Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-22
Łódź: Usługa przeprowadzenia szkolenia z zakresu prezentacji w MS PowerPoint oraz MS Excel
Numer ogłoszenia: 369978 - 2009; data zamieszczenia: 22.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Łódzkie , al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6633385, 6633384, faks 042 6633391.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzkie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przeprowadzenia szkolenia z zakresu prezentacji w MS PowerPoint oraz MS Excel.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i przeprowadzeniu szkolenia dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego w Łodzi z podziałem na dwa zadania: Zadanie nr 1 - Prezentacje w Microsoft PowerPoint 2003 Zadanie nr 2 - Operacje w arkuszu kalkulacyjnym Microsoft Excel 2003 Przedmiot zamówienia został precyzyjnie opisany w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia(SOPZ), stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wprowadza obowiązku wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, którzy: a.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: - wykażą się wykonaniem, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie usług, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. przeprowadzili co najmniej 6 szkoleń informatycznych w ramach których każdorazowo przeszkolili minimum 100 osób, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, popartych dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie; - dysponują osobami lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób, które posiadają kwalifikacje zawodowe i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, odpowiadające minimalnym warunkom Zamawiającego określonym poniżej: -Szkoleniowiec z zakresu Microsoft Excel posiadający minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w przeprowadzaniu szkoleń informatycznych, posiadający certyfikat Microsoft Certified Trainer (MCT) lub ECDL (Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych) -Szkoleniowiec z zakresu Microsoft PowerPoint posiadający minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w przeprowadzaniu szkoleń informatycznych, posiadający certyfikat Microsoft Certified Trainer (MCT) lub ECDL (Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych) -Koordynator szkoleń -posiadający doświadczenie zawodowe w koordynacji szkoleń w zakresie formalno-organizacyjnym c.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy. 1.2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale 8 niniejszego dokumentu (SIWZ). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w pkt 1.1 lit a-c powinny być spełnione łącznie, warunek określony w pkt 1.1 lit d powinien spełniać każdy Wykonawca..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu Zamawiający żąda w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną, następujących dokumentów: a.Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 Ustawy według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ, b.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c.Dokumentu ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa w art. 23 ust. 2 Ustawy, do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie przedmiotowego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców, gdyż wszelka korespondencja oraz rozliczenia będą w takim wypadku dokonywane z Wykonawcą wskazanym i upoważnionym w pełnomocnictwie przez pozostałych Wykonawców. Dokument ten załączają tylko Wykonawcy występujący wspólnie o udzielenie zamówienia d.Wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ oraz dokumentów potwierdzających, że przedmiotowe usługi zostały wykonane należycie. Wykaz musi zawierać informacje niezbędne do stwierdzenia czy został spełniony warunek określony w pkt 1.1 lit. b tiret pierwszy e.Wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat kwalifikacji i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. Wykaz musi zawierać informacje niezbędne do stwierdzenia czy został spełniony warunek określony w pkt 1.1 lit. b tiret drugi. Jeśli Wykonawca w powyższym wykazie wskaże osoby, którymi będzie dysponował, Zamawiający żąda dodatkowo pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2.2. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej dokumenty składa zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). 2.3 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, dokumenty i oświadczenia, o których mowa: - w pkt 2.1.b i 2.2 - musi złożyć każdy Wykonawca, - w pkt 2.1.a - oświadczenie o spełnieniu warunków należy złożyć na jednym dokumencie podpisane przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia lub przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w imieniu wszystkich Wykonawców. - w pkt. 2.1.d i 2.1.e - musi złożyć ten lub ci spośród Wykonawców, którzy potwierdzają spełnienie warunku.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodzkie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski w Łodzi
Departament Organizacyjny
Wydział ds. Zamówień Publicznych
al. Piłsudskiego 8
90-051 Łódź
IV piętro pok.404,404.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Marszałkowski w Łodzi al. Piłsudskiego 8 90-051 Łódź IV piętro pok.403 (Kancelaria).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w Ramach Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Opracowanie dokumentacji projektowej termomodernizacji Zespołu Szkół nr 1 i Zespołu Szkół nr 2 w Koluszkach
- Usługa ochrony całodobowej wraz z usługą portierską obiektów i mienia będących własnością Sieci Badawczej Łukasiewicz - Łódzki Instytut Technologiczny zlokalizowanych w Krakowie (...)
- Obsługa transportowa na terenie miasta Łodzi podczas przygotowania i przeprowadzenia na terenie miasta Łodzi wyborów Prezydenta RP
- Modernizacja pomieszczeń Oddziału C w Pawilonie VIII na terenie Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w Łodzi przy ul. Aleksandrowskiej 159.
- Dostawa materiałów reklamowych dla jednostek Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- "Wykonanie przeglądów okresowych i napraw pojazdów samochodowych będących w użytkowaniu Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi z podziałem na 5 części"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przeprowadzenie szkoleń zawodowych i kursów z zakresu kompetencji cyfrowych w ramach projektu: "Od szkolenia - do zatrudnienia"
- Cyberbezpieczna Gmina Wierzbica
- Cyberbezpieczny Samorząd - Obszary Organizacyjny i Kompetencyjny
- Zwiększenie bezpieczeństwa na ataki w cyberprzestrzeni, poprzez wdrożenie mechanizmów i zakup sprzętu IT związanych z cyberbezpieczeństwem dla Gminy Wijewo
- Podstawowy kurs komputerowy dla uczestników projektu "Młodzi przyszłością regionu!"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania oraz szkoleń dla Gminy Poronin w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Poronin".
więcej: Usługi szkolenia komputerowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.