To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-03-07
Lublin: Zorganizowanie pobytu uczestników szkoleń (nocleg, wyżywienie, wynajem sal szkoleniowych) - 5 części
Numer ogłoszenia: 37012 - 2011; data zamieszczenia: 07.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 16217 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Lublin, Pl. Łokietka 1, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4663000, faks 081 4663001.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie pobytu uczestników szkoleń (nocleg, wyżywienie, wynajem sal szkoleniowych) - 5 części.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1.Zorganizowanie pobytu uczestników 5 szkoleń 2 - dniowych, obejmujących nocleg i całodzienne wyżywienie oraz wynajęcie sal szkoleniowych. 1.1.1.Grupy szkoleniowe składać się będą z 30 osób (2 grupy po 15 osób) 1.1.2.Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia bazy noclegowej w obiekcie hotelarskim o standardzie minimum 3 gwiazdek: 10 pokoi 2 osobowych, 10 pokoi 1 osobowych oraz zarezerwowania 2 pokoi 1 osobowych wolnych dla osób prowadzących szkolenia w danym terminie. 1.1.3.Pokoje powinny być wyposażone w pełny węzeł sanitarny i telewizor oraz powinny mieć zapewniony bezpłatny dostęp do internetu (wi-fi). Temperatura w pokojach nie może być niższa niż 21 stopni Celsjusza (klimatyzacja z możliwością indywidualnej regulacji). 1.1.4.Zakwaterowanie w pokojach rozpoczyna się od godz. 9.00 pierwszego dnia pobytu i trwa do godz.15.00 drugiego dnia pobytu. 1.1.5.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wyżywienia dla uczestników szkoleń,obejmującego: 1 dnia: 1.1.5.1.Obiad w formie bufetu(w ilości adekwatnej do liczby uczestników): przystawki (wybór zimnych przekąsek mięsnych, rybnych oraz świeżych sałatek) zupa (minimum dwie do wyboru) dania na ciepło (cztery do wyboru, w tym jedno wegetariańskie) dodatki (ziemniaki, frytki, ryż, makaron) surówki (minimum trzy do wyboru) desery (minimum dwa do wyboru, np. ciasta, musy, owoce, lody, galaretki) napoje: kawa (różnorodna z expresu, rozpuszczalna, capuccino, latte) herbata ( różnorodna- czarna, zielona, owocowa) woda (gazowana i niegazowana) soki owocowe (minimum trzy rodzaje) napoje bezalkoholowe gazowane (minimum trzy rodzaje) 1.1.5.2.Kolacja w formie bufetu (w ilości adekwatnej do liczby uczestników) : danie na ciepło (3 do wyboru) sałatki 3 rodzaje (np. makaronowa, grecka, gyros) przystawki (wybór zimnych przekąsek mięsnych i rybnych) wędliny (różnorodne, minimum 5 rodzai) sery (różnorodne- żółte, pleśniowe, białe) warzywa (świeże i konserwowe) pieczywo (różnorodne- jasne, ciemne, bagietki) napoje: kawa (różnorodna-z expresu, rozpuszczalna, capuccino, latte) herbata (różnorodna- czarna, zielona, owocowa) woda (gazowana i niegazowana) soki owocowe (minimum trzy rodzaje) napoje bezalkoholowe gazowane (minimum trzy rodzaje) 2 dnia: 1.1.5.3.Śniadanie w formie bufetu (w ilości adekwatnej do liczby uczestników) : posiłek na ciepło (3 rodzaje do wyboru, np. jajecznica, parówki, kiełbaski) wędliny (różnorodne- minimum 5 rodzai) sery (różnorodne- żółte, pleśniowe, białe) dżemy jajka płatki śniadaniowe, muesli mleko (ciepłe i zimne) jogurty świeże owoce pieczywo (różnorodne- jasne, ciemne, croissanty, bagietki) napoje: kawa (różnorodna: z expresu, rozpuszczalna, capuccino, latte) herbata (różnorodna: czarna, zielona, owocowa) woda (gazowana i niegazowana) soki owocowe (minimum trzy rodzaje) napoje bezalkoholowe gazowane (minimum trzy rodzaje) 1.1.5.4.Obiad w formie bufetu (w ilości adekwatnej do liczby uczestników) : przystawki (wybór zimnych przekąsek mięsnych, rybnych) zupa (dwie do wyboru) dania na ciepło (cztery do wyboru, w tym jedno wegetariańskie) dodatki (ziemniaki, frytki, ryż, makaron) surówki (minimum trzy do wyboru) desery (minimum dwa do wyboru, np. np. ciasta, musy, owoce, lody, galaretki) napoje: kawa (różnorodna: z expresu, rozpuszczalna, capuccino, latte) herbata (różnorodna: czarna, zielona, owocowa) woda (gazowana i niegazowana) soki owocowe (minimum trzy rodzaje) napoje bezalkoholowe gazowane (minimum trzy rodzaje) 1.1.6.Serwis kawowy powinien być dostępny dla uczestników szkoleń od momentu zakwaterowania przez cały czas trwania zajęć. Serwis powinien być uzupełniany na bieżąco. Serwis obejmuje: kawę (różnorodną: z expresu, rozpuszczalną, capuccino, latte), herbatę (różnorodną: czarną, zieloną, owocową), wodę (gazowaną i niegazowaną), napoje bezalkoholowe gazowane (minimum 3 rodzaje), soki owocowe (minimum 3 rodzaje), ciasto, świeżo wypiekane ciastka o charakterze śniadaniowym (np. croissanty, mini bułeczki) ciastka deserowe, paluszki / krakersy, świeże owoce, cukier, mleko, śmietankę, cytrynę. Serwis kawowy powinien być umiejscowiony w sąsiedztwie sali szkoleniowej. 1.1.7.Miejsce wydawania posiłków powinno znajdować się w tym samym obiekcie, w którym zakwaterowani są uczestnicy szkolenia 1.1.8.Niedopuszczalne jest serwowanie posiłków w naczyniach jednorazowych. 1.1.9.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić obsługę kelnerską adekwatną do liczby uczestników szkolenia. 1.1.10.Niedopuszczalne jest aby posiłki serwowano w tym samym pomieszczeniu, w którym będą odbywały się szkolenia. 1.1.11.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić 2 oddzielne sale szkoleniowe (każda na 15 osób), do wyłącznej i całodziennej dyspozycji uczestników szkoleń. Sale szkoleniowe powinny znajdować się w tym samym obiekcie / kompleksie obiektów, w którym zakwaterowani są uczestnicy szkoleń. 1.1.12.Sale powinny spełniać wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy w odniesieniu do liczby uczestników szkoleń. Każda sala powinna być klimatyzowana, z możliwością indywidualnej regulacji (w okresie zimowym temperatura nie może być niższa niż 21 stopni Celsjusza, nie dopuszcza się klimatyzatorów przenośnych), wyposażona w projektor multimedialny, laptop, flipchart z blokiem, markery oraz w odpowiednią ilość krzeseł dla wszystkich uczestników. Sale muszą mieć zapewniony bezpłatny dostęp do internetu (wi-fi).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia współfinansowany ze środków Unii Europejskiej: /NOVUS - program rozwoju administracji samorządowej Warszawy, Poznania, Lublina, Ełku i Łodzi/ w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Jarosław Grzegorz Głowacki FORDEWIND
jakie przetargi wygrała firma
Jarosław Grzegorz Głowacki FORDEWIND
- Głowacki Jarosław Grzegorz Fordewind, ul. Mazurska 6/11, 11-520 Ryn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14754,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12546,00
Oferta z najniższą ceną: 12546,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16959,48
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Jarosław Grzegorz Głowacki FORDEWIND
jakie przetargi wygrała firma
Jarosław Grzegorz Głowacki FORDEWIND
- Głowacki Jarosław Grzegorz Fordewind, ul. Mazurska 6/11, 11-520 Ryn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14754,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12546,00
Oferta z najniższą ceną: 12546,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16959,48
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Jarosław Grzegorz Głowacki FORDEWIND
jakie przetargi wygrała firma
Jarosław Grzegorz Głowacki FORDEWIND
- Głowacki Jarosław Grzegorz Fordewind, ul. Mazurska 6/11, 11-520 Ryn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14754,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12546,00
Oferta z najniższą ceną: 12546,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16959,48
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Jarosław Grzegorz Głowacki FORDEWIND
jakie przetargi wygrała firma
Jarosław Grzegorz Głowacki FORDEWIND
- Głowacki Jarosław Grzegorz Fordewind, ul. Mazurska 6/11, 11-520 Ryn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14754,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12546,00
Oferta z najniższą ceną: 12546,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16959,48
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Jarosław Grzegorz Głowacki FORDEWIND
jakie przetargi wygrała firma
Jarosław Grzegorz Głowacki FORDEWIND
- Głowacki Jarosław Grzegorz Fordewind, ul. Mazurska 6/11, 11-520 Ryn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14754,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12546,00
Oferta z najniższą ceną: 12546,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16959,48
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa papieru toaletowego, ręczników oraz worków papierowych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
- Dostawa materiałów opatrunkowych, sprzętu jednorazowego użytku, rękawic chirurgicznych i diagnostycznych, środków do dezynfekcji, zestawów pierwszej pomocy oraz szwów chirurgicznych.
- Dostawa radiotelefonów noszonych na potrzeby KM PSP w Lublinie
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy ul. Beskidzkiej w Lublinie na odcinku od ul. Gorczańskiej do ul. Pienińskiej oraz sprawowanie nadzoru autorskiego.
- dostawa preparatów do dezynfekcji - 4 zadania
- Usługa ochrony osób i mienia znajdującego się w budynkach oraz na posesji Instytutu Medycyny Wsi im. Witolda Chodźki
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług hotelowych dla zespołu muzyków orkiestry Ukrainian Freedom Orchestra w związku z realizacją Koncertów (...)
- Świadczenie usługi polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu dla uczestników projektu "Рaзом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich" kolonii letnich w sierpniu 2025r.
- Zakup usług hotelowo - gastronomiczno - transportowych na potrzeby organizacji konferencji szkoleniowej dla sędziów i asesorów WSA w Warszawie
- Świadczenie usług hotelarskich i wyżywienia dla Jeleniogórskiego Centrum Kultury w Jeleniej Górze w okresie od 09.06.2025 r. do 22.06.2025 r.
- Świadczenie usług hotelarskich i usług żywienia zbiorowego na potrzeby zakwaterowania i wyżywienia delegacji zagranicznych Partnera projektu, uczestniczących w projektach
- "Organizacja wycieczki do na Maltę dla osób uprawnionych do korzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych Sądu Rejonowego w Białogardzie".
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.