eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻarySprzedaż energii elektrycznej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-20

Ogłoszenie nr 370289 - 2016 z dnia 2016-12-20 r.

Żary: Sprzedaż energii elektrycznej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 345263-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 350923-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Na Wyspie Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 97794709400000, ul. ul. Pszenna  2, 68200   Żary, państwo Polska, woj. lubuskie, tel. 068 4757600, 4757615, faks 684 757 700, e-mail zp@szpitalnawyspie.pl
Adres strony internetowej (URL): www.szpitalnawyspie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka prawa handlowego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sprzedaż energii elektrycznej

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SNW/ZP-371-4/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1 Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż energii elektrycznej dla Szpitala Na Wyspie Sp. z o.o. z siedzibą w Żarach przy ul. Pszennej 2 zgodnie z przepisami ustawy Prawo energetyczne ( tj. Dz. U. z 2012 r., poz. 1059 z późn. zm.) do budynków użytkowanych przez Zamawiającego dla następujących punktów poboru: 1)P1. 68-200 Żary ul. Boh. Getta 15 moc umowna - 49 kWh grupa taryfowa - C22A licznik nr - 96860680 nr przyłącza - PLENED00000590000000000413270467 Prognozowane zużycie energii elektrycznej w okresie 24 miesięcy: 65 000 kWh. 2)P2. 68-200 Żary ul. Skarbowa 2 moc umowna - 27 kWh grupa taryfowa - C11 licznik nr - 10736551 nr przyłącza - PLENED00000590000000000305645442 Prognozowane zużycie energii elektrycznej w okresie 24 miesięcy: 72 000 kWh. 3) P3. 68-300 Lubsko ul. Poznańska 2 moc umowna - 30 kWh grupa taryfowa - B11 licznik nr - 04943421 nr przyłącza - PLENED00000590000000000412780459 Prognozowane zużycie energii elektrycznej w okresie 24 miesięcy: 185 000 kWh. 2. Prognozowane szacunkowe zużycie energii elektrycznej w okresie od dnia styczeń 2017r. do dnia 31.12.2018r. tj. w okresie 24 miesięcy wynosi: 322 000 kWh. Sprzedaż energii do punktu poboru w P1 i P3 rozpocznie się od 01.03.2017r. natomiast sprzedaż energii do punktu poboru P2 rozpocznie się od stycznia 2017r. rozpoczęcie sprzedaży energii nastąpi nie wcześniej niż po pozytywnie przeprowadzonym procesie zmiany sprzedawcy. Sprzedaż dla wszystkich 3 punktów zakończy się dnia 31.12.2018r. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ, w szczególności, Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej 4.Wykonawca zapewni, że wykona przedmiot zamówienia w sposób zgodny z obowiązującym prawem a w szczególności z następującymi aktami prawnymi: a) Ustawą Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 r. (tj. Dz. U. z 2012 r., poz. 1059 z późn. zm.), b) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 04 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007 r. nr 93 poz. 623 z późn. zm.), c) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia z dnia 18 sierpnia 2011 w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1200 z późn. zm.). 5. Wykonawca zobowiązany będzie do bilansowania handlowego energii elektrycznej. 6 . Operatorem Systemu Dystrybucyjnego dla Zamawiającego jest: a) dla punktu poboru P1, P2 i P3 ENEA Operator Sp. z o.o. ul. Strzeszyńska 58 60 - 479 Poznań 7. Prognozowane dwuletnie zużycie energii elektrycznej ma charakter jedynie orientacyjny, służący do kalkulacji oferowanej przez Wykonawcę ceny jednostkowej energii i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości .Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie pobrania przez Zamawiającego prognozowanej ilości energii elektrycznej . 8. Wykonawca, po upływie każdego miesiąca realizacji przedmiotu zamówienia wystawiać będzie fakturę VAT, na której wyszczególnione będą opłaty z tytułu dostawy energii elektrycznej, na podstawie wskazań układu pomiarowo-rozliczeniowego, z zastosowaniem cen jednostkowych podanych w formularzu cenowym. Faktura zawierać będzie: a)nazwę punktu odbioru energii elektrycznej, b)oznaczenie grupy taryfowej, c)okres rozliczenia, d)numer licznika energii czynnej, e)rozliczenie energii czynnej: 1)mnożną odczytu, 2)zużycie [ kWh ], 3)cenę jednostkową [ zł/kW ] 4)wartość [ zł ] f)stawkę opłaty handlowej [ zł/miesiąc ] 9. Ceny jednostkowe mogą być podane z dokładnością do czterech miejsc po przecinku. Ceny podane przez Wykonawcę w Formularzu cenowym będą stałe przez 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 09300000-2
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Sprzedaż energii elektrycznej
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT103959.60
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ENEA S.A.,  ,  GÓRECKA 1,  60-201,  POZNAŃ,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 91093,80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 91093,80
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 91093,80
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.