eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa z podziałem na 4 pakiety 1sukcesywna dostawa odczynników, części i materiałów zużywalnych oraz usługi autoryzowanego serwisu pogwarancyjnego do analizatora hematologicznego Cell- Dyn 1700 , 2sukcesywna dostawa krwi kontrolnej do kontroli wewnątrzlaboratoryjnej na analizatorze Cell Dyn 1700 3sukcesywna dostawa materiałów kontrolnych do uczestnictwa w międzynarodowym programie zewnątrzlaboratoryjnej kontroli jakości z zakresuimmunologii, biochemii, koagulologii, kardiologii. 4dzierżawa analizatora parametrów krytycznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-16

Wrocław: Dostawa z podziałem na 4 pakiety 1: sukcesywna dostawa odczynników, części i materiałów zużywalnych oraz usługi autoryzowanego serwisu pogwarancyjnego do analizatora hematologicznego Cell- Dyn 1700 , 2: sukcesywna dostawa krwi kontrolnej do kontroli wewnątrzlaboratoryjnej na analizatorze Cell Dyn 1700 3: sukcesywna dostawa materiałów kontrolnych do uczestnictwa w międzynarodowym programie zewnątrzlaboratoryjnej kontroli jakości z zakresu: immunologii, biochemii, koagulologii, kardiologii. 4: dzierżawa analizatora parametrów krytycznych
Numer ogłoszenia: 370178 - 2010; data zamieszczenia: 16.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu , pl. Hirszfelda 12, 53-413 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3689584, faks 71 36 89 583; 36 89 234.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dco.com.pl,

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa z podziałem na 4 pakiety 1: sukcesywna dostawa odczynników, części i materiałów zużywalnych oraz usługi autoryzowanego serwisu pogwarancyjnego do analizatora hematologicznego Cell- Dyn 1700 , 2: sukcesywna dostawa krwi kontrolnej do kontroli wewnątrzlaboratoryjnej na analizatorze Cell Dyn 1700 3: sukcesywna dostawa materiałów kontrolnych do uczestnictwa w międzynarodowym programie zewnątrzlaboratoryjnej kontroli jakości z zakresu: immunologii, biochemii, koagulologii, kardiologii. 4: dzierżawa analizatora parametrów krytycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa z podziałem na 4 pakiety 1: sukcesywna dostawa odczynników, części i materiałów zużywalnych oraz usługi autoryzowanego serwisu pogwarancyjnego do analizatora hematologicznego Cell- Dyn 1700 , 2: sukcesywna dostawa krwi kontrolnej do kontroli wewnątrzlaboratoryjnej na analizatorze Cell Dyn 1700 3: sukcesywna dostawa materiałów kontrolnych do uczestnictwa w międzynarodowym programie zewnątrzlaboratoryjnej kontroli jakości z zakresu: immunologii, biochemii, koagulologii, kardiologii. 4: dzierżawa analizatora parametrów krytycznych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Łącznie 1260: Pakiet Nr 1 - 500,00 zł Pakiet Nr 2 - 45,00 zł Pakiet Nr 3 - łącznie 115,00 zł, w tym: Pozycja 1 - 40,00 zł, Pozycja 2 - 35,00 zł, Pozycja 3 - 10,00 zł, Pozycja 4 - 30,00 zł Pakiet Nr 4 - 600,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Dla oferowanych odczynników i materiałów kontrolnych, które podlegają jako wyrób medyczny ustawie o wyrobach medycznych -dokument dopuszczający do obrotu i stosowania na terenie RP (zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r.) oraz potwierdzający oznakowanie znakiem CE. W przypadku, gdy oferowane odczynniki lub materiały kontrolne nie podlegają przepisom ustawy o wyrobach medycznych należy do oferty dołączyć oświadczenie, że nie podlegają przepisom ustawy o wyrobach medycznych oraz podać podstawę potwierdzającą, że nie podlegają przepisom ustawy o wyrobach medycznych. 2. Odpowiednie katalogi, foldery lub materiały źródłowe producenta zawierające opisy oferowanego przedmiotu zamówienia, w czytelny i jasny sposób potwierdzające spełnianie parametrów techniczno-użytkowych opisanych przez Zamawiającego - dotyczy Pakietu Nr 2, Nr 3 i Nr 4. 3. Karty charakterystyk zaoferowanych odczynników i materiałów kontrolnych - każda karta musi być opisana której pozycji ofert z załącznika asortymentowo -cenowego dotyczy.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony formularz oferty (załącznik nr 7 do SIWZ) 2) wypełnione zestawienie asortymentowo-ilościowo- cenowe (załącznik nr 1, 1a i/lub 2 i/lub 3 i/lub 4 do SIWZ), 3) wypełniony załącznik nr 1b - wykaz części przewidzianych do wymiany podczas kompleksowego przeglądu technicznego analizatora, 4) wypełniony załącznik nr 1c i/lub 2a i/lub 3a i/lub 4a do SIWZ - wymagane parametry graniczne 5) wypełniony załącznik nr 2b do SIWZ - harmonogram dostaw krwi kontrolnej 6) instrukcja pełnej inaktywacji odpadów z analizatora po wykonywaniu badań, oświadczenie, że po inaktywacji można je bezpiecznie zgodnie z polskimi normami wylać do ścieków komunalnych bądź zutylizować jako odpad medyczny. Jeżeli jest to niemożliwe zobowiązanie się do odbioru w/w raz na dwa tygodnie, co zostanie poświadczone odpowiednim protokołem - dotyczy Pakietu Nr 1 i Pakietu Nr 4. 7) Zgodnie z zapisem art. 90, ust. 4 ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010r. (Dz.U. Nr 107, poz. 679) Wykonawca dołączy do oferty wykaz podmiotów upoważnionych przez wytwórcę lub autoryzowanego przedstawiciela do wykonywania czynności, które nie mogą być wykonywane przez użytkownika - dotyczy Pakietu Nr 1 i Pakietu Nr 4. 8) potwierdzenie wniesienia wadium

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

7. Cena brutto może ulec zmianie wyłącznie w przypadku urzędowej zmiany wielkości podatku od towarów i usług - VAT. 8. W przypadku zmiany konfekcjonowania opakowań przedmiotu umowy w trakcie jej realizacji, podstawą do wyliczenia ceny będzie dla odczynników, cena netto 1 ml, a dla pozostałych sztuka odpowiedniego asortymentu objętego niniejszą umową, 9. W przypadku braku możliwości dostawy produktu objętego niniejszą umową, Zamawiający dopuszcza zastąpienie jego o innej nazwie handlowej z zastrzeżeniem, że musi on być tożsamy w zakresie nazwy międzynarodowej substancji czynnej, składu lub zastosowania opisanej w załączniku nr 1 lub 2 do umowy, a jego cena jednostkowa netto musi odpowiadać cenie pierwotnie oferowanego produktu w ofercie. Zmiana taka może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego po uprzedniej pisemnej informacji Wykonawcy zawierającej okoliczności i przyczyny konieczności wprowadzenia zamiany i czasu jej trwania 10. Strony dopuszczają zmianę ceny opakowania preparatu objętego umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, w przypadku braku możliwości dostawy produktu (zaprzestania produkcji w dotychczasowej wielkości opakowania) - opisana zmiana może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego po uprzedniej pisemnej informacji Wykonawcy zawierającej okoliczności i przyczyny konieczności wprowadzenia zamiany. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksów do umowy pod rygorem nieważności i dopuszczalne są w okolicznościach wskazanych w postanowieniach poprzedzających oraz dodatkowo w następujących okolicznościach: 1) konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 2) w przypadku nie wyczerpania pełnego zakresu ilościowego i wartościowego przedmiotu umowy przez Zamawiającego, Wykonawca z tego tytułu nie będzie dochodził wobec Zamawiającego żadnych roszczeń. w ramach uregulowań art. 144 ustawy z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 - tekst jednolity).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dco.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląskie Centrum Onkologii, pl. Hirszfelda 12, 53-413 Wrocław, budynek H (Przychodnia), III piętro, pok. 312.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Dolnośląskie Centrum Onkologii, pl. Hirszfelda 12, 53-413 Wrocław, budynek H (Przychodnia), III piętro, pok. 312.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET NR 1: sukcesywna dostawa odczynników, części i materiałów zużywalnych oraz usługi autoryzowanego serwisu pogwarancyjnego do analizatora hematologicznego Cell- Dyn 1700 , nr seryjny 53012U, rok prod. 1998..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET NR 1: sukcesywna dostawa odczynników, części i materiałów zużywalnych oraz usługi autoryzowanego serwisu pogwarancyjnego do analizatora hematologicznego Cell- Dyn 1700 , nr seryjny 53012U, rok prod. 1998..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET NR 2: sukcesywna dostawa krwi kontrolnej do kontroli wewnątrzlaboratoryjnej na analizatorze Cell Dyn 1700.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET NR 2: sukcesywna dostawa krwi kontrolnej do kontroli wewnątrzlaboratoryjnej na analizatorze Cell Dyn 1700.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET NR 3: sukcesywna dostawa materiałów kontrolnych do uczestnictwa w międzynarodowym programie zewnątrzlaboratoryjnej kontroli jakości z zakresu: immunologii, biochemii, koagulologii, kardiologii..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET NR 3: sukcesywna dostawa materiałów kontrolnych do uczestnictwa w międzynarodowym programie zewnątrzlaboratoryjnej kontroli jakości z zakresu: immunologii, biochemii, koagulologii, kardiologii..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET NR 4: dzierżawa analizatora parametrów krytycznych do badania równowagi kwasowo-zasadowej wraz z dostawą odczynników, materiałów kontrolnych oraz części i materiałów zużywalnych potrzebnych do wykonania 14000 oznaczeń..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET NR 4: dzierżawa analizatora parametrów krytycznych do badania równowagi kwasowo-zasadowej wraz z dostawą odczynników, materiałów kontrolnych oraz części i materiałów zużywalnych potrzebnych do wykonania 14000 oznaczeń..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.