eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SyryniaKupno/dostawa tarcz znaków i tablic drogowych z elementami mocującymi oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu - 2017r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-20

Ogłoszenie nr 370107 - 2016 z dnia 2016-12-20 r.

Syrynia: Kupno/dostawa tarcz znaków i tablic drogowych z elementami mocującymi oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu - 2017r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 342682-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Wodzisławiu Śl. z/s w Syryni, krajowy numer identyfikacyjny 27628641300000, ul. ul. Raciborska  3, 44361   Syrynia, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 32 4517607; 32 4517415, faks 32 4517607, e-mail inwestycje@pzd-wodzislaw.pl
Adres strony internetowej (URL): http://pzd-wodzislaw.weebly.com/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): nie dotyczy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kupno/dostawa tarcz znaków i tablic drogowych z elementami mocującymi oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu - 2017r.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.2521.36.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części i obejmuje: Część I - Kupno/dostawa tarcz znaków i tablic drogowych z elementami mocującymi oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu Zamawiający przewiduje, iż zamówienie będzie obejmowało szacunkowo następujące ilości zamawianych tarcz znaków i tablic drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu z uwzględnieniem przyporządkowania typów folii odblaskowych, które obrazuje poniższa tabelka: Lp.Wyszczególnienie elementów Jednostka Nazwa Szacunkowa ilość Znaki ostrzegawcze grupy A 1.trójkątne wym. 900 mm (folia 2-typu) szt. 60 Znaki zakazu grupy B 2.O 800 mm (folia 2-typu) szt. 60 3.O 600 mm (folia 2-typu) szt. 20 4.B-20 średni (folia 2-typu) szt. 50 5.B-43, B-44 (folia 2-typu) m2 10 Znaki nakazu grupy C 6.O 800 mm (folia 2-typu) szt. 10 7.O 600 mm (folia 2-typu) szt. 20 Znaki informacyjne grupy D 8.kwadratowe 600 x 600 mm (folia 2-typu) szt. 150 9.prostokątne 600 x 750 mm (folia 2-typu) szt. 40 10.D-42/43 1200 x 530 mm (folia 2-typu) szt. 20 11.pozostałe znaki D z asortymentu (folia 2-typu) m2 20 Tablice typu E 12.Tablice typu E (cały asortyment) (folia 2-typu) m2 40 Znaki typu F 13.Znaki typu F (cały asortyment) (folia 2-typu) m2 15 Słupki wskaźnikowe 14.G-1a ÷ G-1f (folia 2-typu) szt. 6 Tabliczki do znaków drogowych T 15.tabliczki T wszystkie rodzaje (folia 2-typu) m2 20 Elementy bezpieczeństwa ruchu U 16.U-1a słupki prowadzące szt. 10 17.Tablice prowadzące, zapory drogowe, chodnikowe U-3 ÷ U-4, U-6,U-9, U-20, U-26 (folia 2-typu) m2 50 18.U-5a pylon drogowy średni (folia 2-typu) szt. 10 19.U-5b pylon drogowy zespolony ze znakiem typu C-9 średnicy 400 mm oklejony paskami folii odblaskowej 2-typu szt. 2 20.U-12 bariery ochronne typ olsztyński - komplet ze słupkami oraz elementami montażowymi (wymiary według załącznika) oklejone folią odblaskową biało-czerwoną mb 250 21.bariera ochronna lekka typu VARIOfix (szer. 1,60m) zawierająca stopy obrotowe oraz elementy odblaskowe szt. 4 22.U-12c słupek blokujący O 120 mm szt. 5 23.U-14e bariera drogowa z tworzywa sztucznego (h=800 mm) szt. 20 24.U-18a lustro drogowe akrylowe okrągłe (O 800 mm) szt. 20 25.U-18b lustro drogowe akrylowe prostokątne (800 x 1000 mm) szt. 2 26.U-21a,b tablice kierujące dwustronne z tworzywa sztucznego szt. 20 27.U-23a pachołek drogowy elastyczny (h=50 cm) szt. 20 28.Zapory drogowe harmonijkowe z elementami odblaskowymi (dł. 2,50 mb) szt. 2 29.Taśma ostrzegawcza biało-czerwona szer. 75mm dł. 100 m szt. 2 30.Taśma do unieważniania znaków szer. 75 mm dł. 33 m szt. 2 31.Samoprzylepna folia odblaskowa typ-2 m2 5 32.Podstawa uniwersalna gumowa (do 30 kg) szt. 20 33.Dodatkowe mocowania do znaków typ zaciskowy krawędziowy szt. 100 Część II - Kupno/dostawa słupków do znaków. Zamawiający przewiduje, iż zamówienie będzie obejmowało szacunkowo następujące ilości zamawianych słupków do znaków: Lp.Wyszczególnienie elementów Jednostka Nazwa Szacunkowa ilość 1.Słupek prosty do znaków z rur ocynkowanych O 60 mm mb 2500 2.Słupek z wysięgnikiem do znaków z rur ocynkowanych O 60 mm z wysięgnikiem o długości do 1 m mb 10 3.Słupek z wysięgnikiem do znaków z rur ocynkowanych O 60 mm z wysięgnikiem o długości od 1 m ÷ 2 m mb 10

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 34992200-9
Dodatkowe kody CPV: 34928460-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Część I - Kupno/dostawa tarcz znaków i tablic drogowych z elementami mocującymi oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT89434.23
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Inżynierii Drogowej "DROG- MOL" Wiesław Molik ,  ,  ul. Wolności 84,  42-625 ,  Pyrzowice,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 113606.30
Oferta z najniższą ceną/kosztem 113606.30
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 122451.42
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Część II - Kupno/dostawa słupków do znaków
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT30310.08
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Inżynierii Drogowej "DROG- MOL" Wiesław Molik ,  ,  ul. Wolności 84,  42-625 ,  Pyrzowice,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 43417.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 43417.80
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 62262.60
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.