Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-11-07
Warszawa: Dostawa środków czystości do Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o. w Warszawie
Numer ogłoszenia: 369958 - 2014; data zamieszczenia: 07.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , Al. Solidarności 67, 03-401 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6187190, faks 22 6187190.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.praski.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystości do Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o. w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości do Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością w Warszawie. Zamówienie obejmuje 5 Pakietów: Nr pakietu Nazwa pakietu 1 Środki czystości dla Szpitala - różne. 2 Środki czystości i sprzęt pomocniczy profesjonalny. 3 Worki na odpady komunalne i zakaźne. 4 Środki dezynfekcyjne do myjni ETD3 Olympus. 5 Środki do dezynfekcji bronchoskopów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załączniki nr 2,1-2,5 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-0, 39.80.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium, na cały okres związania ofertą, w następującej wysokości: Nr pakietu Nazwa pakietu Wymagane wadium PLN 1 Środki czystości dla Szpitala - różne. 4 000,00 zł 2 Środki czystości i sprzęt pomocniczy profesjonalny. 1 000,00 zł 3 Worki na odpady komunalne i zakaźne. 2 000,00 zł 4 Środki dezynfekcyjne do myjni ETD3 Olympus. 300,00 zł 5 Środki do dezynfekcji bronchoskopów. 30,00 zł W przypadku składania oferty na więcej niż jeden pakiet, wadium należy wnieść w wysokości, stanowiącej sumę kwot wadiów wymaganych dla pakietów, na które składana jest oferta. 2. Wadium może być wniesione : a) w pieniądzu na rachunek Zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego I Oddział w Warszawie, nr konta: 96 1130 1017 0020 0760 6720 0002. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, a kopia dowodu (potwierdzona za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy) jego wniesienia dołączona do oferty. Wadium wnoszone w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formach określonych w pkt. 2 lit. b - e, dowód wniesienia wadium nie może być wpięty w sposób trwały do pozostałych stron oferty. Zamawiający zaleca złożenie oryginału dowodu wniesienia wadium w oddzielnej kopercie, w sposób umożliwiający Zamawiającemu jego zwrot w terminach określonych w ustawie. Kopie dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 3. Zatrzymanie wadium. W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w pkt. 2 lit. b - e jw., dokumenty te muszą zawierać określenie przypadków, w których wadium zostaje zatrzymane przez Zamawiającego, tj., kiedy Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub kiedy Wykonawca, który złożył ofertę: d) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniądza Zamawiający zatrzymuje wadium (w przypadkach określonych wyżej) wraz z należnymi odsetkami. 4. Zwrot wadium. Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia nie spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawców o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego, potwierdzających spełnienie tych warunków (rozdział VII SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - sporządzony według wzoru wykazu stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca potwierdzi spełnianie warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaz będzie zawierał co najmniej dwie dostawy asortymentu będącego przedmiotem zamówienia w poszczególnych Pakietach o wartości: w Pakiecie nr 1 - 100 tyś zł, w Pakiecie nr 2 - 50 tyś zł, w Pakiecie nr 3 - 90 tyś zł, w Pakiecie nr 4 - 10 tyś zł, w Pakiecie nr 5 - 1 tyś zł;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia nie spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawców o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego, potwierdzających spełnienie tych warunków (rozdział VII SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia nie spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawców o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego, potwierdzających spełnienie tych warunków (rozdział VII SIWZ)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia nie spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawców o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego, potwierdzających spełnienie tych warunków (rozdział VII SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
a) materiały informacyjne (np. katalogi, specyfikacja techniczna, informacja od producenta), potwierdzające, że oferowane produkty są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia, b) dokumenty dopuszczające przedmiot zamówienia do obrotu (w tym karty charakterystyki substancji niebezpiecznej lub preparatu niebezpiecznego, pozwolenie ministra właściwego do spraw zdrowia na wprowadzenie do obrotu produktu biobójczego - zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 2002 r. o produktach biobójczych ( Dz. Ustaw nr 175, poz.1433 ze zmianami - o ile dotyczy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Czas dostawy - 5
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.praski.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZPITAL PRASKI P.W. PRZEMIENIENIA PAŃSKIEGO
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Al. Solidarności 67, 03-401 WARSZAWA
DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH; POKÓJ 15; BUDYNEK D; Płatne 30 zł.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2014 godzina 11:00, miejsce: SZPITAL PRASKI P.W. PRZEMIENIENIA PAŃSKIEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Al. Solidarności 67, 03-401 WARSZAWA DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH; POKÓJ 15; BUDYNEK D.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 Środki czystości dla Szpitala - różne..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki czystości dla Szpitala - różne..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 39.80.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 Środki czystości i sprzęt pomocniczy profesjonalny..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki czystości i sprzęt pomocniczy profesjonalny..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 39.80.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 Worki na odpady komunalne i zakaźne..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki na odpady komunalne i zakaźne..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 39.80.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 Środki dezynfekcyjne do myjni ETD3 Olympus..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki dezynfekcyjne do myjni ETD3 Olympus..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 39.80.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 Środki do dezynfekcji bronchoskopów..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do dezynfekcji bronchoskopów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 39.80.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas dostawy - 5
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług konserwacji technicznej nieruchomości Urzędu Dozoru Technicznego - ZP-DA-6/25
- Świadczenie usług cateringowych wraz z obsługą na potrzeby NFOŚiGW
- 147,156/2025 Wywóz nieczystości płynnych ze zbiorników bezodpływowych i WC wolnostojących, znajdujących się na nieruchomościach, administrowanych przez ZGN w dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Wykonanie remontu okładzin schodów na 4 klatkach schodowych(...) w budynku mieszkalnym przy ul. Puławskiej 4/6/8 w Warszawie (...)
- Remont lokalu mieszkalnego (pustostanu) nr 244 w budynku przy ul. Blacharskiej 1 w Warszawie w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
- Dostawa paliwa gazowego do budynku Kamienicy Krystalla, Al. Jerozolimskie 59 w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa preparatów dezynfekcyjnych dla potrzeb Uzdrowiska Goczałkowice -Zdrój Sp. z o.o.
- Sukcesywna dostawa środków czystości, higienicznych i dezynfekcyjnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Sukcesywna dostawa środków czystości na potrzeby placówek oświatowych w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
- Dostawy odczynników chemicznych i preparatów dezynfekcyjnych
- Sukcesywne dostawy środków czystości i higieny do Aresztu Śledczego w Poznaniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.