Ogłoszenie z dnia 2013-03-11
Białystok: Ochrona mienia i osób w obiektach
Zespołu Szkół Mechanicznych Centrum Kształcenia Praktycznego Nr 2
im. Św. Józefa w Białymstoku
Numer ogłoszenia: 37021 - 2013; data zamieszczenia: 11.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Mechanicznych , ul. Broniewskiego 14, 15-959 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 6513479, faks 085 6512167.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mechaniak.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona mienia i osób w obiektach Zespołu Szkół Mechanicznych Centrum Kształcenia Praktycznego Nr 2 im. Św. Józefa w Białymstoku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Oznaczenie wg CPV: 79710000-4 usługi ochroniarskie, 2. Wymagania dotyczące zakresu ochrony: 1) Ochrona osób i mienia w obiektach Zespołu Szkół Mechanicznych Centrum Kształcenia Praktycznego Nr 2 im. Św. Józefa zlokalizowanych w Białymstoku ul. Broniewskiego 14 usytuowane w obrębie ulic: Tuwima - Wierzbowa - Ordonówny - Broniewskiego składające się z: - budynek główny A, - budynek szkolny B, - internat, - warsztaty mechaniczne, - warsztaty samochodowe, - kompleks boisk sportowych, - po wybudowaniu nowy kompleks warsztatów szkolnych. 2) Ochrona mienia znajdującego się na terenie i w budynkach przed kradzieżą, zniszczeniem lub przypadkami losowymi; 3) Ochrona osób znajdujących się na terenie i w budynkach, w sytuacjach zagrożenia zdrowia i życia. 4) W zależności od potrzeb dodatkowych, oraz świadczenia usług w zakresie ochrony imprez okolicznościowych organizowanych na terenie Zespołu Szkół Mechanicznych CKP nr 2 w Białymstoku; w sporadycznych przypadkach będą również świadczone usługi przewozów, transportu walorów pieniężnych. 5) Zapobieganie oraz interwencja (przy użyciu pracowników licencjonowanych) w przypadkach powstania zakłócenia porządku na terenie Zamawiającego: czas reakcji zespołu interwencyjnego w dzień (w godz. 600 - 2200) do 10 minut; czas reakcji zespołu interwencyjnego w nocy (w godz. 2200 - 600) do 5 minut; 6) Obserwacja terenu i chronionych obiektów w zakresie bezpieczeństwa przeciwpożarowego oraz awarii infrastruktury (wodno-kanalizacyjnej, energetycznej itp.) 2. Wymagania Zamawiającego: 1) Ochrona powinna pracować w systemie: a) W dni pracujące (poniedziałek - piątek): - Jeden pracownik ochrony od godz. 21 do godz. 6 dnia następnego, - Posterunki obchodowe, patrolowo-ochronne, jednozmianowe; jednoosobowe; - Minimum jeden raz na 90 minut obchód patrolowo - ochronny terenu posesji i nieruchomości zarejestrowany przez minimum 3 rejestratory czasu pracy dotyczy każdego z pracowników. Pracownicy ochrony Dni nauki pracujące Dni tygodnia XXXXXXXX Pn Wt (noc)Wt Śr (noc)Śr Cz (noc) Cz Pt (noc) Pt So (noc) 1 21-6 21-6 21-6 21-6 21-6 b) W soboty, niedziele i święta: - Posterunki obchodowe, patrolowo-ochronne, całodobowe, dwuzmianowe, jednoosobowe, od godziny 6 (sobota, dzień wolny od nauki pracy) do godz. 18 jeden pracownik ochrony. W przypadku, gdy dniem następnym jest niedziela (lub kolejny dzień wolny od nauki pracy) jeden pracownik od godz. 6 do godz. 18. - Minimum jeden raz na 90 minut obchód patrolowo - ochronny terenu posesji i nieruchomości zarejestrowany przez minimum 3 rejestratory czasu pracy - dotyczy każdego z pracowników. Pracownicy ochrony Dni wolne od nauki pracy Dni tygodnia XXXXXX Sobota dzień wolny od pracy Sob Niedz (noc) NiedzielaNiedz. Pn(noc) dzień nauki lub pracujący 1 6-18 18-6 6-18 18-6 3. Zamawiający w każdym czasie trwania zamówienia, rezerwuje sobie prawo dokonania zmian zapotrzebowania ilościowego i godzinowego niniejszego zamówienia. Zamawiający skorzysta w każdym czasie trwania umowy z tego prawa w czasie wynajmu boiska piłkarskiego zgodnie z ustalonym harmonogramem, oraz w czasie przebywania grup zewnętrznych w internacie. 4. Wykonawca przed podpisaniem umowy a także w trakcie jego trwania dostarczy do Zamawiającego listę osób (poświadczoną własnoręcznym podpisem Wykonawcy-oferenta) które będą świadczyć usługę ochrony, wraz z kopią dokumentu tożsamości, posiadana licencją i oświadczeniem o niekaralności zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ (poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę-oferenta). 5. Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy Zamawiającemu 3 rejestratory czasu pracy, które będą rejestrowały jeden obchód terenu ochranianego (wraz z budynkami) minimum jeden raz na 90 minut przez jednego pracownika (umożliwiający odczyt zapisanych danych). Pracownicy winni być umundurowani z widocznym napisem ochrona oraz wyraźną nazwą firmy Wykonawcy. Pracownicy ochrony na koszt Wykonawcy będą wyposażeni w sprawne latarki oraz baterie lub akumulatory do nich, umożliwiające działanie przez czas świadczenia usługi. 6. Prace związane z utrzymaniem porządku i odśnieżaniem. Powierzchnia ciągów komunikacyjnych podlegających odśnieżeniu przy użyciu własnego sprzętu (własność wykonawcy): Chodnik przy ulicy Broniewskiego (przy budynku szkoły i internatu) - 195 2,7 m; Chodnik na posesji szkoły od Budynku A do Budynku B - 121 1,6 m; Chodnik na posesji szkoły od Budynku A do końca Internatu 113 1,3 m - zgodnie z mapką stanowiącą załącznik nr 8. Wskazany teren powinien być w stanie ciągłego odśnieżania umożliwiającego swobodny dostęp do budynków Szkoły w czasie trwania świadczenia usługi - czyli godzina pracy ochrony..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 07.01.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Przed upływem terminu składania ofert, wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe, na czas równy okresowi związania ofertą, w wysokości 2 000 zł, (słownie: dwa tysiące zł 00 100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy 3. Wadium w formie pieniężnej winno być wniesione przelewem na konto bankowe Zamawiającego o nr 26 1240 1154 1111 0010 3578 7867 z dopiskiem Wpłata wadium. 4. Wadium w pozostałych formach winno być wniesione do kasy znajdującej się w siedzibie Zamawiającego. Kasa jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 12:00. 5. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno gwarantować zamawiającemu wypłatę wadium, w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających zamawiającemu wypłacenie wadium. 6. Zamawiający zwraca lub zatrzymuje wadium na zasadach i w trybie art. 46 ustawy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
należy wykazac posiadaną aktualną ważną koncesję w zakresie usług ochrony osób i mienia, wydaną zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia Dz. U. nr 145 poz. 1221 z późn. zm.); oswiadczenie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
należy wykazać że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej trzy usługi w zakresie ochrony fizycznej odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Potwierdzenie wiedzy i doświadczenie winno być przedstawione na referencjach (lub innym dokumencie równoważnym) potwierdzającym należyte wykonanie zamówienia; oswiadczenie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oswiadczenie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykazać co najmniej 4 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi licencję pracownika ochrony I stopnia, nie karane, przeciwko którym nie toczy się postępowanie o przestępstwo, a także legitymującymi się minimum 3 miesięcznym stażem pracy na stanowisku pracownika ochrony;oswiadczenie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykazać posiadaną opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia o wymaganej wartości minimum 500 000,00 zł; oswiadczenie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Każdy wykonawca w niniejszym postępowaniu winien złożyć: - załącznik nr 1 - ofertę - załącznik nr 2 - oświadczenie w zakresie art. 22 ustawy PZP - załącznik nr 3 - oświadczenie w zakresie art. 24 ustawy PZP - załącznik nr 4 - wykaz usług wraz z min. 3 referencjami - załącznik nr 5 - wykaz osób - załącznik nr 6 - oświadczenie pracownika ochrony - załącznik nr 7 - oświadczenie dot. grupy kapitałowej (jeżeli dotyczy) - aktualna koncesję - polisę ubezpieczeniową OC (na min. 500 000 zł) - aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej - Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego - Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (w przypadku ustanowienia pełnomocnika)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mechaniak.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Mechanicznych CKP nr 2, Białystok, ul. Broniewskiego 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2013 godzina 08:30, miejsce: Zespół Szkół Mechanicznych CKP nr 2, Białystok, ul. Broniewskiego 14, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- usługi polegające na usuwaniu pojazdów z dróg, stref zamieszkania, stref ruchu znajdujących się na terenie Powiatu Białostockiego oraz ich przechowywaniu na parkingu strzeżonym
- Usługa sprzątania pomieszczeń i obiektów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku
- Zakup usług wsparcia technicznego infrastruktury serwerowej
- Dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby Politechniki Białostockiej - ZK-DZP.262.101.2024
- Świadczenie usługi doradczej w zakresie aktualizacji dokumentów strategicznych dla ROPS w Białymstoku
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby UMB
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona obiektów Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o. o.
- Zawarcie umowy na świadczenie usług ochroniarskich i portierskich obiektu zaplecza technicznego i magazynowego Zakładu Oczyszczania Miasta Sp. z o.o. w Mysłowicach w roku 2025
- Ochrona fizyczna osób i mienia w Prokuraturze Okręgowej w Przemyślu oraz w podległych jednostkach rejonowych.
- Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej budynków, osób oraz mienia dla obiektów Prokuratury Okręgowej Warszawa-Praga w Warszawie i podległych Prokuratur Rejonowych w latach 2025 -2026
- Dozór oraz ochrony osób i mienia w hali Urania w Olsztynie
- Świadczenie usług w zakresie ochrony mienia i zapewnienia bezpieczeństwa na terenie składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Świętochłowicach w rejonie ul. Wojska Polskiego
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.