Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2011-11-08
Tychy: Dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych, eksploatacyjnych wraz z dzierżawą analizatorów hematologicznych: podstawowego i back up
Numer ogłoszenia: 369960 - 2011; data zamieszczenia: 08.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 1 im. prof. J. Gasińskiego , ul. Edukacji 102, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 325 41 25, faks 032 325 41 26.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaltychy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych, eksploatacyjnych wraz z dzierżawą analizatorów hematologicznych: podstawowego i back up.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych, eksploatacyjnych których ilość i rodzaj określono szczegółowo w formularzu asortymentowo-cenowym (zał. nr 1 do SIWZ) wraz z dzierżawą analizatorów hematologicznych: podstawowego i back up, których wymagane parametry techniczno - użytkowe określono w dokumentacji (zał. nr 1a do SIWZ).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego w wysokości 10 % wartości zamówienia podstawowego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt.7.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 38.43.45.00 - Analizatory biochemiczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Zaoferowane produkty powinny spełniać wymagania określone w ustawie z dn. 20.05.2010 r o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107 poz. 679), do oferty należy dołączyć: a) certyfikat CE i deklaracje zgodności CE oraz zgłoszenie/wpis do rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych dla produktów oznaczonych znakiem CE dla których wystawiono deklarację zgodności. 2. Zaoferowane produkty powinny spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 25.02.2011 r. o substancjach chemicznych i mieszaninach wraz z odpowiednimi rozporządzeniami (Dz.U. Nr 63, poz 322) i Rozporządzeniu MZ z dn.13.11.2007 w sprawie kart charakterystyki substancji niebezpiecznych: a) Wykonawca załączy do oferty oświadczenie o posiadaniu kart charakterystyki substancji niebezpiecznych dla oferowanych produktów lub też oświadczenie że oferowane produkty nie podlegają ustawie o substancjach i preparatach niebezpiecznych i są bezpieczne zgodnie z dyrektywą 1999/45/EC; b) Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia właściwych kart charakterystyki substancji niebezpiecznych w formie elektronicznej oraz certyfikatu potwierdzającego dla konkretnych produktów iż są bezpieczne wraz z pierwszą dostawą odczynników (w języku polskim). 3. Do oferty należy załączyć oświadczenie Wykonawcy, że opakowania po odczynnikach, kontrolach, kalibratorach, materiałach eksploatacyjnych nie podlegają zwrotowi do sprzedawcy, zgodnie z ustawa o opakowaniach i odpadach opakowaniowych (Dz.U. z 2001, Nr 63, poz.638 z późn. zm) bądź wskazanie tych opakowań w formie załącznika do oferty przetargowej oraz określenie procedur związanych z ich zwrotem. Wszelkie koszty dotyczące zwrotu opakowań pokrywa Wykonawca. 4. Do oferty należy dołączyć instrukcje używania odczynników spełniających wymagania określone w Rozporządzeniu MZ z dnia 03.11.2004 r. (Dz.U. z 2004 Nr 251 poz.2515) w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro. 5. Do oferty należy dołączyć firmowe materiały informacyjne: ulotki, metodyki dotyczące odczynników (zawierające dane dotyczące powtarzalności, odtwarzalności i czułości analitycznej), kontroli, kalibratorów, opisy merytoryczne, specyfikacje techniczne oferowanego sprzętu, itp.) dla potwierdzenia i udokumentowania przedmiotu zamówienia (dotyczy oferowanego do wydzierżawienia sprzętu, odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i eksploatacyjnych). W przypadku braku potwierdzenia w dostarczonych materiałach spełnienia wymogów co do przedmiotu zamówienia, zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o przesłanie precyzyjnego opisu oferowanych rozwiązań. 6. Instrukcje odczynnikowe, kalibratorów, materiałów kontrolnych, eksploatacyjnych powinny być opracowane w języku polskim. 7. Oświadczenie o treści, że oferowane urządzenie jest kompletne i po zainstalowaniu będzie gotowe do pracy bez dodatkowych zakupów. 8. Do oferty dołączyć opracowaną procedurę utylizacji odpadów płynnych i stałych z analizatora (łącznie z pojemnikami w których odpady będą poddawane unieszkodliwianiu).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Szczegółowe zmiany umowy określono we wzorze umowy - zał. nr 5 do SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitaltychy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczy Nr 1 im. Prof. Józefa Gasińskiego w Tychach; ul. Edukacji 102; 43-100 Tychy - Dział Zamówień Publiczych i Sprzedaży - pokój 1.27.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczy Nr 1 im. Prof. Józefa Gasińskiego w Tychach; ul. Edukacji 102; 43-100 Tychy - Dział Zamówień Publiczych i Sprzedaży - sala konferencyjna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Remont dwóch lokali mieszkalnych w budynkach mieszkalnych - wielorodzinnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach - ROM III
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy al. Niepodległości 12/2 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Ochrona mienia parkingów wielopoziomowych administrowanych przez Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Tychach w 2025 roku
- "Naprawa posadzki w hali przyjęcia odpadów" (Master - Odpady i Energia Sp. z o.o. w Tychach, ul. Lokalna 11).
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miasta Tychy w obrocie krajowym i zagranicznym
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia, monitoringu na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Tychach w 2025 roku
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostarczenie odczynników, materiałów kontrolnych i materiałów zużywalnych do wykonywania badań parametrów krytycznych oraz dzierżawa analizatorów parametrów krytycznych.
- Sprzedaż i dostawa odczynników do prowadzenia zajęć dydaktycznych dla Instytutu Nauk Medycznych
- SZP.281.93.2024 - Dostawa odczynników chemicznych dla Instytutu "CZMP"
- ZP-2200-47/24 DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ BIOCHEMICZNYCH
- Dostawa pasków z gradientem stężeń antybiotyku, odczynników do oznaczeń immunoenzym. wraz z najmem analizatora oraz odczynników do oznaczeń chorób infekcyjnych z najmem analizatora i testów.
- Dostawy odczynników i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą 2 aparatów do diagnostyki Mycobacterium Tuberculosis complex
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.