Ogłoszenie z dnia 2016-12-19
Ogłoszenie nr 369983 - 2016 z dnia 2016-12-19 r.
Warszawa: Dostawy mięsa i wędlin do
Aresztu Śledczego w Warszawie Grochowie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy w Warszawie-Grochów, krajowy numer identyfikacyjny
32124700000, ul.
ul. Chłopickiego
,
04275
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
226 105 541, e-mail
as_warszawa_grochow@sw.gov.pl, faks
226 734 501.
Adres strony internetowej (URL): www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Areszt Śledczy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.zp.sw.gov.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Forma pisemna w zamkniętej kopercie
Adres:
Arszt Sledczy w Warszawie Grochowie u. Chlopickiego 71 04-275 Warszawa
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy mięsa i wędlin do
Aresztu Śledczego w Warszawie Grochowie
Numer referencyjny: 220/04/16/MW
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: boczek surowy, wieprzowy, bez żeberek, świeży - 50 kg, CPV 15113000-3, PN-A-82002:1986, karczek wieprzowy z kością, świeży - 2000 kg, CPV 15113000-3, PN-A-82002:1986, szponder (wołowe z kością) świeże - 500 kg, CPV15111000-9, PN-86/A-82004, mięso mielone wieprzowe (bez przypraw) świeże - 3000 kg, CPV 15113000-3, PN-A-82023, mięso wieprzowe kl II z łopatki b/k świeże - 3000 kg, CPV 15113000-3, PN-A-82002, mięso wołowe kl I z udźca b/k świeże - 300 kg, CPV 15111000-9, PN-A-82000, mięso wołowe kl II z łopatki b/k świeże - 1000 kg, CPV15111000-9, PN-88/A-82002, nogi wieprzowe świeże - 700 kg, CPV 15113000-3, PN-86/A-82004, żeberka wieprzowe, paski, świeże - 1700 kg, CPV 15113000-3, PN-A-82002, kaszanka - 1600 kg, CPV15131134-3, PN-A-82007, salceson włoski - 1500 kg, CPV 15131130-5, PN-A-82007, wątroba wieprzowa, świeża - 1000 kg, CPV 15114000-0, PN-A-82004, pasztetowa - 1800kg, CPV 15131130-5, PN-A-82007, boczek faszerowany - 1400 kg, CPV 15131400-9, PN-A-82007, boczek wędzony, wieprzowy, bez żeberek - 300 kg, CPV 15131130-5, PN-A-82007, kiełbasa mortadela - 1000 kg, CPV 15131130-5, PN-A-82007, kiełbasa parówkowa - 1500 kg, CPV 15131130-5, PN-A-82007, kiełbasa zwyczajna - 2200 kg, CPV 15131130-5, PN-A-82007, pieczeń rzymska - 1000 kg, CPV 15131130-5, PN-A-82007, kiełbasa podwawelska - 2500 kg, CPV 15131130-5, PN-A-82007, kiełbasa golonkowa wieprzowa 1500 kg CPV 15131130-5 PN-A-82007;kiełbasa toruńska 1800 kg CPV 15131130-5, PN-A-82007; Kabanosy wieprzowe 800 kg CPV 15100000-9, PN-A-82024; szynka wołowa - 600 kg, CPV 15131130-5, PN-A-82007, kiełbasa żywiecka - 1700 kg, CPV 15131130-5, PN-A-82007, parówki cienkie, wieprzowe - 1000 kg, CPV 15131130-5, PN-A-82007, pasztet wieprzowy blok - 1500 kg, CPV 15131310-1, PN-A-82007, kiełbasa krakowska - 1500 kg, CPV15131130-5, PN-A-82007, kiełbasa biała, parzona - 2000 kg, CPV 15131130-5, PN-A-82007, kiełbasa szynkowa-wołowa - 600 kg, CPV 15131130-5, PN-A-82007, konserwa turystyczna - 500 kg w opakowaniu Alupak o gramaturze 90 - 130g. CPV 15131700-2, PN-A-82022, Smalec domowy z cebulą i mięsem - 500kg w opakowaniu Alupak o gramaturze 90 - 130g. CPV 15131700-2, PN-A-82022, baleron drobiowy - 700 kg, CPV 15131130-5, PN-A-86526, szynka drobiowa- 700 kg, CPV 15131130-5, PN-A-86526, serdelki drobiowe - 2000 kg, CPV 15131130-5, PN-A-86526, kurczak korpus, świeży - 1100 kg, CPV 15112100-7, PN-A-86526, pasztet drobiowy blok - 2500 kg, CPV 15114000-0, PN-A-86526, pieczeń drobiowa - 4000 kg, CPV 15131135-0, PN-A-86526, polędwica drobiowa - 700 kg, CPV -15131135-0, PN-A-86526, kiełbasa drobiowa cienka - 2400 kg, CPV 15131135-0, PN-A-82007, szynka mielona drobiowa - 2800 kg, CPV 15131130-5, PN-A-86526, udka z kurczaka (ćwiartka), świeże - 1100 kg, CPV 15112100-7, PN-A-86526; żołądki drobiowe świeże - 1100kg, CPV 15114000-0, PN-A-86523; wątróbka drobiowa świeża 1000kg, CPV 15112300-9, PN-A-86523; filet z kurczaka świeży 1000 kg CPV 15112100-7, PN-A-86524; mięso mielone drobiowe (bez przypraw) świeże 2000 kg CPV 15119000-5, PN-A-82009; mięso gulaszowe drobiowe 1800 kg 15311500-0 PN - A- 86524:1994;
II.5) Główny kod CPV: 15.11.30.00 - Wieprzowina
Dodatkowe kody CPV:15114000-0, 15131000-0, 15131130-0, 15131135-0
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w miesiącach: 12
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający uzna, że wykonawca:
a. posiada uprawnienia do wykonywania działalności, jeżeli:
1) przedmiot zamówienia znajduje się w jego zakresie działalności określonym zapisami właściwego rejestru.
2) posiada aktualne zezwolenie (decyzję) właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej, stwierdzającej spełnienie wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie oraz zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej - dot. przedsiębiorstw produkcyjnych lub wprowadzających do obrotu żywność będąca pod nadzorem PIS - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
3) posiada aktualne zezwolenie (decyzję) powiatowego lekarza weterynarii właściwego ze względu na miejsce produkcji dopuszczającą zakład w zakresie prowadzonej działalności do produkcji (dotyczy produktów będących pod nadzorem Inspekcji Weterynaryjnej) - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający uzna że WYKONAWCA znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli posiada rachunek potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 25 % wartości brutto składanej oferty,
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający uzna że WYKONAWCA posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jeżeli wynikać to będzie ze złożonego oświadczenia
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
ZAMAWIAJĄCY żąda od WYKONAWCÓW wniesienia wadium w wysokości 11.900,00 zł. (Słownie: jedenaście tysięcy dziewięćset złotych) - w przypadku złożenia ofert na wszystkie grupy.
2.Wysokość wadium dla ofert częściowych wynosi:
a. Grupa 1 - 3100,00 zł;
b. Grupa 2 - 500,00 zł;
c. Grupa 3- 4200,00 zł;
d. Grupa 4- 4100,00 zł;
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Najniższa cena | 90 |
Doświadczenia | 10 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 27/12/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polsi
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Grupa 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:boczek surowy, wieprzowy, bez żeberek, świeży - 50 kg, CPV 15113000-3, PN-A-82002:1986, karczek wieprzowy z kością, świeży - 2000 kg, CPV 15113000-3, PN-A-82002:1986, szponder (wołowe z kością) świeże - 500 kg, CPV15111000-9, PN-86/A-82004, mięso mielone wieprzowe (bez przypraw) świeże - 3000 kg, CPV 15113000-3, PN-A-82023, mięso wieprzowe kl II z łopatki b/k świeże - 3000 kg, CPV 15113000-3, PN-A-82002, mięso wołowe kl I z udźca b/k świeże - 300 kg, CPV 15111000-9, PN-A-82000, mięso wołowe kl II z łopatki b/k świeże - 1000 kg, CPV15111000-9, PN-88/A-82002, nogi wieprzowe świeże - 700 kg, CPV 15113000-3, PN-86/A-82004, żeberka wieprzowe, paski, świeże - 1700 kg, CPV 15113000-3, PN-A-82002,
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15113000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Najniższa cena | 90 |
Doświadczenia | 10 |
Część nr: 2
Nazwa: Grupa 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:kaszanka - 1600 kg, CPV15131134-3, PN-A-82007, salceson włoski - 1500 kg, CPV 15131130-5, PN-A-82007, wątroba wieprzowa, świeża - 1000 kg, CPV 15114000-0, PN-A-82004, pasztetowa - 1800kg, CPV 15131130-5, PN-A-82007,
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15131134-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Najniższa ena | 90 |
Doświadczenie | 10 |
Część nr:
Nazwa: Grupa 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:boczek faszerowany - 1400 kg, CPV 15131400-9, PN-A-82007, boczek wędzony, wieprzowy, bez żeberek - 300 kg, CPV 15131130-5, PN-A-82007, kiełbasa mortadela - 1000 kg, CPV 15131130-5, PN-A-82007, kiełbasa parówkowa - 1500 kg, CPV 15131130-5, PN-A-82007, kiełbasa zwyczajna - 2200 kg, CPV 15131130-5, PN-A-82007, pieczeń rzymska - 1000 kg, CPV 15131130-5, PN-A-82007, kiełbasa podwawelska - 2500 kg, CPV 15131130-5, PN-A-82007, kiełbasa golonkowa wieprzowa 1500 kg CPV 15131130-5 PN-A-82007;kiełbasa toruńska 1800 kg CPV 15131130-5, PN-A-82007; Kabanosy wieprzowe 800 kg CPV 15100000-9, PN-A-82024; szynka wołowa - 600 kg, CPV 15131130-5, PN-A-82007, kiełbasa żywiecka - 1700 kg, CPV 15131130-5, PN-A-82007, parówki cienkie, wieprzowe - 1000 kg, CPV 15131130-5, PN-A-82007, pasztet wieprzowy blok - 1500 kg, CPV 15131310-1, PN-A-82007, kiełbasa krakowska - 1500 kg, CPV15131130-5, PN-A-82007, kiełbasa biała, parzona - 2000 kg, CPV 15131130-5, PN-A-82007, kiełbasa szynkowa-wołowa - 600 kg, CPV 15131130-5, PN-A-82007, konserwa turystyczna - 500 kg w opakowaniu Alupak o gramaturze 90 - 130g. CPV 15131700-2, PN-A-82022, Smalec domowy z cebulą i mięsem - 500kg w opakowaniu Alupak o gramaturze 90 - 130g. CPV 15131700-2, PN-A-82022, baleron drobiowy - 700 kg, CPV 15131130-5, PN-A-86526,
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15131400-9, 15131130-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Njniższa cena | 90 |
Doświadczenie | 10 |
Część nr: 4
Nazwa: Grup 4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:szynka drobiowa- 700 kg, CPV 15131130-5, PN-A-86526, serdelki drobiowe - 2000 kg, CPV 15131130-5, PN-A-86526, kurczak korpus, świeży - 1100 kg, CPV 15112100-7, PN-A-86526, pasztet drobiowy blok - 2500 kg, CPV 15114000-0, PN-A-86526, pieczeń drobiowa - 4000 kg, CPV 15131135-0, PN-A-86526, polędwica drobiowa - 700 kg, CPV -15131135-0, PN-A-86526, kiełbasa drobiowa cienka - 2400 kg, CPV 15131135-0, PN-A-82007, szynka mielona drobiowa - 2800 kg, CPV 15131130-5, PN-A-86526, udka z kurczaka (ćwiartka), świeże - 1100 kg, CPV 15112100-7, PN-A-86526; żołądki drobiowe świeże - 1100kg, CPV 15114000-0, PN-A-86523; wątróbka drobiowa świeża 1000kg, CPV 15112300-9, PN-A-86523; filet z kurczaka świeży 1000 kg CPV 15112100-7, PN-A-86524; mięso mielone drobiowe (bez przypraw) świeże 2000 kg CPV 15119000-5, PN-A-82009; mięso gulaszowe drobiowe 1800 kg 15311500-0 PN - A- 86524:1994;
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15131135-0, 15114000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Najniższa cena | 90 |
Doświadczenie | 10 |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "dostosowanie infrastruktury technicznej w Zakładach Diagnostyki Obrazowej i Radiologii do wymogów technicznych stacji diagnostycznych" - stacje diagnostyczne i sprzęt sieciowy - powtórka
- "Wykonanie izolacji poziomej fragmentu murów w Pałacu w Sztynorcie"
- Dostawa warzyw i owoców
- naprawy i usuwanie awarii wraz z pogotowiem na terenach zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy w 2025 r.
- Świadczenie usługi przeglądów i konserwacji 2 wind produkcji ORONA zainstalowanych na parkingu wielopoziomowym na terenie Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej -Curie PIB w Warszawie
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zarządu Mienia Skarbu Państwa w okresie latach 2025-2026 r.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w 2025 roku
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 12 z Oddziałami Integracyjnymi im. Janusza Korczaka w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 30.06.2025 r.
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Zespołu Szkół Transportowo-Komunikacyjnych w Lublinie przy ul. Zemborzyckiej 82 w okresie od 02.01.2025r. do 31.12.2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywieniowych na potrzeby Żłobka Miejskiego Nr 2 w Toruniu w 2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby żywienia w Dziennym Domu Pomocy w Mikołowie w roku 2025.
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki w Zespole Szkół w Ostrowie Lubelskim na 2025 rok
więcej: Wieprzowina »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.