień normujących zasady transportu zwierząt środkami transportu drogowego oraz obsługi zwierząt podczas transportu (przynajmniej 1 osoba zatrudniona do wykonywania ww. czynności) - dot. usług związanych z odławianiem i transportem do schroniska bezdomnych zwierząt
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1.zezwolenie wydane przez powiatowego lekarza weterynarii na wykonywanie krótkotrwałego transportu drogowego zwierząt (psy, koty) - dot. usług związanych z odławianiem i transportem do schroniska bezdomnych zwierząt. 2 zezwolenie wydane przez wójta (burmistrza, prezydenta miasta) na prowadzenie schronisk dla bezdomnych zwierząt - dot. usług związanych z zapewnieniem opieki w schronisku bezdomnym zwierzętom. 3 zezwolenie wydane przez powiatowego lekarza weterynarii na prowadzenie działalności nadzorowanej ( zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 roku o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych zwierząt - Dz. U. z 2008 roku, poz. 1342) - dot. usług związanych z odławianiem i transportem do schroniska bezdomnych zwierząt oraz usług związanych z zapewnieniem opieki w schronisku bezdomnym zwierzętom 4 wykaz osób (wg załącznika nr 6) - dot. usług związanych z odławianiem i transportem do schroniska bezdomnych zwierzą
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

pełnomocnictwo- jeśli dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
Każdy wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przetargowego w wysokości: Część I - 800,00 zł - słownie: osiemset złotych, 00/100 Część II - 3.000,00 zł, słownie: trzy tysiące złotych 00/100 Część III - wniesienie wadium nie jest wymagane Część IV - wniesienie wadium nie jest wymagane


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 28/12/2016, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się: a) za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2016 poz 1113 ze zm.), b) osobiście, c) za pośrednictwem posłańca, d) faksu, e) przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2016 poz. 1030 z późn. zm.) - porozumiewanie się w formie poczty elektronicznej na adres: przetarg@umig.olkusz.pl oraz faksem na nr 32 626 01 03, 32 626 01 51. 2.Zamawiający pod pojęciem porozumiewania się drogą elektroniczną rozumie przesłanie dołączonego do wiadomości zeskanowanego pisma podpisanego przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy lub Zamawiającego. 3.Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje za pośrednictwem faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Część I. - odławianie i transport do schroniska dla zwierząt

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonawca będzie zobowiązany m.in. do: 1. Odławiania bezdomnych zwierząt z terenu Miasta i Gminy Olkusz po uzyskaniu zgłoszenia dokonanego przez Straż Miejską lub pracownika Wydziału Administracyjnego i Zamówień Publicznych Urzędu Miasta i Gminy w Olkuszu: (każde zgłoszenie - interwencja w sprawie błąkających się bezdomnych zwierząt winno być rejestrowane przez Wykonawcę wraz z adnotacją o sposobie załatwienia), natychmiast po zgłoszeniu; 2. Przy odławianiu zwierząt - do posługiwania się urządzeniami i środkami nie stwarzającymi zagrożenia dla życia, zdrowia ani zadawania cierpień odławianym zwierzętom; 3. Stosowania środków do przewozu zwierząt spełniających warunki określone w rozdziale 7 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o ochronie zwierząt (Dz. U. z 2013 roku poz. 856 z późniejszymi zmianami); 4. Przedkładania co miesiąc informacji na temat ilości odłowionych zwierząt z terenu Miasta i Gminy Olkusz z podaniem miejsca odłowienia zwierzęcia oraz załączenie wykonanej fotografii ; 5. Transportu odłowionych zwierząt do schroniska wskazanego przez Zamawiającego niezwłocznie po odłowieniu
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena0.60
czas podjęcia interwencji od przyjęcia zgłoszenia0.20
termin płatności0.10
doświadczenie osoy wykonującej usługi objęe zamówieniem0.10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa: Część II. - przyjęcie do schroniska i zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zapewnienia wyżywienia i opieki bezdomnym zwierzętom przywiezionym do schroniska; 2. W przypadkach określonych w ustawie z dnia 21 sierpnia 1997 roku o ochronie zwierząt (Dz. U. z 2013 roku poz. 856 z późniejszymi zmianami) usypianie ślepych miotów; 3. Prowadzenia działań mających na celu przekazanie bezdomnych zwierząt nowym opiekunom; 4. Elektronicznego znakowania przyjętych zwierząt w systemie Safe Animals; 5. Prowadzenia ewidencji przyjmowanych i wydawanych zwierząt poprzez założenie karty informacyjnej zawierającej szczegółową charakterystykę przyjętego do schroniska zwierzęcia oraz przebieg jego pobytu w schronisku oraz rejestru wykonywanych zabiegów weterynaryjnych (odrobaczania, szczepienia, leczenia, zabiegów eutanazji potwierdzonych wydanym świadectwem eutanazji); 6. Przedkładania co miesiąc informacji na temat stanu ilościowego zwierząt w schronisku, tj. liczby zwierząt przyjętych do schroniska i liczby zwierząt zdjętych ze stanu z podaniem przyczyny; 7. Zapewnienia opieki weterynaryjnej bezdomnym zwierzętom przyjętym do schroniska, w zakres której wchodzi: a/ 14 - dniowa kwarantanna b/ odrobaczanie c/ szczepienie d/ w razie potrzeby leczenie e/ dokonywanie zabiegów kastracji i sterylizacji f/ w drastycznych przypadkach - uśpienie zwierzęcia Schronisko winno być zlokalizowane w odległości nie większej niż 70 km w linii prostej od siedziby Zamawiającego. Odległość będzie weryfikowana w oparciu o dane zawarte w "Geoportalu Krajowym".
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena0.60
Doświadczenie osób zajmujących się opieką zwierząt w schronisku 0.200.20
Termin płatności faktur0.10
Czas pracy biura schroniska 0.10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3    Nazwa: Część III - Zapewnienie opieki kotom wolno żyjącym

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Świadczenie usług w zakresie wykonywania następujących zabiegów weterynaryjnych: a/ sterylizacja, kastracja, szczepienie przeciwko wściekliźnie, odrobaczanie oraz w razie konieczności leczenie wolno żyjących kotów pochodzących z terenu Miasta i Gminy Olkusz
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena0.60
Termin płatności faktur0.40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4    Nazwa: Część IV. Całodobowa opieka weterynaryjna w przypadku zdarzeń drogowych z udziałem bezdomnych zwierząt domowych oraz pomoc w innych nieprzewidzianych sytuacjach z udziałem zwierząt wymagających interwencji

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Wykonywanie świadczenia całodobowych usług polegających na: a) udzieleniu pierwszej pomocy dla bezdomnych zwierząt domowych, pochodzących z terenu Miasta i Gminy Olkusz, poszkodowanych podczas kolizji drogowych i innych zdarzeń losowych, wraz z przyjazdem na miejsce wypadku, na podstawie każdorazowych zgłoszeń Zamawiającego, b) dokonaniu w razie konieczności eutanazji rannych zwierząt na miejscu wypadku i przekazania zwłok do utylizacji, przy czym eutanazja może nastąpić wg zasad określonych w art. 33 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o ochronie zwierząt (Dz. U. z 2013 roku, poz. 856 z późniejszymi zmianami), c) zapewnieniu wyżywienia i całodobowej opieki weterynaryjnej poszkodowanym zwierzętom do czasu ich wyleczenia, przekazaniu zdjęcia oraz opisu leczonych zwierząt do Wydziału Administracyjnego i Zamówień Publicznych w celu poszukiwania jego właściciela, d) przekazaniu wyleczonych zwierząt do schroniska dla bezdomnych zwierząt, z którym Gmina Olkusz będzie miała podpisaną umowę. Przekazanie zwierząt do schroniska nastąpi, jeśli w trakcie leczenia zwierzę nie znajdzie nowego właściciela
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena0.60
termi płatności faktur0.40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.