eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › DOSTAWA, MONTAŻ I INSTALACJA URZĄDZEŃ DO KONTROLI SKAŻEŃ PROMIENIOTWÓRCZYCH POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH Sprawa nr 13/ZP/2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-22

Gdańsk: DOSTAWA, MONTAŻ I INSTALACJA URZĄDZEŃ DO KONTROLI SKAŻEŃ PROMIENIOTWÓRCZYCH POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH Sprawa nr 13/ZP/2009
Numer ogłoszenia: 370180 - 2009; data zamieszczenia: 22.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorski Urząd Wojewódzki , ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3077545, 058 3077388, faks 058 3077325.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.uw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA, MONTAŻ I INSTALACJA URZĄDZEŃ DO KONTROLI SKAŻEŃ PROMIENIOTWÓRCZYCH POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH Sprawa nr 13/ZP/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i instalacja dwóch kompletów urządzeń do kontroli skażeń promieniotwórczych pojazdów samochodowych, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1do Specyfikacji. Przedmiot zamówienia musi posiadać deklaracje zgodności i oznakowanie CE, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 sierpnia 2007 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz. U. Nr 155, poz. 1089), które należy przedstawić do wglądu przedstawicielowi Morskiego Oddziału Straży Granicznej w dniu podpisania protokołu odbioru. Przedmiot zamówienia musi być objęty co najmniej 24-miesięczną gwarancją na całe urządzenie, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru. Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny zapewnia wykonawca. Szczegółowe warunki gwarancji zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 4 do Specyfikacji. Wykonawca powinien zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z warunkami realizacji zamówienia zawartymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.34.16.00 - Monitory do śledzenia promieniowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - Zamawiający uzna doświadczenie Wykonawcy za wystarczające, jeżeli wykaże on, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonał co najmniej jedną dostawę (wraz z montażem i instalacją) urządzenia będącego przedmiotem zamówienia, o wartości co najmniej 150 000 złotych brutto (wartość pojedynczego urządzenia); 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - Zamawiający uzna sytuację ekonomiczną i finansową Wykonawcy za wystarczającą, jeżeli wykaże on, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną co najmniej 390 000,00 zł; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 Ustawy. Sposób oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Ocena spełniania ww. warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Zamawiający oceni spełnienie warunków określonych powyżej poprzez analizę treści złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w Rozdziale 4 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ROZDZIAŁ 4 SIWZ. WYMAGANE DOKUMENTY Zamawiający wymaga od Wykonawców złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 44 Ustawy oraz poniższych dokumentów, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.). 4.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Zgodnie z art. 44 Ustawy Zamawiający wymaga od Wykonawców złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnego z treścią przedstawioną w załączniku nr 3 do Specyfikacji. Oświadczenie to musi być przedstawione w formie oryginału. 4.2. Dokumenty wymagane w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, urządzeń do kontroli skażeń promieniotwórczych pojazdów samochodowych odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej 150 000. złotych brutto każde z urządzeń wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie - zgodnie z treścią załącznika nr 5 do Specyfikacji. 3) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną co najmniej 390 000,00 złotych oraz potwierdzenia opłacenia składki ww. ubezpieczenia; Dokumenty, o których mowa w pkt. 4.2 ppkt. 1), 3) muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (na każdej stronie kopii). Wykaz wykonanych dostaw, o których mowa w pkt. 4.2 ppkt. 2), musi zostać przedstawiony w formie oryginału zaś dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (na każdej stronie kopii). Przedstawione dokumenty muszą być aktualne, tzn. muszą przedstawiać stan faktyczny i prawny istniejący w chwili składania ofert. Do oferty muszą zostać załączone kompletne dokumenty. Kopie dokumentów muszą być czytelne i zgodne z oryginałem, tj. zawierać wszystkie treści wpisów, pieczątek, podpisy itd., które figurują na oryginale Sposób poświadczania dokumentów: Poświadczyć dokument może tylko osoba lub osoby upoważnione do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy (zgodnie z rozdziałem 5. pkt 5.2. Specyfikacji). Poświadczenie powinno nastąpić w sposób jednoznacznie identyfikujący osobę lub osoby poświadczające. Poświadczenie dokumentu musi nastąpić z użyciem formuły za zgodność z oryginałem lub równoważnej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdansk.uw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Morski Oddział Straży Granicznej ul. Oliwska 35, 80-917 Gdańsk 17.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Komenda Morskiego Oddziału Straży Granicznej 80-917 Gdańsk 17 ul. Oliwska 35, kancelaria - II piętro, pok. 218..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.