eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WęgliniecDostawa energii elektrycznej dla Gminy i Miasta Węgliniec.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-23

Węgliniec: Dostawa energii elektrycznej dla Gminy i Miasta Węgliniec.
Numer ogłoszenia: 370289 - 2010; data zamieszczenia: 23.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 347087 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Węgliniec, ul. Sikorskiego 3, 59-940 Węgliniec, woj. dolnośląskie, tel. 075 77 11 435, faks 075 77 12 551.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej dla Gminy i Miasta Węgliniec..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej dla Gminy i Miasta Węgliniec. 2. Zakres zamówienia obejmuje sprzedaż energii elektrycznej do: a) 55 punktów odbioru energii dla zasilania oświetlenia ulicznego, domów przedpogrzebowych i budynku Urzędu Gminy i Miasta Węgliniec, dla których płatnikiem faktur za energię elektryczną jest Gmina Węgliniec; b) 2 punktów odbioru energii dla zasilania budynku szkoły i budynku świetlicy, dla których płatnikiem faktur za energię elektryczną jest Szkoła Podstawowa w Czerwonej Wodzie c) 3 punktów odbioru energii dla zasilania budynku szkoły, budynku sali gimnastycznej oraz boisk sportowych ORLIKI, dla których płatnikiem faktur za energię elektryczną jest Szkoła Podstawowa w Ruszowie; d) 2 punktów odbioru energii dla zasilania budynku szkoły, budynku świetlicy, dla których płatnikiem faktur za energię elektryczną jest Szkoła Podstawowa w Węglińcu; e) 1 punkt odbioru energii dla zasilania budynku szkoły, dla których płatnikiem faktur za energię elektryczną jest Szkoła Podstawowa w Starym Węglińcu; f) 1 punkt odbioru energii dla zasilania budynku Gimnazjum, dla którego płatnikiem faktur za energię elektryczną jest Gimnazjum w Ruszowie; g) 1 punkt odbioru energii dla zasilania budynku Gimnazjum, dla którego płatnikiem faktur za energię elektryczną jest Gimnazjum w Węglińcu; h) 1 punkt odbioru energii dla zasilania budynku przedszkola, dla którego płatnikiem faktur za energię elektryczną jest Przedszkole Miejskie w Węglińcu; i) 2 punktów odbioru energii dla zasilania budynku Domu Kultury w Ruszowie, Domu Kultury w Zielonce, dla którego płatnikiem faktur za energię elektryczną jest Miejsko Gminny Ośrodek Kultury w Węglińcu; j) 1 punkt odbioru energii dla zasilania budynku Świetlicy Środowiskowej w Piasecznej dla którego płatnikiem faktur za energię elektryczną jest Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Węglińcu 3. Zestawienie punktów odbioru wraz z warunkami rozliczeń wyszczególniono w złączniku nr 1 do siwz. 4. Usługi dystrybucji będą świadczone na podstawie odrębnej umowy zawartej z EnergiaPro S.A. 5. Wykonawca zobowiązuje się do złożenia Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego (OSD), w imieniu Zamawiającego, zgłoszenia o zawarciu umowy na sprzedaż energii elektrycznej. 6. Planowana wysokość zużycia energii elektrycznej w okresie trwania umowy dla poszczególnych punktów poboru określonych w załączniku nr 1 wynosi ok. 620 MWh. W tym energia rozliczana a)całodobowo w grupie C11 - ok. 102 MWh b)w grupie szczytowej C12a - 25MWh c)w grupie pozaszczytowej C 12a - 32 MWh d)w grupie dziennej C12b - 146 MWh e)w grupie nocnej C12b- 315 MWh. 7. Ewentualna zmiana (wzrost lub spadek) planowanego zużycia nie będzie skutkował dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii wg cen określonych w dokumentacji przetargowej. 8. Moc umowna, warunki jej zmiany oraz miejsce dostarczenia energii elektrycznej określane jest każdorazowo w umowie o świadczenie usług dystrybucji zawartej pomiędzy Zamawiającym a OSD. 9. Wykonawca zobowiązuje się również do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dla energii elektrycznej sprzedanej w ramach umowy. Wykonawca dokonywać będzie bilansowania handlowego energii zakupionej przez Zamawiającego na podstawie standardowego profilu zużycia o mocy umownej określonej w złączniku nr 1 do siwz. Koszty wynikające z dokonania bilansowania uwzględnione są w cenie energii elektrycznej Zamawiający oświadcza, że wszystkie prawa i obowiązki związane z bilansowaniem handlowym z umowy, w tym zgłaszanie grafików handlowych do OSD, przechodzą na Wykonawcę. 10. Energia elektryczna kupowana na podstawie umowy zużywana będzie na potrzeby odbiorcy końcowego, co oznacza, że Zamawiający nie jest przedsiębiorstwem energetycznym w rozumieniu ustawy Prawo Energetyczne. Standardy jakości obsługi klienta zostały określone w obowiązujących przepisach wykonawczych wydanych na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. - Prawo energetyczne. W przypadku niedotrzymania jakościowych standardów obsługi Zamawiającemu przysługuje prawo bonifikaty lub upustu według stawek określonych w § 38 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 2 lipca 2007r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz.U. Nr 128, poz. 895 z późn. zm.) lub w każdym później wydanym akcie prawnym dotyczącym jakościowych standardów obsługi. 11. Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną - 69 12. W ramach realizacji zamówienia Zamawiający nie dopuszcza podwykonawstwa z uwagi na specyficzny przedmiot zamówienia, jakim jest zakup energii. 13. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 14.Ustala się następujące warunki płatności. 14.1.Wartość umowy nie może zostać podwyższona w drodze aneksu za wyjątkiem sytuacji kiedy ustawodawca dokona zmian stawki podatku VAT lub podatku akcyzowego. 14.2. Płatność za fakturę VAT będzie dokonana przelewem z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy w terminie 30 dni od daty dostarczenia faktury VAT do siedziby Zamawiającego...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00 - Elektryczność .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PGE OBRÓT S.A., ul. 8-go Marca 6, 35-959 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 202635,84 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 195631,88

  • Oferta z najniższą ceną: 195631,88 / Oferta z najwyższą ceną: 196629,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.