Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-16
Wrocław: Dostawa z podziałem na 4 pakiety
1: sukcesywna dostawa odczynników, części i materiałów zużywalnych oraz usługi autoryzowanego serwisu pogwarancyjnego do analizatora hematologicznego Cell- Dyn 1700 ,
2: sukcesywna dostawa krwi kontrolnej do kontroli wewnątrzlaboratoryjnej na analizatorze Cell Dyn 1700
3: sukcesywna dostawa materiałów kontrolnych do uczestnictwa w międzynarodowym programie zewnątrzlaboratoryjnej kontroli jakości z zakresu: immunologii, biochemii, koagulologii, kardiologii.
4: dzierżawa analizatora parametrów krytycznych
Numer ogłoszenia: 370178 - 2010; data zamieszczenia: 16.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu , pl. Hirszfelda 12, 53-413 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3689584, faks 71 36 89 583; 36 89 234.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dco.com.pl,
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa z podziałem na 4 pakiety 1: sukcesywna dostawa odczynników, części i materiałów zużywalnych oraz usługi autoryzowanego serwisu pogwarancyjnego do analizatora hematologicznego Cell- Dyn 1700 , 2: sukcesywna dostawa krwi kontrolnej do kontroli wewnątrzlaboratoryjnej na analizatorze Cell Dyn 1700 3: sukcesywna dostawa materiałów kontrolnych do uczestnictwa w międzynarodowym programie zewnątrzlaboratoryjnej kontroli jakości z zakresu: immunologii, biochemii, koagulologii, kardiologii. 4: dzierżawa analizatora parametrów krytycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa z podziałem na 4 pakiety 1: sukcesywna dostawa odczynników, części i materiałów zużywalnych oraz usługi autoryzowanego serwisu pogwarancyjnego do analizatora hematologicznego Cell- Dyn 1700 , 2: sukcesywna dostawa krwi kontrolnej do kontroli wewnątrzlaboratoryjnej na analizatorze Cell Dyn 1700 3: sukcesywna dostawa materiałów kontrolnych do uczestnictwa w międzynarodowym programie zewnątrzlaboratoryjnej kontroli jakości z zakresu: immunologii, biochemii, koagulologii, kardiologii. 4: dzierżawa analizatora parametrów krytycznych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Łącznie 1260: Pakiet Nr 1 - 500,00 zł Pakiet Nr 2 - 45,00 zł Pakiet Nr 3 - łącznie 115,00 zł, w tym: Pozycja 1 - 40,00 zł, Pozycja 2 - 35,00 zł, Pozycja 3 - 10,00 zł, Pozycja 4 - 30,00 zł Pakiet Nr 4 - 600,00 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Dla oferowanych odczynników i materiałów kontrolnych, które podlegają jako wyrób medyczny ustawie o wyrobach medycznych -dokument dopuszczający do obrotu i stosowania na terenie RP (zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r.) oraz potwierdzający oznakowanie znakiem CE. W przypadku, gdy oferowane odczynniki lub materiały kontrolne nie podlegają przepisom ustawy o wyrobach medycznych należy do oferty dołączyć oświadczenie, że nie podlegają przepisom ustawy o wyrobach medycznych oraz podać podstawę potwierdzającą, że nie podlegają przepisom ustawy o wyrobach medycznych. 2. Odpowiednie katalogi, foldery lub materiały źródłowe producenta zawierające opisy oferowanego przedmiotu zamówienia, w czytelny i jasny sposób potwierdzające spełnianie parametrów techniczno-użytkowych opisanych przez Zamawiającego - dotyczy Pakietu Nr 2, Nr 3 i Nr 4. 3. Karty charakterystyk zaoferowanych odczynników i materiałów kontrolnych - każda karta musi być opisana której pozycji ofert z załącznika asortymentowo -cenowego dotyczy.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony formularz oferty (załącznik nr 7 do SIWZ) 2) wypełnione zestawienie asortymentowo-ilościowo- cenowe (załącznik nr 1, 1a i/lub 2 i/lub 3 i/lub 4 do SIWZ), 3) wypełniony załącznik nr 1b - wykaz części przewidzianych do wymiany podczas kompleksowego przeglądu technicznego analizatora, 4) wypełniony załącznik nr 1c i/lub 2a i/lub 3a i/lub 4a do SIWZ - wymagane parametry graniczne 5) wypełniony załącznik nr 2b do SIWZ - harmonogram dostaw krwi kontrolnej 6) instrukcja pełnej inaktywacji odpadów z analizatora po wykonywaniu badań, oświadczenie, że po inaktywacji można je bezpiecznie zgodnie z polskimi normami wylać do ścieków komunalnych bądź zutylizować jako odpad medyczny. Jeżeli jest to niemożliwe zobowiązanie się do odbioru w/w raz na dwa tygodnie, co zostanie poświadczone odpowiednim protokołem - dotyczy Pakietu Nr 1 i Pakietu Nr 4. 7) Zgodnie z zapisem art. 90, ust. 4 ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010r. (Dz.U. Nr 107, poz. 679) Wykonawca dołączy do oferty wykaz podmiotów upoważnionych przez wytwórcę lub autoryzowanego przedstawiciela do wykonywania czynności, które nie mogą być wykonywane przez użytkownika - dotyczy Pakietu Nr 1 i Pakietu Nr 4. 8) potwierdzenie wniesienia wadium
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
7. Cena brutto może ulec zmianie wyłącznie w przypadku urzędowej zmiany wielkości podatku od towarów i usług - VAT. 8. W przypadku zmiany konfekcjonowania opakowań przedmiotu umowy w trakcie jej realizacji, podstawą do wyliczenia ceny będzie dla odczynników, cena netto 1 ml, a dla pozostałych sztuka odpowiedniego asortymentu objętego niniejszą umową, 9. W przypadku braku możliwości dostawy produktu objętego niniejszą umową, Zamawiający dopuszcza zastąpienie jego o innej nazwie handlowej z zastrzeżeniem, że musi on być tożsamy w zakresie nazwy międzynarodowej substancji czynnej, składu lub zastosowania opisanej w załączniku nr 1 lub 2 do umowy, a jego cena jednostkowa netto musi odpowiadać cenie pierwotnie oferowanego produktu w ofercie. Zmiana taka może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego po uprzedniej pisemnej informacji Wykonawcy zawierającej okoliczności i przyczyny konieczności wprowadzenia zamiany i czasu jej trwania 10. Strony dopuszczają zmianę ceny opakowania preparatu objętego umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, w przypadku braku możliwości dostawy produktu (zaprzestania produkcji w dotychczasowej wielkości opakowania) - opisana zmiana może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego po uprzedniej pisemnej informacji Wykonawcy zawierającej okoliczności i przyczyny konieczności wprowadzenia zamiany. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksów do umowy pod rygorem nieważności i dopuszczalne są w okolicznościach wskazanych w postanowieniach poprzedzających oraz dodatkowo w następujących okolicznościach: 1) konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 2) w przypadku nie wyczerpania pełnego zakresu ilościowego i wartościowego przedmiotu umowy przez Zamawiającego, Wykonawca z tego tytułu nie będzie dochodził wobec Zamawiającego żadnych roszczeń. w ramach uregulowań art. 144 ustawy z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 - tekst jednolity).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dco.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląskie Centrum Onkologii, pl. Hirszfelda 12, 53-413 Wrocław, budynek H (Przychodnia), III piętro, pok. 312.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Dolnośląskie Centrum Onkologii, pl. Hirszfelda 12, 53-413 Wrocław, budynek H (Przychodnia), III piętro, pok. 312.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET NR 1: sukcesywna dostawa odczynników, części i materiałów zużywalnych oraz usługi autoryzowanego serwisu pogwarancyjnego do analizatora hematologicznego Cell- Dyn 1700 , nr seryjny 53012U, rok prod. 1998..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET NR 1: sukcesywna dostawa odczynników, części i materiałów zużywalnych oraz usługi autoryzowanego serwisu pogwarancyjnego do analizatora hematologicznego Cell- Dyn 1700 , nr seryjny 53012U, rok prod. 1998..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET NR 2: sukcesywna dostawa krwi kontrolnej do kontroli wewnątrzlaboratoryjnej na analizatorze Cell Dyn 1700.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET NR 2: sukcesywna dostawa krwi kontrolnej do kontroli wewnątrzlaboratoryjnej na analizatorze Cell Dyn 1700.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET NR 3: sukcesywna dostawa materiałów kontrolnych do uczestnictwa w międzynarodowym programie zewnątrzlaboratoryjnej kontroli jakości z zakresu: immunologii, biochemii, koagulologii, kardiologii..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET NR 3: sukcesywna dostawa materiałów kontrolnych do uczestnictwa w międzynarodowym programie zewnątrzlaboratoryjnej kontroli jakości z zakresu: immunologii, biochemii, koagulologii, kardiologii..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET NR 4: dzierżawa analizatora parametrów krytycznych do badania równowagi kwasowo-zasadowej wraz z dostawą odczynników, materiałów kontrolnych oraz części i materiałów zużywalnych potrzebnych do wykonania 14000 oznaczeń..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET NR 4: dzierżawa analizatora parametrów krytycznych do badania równowagi kwasowo-zasadowej wraz z dostawą odczynników, materiałów kontrolnych oraz części i materiałów zużywalnych potrzebnych do wykonania 14000 oznaczeń..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa macierzy oraz osprzętu komputerowego na potrzeby Wrocławskiego Centrum Zdrowia SP ZOZ
- REMONT DROGI wojewódzkiej nr 358 na odcinku ŚWIECIE - POBIEDNA w km 20+400 - 23+000
- Dostawa zbiorników do przechowywania materiału i automatycznego aspiratora próżniowego dla Wydziału Medycznego Politechniki Wrocławskiej - 2 zadania
- Wykonywanie usług sprzątania w Wojewódzkim Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu i Biurach Terenowych ds. Programów Powszechnych
- Wykonywanie usług ochrony w Wojewódzkim Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu i Biurach Terenowych ds. Programów Powszechnych w Legnicy i Wałbrzychu
- USŁUGA CZYSZCZENIA SIECI KANALIZACYJNEJ W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 2. WOG (3 ZADANIA)
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa środków chemicznych do uzdatniania i kontroli wody basenowej w obiekcie Zamawiającego, zlokalizowanym przy ul. 1 Maja 41 w Szczecinie
- Sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych do hematologii wraz z dzierżawą dwóch analizatorów hematologicznych dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach
- Dostawy odczynników laboratoryjnych/13_2025/
- Dzierżawa i serwis analizatora immunochemicznego wraz z dostawami odczynników, materiałów eksploatacyjnych (kalibratorów i materiałów kontrolnych) i zużywalnych
- Dostawa odczynników chemicznych specjalistycznych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 26 części.
- Zakup wraz z dostawą odczynników do analizy mikrosatelitarnej i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Zakładu Diagnostyki Molekularnej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.