To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-20
Ogłoszenie nr 370115 - 2016 z dnia 2016-12-20 r.
Kolbudy: Ochrona fizyczna budynku biurowego wraz z magazynem broni i zaplecza magazynowego przy ul. Osiedle Leśników 15 w Kolbudach w okresie 36 miesięcy od dnia podpisania umowy tj. od 1 marca 2017 do 29 lutego 2020 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 348713
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kolbudy, krajowy numer identyfikacyjny
190036772, ul.
Osiedle Leśników
15,
83-050
Kolbudy, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
0586827395, faks
0586826257, e-mail
magdalena.lewandowska@gdansk.lasy.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_gdansk/nadl_kolbudy/zamowienia_publiczne/index_html
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_gdansk/nadl_kolbudy/zamowienia_publiczne/index_html
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ochrona fizyczna budynku biurowego wraz z magazynem broni i zaplecza magazynowego przy ul. Osiedle Leśników 15 w Kolbudach w okresie 36 miesięcy od dnia podpisania umowy tj. od 1 marca 2017 do 29 lutego 2020 r.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZG.270.2.8.2016.ML
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.1.Ochrona fizyczna budynku biurowego wraz z magazynem broni i zaplecza magazynowego przy ul. Osiedle Leśników 15 w Kolbudach w okresie 36 miesięcy od dnia podpisania umowy (tj. od 1 marca 2017 do 29 lutego 2020 r.) w dniach roboczych od 1500 do 700 dnia następnego oraz całodobowo w dni wolne od pracy. Łączna ilość godzin - 20 200. 1.2.Całodobowe monitorowanie przez Wykonawcę istniejącego elektronicznego systemu alarmowego w budynku biurowym Zamawiającego wraz z interwencją grup interwencyjnych posiadających status SUFO - uzbrojonych w broń palną krótką bojową - w okresie 36 miesięcy od dnia podpisania umowy ( tj. od 1 marca 2017 do 29 lutego 2020 r.) 1.3.W ramach pełnionej ochrony fizycznej, o której mowa w pkt 1.1 Wykonawca będzie wykonywać czynność - pełnienie dyżuru ppoż. w pokoju ochrony w budynku administracyjnym Nadleśnictwa Kolbudy w okresie od 1 kwietnia do 30 września w danym roku. Dyżur ppoż. uzależnione jest od warunków pogodowych i zlecane będzie przez odpowiedniego, upoważnionego do tego pracownika Nadleśnictwa Kolbudy. W miesiącach od kwietnia do września dyżury ppoż. należy pełnić w dni powszednie w godzinach 1500-1900, w dni wolne od pracy w godzinach 900-1900. W przypadku wystąpienia wysokiego zagrożenia pożarowego lasów godziny dyżuru ppoż. mogą ulec wydłużeniu. 1.4 W ramach pełnionej ochrony fizycznej, o której mowa w pkt 1.1 Wykonawca będzie w okresie zimowym wykonywać czynności zimowego utrzymania chodników wokół budynku biurowego polegająca na odśnieżaniu i posypywaniu mieszanką pisku z solą chodników.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
79710000-4
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy albo wzór umowy, jeżeli Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach. Zgodnie z przepisami ustawy Pzp: 1. Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej. 2. Do umowy mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego, jeżeli przepisy ustawy Pzp nie stanowią inaczej. 3. Umowa jest jawna i podlega udostępnieniu na zasadach określonych w przepisach o dostępie do informacji publicznej. 4. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ i ze zobowiązaniem Wykonawcy zawartym w ofercie. 5. Zamawiający będzie dokonywał zapłaty po wykonaniu zamówienia częściowego- miesięcznego, na podstawie faktury wystawionej przez wykonawcę, w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. 6. Każdorazowo przed podjęciem dyżuru ppoż. należy skontaktować się ze specjalistą d/s ochrony ppoż. ( w dni robocze po godz. 1400 w dni wolne od pracy po godz. 900) w celu ustalenia stopnia zagrożenia pożarowego oraz czy w danym dniu będzie pełniony dyżur ppoż. 7. Wszelkie postanowienia zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 8. Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia w skutek jego corocznej waloryzacji począwszy od 1 marca 2018 roku o wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych za rok poprzedni ogłoszony przez Prezesa GUS w Monitorze Polskim. 9. jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług ( VAT)- od chwili zmiany podatek w nowej stawce będzie doliczony do ceny netto zawarty w formularzu cenowym oferty Wykonawcy.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT360700.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 461390.22 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI KOLBUDY
więcej: przetargi KOLBUDY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.