Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-12
Górowo Iławeckie: na świadczenie usług poszerzenia oferty edukacyjnej o zajęcia wyrównawcze, rozwijające i specjalistyczne oraz wdrożenie nowych innowacyjnych form nauczania
Numer ogłoszenia: 370148 - 2013; data zamieszczenia: 12.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół z Ukraińskim Językiem Nauczania , ul. Szkolna 6, 11-220 Górowo Iławeckie, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7611243, faks 089 7611228.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szkolazdumka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: na świadczenie usług poszerzenia oferty edukacyjnej o zajęcia wyrównawcze, rozwijające i specjalistyczne oraz wdrożenie nowych innowacyjnych form nauczania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Łączna ilość części zamówienia wynosi 44. UWAGA! - w celu zapewnienia możliwości realizacji wszystkich części zamówienia każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na NIE WIĘCEJ NIŻ SIEDEM CZĘŚCI ZAMÓWIENIA. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług poszerzenia oferty edukacyjnej o zajęcia wyrównawcze, rozwijające i specjalistyczne oraz wdrożenie nowych innowacyjnych form nauczania, w tym przeprowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych: Zajęcia będą odbywać się w oparciu o podstawę programową - adekwatnie do potrzeb i możliwości poznawczych każdej grupy wiekowej. Na zajęciach wyrównawczych będzie powtarzany program lekcji, aby młodzież mogła przyswoić materiał, którego nie opanowały na lekcjach w celu uzyskania odpowiedniego poziomu umożliwiającego zdanie egzaminu zewnętrznego. Na zajęciach naukowych dla uczniów zdolnych będą realizowane zadania wykraczają poza program nauczania a także przygotowanie uczniów do udziału w konkursach wewnątrzszkolnych i zewnętrznych. Na zajęciach pogłębiających wiedzę z przedmiotów i artystycznych, będą realizowane zadania umożliwiające uczniom rozwój zainteresowań i pasji. Wszystkie zajęcia realizowane będą z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi i metod oraz ICT, takich jak: interaktywne programy komputerowe, zestawy audiowizualne (laptop, komputer stacjonarny, projektor multimedialny, tablica interaktywna), a także przy użyciu tradycyjnych pomocy dydaktycznych w formie: ćwiczeń, książek, scenariuszy itp. 60% wszystkich godzin w ramach tego zadania będzie prowadzonych przy użyciu technik aktywizujących takich jak: (m.in.: burza mózgów, gra symulacyjna, drama, meta-plan, eksperyment, drzewo decyzyjne i inne). Przynajmniej 20 % każdych zajęć będzie przeznaczonych na wykorzystania wiedzy w praktyce oraz korzystanie ze zdobytych informacji (np. testy, ćwiczenia terenowe, doświadczenia). Zajęcia odbywać się będą w grupach: - 9 grup zajęć wyrównawczych z matematyki : (grupa 1- 10 osób z klasy I gimnazjum; grupa 2 - 10 osób z klasy II gimnazjum; grupa 3 - 10 osób z klasy III gimnazjum; grupa 4 - 10 osób z klasy I a liceum; grupa 5 - 10 osób z klasy I b liceum; grupa 6 - 10 osób z klasy II a liceum; grupa 7 - 10 osób z klasy II b liceum; grupa 8 - 10 osób z klasy III a liceum; grupa 9 - 10 osób z klasy III b liceum); - 4 grupy zajęć wyrównawczych z języka polskiego : (grupa 1- 6 osób z klasy I gimnazjum; grupa 2 - 6 osób z klasy II gimnazjum; grupa 3 - 6 osób z klasy III gimnazjum; grupa 4 - 12 osób z klas III a i b liceum). - 6 grup zajęć wyrównawczych z języka angielskiego: (grupa 1 - 5 osób z klasy I gimnazjum; grupa 2- 5 osób z klasy II gimnazjum; grupa 3 - 5 osób z klasy III gimnazjum; grupa 4 - 8 osób z klas I a i b liceum; grupa 5 - 8 osób z klas II a i b liceum; grupa 6 - 8 osób z klas III a i b liceum). - 3 grupy zajęć wyrównawczych z języka niemieckiego: (grupa 1 -5 osób z klasy I a i b liceum, grupa 2- 5 osób z klasy II a i b liceum, grupa 3- 5 osób z klasy III a i b liceum); - 3 grupy zajęć wyrównawczych z języka ukraińskiego (grupa 1 -5 osób z klasy I gimnazjum, grupa 2 - 5 osób z klasy II gimnazjum, grupa 3- 5 osób z klasy III gimnazjum); - 1 grupa zajęć wyrównawczych z biologii (12 osób z klas III a i b liceum); - 1 grupa zajęć wyrównawczych z geografii (12 osób z klas z klas III a i b liceum); - 1 grupa zajęć wyrównawczych z WOS (12 osób z klas III a i b liceum); - 1 grupa zajęć wyrównawczych z historii (8 osób z klas III a i b liceum); - 1 grupa zajęć matematycznych dla uczniów zdolnych (12 osób z klas I-III liceum) - 1 grupa zajęć informatycznych dla uczniów zdolnych (10 osób z klas I-III gimnazjum i I-III liceum); - 2 grupy zajęć z języka angielskiego dla uczniów zdolnych ( grupa 1 - 6 osób z klas I-III gimnazjum, grupa 2- 8 osób z klas I-III liceum); - 2 grupy zajęć z języka niemieckiego dla uczniów zdolnych (grupa 1 od 2 do 5 osób z klas I-III gimnazjum, grupa 2 od 4 do 8 osób klas I-III liceum); - 1 grupa zajęć -koło przyrodniczo-turystycznych (10 osób z klas I-III gimnazjum i I-III liceum); - 1 grupa zajęć fizycznych (od 5 do 8 osób z klas I-III liceum); - 1 grupa zajęć chemicznych (od 5 do 8 osób z klas I-III liceum); - 1 grupa zajęć z języka ukraińskiego (10 osób z klas I-III liceum); - 1 grupa zajęć filmowych (8 osób z klas I-III gimnazjum i I-III liceum); - 2 grupy zajęć artystycznych (1 grupa zajęć wokalno-tanecznych 24 osoby z klas I-III gimnazjum i I-III liceum, grupa 2 zajęć plastycznych -12 osób z klas I-III gimnazjum i I-III liceum); - Indywidualne wsparcie terapeutyczne; - Indywidualne wsparcie psychologiczne. Zajęcia wyrównawcze z matematyki mają na celu wyrównywanie braków w wiadomościach i umiejętnościach matematycznych, uzyskanie odpowiedniego poziomu rozumowania operacyjnego, rozwijanie wyobraźni ucznia, umiejętności logicznego myślenia oraz udoskonalenie pamięci, spostrzegawczości i orientacji przestrzennej a także kształcenie umiejętności do uzyskania odpowiedniego poziomu umożliwiającego zdanie egzaminu zewnętrznego. Zajęcia wyrównawcze z języka polskiego mają na celu wyrównanie braków w wiadomościach, doskonalenie u uczniów umiejętności językowych w zakresie sprawności mówienia, słuchania, czytania i pisania, zwiększenie zasobu słownictwa a także motywowanie uczniów do samodzielnej pracy a także kształcenie umiejętności do uzyskania odpowiedniego poziomu umożliwiającego zdanie egzaminu zewnętrznego. Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego mają na celu wyrównanie braków w wiadomościach, doskonalenie u uczniów umiejętności językowych w zakresie sprawności mówienia, słuchania, czytania i pisania, zwiększenie zasobu słownictwa oraz kształtowanie poczucia pewności siebie przy komunikacji z użyciem języka angielskiego a także kształcenie umiejętności do uzyskania odpowiedniego poziomu umożliwiającego zdanie egzaminu zewnętrznego. Zajęcia wyrównawcze z języka niemieckiego mają na celu wyrównanie braków w wiadomościach, doskonalenie u uczniów umiejętności językowych w zakresie sprawności mówienia, słuchania, czytania i pisania, zwiększenie zasobu słownictwa oraz kształtowanie poczucia pewności siebie przy komunikacji z użyciem języka niemieckiego a także kształcenie umiejętności do uzyskania odpowiedniego poziomu umożliwiającego zdanie egzaminu zewnętrznego. Zajęcia wyrównawcze z języka ukraińskiego mają na celu wyrównanie braków w wiadomościach, doskonalenie u uczniów umiejętności językowych w zakresie sprawności mówienia, słuchania, czytania i pisania, zwiększenie zasobu słownictwa a także motywowanie uczniów do samodzielnej pracy a także kształcenie umiejętności do uzyskania odpowiedniego poziomu umożliwiającego zdanie egzaminu zewnętrznego. Zajęcia wyrównawcze z biologii, geografii, WOS, historii mają na celu wyrównanie braków edukacyjnych oraz rozwinięcie wiedzy i umiejętności z zakresu biologii , geografia WOS , historii a także kształcenie umiejętności do uzyskania odpowiedniego poziomu umożliwiającego zdanie egzaminu zewnętrznego. Zajęcia matematycznie dla uczniów zdolnych mają na celu wsparcie uczniów zdolnych, którzy swoją wiedzą wykraczają poza program nauczania a także przygotowanie uczniów do udziału w konkursach wewnątrzszkolnych i zewnętrznych. Zajęcia powinny obejmować materiał wykraczający poza działy programowe narzucone dla lekcji matematyki. Program koła matematycznego powinien zapewnić uczniom zdobycie umiejętności i wiadomości w zakresie kompetencji matematycznych oraz ich praktyczne wykorzystywanie w codziennych sytuacjach. Zajęcia informatyczne dla uczniów zdolnych mają na celu wsparcie uczniów zdolnych, którzy swoją wiedzą wykraczają poza program nauczania a także przygotowanie i prowadzenie strony internetowej z realizacji projektu, przygotowanie prezentacji multimedialnej z realizacji projektu, kształtowanie umiejętności podwajające na sprawne i skuteczne przygotowanie się do konkursów i olimpiad. Zajęcia obejmują materiał wykraczający poza działy programowe narzucone dla lekcji informatyki. Program koła informatycznego powinien zapewnić uczniom zdobycie umiejętności i wiadomości w zakresie ICT oraz ich praktyczne wykorzystywanie w codziennych sytuacjach, nauczą samodzielnego dokształcania, sprawnego wyszukiwania wiadomości dodatkowych potrzebnych do innych przedmiotów. Zajęcia z języka angielskiego dla uczniów zdolnych mają na celu wsparcie uczniów zdolnych, którzy swoją wiedzą wykraczają poza program nauczania a także przygotowanie uczniów do udziału w konkursach wewnątrzszkolnych i zewnętrznych, opracowanie i przygotowanie folderu obcojęzycznego w języku: polskim - ukraińskim- angielskim. Zajęcia powinny obejmować materiał wykraczający poza działy programowe narzucone dla lekcji języka angielskiego, powinny podnieść umiejętności porozumiewania się w języku angielskim, usprawniające gramatykę i fonetykę, poszerzające słownictwo. Zajęcia z języka niemieckiego dla uczniów zdolnych mają na celu wsparcie uczniów zdolnych, którzy swoją wiedzą wykraczają poza program nauczania a także przygotowanie uczniów do udziału w konkursach wewnątrzszkolnych i zewnętrznych, opracowanie i przygotowanie folderu obcojęzycznego w języku: polskim - ukraińskim- niemieckim Zajęcia powinny obejmować materiał wykraczający poza działy programowe narzucone dla lekcji języka niemieckiego, powinny podnieść umiejętności porozumiewania się w języku niemieckim, usprawniające gramatykę i fonetykę, poszerzające słownictwo. Zajęcia przyrodniczo-turystyczne mają na celu rozwój zainteresowań oraz zdobycie przez uczniów umiejętności i wiadomości o otaczającym świecie oraz ich praktyczne wykorzystywanie w codziennych sytuacjach. Uczniowie pogłębią wiedzę z przyrody, zajęcia będą realizowane w oparciu o środowisko audio-wizualne i w terenie. Zajęcia fizyczne - zajęcia mają na celu rozbudzenie głębszych zainteresowań fizyką. Celem zajęć jest: kształtowanie umiejętności obserwacji i opisu zjawisk fizycznych, rozbudzenie pasji badawczej, przygotowanie uczniów do udziału w konkursach wewnątrzszkolnych i zewnętrznych. Zajęcia chemiczne - zajęcia mają na celu rozbudzenie głębszych zainteresowań chemią. Uczniowie będą przeprowadzali eksperymenty przy użyciu odpowiednich przyrządów, rozwiązywali problemy teoretyczne i praktyczne związane z wykładanym przedmiotem. Zajęcia języka ukraińskiego - mają na celu doskonalenie u uczniów umiejętności językowych w zakresie sprawności mówienia, słuchania, czytania i pisania, zwiększenie zasobu słownictwa a także motywowanie uczniów do samodzielnej pracy, przygotowanie do konkursów wewnątrzszkolnych i konkursów zewnętrznych, prowadzenie kroniki z przebiegu projektu. Zajęcia filmowe - podczas zajęć uczestnicy poznają, od strony praktycznej, warsztat artysty filmowego i fotografika oraz będą mieli możliwość konsultowania i realizowania własnych pomysłów filmowych lub projektów fotograficznych. Wiedza i umiejętności zdobyte w trakcie zajęć poszerzą horyzonty uczestników, a także pogłębią ich wrażliwość estetyczną i rozumienie sztuki. Podczas zajęć uczniowie będą nagrywać filmy o szkole, teledyski, you tube i film z realizacji projektu. Zajęcia wokalno-taneczne mają na celu umożliwienie uczniom nauki śpiewu i ukraińskiego tańca ludowego, doskonalenie ekspresji ruchowej a także przygotowanie 2 prezentacji wokalno - tanecznych na forum lokalnym, 4 regionalnym, 2 wewnątrzszkolnym. Zajęcia plastyczne - mają na celu rozwój świadomości i ekspresji kulturowej uczniów poprzez rozwój kreatywności, wrażliwości odbioru dzieł sztuki, umiejętności wyrażenia siebie w środowisku artystycznym. Efektem realizacji działania jest: przygotowanie galerii prac plastycznych z malarstwa na płótnie i papierze, wystawa fotograficzna. Produkty: - 912 godzin wyrównawczych z matematyki w klasach I-III gimnazjum i I-II liceum, (7 wyrównawczych 12 godz. tyg.*76 tyg.) - 240 godzin wyrównawczych z matematyki w klasach III liceum ( 2 wyrównawcze 4 godz. tyg. *60 tyg.); - 228 godzin wyrównawczych z j. polskiego w kl. I-III gimnazjum, (3 wyrównawcze 3 godz. tyg.*76 tyg.); - 60 godzin wyrównawczych z języka polskiego w kl. III liceum,(1 wyrównawcza 1 godz. tyg.*60 tyg.); - 380 godzin wyrównawczych z języka angielskiego w kl. I- III gimnazjum i I-II liceum,(5 wyrównawczych 5 godz. tyg.*76 tyg.); - 60 godzin wyrównawczych z języka angielskiego w kl. III liceum,(1 wyrównawcza 1 godz.tyg.*60 tyg.); - 152 godziny wyrównawczych z języka niemieckiego w kl. I-II liceum,(2 wyrównawcze 2 godz.tyg.*76 tyg.); - 60 godzin wyrównawczych z języka niemieckiego w kl. III liceum,(1 wyrównawcza 1 godz.tyg.*60 tyg.); - 228 godzin wyrównawczych z języka ukraińskiego w kl. I- III gimnazjum, (3 wyrównawcze 3 godz.tyg.*76 tyg.); - 60 godzin wyrównawczych z biologii w kl. III liceum (1 wyrównawcza 1 godz.tyg.*60 tyg.); - 60 godzin wyrównawczych z geografii w kl. III liceum (1 wyrównawcza 1 godz.tyg.*60 tyg.); - 60 godzin wyrównawczych z WOS w kl. III liceum (1 wyrównawcza 1 godz.tyg.*60 tyg.); - 60 godzin wyrównawczych z historii w kl. III liceum (1 wyrównawcza 1 godz.tyg.*60 tyg.); - 152 godziny matematyki dla uczniów zdolnych w klasach I-III liceum (1 kółko 2 godz. tyg. *76 tyg.); - 152 godziny informatyki dla uczniów zdolnych w gimnazjum i liceum ( 1 kółko 2 godz. tyg. *76 tyg.); - 152 godziny języka angielskiego dla uczniów zdolnych w gimnazjum i liceum (2 kółka 2 godz. tyg. *76 tyg.); - 152 godziny języka niemieckiego dla uczniów zdolnych w gimnazjum i liceum (2 kółka 2 godz. tyg. *76 tyg.); - 76 godzin zajęć przyrodniczo-turystycznych dla gimnazjum i liceum (1 kółko 1 godz. tyg. *76 tyg.); - 76 godzin zajęć fizycznych liceum (1 kółko 1 godz. tyg. *76 tyg.); - 76 godzin zajęć fizycznych liceum (1 kółko 1 godz. tyg. *76 tyg.); - 152 godziny języka ukraińskiego dla klas I-III liceum (1 kółko 1 godz. tyg. *76 tyg.); - 76 godzin zajęć filmowych dla gimnazjum i liceum (1 kółko 1 godz. tyg. *76 tyg.); - 228 godzin zajęć wokalno - tanecznych dla gimnazjum i liceum ( 1 kółko 3 godz. tyg. *76 tyg.); - 228 godzin zajęć plastycznych dla gimnazjum i liceum (1 kółko 3 godz. tyg. *76 tyg.); - 152 godziny indywidualnego wsparcia terapeutycznego (2 godz. tyg. *76 tyg.); - 228 godzin indywidualnego wsparcia psychologicznego (3 godz. tyg. *76 tyg.) Zamawiający nieodpłatnie udostępni pomieszczenia, w których prowadzone będą zajęcia na terenie Zespołu Szkół..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.31.00.00 - Usługi edukacji młodzieży .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 44.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek wspólny dla części od 1 do 39 zamówienia włącznie oraz dla części 43 i 44 zamówienia: Każda z osób odpowiedzialnych za świadczenie usług winna posiadać znajomość języka ukraińskiego potwierdzoną: - dyplomem ukończenia studiów wyższych na kierunku filologia w specjalności języka ukraińskiego i/lub - dyplomem ukończenia nauczycielskiego kolegium języków obcych w specjalności języka ukraińskiego i/lub - świadectwem znajomości języka ukraińskiego. wydanym na podstawie art. 11 ust. 3 ustawy z 6 stycznia 2005 r. o mniejszościach narodowych i etnicznych oraz o języku regionalnym (Dz. U. rur 17, poz. 141, i nr 62, poz. 550) i/lub - zaświadczeniem wydanym przez organizację społeczną mniejszości narodowej, etnicznej lub społeczności posługującej się językiem regionalnym lub zaświadczenie potwierdzające ukończenie kursu podstawy komunikacji w języku ukraińskim co najmniej wydane przez Warmińsko-Mazurski Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli; oraz ponadto spełniać następujące warunki: - wykształcenie minimum wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym o kierunku zgodnym z przedmiotem danej części zamówienia, - kwalifikacje uprawniające do nauczania w szkole gimnazjalnej lub ponadgimnazjalnej kończącej się egzaminem oraz stopień nauczyciela minimum kontraktowego o kierunku nauczania zgodnym z daną częścią zamówienia, - minimum 3 letni w ostatnich 5 latach staż pracy w nauczaniu zgodnym z daną częścią zamówienia w placówce oświatowej na poziomie szkoły gimnazjalnej lub ponadgimnazjalnej kończącej się egzaminem. Warunki udziału w postępowaniu dla pozostałych części: Część 40. Zajęcia filmowe dla uczniów gimnazjum i liceum. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje i/lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą spełniającą łącznie następujące warunki: posiada wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, doświadczenie polegające na zrealizowaniu minimum jednych zajęć z młodzieżą szkolną obejmujące zajęcia filmowe odpowiadające zakresem i długością trwania minimum danej części zamówienia. Część 41. Zajęcia wokalno-taneczne dla uczniów gimnazjum i liceum. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje i/lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą spełniającą łącznie następujące warunki: posiada wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, oraz minimum 3 letnie doświadczenie w ostatnich 5 latach pracy w lub z zespołami ludowymi. Część 42. Zajęcia plastyczne dla uczniów gimnazjum i liceum. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje i/lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą spełniającą łącznie następujące warunki: posiada wykształcenie plastyczne minimum 3 letnie doświadczenie w pracy z młodzieżą w zakresie zgodnym z daną częścią zamówienia. Część 43. Indywidualne wsparcie terapeutyczne. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje i/lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą spełniającą łącznie następujące warunki: posiada wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, minimum 5 staż pracy z młodzieżą szkolną w placówce oświatowej na poziomie szkoły co najmniej gimnazjalnej. Część 44. Indywidualne wsparcie psychologiczne. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje i/lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą spełniającą łącznie następujące warunki: posiada wykształcenie wyższe magisterskie - psychologiczne z przygotowaniem pedagogicznym w specjalności psychologia dzieci i młodzieży, minimum roczny staż pracy na stanowisku pedagoga/psychologa z młodzieżą szkolną w placówce oświatowej na poziomie szkoły co najmniej gimnazjalnej.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szkolazdumka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Zespole Szkół z Ukraińskim Językiem Nauczania w Górowie Iławeckim ul. Szkolna 6, 11-220 Górowo Iławeckie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2013 godzina 09:00, miejsce: w Zespole Szkół z Ukraińskim Językiem Nauczania w Górowie Iławeckim ul. Szkolna 6, 11-220 Górowo Iławeckie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany jest przez Unię europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI GÓROWO IŁAWECKIE
- SUKCESYWNE DOSTAWY DO MAGAZYNU ŻYWNOŚCIOWEGO ZAMAWIAJĄCEGO NABIAŁU I TŁUSZCZÓW
- REMONT POMIESZCZEŃ OBIEKTU ZAKŁADU KARNEGO W KAMIŃSKU
więcej: przetargi GÓROWO IŁAWECKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. "B" dla uczniów z kierunków Technik Eksploatacji Portów i Terminali, Technik Fotografii oraz Technik Żywienia i Usług Gastronomicznych
- Organizacja i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. "B" dla uczniów z kierunku Technik Usług Fryzjerskich w ramach realizacji projektu pn.: "Hotelowy zawrót głowy"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.: "Ekonomista + handlowiec = mistrz zawodowiec"
więcej: Usługi edukacji młodzieży »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.