To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-20
Ogłoszenie nr 370109 - 2016 z dnia 2016-12-20 r.
Werbkowice: USŁUGI ODBIORU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH NA TERENIE GMINY WERBKOWICE w roku 2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 343883-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Werbkowice reprezentowana przez Wójta Gminy, krajowy numer identyfikacyjny
55150500000, ul.
ul. Zamojska
1,
22550
Werbkowice, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
084 6572003 w. 33, faks
846 572 080, e-mail
werbkowice_g_s@woi.lublin.pl
Adres strony internetowej (URL): ugwerbkowice.bip.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGI ODBIORU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH NA TERENIE GMINY WERBKOWICE w roku 2017
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RIP.271.3.2016.AN
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Werbkowice w roku 2017 z podziałem na 4 części. 1. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do świadczenia usługi: 1) odbierania od właścicieli nieruchomości odpadów komunalnych zmieszanych i selektywnie zebranych z nieruchomości w każdej ilości pojemników oraz worków zawierających odpady selektywnie zebrane z rodzaju: szkło, tworzywa sztuczne, papier i tektura, opakowania wielomateriałowe, metale, odpady zielone, popioły z palenisk domowych z częstotliwością: a) co dwa tygodnie - od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w zabudowie wielorodzinnej, b) raz na miesiąc - od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w zabudowie jednorodzinnej; 2) zorganizowania zbiórki i odebrania odpadów zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego o kodach 20 01 35 i 20 01 36* w każdym sektorze w okresie trwania umowy w terminie do dnia 30 sierpnia 2016 r. Cenę za usługę należy w kalkulować w cenę oferty. Usługa nie będzie podlegała odrębnemu rozliczeniu. 3) odbierania odpadów komunalnych selektywnie zebranych z pojemników 1100l przeznaczonych na plastik, szkło, papier oraz bioodpady (odpady zielone) i ustawionych na terenie gminy jako wspomagające systemzbiórki odpadów z częstotliwością minimum raz na miesiąc, z tym, że w przypadku bioodpadów w okresie od kwietnia do października minimum raz na dwa tygodnie, 4) odbierania odpadów komunalnych remontowo-budowlanych o kodach: 170102, 170103, 170107,170180 - wytworzonych w gospodarstwach domowych, pochodzących z drobnych remontów i napraw wykonywanych systemem gospodarczym , nie wymagających zgłoszenia lub pozwolenia na budowę, zgromadzonych przez właścicieli nieruchomości w kontenerach na odpady budowlane i remontowe odpowiednio oznakowanych i podstawionych przez Wykonawcę, w wyznaczonych miejscowościach - minimum jeden kontener na dany sektor, który wybrany wykonawca dostarczy do dnia 31 stycznia 2017 r. Częstotliwość opróżniania tych kontenerów - na każde zgłoszenie telefoniczne. Miejsce ustawienia kontenera wskaże Zamawiający. 5) odbierania odpadów selektywnie zebranych z Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Sahryniu i Hostynnem o kodach 20 03 07 - odpady wielkogabarytowe (zużyte meble ).- dotyczy tylko wykonawców świadczących usługi w Sektorze III i IV.2. Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy jednorodzinnej będzie się odbywać w systemie workowym o poj., 120 l oraz w systemie pojemników 1100 l, których lokalizację dla poszczególnych sektorów przedstawiają załączniki do SIWZ. Worki do zbiórki odpadów selektywnych zapewni mieszkańcom Wykonawca w dniu wykonania usługi w danym miesiącu, z tym że worki na miesiąc styczeń 2017 r. wykonawca dostarczy wraz z harmonogramem do dnia 10 stycznia 2017 roku. Worki dostarczone przez wykonawcę mają odpowiadać pojemności i kolorystyce worków określonych w regulaminie o utrzymaniu czystości i porządku w gminie, określonym Uchwałą Rady Gminy Nr XX/179/2016 z dnia 8 czerwca 2016 r. Odbiór odpadów w workach w zabudowie jednorodzinnej - 1 raz na miesiąc. Odbiór odpadów selektywnych z zabudowy wielorodzinnej odbywać się będzie min 1 raz na dwa tygodnie z poj. 1100 l i Kp-7 przeznaczonych na odpady segregowane a w przypadku wcześniejszego zapełnienia, na każde zgłoszenie telefoniczne.Oferta może obejmować zamówienie na jeden sektor lub kilka sektorów. Sektor I obejmuje w miejscowości Werbkowice: - zabudowę wielorodzinną: Spółdzielni Mieszkaniowej "Cukrownik" zlokalizowaną przy ul. Konopnickiej: blok Nr 4,5,6,7,8, przy ul. Szkolnej: blok Nr 8,10,12 przy ul. Piłsudskiego: blok Nr 3 i przy ul. Przemysłowej blok Nr 1, - zabudowę wielorodzinną Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Jana Pawła II blok Nr 12 i 14 . Na terenie tego sektora występuje tylko zabudowa wielorodzinna, obowiązywać będzie system pojemnikowo - kontenerowy zbiórki odpadów komunalnych. Szacunkowa ilość wytworzonych odpadów: odpadów zmieszanych - 190 Mg odpadów selektywnych - 30 Mg odpadów budowlanych - 15 Mg SEKTOR II - obejmuje pozostałe nieruchomości zamieszkałe miejscowości Werbkowice. Szacunkowa ilość wytworzonych odpadów: odpadów zmieszanych - 200 Mg odpadów selektywnych - 50 Mg odpadów budowlanych - 10 MgSEKTOR III - Obejmujący sołectwa: Adelina, Sahryń, Sahryń Kolonia, Zagajnik; Turkowice, Wronowice, Terebiniec, Terebiń, Terebiń Kolonia, Gozdów, Alojzów, Podhorce. Szacunkowa ilość wytworzonych odpadów: odpadów zmieszanych - 210 Mg odpadów selektywnych - 90 Mg odpadów budowlanych - 10 Mg odpadów wielkogabarytowych z PSZOK- 5 Mg SEKTOR IV- Obejmuje sołectwa: Dobromierzyce, Hostynne, Hostynne Kolonia, Honiatycze, Honiatycze Kolonia, Honiatyczki, Konopne, Kotorów, Łysa Góra, Łotów, Malice, Strzyżowiec, Wilków, Wilków Kolonia, Peresołowice Szacunkowa ilość wytworzonych odpadów: odpadów zmieszanych - 150 Mg. odpadów selektywnych - 50 Mg odpadów budowlanych - 5 Mg odpadów wielkogabarytowych z PSZOK - 5 Mg Wykonawca zobowiązany jest także w tym sektorze do odbierania odpadów wielkogabarytowych (zużytych mebli) z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów zlokalizowanego w m. Hostynne - na zgłoszenie telefoniczne Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
90511000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: SEKTOR I |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT115148.15 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 124360.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: SEKTOR II |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT133932.33 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 144000.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: SEKTOR III |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT166685.19 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 180020.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: SEKTOR IV |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT120324.07 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 129950.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.