To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-20
Ogłoszenie nr 370163 - 2016 z dnia 2016-12-20 r.
Krobia: "DOWOŻENIE I ODWOŻENIE DZIECI SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I GIMNAZJÓW W GMINIE KROBIA W RAMACH KOMUNIKACJI REGULARNEJ SPECJALNEJ LUB REGULARNEJ (ZAKUP BILETÓW MIESIĘCZNYCH)"
CPV. 60.10.00.00-9
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 350429
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krobia, krajowy numer identyfikacyjny
41105062300000, ul.
Rynek
1,
63840
Krobia, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
655 711 111, faks
655 711 111, e-mail
pzp@krobia.pl
Adres strony internetowej (URL): www.krobia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"DOWOŻENIE I ODWOŻENIE DZIECI SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I GIMNAZJÓW W GMINIE KROBIA W RAMACH KOMUNIKACJI REGULARNEJ SPECJALNEJ LUB REGULARNEJ (ZAKUP BILETÓW MIESIĘCZNYCH)" CPV. 60.10.00.00-9
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:"DOWOŻENIE I ODWOŻENIE DZIECI SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I GIMNAZJÓW W GMINIE KROBIA W RAMACH KOMUNIKACJI REGULARNEJ SPECJALNEJ LUB REGULARNEJ (ZAKUP BILETÓW MIESIĘCZNYCH)" CPV. 60.10.00.00-9 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi dowożenia i odwożenia dzieci szkół podstawowych i gimnazjów w gminie Krobia w ramach komunikacji regularnej specjalnej lub regularnej (zakup biletów miesięcznych). 2. Dowóz uczniów do szkół: Zespołu Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Krobi, Zespoły Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Pudliszkach, Zespołu Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Starej Krobi. Szkoły Podstawowej Filialnej w Ciołkowie. Szkoły Podstawowej Filialnej w Sułkowicach. Odwóz uczniów do miejsc zamieszkania (miejsc przystankowych). 3. Zamówienie obejmuje przewóz uczniów (dowóz i odwóz do miejsca zamieszkania) w ramach utworzonych przez Wykonawcę liniach regularnych, z pierwszeństwem przejazdu uczniów z biletem miesięcznym (w cenach biletów ustalonych w niniejszym postępowaniu) lub przewóz uczniów w ramach utworzonych przez Wykonawcę linii komunikacji regularnej specjalnej. 4. Dowożenie i odwożenie uczniów, w ramach komunikacji regularnej specjalnej lub regularnej (zakup biletów miesięcznych), we wszystkie dni nauki szkolnej w terminie od 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r. 5. Trasy oraz harmonogram przewozów uczniów do poszczególnych szkół w gminie Krobia określone zostały w załączniku do SIWZ. 6. Usługa polega na przewozie uczniów: Autokarami powyżej 60 miejsc - 4 autokary Autokarami powyżej 50 miejsc - 2 autokary Autokarami powyżej 42 miejsca - 1 autokar Miesięczna ilość kilometrów wynosi około 12.968 km. Ilość osób dowożonych autobusami z Gminy Krobia do Zespołów Szkół Podstawowych i Gimnazjum oraz Szkół Podstawowych wynosi około 509 dzieci, około 7 opiekunów oraz około 3 asystentów nauczyciela. 7. Dane związane z ilością kilometrów i ilością dowożonych uczniów dotyczą roku szkolnego 2016/2017 i są danymi szacunkowymi uzyskanymi ze szkół. W czasie obowiązywania umowy w roku szkolnym 2016/2017 i 2017/2018 ilość kilometrów i ilość dowożonych dzieci może ulec zmianie w zależności od liczebności uczniów w szkołach i zmianach w planach nauczania. 8. Ilość uczniów podana w załączniku do SIWZ może ulegać zmianie w zależności od decyzji rodziców dot. wyboru szkoły, w której dziecko będzie spełniać obowiązek szkolny lub nauki. 9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia na określone dni innego niż ustalony rozkład jazdy, po wcześniejszym powiadomieniu Wykonawcy. 10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstępstw od podanego harmonogramu przewozów z powodu zmiany planów lekcji, ilości dzieci, likwidacji szkół, zmiany organizacji roku szkolnego, odpracowanie dni wolnych, zmiany obwodów szkół. 11. Usługa ma być świadczona w dni powszednie, z wyjątkiem sobót, świąt i innych dni ustawowo wolnych od pracy, a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno-wychowawczych, określonych na podstawie przepisów rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002r w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2002r. nr 46, poz. 432 ze zm. ) (ferie zimowe i letnie, wiosenna i zimowa przerwa świąteczna). 12. W przypadku zmiany organizacji zajęć polegającej na odpracowywaniu zajęć z dnia wypadającego pomiędzy dwoma świątecznymi ustawowo wolnymi od pracy lub piątku wypadającego bezpośrednio po dniu świątecznym ustawowo wolnym od pracy, w sobotę przewoźnik zostaje powiadomiony przez zamawiającego za pośrednictwem dyrektorów danej placówki o zmianie terminu dowozu. 13. Przy dowożeniu uczniów kursami ogólnodostępnymi Wykonawca musi uruchomić w razie potrzeby dodatkowe kursy, aby zapewnić uczniom bezpieczne i higieniczne warunki w czasie przewozu. 14. Każdy uczeń musi mieć zapewnione miejsce siedzące. 15. W ofercie należy podać cenę biletu miesięcznego (brutto), z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz całkowitą wartość zamówienia uwzględniającą koszt zakupu biletów miesięcznych na poszczególne trasy dowozów do szkół, przez okres 10 miesięcy (w przypadku składania oferty na prowadzenie komunikacji regularnej) lub podać całkowitą wartość zobowiązania uwzględniającą łączną wartość zamówienia wraz z wyszczególnionym kosztem 1 km z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (w przypadku składania oferty na prowadzenie komunikacji regularnej specjalnej). 16. Ilość kupowanych biletów w okresie obowiązywania umowy może ulegać zmianie, z zastrzeżeniem, że zmiany w ilości uczniów objętych przewozami w liczbie do 30 nie skutkuje zmianą w jednostkowej cenie biletów. 17. Rozliczenia wykonywane będą w cyklu miesięcznym na podstawie zestawienia biletów miesięcznych lub ilości przejechanych kilometrów. 18. Imienna lista uczniów (osób), dla których zostaną zakupione bilety zostanie podana do wiadomości Wykonawcy przez dyrektorów szkół - przed rozpoczęciem każdego semestru. 19. Wykonawca jest zobowiązany do punktualnego przestrzegania przedstawionego planu dowozu, a w wypadku awarii autobusu jest zobowiązany do podstawienia innego pojazdu spełniającego wyżej opisane wymagania Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający wymaga, aby osoby, którymi Wykonawca lub podwykonawca - art. 29 ust. 1 pkt 3 a) będzie się posługiwał przy wykonywaniu usług będących przedmiotem zamówienia były zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Wykonawca udokumentuje zatrudnienie tych osób w następujący sposób: oświadczenie Wykonawcy i/lub wskazanego przez niego podwykonawcy o zawarciu przez niego umów o pracę - w rozumieniu Kodeksu pracy - z osobami wykonującymi ww. zakres robót, bądź złożenie oświadczenia o samodzielnym wykonaniu ww. zakresu robót (oświadczenie w załączniku nr 2 - formularz ofertowy). Zamawiający jest uprawniony do kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań w następujący sposób: na żądanie Zamawiającego Wykonawca i/lub wskazany przez niego podwykonawca zobowiązani są przedstawić kopie zawartych zanonimizowanych umów o pracę lub zgłoszeń do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych osób wykonujący ww. zakres robót, bądź złożenie oświadczenia o samodzielnym wykonaniu ww. zakresu robót. Przewiduje się następujące sankcje za niespełnienie ww. wymagań: naruszenie ww. obowiązku stanowi podstawę do nakazania przez Zamawiającego Wykonawcy przerwania realizacji robót i może stanowić podstawę do odstąpienia przez Zamawiającego od Umowy z winy Wykonawcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
60100000-9
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT23451704 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 253278,40 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI KROBIA
więcej: przetargi KROBIA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.