Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-22
Tczew: wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych asfaltobetonem
Numer ogłoszenia: 37016 - 2008; data zamieszczenia: 22.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Tczewie, ul. Armii Krajowej 84, 83-110 Tczew, woj. pomorskie.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych asfaltobetonem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych asfaltobetonem oraz koniecznych regulacji urządzeń technicznych obcych w ulicach i drogach powiatowych na terenie Powiatu Tczewskiego. Wyszczególnienie robót: a) wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych asfaltobetonem ułożonym zgodnie ze sztuką budowlaną, b) wykonanie koniecznej wymiany podbudowy (w uzgodnieniu z zamawiającym i inspektorem nadzoru), c) wykonanie koniecznych regulacji urządzeń technicznych obcych znajdujących się w pasie drogowym, d) wykonanie oznakowania robót zgodnie z projektem organizacji ruchu sporządzonym w oparciu o rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 10.10.2000 r. (Dz. U. Nr 90, poz. 1006). Opis: Cena wykonania 1 m3 remontu cząstkowego nawierzchni z uszczelnieniem spękań obejmuje: - prace pomiarowe i roboty przygotowawcze, - oznakowanie robót zgodnie z projektem organizacji ruchu, - wywóz i utylizacja odpadów, - dostarczenie materiałów i sprzętu na budowę, - przygotowanie uszkodzonego miejsca nawierzchni (obcięcie krawędzi, oczyszczenie dna i krawędzi, usunięcie wody), - spryskanie dna i boków emulsją asfaltową, - ew. poszerzenie remontowanej powierzchni poprzez wycięcie spękanej nawierzchni przecinarkami wzgl. frezarkami; oczyszczenie i osuszenie spękań; usunięcie śladów i plam olejowych oraz zagruntowanie ścianek spękań gruntownikiem. - rozłożenie i zagęszczenie asfaltobetonu, - odtransportowanie sprzętu z placu budowy, - oczyszczenie i uporządkowanie placu budowy. Bezpośrednio po tak wyremontowanym miejscu może odbywać się ruch samochodowy. Warstwa nawierzchni z betonu asfaltowego może być układana, gdy temperatura otoczenia jest nie niższa od +5o C dla wykonywanej warstwy grubości > 8 cm i + 100 C dla wykonywanej warstwy grubości do 8 cm. Nie dopuszcza się układania mieszanki mineralno-asfaltowej na mokrym podłożu, podczas opadów atmosferycznych oraz silnego wiatru (V > 16 m/s). Przystąpienie do przetargu jest jednoznaczne z zaakceptowaniem następujących warunków: a) roboty będą zlecane zależnie od bieżących potrzeb zamawiającego - niemożliwe jest zaplanowanie ich orientacyjnych ilości. b) przed przystąpieniem do pierwszego zlecenia wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia zatwierdzonego wzorcowego projektu oznakowania robót, który będzie stosowany przez cały okres trwania umowy. Wykonawca wskaże osobę odpowiedzialną za prawidłowe oznakowanie robót. c) wykonawca musi przystąpić do wykonywania prac nawet w przypadku zlecenia minimalnej ilości - tj. przy zużyciu 2 m3 asfaltobetonu. d) wykonawca jest zobowiązany do zgłoszenia wyciętych ubytków (gotowych do zalania) do zamawiającego w celu umożliwienia wykonania dokładnego obmiaru ilości wbudowanego materiału. e) roboty wykonawca musi rozpocząć w oparciu o telefoniczne lub pisemne zlecenie od zamawiającego najpóźniej w ciągu 2 dni od daty jego otrzymania. Wykonawca w miarę możliwości przystąpi do robót w dniu otrzymania zlecenia. Prace będą prowadzone nieprzerwanie do czasu wykonania całego zakresu robót (ew. przerwy mogą wynikać jedynie z przyczyn atmosferycznych). f) rozliczanie następować będzie zbiorczo nie częściej niż dwukrotnie w ciągu miesiąca na podstawie protokołów odbioru wykonanych robót oraz obmiarów powykonawczych potwierdzających wykonanie danego zakresu prac. g) czas trwania prac zależeć będzie od stopnia trudności i zakresu robót. Zakres i czas robót ustali każdorazowo zamawiający z wykonawcą. h) zaoferowane stawki na poszczególne części zadania będą stałe bez względu na porę roku, godzinę, miejsce oraz wykonywania usługi. i) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody, do których dojdzie na placu budowy od momentu rozpoczęcia robót do czasu ich protokolarnego odbioru. j) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji z tytułu wad fizycznych przedmiotu umowy na okres minimum 6 miesięcy, licząc od dnia odbioru. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4 Ustawy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.23 - Drogi podrzędne Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: wadium nie będzie pobierane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4.1 Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 4.1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 4.1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy¬konania Zamówienia; 4.1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie Zamówienia; 4.1.4 nie podlegają wykluczeniu z Postępowania o udzielenie zamówienia. 4.2 Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: 4.2.1 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.2 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5.1.1. 4.2.2 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.3 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5.1.2. 4.2.3 W zakresie warunków wskazanych w punkcie 4.1.1 i 4.1.4 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5.1.3.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.1 W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 5.1.1 Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.1 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do terminowego i fachowego wykonania Zamówienia (druk oferty - załącznik nr 1, pkt 2.1 b); 5.1.2 Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.2 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia (druk oferty - załącznik nr 1, pkt 2.1 c). 5.1.3 Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.3 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie potwierdzające, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności zapewniającej wykonanie Zamówienia oraz że nie podlega wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy (druk oferty - załącznik nr 1, pkt 2.1 a i pkt 2.1 d). Jednocześnie do oferty należy załączyć: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.tczew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg, 83-110 Tczew, ul. Armii Krajowej 84.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg, 83-110 Tczew, ul. Armii Krajowej 84 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TCZEWA
- Zakup fabrycznie nowego samochodu dla Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Tczewie
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Gminy Tczew
- Prowadzenie konserwacji i eksploatacji urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie miasta Tczewa będącego własnością Gminy Miejskiej Tczew
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Miejskiej Tczew do placówek oświatowych w celu realizacji obowiązku szkolnego i nauki
- Zakup i dostawa urządzeń sieciowych
- Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg/jezdni na terenie miasta Tczewa
więcej: przetargi w Tczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi p.poż nr 10 w leśnictwie Racibórz na docinku 0+000 do 2+345,00
- Remont drogi gminnej nr 490260S ("Pszczelarska") w sołectwie Landek, Gmina Jasienica
- Remont drogi gminnej nr 270625K "Wiatrówki" etap II
- Przebudowa drogi gminnej w m. Siecień - Etap II
- Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1150B Krzywe - Sobolewo - Płociczno - Gawrych Ruda - Słupie
- Budowa asfaltowej drogi gminnej nr G859539P w Pustkowiu Kierzeńskim - etap II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.