eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceDruk i dostawa wydawnictw Filharmonii Śląskiej im. H. M. Góreckiego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-07

Katowice: Druk i dostawa wydawnictw Filharmonii Śląskiej im. H. M. Góreckiego.
Numer ogłoszenia: 370020 - 2014; data zamieszczenia: 07.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Filharmonia Śląska im. Henryka Mikołaja Góreckiego , ul. Sokolska 2, 40-084 Katowice, woj. śląskie, tel. (32) 351-17-19, 258-62-61, faks (32) 351-17-14.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.filharmonia-slaska.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk i dostawa wydawnictw Filharmonii Śląskiej im. H. M. Góreckiego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest druk wraz z dostawą wydawnictw promocyjnych Filharmonii Śląskiej im. H.M. Góreckiego w sezonie artystycznym 2014-2015: 1.afisz miesięczny, format B1, papier kredowany 135g, kolor 4_0 miesięczne zapotrzebowanie ok. 200 szt. Druk comiesięczny, pierwszy druk ok. połowy grudnia br., Czas realizacji -2-3 dni od daty dostarczenia plików przez Zamawiającego; 2.afisz koncertowy, format A1, papier kredowany 135g, kolor 2_0, miesięczne zapotrzebowanie ok. 600 szt., druk ok. 3 raz w miesiącu. Druk okazjonalny z opcją podziału jednego projektu na mniejsze formaty. Czas realizacji: 2-3 dni od daty dostarczenia plików przez Zamawiającego; 3.afisz młoda filharmonia + filharmonia przedszkolaka, format B1, papier kredowany 135g, kolor 2_0, zapotrzebowanie ok. 600 szt. Druk jednorazowy, (rozcięty na 2 arkusze), realizacja ok. 20 lipca 2015r., Czas realizacji - 2-3 dni od daty dostarczenia plików przez Zamawiającego; 4.program koncertowy w trzech wersjach formatu: -czteroskrzydłowa 420x250mm, kolor: 4_4, papier 200gr. kreda mat, -dwuskrzydłowa 210x250mm, kolor: 4_4, papier 200gr., kreda mat, -jednoskrzydłowa 105x250mm, kolor: 4_4, kartonik 300gr., kreda mat, Miesięczne zapotrzebowanie ok. 7 x 200szt., Czas realizacji - 2-3 dni od daty dostarczenia plików przez Zamawiającego; 5.program roczny format: 630x600mm, kolor 4_4, 7 x biga, papier: kreda mat 135 gr. Druk jednorazowy ok. 20 lipca 2015r. ok. 1000 sztuk, Czas realizacji -4-5 dni od daty dostarczenia plików przez Zamawiającego; 6.program okolicznościowy (przewidywana liczba stron 30-40), książeczka środek: 210 x 300 mm (po złożeniu A5), papier: Core Mat 115g Kolor: 4_4 Klejony okładka: 210 x 300 mm (po złożeniu A5), papier: Core Mat 250g Kolor: 4_0 + wzbogacenie: lakier punktowy Druk jednorazowy ok. 1000 sztuk, Czas realizacji -5-6 dni od daty dostarczenia plików przez Zamawiającego. 7.folder miesięczny, 420 x 200 mm papier: kreda mat 170g kolor: 3_2 3 x biga miesięczne zapotrzebowanie ok. 5000 szt. Pierwszy druk ok. połowy grudnia br., Czas realizacji -3-4 dni od daty dostarczenia plików przez Zamawiającego; 8.folder młoda filharmonia, 630 x 200 mm papier: kreda mat 170g kolor: 2_2 5 x biga Druk jednorazowy ok. 5000 szt., druk ok. 20 lipca 2015r., Czas realizacji -4-5 dni od daty dostarczenia plików przez Zamawiającego; 9.papier Firmowy A4, offset biały 80g kolor Pantone druk: 2_1 Liczba 1000 szt. W pojedynczych zamówieniach (2-3 razy w roku), Czas realizacji -3-4 dni od daty dostarczenia plików przez Zamawiającego; 10.koperta DL, papier: biała, typ: Olin 115g kolor Pantone druk: 1_0 Liczba ok. 2000 szt. Zamówienie kilka razy w sezonie, nie mniej niż 500 szt. Jednorazowo. Czas realizacji -3-4 dni od daty dostarczenia plików przez Zamawiającego; 11.teczka A4 karton 300 g kolor: 4_0 wzbogacenie: lakier punktowy cięcie (według podesłanego wykrojnika) Liczba 3000 szt. Zamówienie kilka razy w sezonie po ok. 1000 szt. Czas realizacji -3-4 dni od daty dostarczenia plików przez Zamawiającego 12.zaproszenie: -wkładka: format 190x90 mm, karton 300 gr, kolor 2_1 -etui: format 210x210 mm, papier: kreda mat 200 gr, kolor 2_0, 2 x biga wzbogacenie: lakier punktowy Liczba: ok. 3000 szt., dostawa w 2-3 partiach, Czas realizacji -4-5 dni od daty dostarczenia plików przez Zamawiającego; 13.ulotka format DL, kolor 4_4, papier 135 gr., Liczba: ok. 2000 szt., druk doraźny w partiach nie mniej niż 200 szt., Czas realizacji -4-5 dni od daty dostarczenia plików przez Zamawiającego. Podane ilości są wartościami przybliżonymi..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do wartości nie przekraczającej 20% zamówienia podstawowego. Przedmiotem zamówień uzupełniających będzie asortyment zgodny z zamówieniem podstawowym z możliwością zmiany jego parametrów technicznych wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego szczegółowo określonych w zamówieniu.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny, wystarczającym będzie złożenie oświadczenia - Załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w przetargu w oparciu o oświadczenia złożone przez Wykonawcę na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli: -wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 20000,00 zł netto. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w przetargu w oparciu o oświadczenia, dokumenty złożone przez Wykonawcę na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny, wystarczającym będzie złożenie oświadczenia - Załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w przetargu w oparciu o oświadczenia złożone przez Wykonawcę na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny, wystarczającym będzie złożenie oświadczenia - Załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w przetargu w oparciu o oświadczenia złożone przez Wykonawcę na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny, wystarczającym będzie złożenie oświadczenia - Załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w przetargu w oparciu o oświadczenia złożone przez Wykonawcę na zasadzie spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy- załącznik nr 1 do SIWZ, pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia;pełnomocnictwo określające jego zakres, w przypadku, gdy oferta, oświadczenia Wykonawcy i inne dokumenty są podpisane lub potwierdzane za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika Wykonawcy; Oświadczenie, że użyte materiały spełniają wymogi ochrony środowiska i nie wydzielają przykrego zapachu, oraz druk afiszy jest odporny na warunki atmosferyczne- według własnego wzoru

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Jakość - 30

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.filharmonia-slaska.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Filharmonia Śląska im. Henryka Mikołaja Góreckiego 40-084 Katowice, ul. Sokolska 2, sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Filharmonia Śląska im. Henryka Mikołaja Góreckiego 40-084 Katowice, ul. Sokolska 2, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.