To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-19
Ogłoszenie nr 369968 - 2016 z dnia 2016-12-19 r.
Warszawa: Zakup systemu bezpieczeństwa CUW, rozbudowa systemu pocztowego CUW oraz zakup usługi przedłużenia gwarancji do posiadanego urządzenia do obsługi poczty
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 352046
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Usług Wspólnych, krajowy numer identyfikacyjny
1226172500000, ul.
ul. Powsińska
,
02903
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
226 946 359, faks
226 946 076, e-mail
eszlasa@cokprm.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.cuw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Instytucja Gospodarki Budżetowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup systemu bezpieczeństwa CUW, rozbudowa systemu pocztowego CUW oraz zakup usługi przedłużenia gwarancji do posiadanego urządzenia do obsługi poczty
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):19/20/21/2016/WIiT/PN/MO
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja obecnie eksploatowanego systemu bezpieczeństwa poprzez: a) dostawę i uruchomienie nowego systemu typu FireWall w celu uzyskania klastra niezawodnościowego spełniającego opisane poniżej wymagania, b) rozbudowę obecnie eksploatowanego systemu do bezpiecznego korzystania z zasobów poczty elektronicznej w celu uzyskania klastra niezawodnościowego spełniającego opisane poniżej wymagania. 2. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany wcześniej w innych projektach. 3. Dostarczony sprzęt będzie posiadał świadczenia gwarancyjne oparte na oficjalnej gwarancji świadczonej przez producenta sprzętu i będzie posiadał stosowny pakiet usług gwarancyjnych. 4. Dostarczone urządzenia dla systemu firewall będą mogły pracować w trybie Active-active lub Active-Pasive jako klaster HA zgodnie z wymaganiami technicznymi opisanymi w Załączniku nr 1 do SIWZ Tabela A. 5. Dostarczone urządzenie dla systemu do bezpiecznego korzystania z zasobów poczty elektronicznej musi mieć możliwość pracy w klastrze HA z wykorzystywanym w chwili obecnej przez Zamawiającego urządzeniem FortiMail-400C zgodnie z wymaganiami technicznymi opisanymi w Załączniku nr 1 do SIWZ Tabela B. Posiadane przez Zamawiającego urządzenie FortiMail-400C posiada wsparcie do 12.01.2017 r. Wykonawca przedłuży także wsparcie (tzw. maintenance) dla tego urządzenia na okres 36 miesięcy tj. od 13.01.2017 do 12.01.2020 zgodnie z wymaganiami opisanymi w Załączniku nr 1 do SIWZ Tabela H. 6. System będzie umożliwiał centralne gromadzenie danych z dostarczonych urządzeń i raportowanie w postaci dedykowanej platformy sprzętowej bądź wirtualnej maszyny, z wykorzystaniem interfejsu GUI przez przeglądarkę internetową lub dedykowane oprogramowanie producenta zgodnie z wymaganiami technicznymi opisanymi w Załączniku nr 1 do SIWZ Tabela C. 7. Gwarancja dla urządzeń: 36 miesięcy pełnej gwarancji producenta. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od dnia podpisania protokołu odbioru. 8. Miejsce realizacji: Centrum Usług Wspólnych, ul. Powsińska 69/71. 9. Przyjmowanie zgłoszeń serwisowych przez centrum pomocy technicznej w trybie nie gorszym niż 8/5/365. 10. Dostawa w ciągu 10 dni roboczych po zgłoszeniu awarii, sprawnego sprzętu o co najmniej takich samych parametrach technicznych, jako zamiennika za sprzęt uszkodzony. 11. Wsparcie techniczne świadczone telefonicznie i pocztą elektroniczną przez producenta oraz jego autoryzowanego polskiego przedstawiciela przez 36 miesięcy. 12. W okresie wsparcia technicznego dostęp do nowych wersji oprogramowania, aktualizację bazy ataków IPS, definicji wirusów oraz bazy kategorii stron WWW, a także dostęp do baz wiedzy, przewodników konfiguracyjnych i narzędzi diagnostycznych. 13. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a) dostawy 2 sztuk nowych urządzeń bezpieczeństwa firewall typu appliance (urządzenie + oprogramowanie) wraz z 36 miesięczną gwarancją producenta zgodnie z wymaganiami opisanymi w Załączniku Nr 1 do SIWZ Tabela A. b) dostawy 1 sztuki urządzenia do bezpiecznego korzystania z zasobów poczty elektronicznej typu appliance (urządzenie + oprogramowanie) wraz z 36 miesięczną gwarancją producenta zgodnie z wymaganiami opisanymi w Załączniku Nr 1 do SIWZ Tabela B. c) dostawy 1 sztuki platformy raportującej wraz z 36 miesięczną gwarancją producenta zgodnie z wymaganiami opisanymi w Załączniku Nr 1 do SIWZ Tabela C. d) wykonania prac instalacyjnych, konfiguracyjnych i wdrożeniowych zgodnie z wymaganiami opisanymi w Załączniku Nr 1 do SIWZ Tabela D. e) przeprowadzenia instruktażu w formie warsztatów powdrożeniowych dla min. 5 osób z konfiguracji i administrowania dostarczonym system bezpieczeństwa w zakresie pozwalającym na samodzielną obsługę systemu przez administratorów zgodnie z wymaganiami opisanymi w Załączniku Nr 1 do SIWZ Tabela E. 14. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 1 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
32420000-3
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT320000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 387450 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja i nowe zagospodarowanie skweru obok przedszkola "Misia Wojtka nr 99" przy ul. Siewierskiej 3 w Dzielnicy Ochota m. st. Warszawy
- Świadczenie kompleksowej usługi zarządzania działalnością informacyjno - edukacyjną Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu.
- Dostawa projektorów wideo wraz z wyposażeniem dla Teatru Narodowego w Warszawie
- Umowa ramowa na zakup urządzeń teleinformatycznych klasy TEMPEST
- Dostawa sprzętu AGD dla Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej
- Remont placu zabaw w Przedszkolu nr 201 przy ul. Wilczy Dół 4.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.