To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-20
Ogłoszenie nr 370059 - 2016 z dnia 2016-12-20 r.
Kielce: Usługa druku materiałów informacyjno - promocyjnych dla sieci PIFE
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuZamówienie jest współfinansowane z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020, na mocy "Umowy dotacji dotyczącej realizacji projektu Pomocy Technicznej POPT" nr DIP/BDG-II/POPT /86/14 z dn. 19.05.2014 r. pomiędzy Ministrem Infrastruktury i Rozwoju i Samorządem Województwa Świętokrzyskiego
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 342079-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, krajowy numer identyfikacyjny
291019005, ul.
al. IX Wieków Kielc
3,
25-516
Kielce, państwo
Polska, woj.
świętokrzyskie, tel.
41 3421901, faks
41 3445265, e-mail
marzena.adamczyk@sejmik.kielce.pl
Adres strony internetowej (URL): www.sejmik.kielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa druku materiałów informacyjno - promocyjnych dla sieci PIFE
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DOA-III.272.1.69.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca opracowanie graficzne, skład, łamanie, korektę, naświetlanie i druk materiałów informacyjno - promocyjnych dla sieci PIFE wraz z ich dostarczeniem do siedziby zamawiającego oraz rozładunkiem przez wykonawcę w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 2. Miejscem dostawy i rozładunku przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt. 1 jest siedziba zamawiającego mieszcząca się w Kielcach przy al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce. 3. Zamawiający nie podzielił zamówienie na części i nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 5. Zakres ilościowy zawarty został w Załączniku nr 1 do SIWZ oraz Dodatku nr 2 do SIWZ - "Formularz cenowy". Wypełniony zgodnie z wymaganiami zamawiającego i podpisany przez wykonawcę dokument stanowić będzie załącznik do oferty. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania, w terminie 2 dni od dnia zawarcia umowy, wzorów graficznych broszur. 7. Zamawiający jest wydawcą publikacji. Broszury określone w Załączniku Nr 1 do SIWZ nie posiadają i nie będą posiadać numeru ISBN/ISSN. Dostarczone Zamawiającemu materiały, wykonane w ramach usługi, nie służą do dalszej odsprzedaży. 8. W Załączniku nr 1 do SIWZ zamawiający obok opisów produktów zamieścił zdjęcia, które mają jedynie charakter poglądowy (pomocniczy), umożliwiający wykonawcy łatwiejszą identyfikację danego artykułu. 9. Zakres ilościowy: a) Broszura I - 2000 szt.; b) Broszura II - 1000 szt.; c) Broszura III - 2000 szt.; d) Plakat A4 - 1000 szt.; e) Plakat A3 - 1000 szt.; f)Wizytówki imienne - 6000 szt.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
79810000-5
Dodatkowe kody CPV:
79823000-9,
22100000-1,
39294100-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT11035.67 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert14 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 11291.40 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Sukcesywne dostawy materiałów medycznych do zabiegów endoskopowych dla potrzeb Pracowni Endoskopowej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Wykonywanie usługi sprzątania w budynkach Urzędu Statystycznego w Kielcach
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 43 w Kielcach - POWTÓRKA II
- Usługa prowadzenia dodatkowych zajęć i warsztatów dla dzieci i ich rodziców z Przedszkola Samorządowego nr 43 w Kielcach - Powtórka IV
- "Sukcesywne dostawy akcesoriów elektrochirurgicznych kompatybilnych z aparatami do koagulacji będącymi na wyposażeniu Zamawiającego dla potrzeb Bloku Operacyjnego WSzZ w Kielcach"
- Zakup paliwa na potrzeby Zakładu Profilaktyki Onkologicznej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii. IZP.2411.30.2025.AJ
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.