Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-22
Toruń: Zakup sprzętu komputerowego, urządzeń wielofunkcyjnych oraz niszczarek
Numer ogłoszenia: 369946 - 2009; data zamieszczenia: 22.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego , Plac Teatralny 2, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-56 62 18 249, faks 56 62 18 347.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kujawsko-pomorskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu komputerowego, urządzeń wielofunkcyjnych oraz niszczarek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup sprzętu komputerowego, urządzeń wielofunkcyjnych oraz niszczarek zgodnie z SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00 - Stacje robocze 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego 30.19.14.00 - Niszczarki 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 48.42.20.00 - Zestawy pakietów oprogramowania 30.23.21.10 - Drukarki laserowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, udokumentowane odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub ewidencji działalności gospodarczej, nie podlegają wykluczeniu w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 4-9. 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia, 1.3 dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonywania zamówienia i dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, w szczególności dysponują autoryzowanym przez producenta oferowanego sprzętu serwisem (patrz: ppkt 1.3 dział V SIWZ), 1.4 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.5 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale V niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 2. Zamawiający dopuszcza powierzenie poszczególnych elementów zamówienia podwykonawcom. Podwykonawcom tym nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie skierowane do Zamawiającego. Odpowiedzialność za należyte wykonanie Zamówienia spoczywa wyłącznie na Wykonawcy. Wykonawca wskaże na wykazie części zamówienia powierzonych do wykonania podwykonawcom(stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ) zakres zamówienia jaki zamierza powierzyć podwykonawcom..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.1. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2007 Nr 223, poz. 1655) stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 1.2. aktualny odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.3. Wykaz podmiotów, którym powierzone zostanie świadczenie usług w zakresie serwisu sprzętu komputerowego określonego w specyfikacji technicznej wraz z dokumentem świadczącym o autoryzacji tych podmiotów wystawionym przez producentów wymienionego sprzętu (pakiet A i B postępowania). UWAGA: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale w pkt 1 ppkt-y: 1.2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagania w zakresie terminów wydania tych dokumentów stosuje się odpowiednio..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kujawsko-pomorskie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego
Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, pok. 338.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, pok. 338.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zakup wyposażenia i materiałów biurowych na potrzeby przygotowania, zarządzania, wdrażania, monitorowania, kontroli, oceny Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013 w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Kujawsko-Pomorskiego, projekt realizowany w ramach priorytetu Pomoc Techniczna Programu Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013; Projekt realizowany w ramach PO RYBY 2007-2013, Pomoc techniczna PO RYBY 2007-2013; Roczny Plan Działań Pomocy Technicznej PO KL na 2009, ; RSI - Projekt Stypendium dla doktorantów 2009-2010 zadanie budżetowe dotyczące realizacji projektu Krok w przyszłość- stypendium dla doktorantów III edycja w ramach Działania 8.2 Transfer wiedzy, Poddziałanie 8.2. Regionalne Strategie Innowacji PO KL i finansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Unii Europejskiej, budżetu państwa oraz budżetu województwa; RPO WK-P na lata 2007-2013, 8 Pomoc Techniczna, Działanie 8.1, KSI RPKP.08.01.00-04-001/09, nazwa projektu: Zapewnienie sprawnego procesu zarządzania i wdrażania dla Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego; RPO WK-P na lata 2007-2013, 8 Pomoc Techniczna, Działanie 8.2; KSI RPKP.08.02.00-04-001/009; Promocja i informacja Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego w 2009 r.; zamwiający nie przewiduje zawarca umowy ramowej, nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET A.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup sprzętu komputerowego zgodnie z SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00-2, 30.23.13.00-0, 30.23.13.00-8, 30.21.61.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET B.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup urządzeń wielofunkcyjnych zgodnie z SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET C.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup niszczarek zgodnie z SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.14.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Zaprojektowanie oraz rozbudowa parkingu przy ul. Dziewulskiego w Toruniu
- USŁUGA SPRZĄTANIA BIUR NADLEŚNICTWA TORUŃ W ROKU 2025
- DOSTAWA POJAZDÓW WIELOZADANIOWYCH TYPU UTV ORAZ ATV Z WYPOSAŻENIEM DLA JEDNOSTEK OSP WOJEWÓDZTWA KUJ-POM-6 SZT W RAMACH PROJEKTU"BEZPIECZNE KUJAWY I POMORZE-ZAKUP SPRZĘTU I POJAZDÓW DLA JEDNOSTEK OSP"
- świadczenie usług w zakresie prania bielizny i odzieży medycznej oraz wynajmu i prania bielizny pościelowej dla Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego im. ks. J. Popiełuszki w Toruniu
- Dostawa leku Imatinib
- Kompleksowa modernizacja i rozbudowa Kujawsko-Pomorskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. J. Korczaka przy ul. Żwirki i Wigury 15 i 21 w Toruniu
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu IT wraz z oprogramowaniem w ramach projektu "Akademia licealisty"
- Dostawa wyposażenia elektronicznego dla Przedszkola Nr 445 przy ul. Marywilskiej 65 w Warszawie
- dostawa zestawów komputerowych oraz komputera przenośnego dla Szpitala Bielańskiego
- Dostawa oprogramowania z usługami wdrożenia dla Gminy Łomża w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny Samorząd Gminy Łomża"
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Dostawa serwerów oraz urządzeń do przechowywania i odczytu danych z oprogramow. i usług. szkolenia administrat. w ram. proj. "Cyberbezp. Samorząd" w ram. zad. Wzmocn. syst. cyberbezp. w Gm. Szczeb.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.