Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-11-07
Warszawa: Przedmiotem zamówienia jest odpowiednio w zadaniach:
A. Dostawa i uruchomienie systemu firewall oraz rozwiązania DLP wraz z niezbędnymi licencjami.
B. Dostawa komputerów stacjonarnych, przenośnych oraz akcesoriów komputerowych.
C. Usługa wsparcia technicznego posiadanych urządzeń serwerowych.
Numer ogłoszenia: 370350 - 2014; data zamieszczenia: 07.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Lotnictwa Cywilnego , ul. Marcina Flisa 2, 02-247 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5207421, faks 22 5207386.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ulc.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest odpowiednio w zadaniach: A. Dostawa i uruchomienie systemu firewall oraz rozwiązania DLP wraz z niezbędnymi licencjami. B. Dostawa komputerów stacjonarnych, przenośnych oraz akcesoriów komputerowych. C. Usługa wsparcia technicznego posiadanych urządzeń serwerowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie A. Dostawa i uruchomienie systemu firewall oraz rozwiązania DLP wraz z niezbędnymi licencjami. Przedmiot zamówienia w tym zadaniu obejmuje: urządzenia typu Next Generation Firewall - 2 sztuki urządzeń pracujących w klastrze w trybie active-active wraz z niezbędnym systemem zarządzania; Dostawca powinien dostarczyć licencje aktywacyjne dla funkcji bezpieczeństwa na okres co najmniej 12 miesięcy, dotyczy to zwłaszcza funkcjonalności: Intrusion Prevention System i Application Control. Szczegółowy opis wymagań dla zadania A znajduje się w załączniku nr 1A do SIWZ. Zadanie B. Dostawa komputerów stacjonarnych, przenośnych oraz akcesoriów komputerowych. Przedmiot zamówienia w tym zadaniu obejmuje: dostawę 20 zestawów komputerowych stacjonarnych, 5 sztuk komputerów przenośnych typu notebook, 5 zestawów komputerów przenośnych typu ultrabook, 30 sztuk monitorów LCD oraz akcesoria komputerowe /dyski twarde, pamięć RAM, mysz, klawiatura/. Szczegółowy opis wymagań dla zadania A znajduje się w załączniku nr 1B do SIWZ. Zadanie C. Usługa wsparcia technicznego posiadanych urządzeń serwerowych. Usługa wsparcia technicznego posiadanych urządzeń serwerowych polega na usuwaniu awarii technicznych tzn. zlokalizowaniu usterki, wymianie uszkodzonej części na sprawną i przywróceniu poprawności funkcjonowania urządzenia, która została opisana w Załączniku nr 1C do SIWZ..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy wyłącznie dla Zadania A.Dostawa i uruchomienie systemu firewall oraz rozwiązania DLP wraz z niezbędnymi licencjami.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 48.82.00.00-2, 32.42.00.00-3, 30.23.72.00-1, 72.61.10.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wysokość wadium ustalono odrębnie dla każdego zadania: Zadanie A - 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych). Zadanie B - 4 000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych). Zadanie C - 3 500,00 PLN (słownie: trzy tysiące pięćset złotych). Wymagania dotyczące wadium określono w SIWZ.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku /dotyczy wszystkich zadań/.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ZADANIE A Dostawa i uruchomienie systemu firewall oraz rozwiązania DLP wraz z niezbędnymi licencjami: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie co najmniej 1 dostawę i uruchomienie systemu klastra firewall oraz rozwiązania DLP wraz z niezbędnymi licencjami oraz z uruchomieniem w środowisku produkcyjnym o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawa wraz z usługą została wykonana oraz załączeniem dowodu, czy została wykonana lub jest wykonywana należycie. Wykaz musi obejmować realizację zadania tożsamego z wyspecyfikowanym co do modułów Zadania A. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wyżej wymieniony warunek musi spełniać co najmniej 1 podmiot. Zadanie B Dostawa komputerów stacjonarnych, przenośnych oraz akcesoriów komputerowych: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie co najmniej 1 dostawę sprzętu komputerowego obejmującą dostawę komputerów stacjonarnych, przenośnych oraz akcesoriów komputerowych o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł brutto wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawa wraz z usługą została wykonana oraz załączeniem dowodu, czy została wykonana lub jest wykonywana należycie. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wyżej wymieniony warunek musi spełniać co najmniej 1 podmiot. Zadanie C Usługa wsparcia technicznego posiadanych urządzeń serwerowych: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie co najmniej jedną usługę serwisową urządzeń serwerowych obejmującą kompleksową obsługę polegającą na usuwaniu awarii technicznych tzn. zlokalizowanie usterki, wymianie uszkodzonej części na sprawną i przywrócenia poprawności funkcjonowania urządzenia na kwotę niż mniejszą niż 150 000 zł brutto wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawa wraz z usługą została wykonana oraz załączeniem dowodu, czy została wykonana lub jest wykonywana należycie. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wyżej wymieniony warunek musi spełniać co najmniej 1 podmiot.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku /dotyczy wszystkich zadań/.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku /dotyczy wszystkich zadań/.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku /dotyczy wszystkich zadań/.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Zadanie B:Zaoferowany sprzęt musi posiadać wymagane certyfikaty lub dokumenty równoważne ( np. certyfikat zgodności WHCL, certyfikaty ISO, deklaracja zgodności CE, certyfikat EnergyStar). Szczegółowe wymagania w tym zakresie znajdują się w Załączniku nr 1B do SIWZ.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca obowiązany jest przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami SIWZ, w tym formularza ofertowego (odpowiednio dla danego Zadania załącznik nr 3A, 3B, 3C do SIWZ). Ofertę stanowi odrębnie wypełniony formularz ofertowy dla każdego zadania. Do oferty Wykonawca musi dołączyć dokumenty wymienione w punkcie 12 SIWZ a wymaganie przez Zamawiającego, oddzielnie dla każdego zadania. Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę na dane Zadanie. Złożenie większej liczby ofert w danym Zadaniu spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę. Ofertę należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, na komputerze lub inna trwałą i czytelną techniką. Poprawki lub zmiany w ofercie muszą być dokonane w sposób czytelny i parafowane przez osobę podpisującą ofertę. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę lub upoważnionego notarialnie przedstawiciela Wykonawcy. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo, określające zakres umocowania. Osoba podpisująca ofertę musi złożyć: a.podpisy na ostatniej stronie oferty, na załącznikach do oferty i oświadczeniach Wykonawcy, b.parafy na wszystkich stronach oferty oraz w miejscach, w których Wykonawca naniósł zmiany. Wszystkie dokumenty składane przez Wykonawcę w postępowaniu, w szczególności informacje i wyjaśnienia, muszą być podpisane przez Wykonawcę lub uprawnionego reprezentanta Wykonawcy. Uprawnienie do podpisania dokumentów musi wynikać z odpisu z KRS lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej albo z załączonego pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo musi być załączone w oryginale i wystawione przez osobę reprezentującą Wykonawcę albo załączone jako kopia (odpis) potwierdzona notarialnie. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający wymaga od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów, dokumentów wymienionych w SIWZ w punkcie 7.2 od 1) do 4). Ponadto w sytuacji, gdy Wykonawca korzysta z wiedzy i doświadczenia innego podmiotu, zobowiązany jest załączyć oryginał dokumentu zawierającego zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wzór zobowiązania, o którym mowa powyżej stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zadanie A: Zmiany umowy będą mogły nastąpić w następujących okolicznościach: a.zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej; niezależne od stron jak i każdej z nich z osobna, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy oraz którego nie można było uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności; Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne. b.zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron; c.powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób niż przez zmianę umowy. Zmiana będzie miała na celu usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy tak, aby umożliwić jednoznaczną interpretację jej zapisów przez strony; d.gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. Zadanie B: Zmiany umowy będą mogły nastąpić w następujących okolicznościach: a.zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej; niezależne od stron jak i każdej z nich z osobna, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy oraz którego nie można było uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności; Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne. b.zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron; c.powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób niż przez zmianę umowy. Zmiana będzie miała na celu usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy tak, aby umożliwić jednoznaczną interpretację jej zapisów przez strony; d.gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. Zadanie C: Zmiany umowy będą mogły nastąpić w następujących okolicznościach: a.zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej; niezależne od stron jak i każdej z nich z osobna, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy oraz którego nie można było uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności; Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne. b.zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron; c.powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób niż przez zmianę umowy. Zmiana będzie miała na celu usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy tak, aby umożliwić jednoznaczną interpretację jej zapisów przez strony; d.gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ulc.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Lotnictwa Cywilnego, Biuro Dyrektora Generalnego, ul. Marcina Flisa 2, 02-247 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Lotnictwa Cywilnego, ul. Marcina Flisa 2, 02-247 Warszawa, Polska, Punkt Obsługi Klienta, parter, w godzinach pracy Urzędu, tj. 8.15-16.15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i uruchomienie systemu firewall oraz rozwiązania DLP wraz z niezbędnymi licencjami.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenia typu Next Generation Firewall - 2 sztuki urządzeń pracujących w klastrze w trybie active-active wraz z niezbędnym systemem zarządzania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2, 32.42.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 88
- 2. dodatkowy okres gwarancji - 12
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa komputerów stacjonarnych, przenośnych oraz akcesoriów komputerowych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa komputerów stacjonarnych - 20 zestawów, komputerów przenośnych typu notebook- 5 sztuk, komputerów przenośnych typu ultrabook - 5 zestawów, monitorów LCD - 30 sztuk oraz akcesoria komputerowa /dyski twarde, pamięć RAM, myszy i klawiatura/..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.23.72.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa wsparcia technicznego posiadanych urządzeń serwerowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa wsparcia technicznego posiadanych urządzeń serwerowych. Usługa wsparcia technicznego posiadanych urządzeń serwerowych polega na usuwaniu awarii technicznych tzn. zlokalizowaniu usterki, wymianie uszkodzonej części na sprawną i przywróceniu poprawności funkcjonowania urządzenia, która została opisana w Załączniku nr 1C do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.61.10.00-6, 48.82.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 94
- 2. dodatkowy okres wsparcia technicznego - 6
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa druku książki pt. "Nie znali go wcale. Tomasz Oskar Sosnowski. Polski rzeźbiarz w dziewiętnastowiecznym Rzymie"
- Wymiana stolarki drzwiowej stalowej na aluminiowe wraz z witryną okienną w Chorzowie przy ul. Krakusa 14/15a
- Dostawa dwuskładnikowego kauczuku silikonowego A+B.
- Okresowa kontrola stanu technicznego urządzeń przeciwpożarowych - Obszar: Świnoujście, Koszalin, Kołobrzeg, Wałcz
- Dostawa gadżetów firmowych na potrzeby Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Poznaniu
- "Utrzymanie zbiorników wodnych na terenie Zarządu Zlewni w Piotrkowie Trybunalskim (2 miesiące)" w podziale na 5 części
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzeń sieciowych i serwera
- Dostawa urządzeń projekcyjnych
- Zakup sprzętu informatycznego dla Gminy Kurów, część nr 2 - Dostawa sprzętu informatycznego w ramach projektu Cyfrowe Lubelskie
- Zakup i dostawa urządzeń oraz licencji do wyposażenia serwerowni Zarządu Terenów Publicznych
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania III
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, drukującego, sieciowego i oprogramowania na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach.
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.