eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup systemu bezpieczeństwa CUW, rozbudowa systemu pocztowego CUW oraz zakup usługi przedłużenia gwarancji do posiadanego urządzenia do obsługi poczty

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-19

Ogłoszenie nr 369968 - 2016 z dnia 2016-12-19 r.

Warszawa: Zakup systemu bezpieczeństwa CUW, rozbudowa systemu pocztowego CUW oraz zakup usługi przedłużenia gwarancji do posiadanego urządzenia do obsługi poczty
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 352046


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Usług Wspólnych, krajowy numer identyfikacyjny 1226172500000, ul. ul. Powsińska  , 02903   Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 226 946 359, faks 226 946 076, e-mail eszlasa@cokprm.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.cuw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Instytucja Gospodarki Budżetowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup systemu bezpieczeństwa CUW, rozbudowa systemu pocztowego CUW oraz zakup usługi przedłużenia gwarancji do posiadanego urządzenia do obsługi poczty

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

19/20/21/2016/WIiT/PN/MO

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja obecnie eksploatowanego systemu bezpieczeństwa poprzez: a) dostawę i uruchomienie nowego systemu typu FireWall w celu uzyskania klastra niezawodnościowego spełniającego opisane poniżej wymagania, b) rozbudowę obecnie eksploatowanego systemu do bezpiecznego korzystania z zasobów poczty elektronicznej w celu uzyskania klastra niezawodnościowego spełniającego opisane poniżej wymagania. 2. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany wcześniej w innych projektach. 3. Dostarczony sprzęt będzie posiadał świadczenia gwarancyjne oparte na oficjalnej gwarancji świadczonej przez producenta sprzętu i będzie posiadał stosowny pakiet usług gwarancyjnych. 4. Dostarczone urządzenia dla systemu firewall będą mogły pracować w trybie Active-active lub Active-Pasive jako klaster HA zgodnie z wymaganiami technicznymi opisanymi w Załączniku nr 1 do SIWZ Tabela A. 5. Dostarczone urządzenie dla systemu do bezpiecznego korzystania z zasobów poczty elektronicznej musi mieć możliwość pracy w klastrze HA z wykorzystywanym w chwili obecnej przez Zamawiającego urządzeniem FortiMail-400C zgodnie z wymaganiami technicznymi opisanymi w Załączniku nr 1 do SIWZ Tabela B. Posiadane przez Zamawiającego urządzenie FortiMail-400C posiada wsparcie do 12.01.2017 r. Wykonawca przedłuży także wsparcie (tzw. maintenance) dla tego urządzenia na okres 36 miesięcy tj. od 13.01.2017 do 12.01.2020 zgodnie z wymaganiami opisanymi w Załączniku nr 1 do SIWZ Tabela H. 6. System będzie umożliwiał centralne gromadzenie danych z dostarczonych urządzeń i raportowanie w postaci dedykowanej platformy sprzętowej bądź wirtualnej maszyny, z wykorzystaniem interfejsu GUI przez przeglądarkę internetową lub dedykowane oprogramowanie producenta zgodnie z wymaganiami technicznymi opisanymi w Załączniku nr 1 do SIWZ Tabela C. 7. Gwarancja dla urządzeń: 36 miesięcy pełnej gwarancji producenta. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od dnia podpisania protokołu odbioru. 8. Miejsce realizacji: Centrum Usług Wspólnych, ul. Powsińska 69/71. 9. Przyjmowanie zgłoszeń serwisowych przez centrum pomocy technicznej w trybie nie gorszym niż 8/5/365. 10. Dostawa w ciągu 10 dni roboczych po zgłoszeniu awarii, sprawnego sprzętu o co najmniej takich samych parametrach technicznych, jako zamiennika za sprzęt uszkodzony. 11. Wsparcie techniczne świadczone telefonicznie i pocztą elektroniczną przez producenta oraz jego autoryzowanego polskiego przedstawiciela przez 36 miesięcy. 12. W okresie wsparcia technicznego dostęp do nowych wersji oprogramowania, aktualizację bazy ataków IPS, definicji wirusów oraz bazy kategorii stron WWW, a także dostęp do baz wiedzy, przewodników konfiguracyjnych i narzędzi diagnostycznych. 13. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a) dostawy 2 sztuk nowych urządzeń bezpieczeństwa firewall typu appliance (urządzenie + oprogramowanie) wraz z 36 miesięczną gwarancją producenta zgodnie z wymaganiami opisanymi w Załączniku Nr 1 do SIWZ Tabela A. b) dostawy 1 sztuki urządzenia do bezpiecznego korzystania z zasobów poczty elektronicznej typu appliance (urządzenie + oprogramowanie) wraz z 36 miesięczną gwarancją producenta zgodnie z wymaganiami opisanymi w Załączniku Nr 1 do SIWZ Tabela B. c) dostawy 1 sztuki platformy raportującej wraz z 36 miesięczną gwarancją producenta zgodnie z wymaganiami opisanymi w Załączniku Nr 1 do SIWZ Tabela C. d) wykonania prac instalacyjnych, konfiguracyjnych i wdrożeniowych zgodnie z wymaganiami opisanymi w Załączniku Nr 1 do SIWZ Tabela D. e) przeprowadzenia instruktażu w formie warsztatów powdrożeniowych dla min. 5 osób z konfiguracji i administrowania dostarczonym system bezpieczeństwa w zakresie pozwalającym na samodzielną obsługę systemu przez administratorów zgodnie z wymaganiami opisanymi w Załączniku Nr 1 do SIWZ Tabela E. 14. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 1 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 32420000-3
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT320000
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
NETSECURE Sp. z o.o.,  ,  ul. J. Słowackiego 16/18,  01-627 ,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 387450
Oferta z najniższą ceną/kosztem 387450
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 392317
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.