eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-BiałaZakup materiałów biurowych i tonerów na potrzeby realizacji "Środowiskowego programu wychowania zdrowotnego w szkole"



Ogłoszenie z dnia 2016-12-20

Ogłoszenie nr 370077 - 2016 z dnia 2016-12-20 r.

Bielsko-Biała: Zakup materiałów biurowych i tonerów na potrzeby realizacji "Środowiskowego programu wychowania zdrowotnego w szkole"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bielsko-Biała - Urząd Miejski w Bielsku-Białej Wydział Polityki Społecznej, krajowy numer identyfikacyjny 51566100000, ul. Plac Ratuszowy  6, 43300   Bielsko-Biała, państwo Polska, woj. śląskie, tel. (033) 49 71 499, faks (033) 49 71 720, e-mail a.moron@um.bielsko.pl
Adres strony internetowej (URL): www.um.bielsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup materiałów biurowych i tonerów na potrzeby realizacji "Środowiskowego programu wychowania zdrowotnego w szkole"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i tonerów do kserokopiarek (urządzeń wielofunkcyjnych) lub produktów równoważnych w postaci zamienników - za wyjątkiem tonera do kserokopiarki Develop ineo 220 (toner TN-216K) - który musi być produktem oryginalnym. Materiały te zostaną wykorzystane przez szkoły gminne, realizujące w roku szkolnym 2016/2017 "Środowiskowy program wychowania zdrowotnego w szkole". Przez produkty równoważne rozumie się zamienniki charakteryzujące się pełną kompatybilnością z urządzeniami, w których mają być użytkowane jako materiały eksploatacyjne, a także posiadające nie gorsze niż produkty oryginalne parametry w zakresie jakości wydruku i wydajności. Oferowane materiały eksploatacyjne muszą posiadać termin przydatności do użycia nie krótszy niż 12 miesięcy. Część 1. Wykaz materiałów biurowych Lp. 1. Blok techniczny biały, format A3, 10 kartek blok 4 2. Karton kreślarski (brystol) kolorowy, format A1, gramatura min. 160 g/m2, kolory: zielony, żółty, pomarańczowy arkusz 21 3. Papier pakowy szary lub brązowy, rozmiar min. 100 cm x 120 cm, gramatura 70-80 g/m2 arkusz 62 4. Papier ksero biały, format A4, gramatura 80 g/m2 ryza 34 5. Papier ksero kolorowy mix kolorów pastelowych, format A4, gramatura 80 g/m2, 100 arkuszy opakowanie 4 6. Kostka papierowa klejona kolorowa, o wymiarach: 85 mm x 85 mm x 40 mm (+/-10 mm) bloczek 38 7. Notes karteczek samoprzylepnych w kolorze żółtym, o wymiarach: 76 mm x 76 mm (+/-1 mm), 100 kartek bloczek 4 8. Teczka z gumką, z grubego, barwionego i lakierowanego z jednej strony kartonu, format A4, gramatura min. 300 g/m2 sztuka 4 9. Flamastry o grubości linii pisania 2 mm (+/-1 mm), nietoksyczne, tusz na bazie wody, komplet 6 różnych kolorów komplet 18 10. Marker permanentny w kolorze czarnym z okrągłą końcówką, wodoodporny, szybkoschnący, nietoksyczny, piszący na wielu powierzchniach, grubość linii pisania 3 mm (+/-1,5 mm) sztuka 17 11. Marker permanentny w kolorze czarnym ze ściętą końcówką, wodoodporny, szybkoschnący, nietoksyczny, piszący na wielu powierzchniach, grubość linii pisania w zakresie 2-4 mm (+/-1 mm ) sztuka 5 12. Marker permanentny w kolorze zielonym ze ściętą końcówką, wodoodporny, szybkoschnący, nietoksyczny, piszący na wielu powierzchniach, grubość linii pisania w zakresie 2-4 mm (+/-1 mm) sztuka 5 13. Koszulka A4 groszkowa otwierana od góry z folii o grubości 50 mic, z białym dziurkowanym i wzmocnionym multiperforowanym marginesem. Opakowanie 100 szt. folii opakowanie 1 14. Magnesy różnokolorowe do tablic magnetycznych średnica 20 mm (+/-1 mm). Opakowanie 6 szt. opakowanie 4 15. Klej biurowy w sztyfcie, bezzapachowy, nietoksyczny, niezawierający rozpuszczalników. Pojemność opakowania 12g (+/-3 g) opakowanie 21 Część 2. Wykaz kserokopiarek Lp. 1. Sharp MX-M232D sztuka 1 2. Konica Minolta Bizhub 162 sztuka 3 3. Konica Minolta Bizhub 185 sztuka 1 4. Konica Minolta Dialta Di 2510 sztuka 1 5. Konica Minolta Bizhub Dialta Di 3510 sztuka 1 6. Develop ineo 220 (gwarancja). Toner TN-216K sztuka 1

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 30192000-1
Dodatkowe kody CPV: 30197644-2, 30197000-6, 30125120-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zapytanie o cenę

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1262.83
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
BIURO PLUS Jerzy Rożen,  ,  ul. Kolejowa 19,  40-601,  Katowice,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1570.37
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1570.37
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1786.48
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie  zapytania o cenę  na podstawie art. 69  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia jest usługa powszechnie dostępna o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwota określona w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.