Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-11-07
Katowice: Druk i dostawa wydawnictw Filharmonii Śląskiej im. H. M. Góreckiego.
Numer ogłoszenia: 370020 - 2014; data zamieszczenia: 07.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Filharmonia Śląska im. Henryka Mikołaja Góreckiego , ul. Sokolska 2, 40-084 Katowice, woj. śląskie, tel. (32) 351-17-19, 258-62-61, faks (32) 351-17-14.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.filharmonia-slaska.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk i dostawa wydawnictw Filharmonii Śląskiej im. H. M. Góreckiego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest druk wraz z dostawą wydawnictw promocyjnych Filharmonii Śląskiej im. H.M. Góreckiego w sezonie artystycznym 2014-2015: 1.afisz miesięczny, format B1, papier kredowany 135g, kolor 4_0 miesięczne zapotrzebowanie ok. 200 szt. Druk comiesięczny, pierwszy druk ok. połowy grudnia br., Czas realizacji -2-3 dni od daty dostarczenia plików przez Zamawiającego; 2.afisz koncertowy, format A1, papier kredowany 135g, kolor 2_0, miesięczne zapotrzebowanie ok. 600 szt., druk ok. 3 raz w miesiącu. Druk okazjonalny z opcją podziału jednego projektu na mniejsze formaty. Czas realizacji: 2-3 dni od daty dostarczenia plików przez Zamawiającego; 3.afisz młoda filharmonia + filharmonia przedszkolaka, format B1, papier kredowany 135g, kolor 2_0, zapotrzebowanie ok. 600 szt. Druk jednorazowy, (rozcięty na 2 arkusze), realizacja ok. 20 lipca 2015r., Czas realizacji - 2-3 dni od daty dostarczenia plików przez Zamawiającego; 4.program koncertowy w trzech wersjach formatu: -czteroskrzydłowa 420x250mm, kolor: 4_4, papier 200gr. kreda mat, -dwuskrzydłowa 210x250mm, kolor: 4_4, papier 200gr., kreda mat, -jednoskrzydłowa 105x250mm, kolor: 4_4, kartonik 300gr., kreda mat, Miesięczne zapotrzebowanie ok. 7 x 200szt., Czas realizacji - 2-3 dni od daty dostarczenia plików przez Zamawiającego; 5.program roczny format: 630x600mm, kolor 4_4, 7 x biga, papier: kreda mat 135 gr. Druk jednorazowy ok. 20 lipca 2015r. ok. 1000 sztuk, Czas realizacji -4-5 dni od daty dostarczenia plików przez Zamawiającego; 6.program okolicznościowy (przewidywana liczba stron 30-40), książeczka środek: 210 x 300 mm (po złożeniu A5), papier: Core Mat 115g Kolor: 4_4 Klejony okładka: 210 x 300 mm (po złożeniu A5), papier: Core Mat 250g Kolor: 4_0 + wzbogacenie: lakier punktowy Druk jednorazowy ok. 1000 sztuk, Czas realizacji -5-6 dni od daty dostarczenia plików przez Zamawiającego. 7.folder miesięczny, 420 x 200 mm papier: kreda mat 170g kolor: 3_2 3 x biga miesięczne zapotrzebowanie ok. 5000 szt. Pierwszy druk ok. połowy grudnia br., Czas realizacji -3-4 dni od daty dostarczenia plików przez Zamawiającego; 8.folder młoda filharmonia, 630 x 200 mm papier: kreda mat 170g kolor: 2_2 5 x biga Druk jednorazowy ok. 5000 szt., druk ok. 20 lipca 2015r., Czas realizacji -4-5 dni od daty dostarczenia plików przez Zamawiającego; 9.papier Firmowy A4, offset biały 80g kolor Pantone druk: 2_1 Liczba 1000 szt. W pojedynczych zamówieniach (2-3 razy w roku), Czas realizacji -3-4 dni od daty dostarczenia plików przez Zamawiającego; 10.koperta DL, papier: biała, typ: Olin 115g kolor Pantone druk: 1_0 Liczba ok. 2000 szt. Zamówienie kilka razy w sezonie, nie mniej niż 500 szt. Jednorazowo. Czas realizacji -3-4 dni od daty dostarczenia plików przez Zamawiającego; 11.teczka A4 karton 300 g kolor: 4_0 wzbogacenie: lakier punktowy cięcie (według podesłanego wykrojnika) Liczba 3000 szt. Zamówienie kilka razy w sezonie po ok. 1000 szt. Czas realizacji -3-4 dni od daty dostarczenia plików przez Zamawiającego 12.zaproszenie: -wkładka: format 190x90 mm, karton 300 gr, kolor 2_1 -etui: format 210x210 mm, papier: kreda mat 200 gr, kolor 2_0, 2 x biga wzbogacenie: lakier punktowy Liczba: ok. 3000 szt., dostawa w 2-3 partiach, Czas realizacji -4-5 dni od daty dostarczenia plików przez Zamawiającego; 13.ulotka format DL, kolor 4_4, papier 135 gr., Liczba: ok. 2000 szt., druk doraźny w partiach nie mniej niż 200 szt., Czas realizacji -4-5 dni od daty dostarczenia plików przez Zamawiającego. Podane ilości są wartościami przybliżonymi..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do wartości nie przekraczającej 20% zamówienia podstawowego. Przedmiotem zamówień uzupełniających będzie asortyment zgodny z zamówieniem podstawowym z możliwością zmiany jego parametrów technicznych wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego szczegółowo określonych w zamówieniu.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny, wystarczającym będzie złożenie oświadczenia - Załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w przetargu w oparciu o oświadczenia złożone przez Wykonawcę na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli: -wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 20000,00 zł netto. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w przetargu w oparciu o oświadczenia, dokumenty złożone przez Wykonawcę na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny, wystarczającym będzie złożenie oświadczenia - Załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w przetargu w oparciu o oświadczenia złożone przez Wykonawcę na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny, wystarczającym będzie złożenie oświadczenia - Załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w przetargu w oparciu o oświadczenia złożone przez Wykonawcę na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny, wystarczającym będzie złożenie oświadczenia - Załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w przetargu w oparciu o oświadczenia złożone przez Wykonawcę na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy- załącznik nr 1 do SIWZ, pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia;pełnomocnictwo określające jego zakres, w przypadku, gdy oferta, oświadczenia Wykonawcy i inne dokumenty są podpisane lub potwierdzane za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika Wykonawcy; Oświadczenie, że użyte materiały spełniają wymogi ochrony środowiska i nie wydzielają przykrego zapachu, oraz druk afiszy jest odporny na warunki atmosferyczne- według własnego wzoru
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Jakość - 30
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.filharmonia-slaska.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Filharmonia Śląska im. Henryka Mikołaja Góreckiego
40-084 Katowice, ul. Sokolska 2, sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Filharmonia Śląska im. Henryka Mikołaja Góreckiego 40-084 Katowice, ul. Sokolska 2, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- ROPS.DO.3321.33.2024 - Dostawa i montaż wyposażenia na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej Województwa Śląskiego w ramach projektu pn.: DI i wsparcie wojewódzkiej pieczy zastępczej
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ZUŻYWALNYCH DO BADAŃ LABORATORYJNYCH
- Dostawa używanego pojazdu przeznaczonego do przeprowadzania egzaminów w zakresie kat. D prawa jazdy na potrzeby WORD Katowice
- "UTRZYMANIE CZYSTOŚCI WEWNĄTRZ BUDYNKU BIUROWO - LABORATORYJNEGO ZNAJDUJĄCEGO SIĘ W KATOWICACH PRZY UL. GRABOWEJ 1A W ROKU 2025"
- Zakup usługi asysty technicznej i serwisu dla oprogramowania ArcGIS na 2 lata
- Zakup i dostawa projektorów
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.