eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Monitoring i konserwacja systemu zabezpieczenia technicznego w obiekcie Prokuratury Okręgowej w Nowym Sączu oraz Prokuratury Rejonowej w Nowym Sączu, Muszynie i Limanowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-08

Nowy Sącz: Monitoring i konserwacja systemu zabezpieczenia technicznego w obiekcie Prokuratury Okręgowej w Nowym Sączu oraz Prokuratury Rejonowej w Nowym Sączu, Muszynie i Limanowej
Numer ogłoszenia: 370352 - 2011; data zamieszczenia: 08.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Nowym Sączu , ul. Jagiellońska 56A, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 4141000, faks 18 4141006.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowy-sacz.po.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Monitoring i konserwacja systemu zabezpieczenia technicznego w obiekcie Prokuratury Okręgowej w Nowym Sączu oraz Prokuratury Rejonowej w Nowym Sączu, Muszynie i Limanowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia będzie świadczony w układzie zadaniowym: -Zadanie nr 1: Monitoring i konserwacja systemu zabezpieczenia technicznego w obiekcie Prokuratury Okręgowej i Rejonowej w Nowym Sączu 1.Usługa monitorowania systemów alarmowych wraz z interwencją własnych grup w obiekcie: -Prokuratury Okręgowej w Nowym Sączu przy ul. Jagiellońskiej 56 a; -Prokuratury Okręgowej w Nowym Sączu przy ul. Jagiellońskiej 56a - kancelaria tajna; -Prokuratury Rejonowej w Nowym Sączu przy ul. Paderewskiego 26; obejmuje: -prowadzenie całodobowego monitorowania systemów alarmowych -monitorowanie sygnałów alarmowych z wykorzystaniem dwóch torów transmisyjnych (radiowo i telefonicznie) -monitorowanie sygnałów alarmowych ppoż. z obiektu Prokuratury Okręgowej w Nowym Sączu i Prokuratury Rejonowej w Nowym Sączu do PSP w Nowym Sączu -prowadzenie nasłuchu i rejestracji sygnałów alarmowych SSWiN i p. poż. emitowanych z obiektu prokuratury -niezwłoczne podjęcie odpowiednich działań ( nie później niż 7minut w ciągu dnia i 5 minut w godzinach nocnych od otrzymania sygnału alarmowego) przez grupę interwencyjną w przypadku odebrania sygnału alarmowego włamania i napadu z obiektu prokuratury -powiadomienie osób upoważnionych przez Zamawiającego -udostępnienie Zamawiającemu wyciągu z odpowiednich rejestrów włącznie z wskazaniem czasu reakcji grupy interwencyjnej po otrzymaniu sygnału alarmowego -archiwizowanie wyciągów z odpowiednich rejestrów dotyczących realizacji niniejszej umowy przez okres co najmniej 6 miesięcy 2.Usługa konserwacji i serwisu systemów SSWiN i ppoż. obejmuje: -wykonywanie konserwacji systemów SSWiN i p. poż. z częstotliwością raz na kwartał (pierwsza konserwacja grudzień 2011, marzec 2012 r., czerwiec, wrzesień, grudzień, marzec 2013 r., czerwiec, wrzesień) -wykonywanie konserwacji systemu CCTV z częstotliwością raz na 6 m-cy (pierwsza marzec 2012 r. wrzesień, marzec 2013, wrzesień) przez pracownika Wykonawcy z licencją pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia -do zakresu konserwacji należy w szczególności: -sprawdzenie transmisji wizji; -sprawdzenie toru zasilającego kamery; -sprawdzenie i regulacja kamer; -sprawdzenie poprawności działania urządzeń systemu CCTV -sprawdzenie poprawności działania sytemu CCTV -sprawdzenie linii dozorowych urządzeń alarmowych -sprawdzenie linii zasilających -sprawdzenie poprawności współpracy systemu z elementami monitorowania -sprawdzenie urządzeń alarmowych -sprawdzenie połączeń kablowych -sprawdzenie i czyszczenie czujek -sprawdzenie prawidłowości działania SSWiN i ppoż. -sprawdzenie urządzeń kontroli dostępu -sprawdzenie prawidłowości działania kontroli dostępu -sprawdzenie prawidłowego funkcjonowania wszystkich urządzeń wchodzących w skład systemu alarmowego, systemu telewizji przemysłowej i systemu kontroli dostępu -sprawdzenie funkcjonowania urządzeń transmisji alarmu -sprawdzenie akumulatorów -sprawdzenie stanu izolacji przewodów oraz przeglądów puszek połączeniowych -sprawdzenie stanu połączeń giętkich -sprawdzenie układów przeciwsabotażowych poszczególnych urządzeń -sprawdzenie sprawności działania całego systemu poprzez wywołanie próbnego alarmu -sprawdzenie szczelności czujek ppoż. -wymianie akumulatorów i baterii w czasookresach zapewniających sprawne działanie systemu -prowadzenie książki z przeprowadzonych konserwacji, każdorazowe wykonanie usługi podpisane przez upoważnionego pracownika Prokuratury -podjęcie przez Wykonawcę działań naprawy usterki w ciągu 4 godzin od momentu jej zgłoszenia. -w przypadku konieczności dokonania istotnych napraw Wykonawca przedłoży kalkulację kosztów w celu uzyskania akceptacji. Po wyrażeniu zgody Zamawiający wystawi Wykonawcy odrębne zlecenie. 3.Charakterystyka systemu SSWiN w obiektach Zamawiającego: -centrale producenta firmy SATEL, w Prokuraturze Okręgowej w Nowym Sączu znajduje się do 90 linii, w kancelarii tajnej Prokuratury Okręgowej w Nowym Sączu do 10 linii, w Prokuraturze Rejonowej w Nowym Sączu do 30 linii; 4.Charakterystyka systemu ppoż. w obiektach Zamawiającego : -W Prokuraturze Okręgowej w Nowym Sączu znajduje się centrala firmy SHRECK - do 200 punktów. -W Prokuraturze Rejonowej w Nowym Sączu znajduje się centrala firmy SIEMENS - do 50 punktów 5.Charakterystyka telewizji CCTV w obiektach Zamawiającego: -Prokuratura Okręgowa - kancelaria tajna - 2 kamery -Prokuratura Rejonowa w Nowym Sączu - 16 kamer Zadanie nr 2: Monitoring i konserwacja systemu zabezpieczenia technicznego w obiekcie Prokuratury Rejonowej w Muszynie 1.Usługa monitorowania systemów alarmowych wraz z interwencją własnych grup w obiekcie: Prokuratury Rejonowej w Muszynie przy ul. J. Piłsudskiego 25 obejmuje: -prowadzenie całodobowego monitorowania systemów alarmowych -monitorowanie sygnałów alarmowych z wykorzystaniem dwóch torów transmisyjnych (radiowo i telefonicznie) -monitorowanie sygnałów alarmowych ppoż. z obiektu Prokuratury Rejonowej w Muszynie do PSP w Krynicy. -prowadzenie nasłuchu i rejestracji sygnałów alarmowych SSWiN i p. poż. emitowanych z obiektu prokuratury -niezwłoczne podjęcie odpowiednich działań ( nie później niż 15 minut w ciągu dnia i 10 minut w godzinach nocnych od otrzymania sygnału alarmowego) przez grupę interwencyjną w przypadku odebrania sygnału alarmowego włamania i napadu z obiektu prokuratury -powiadomienie osób upoważnionych przez Zamawiającego -udostępnienie Zamawiającemu wyciągu z odpowiednich rejestrów włącznie z wskazaniem czasu reakcji grupy interwencyjnej po otrzymaniu sygnału alarmowego -archiwizowanie wyciągów z odpowiednich rejestrów dotyczących realizacji niniejszej umowy przez okres co najmniej 6 miesięcy 2.Usługa konserwacji i serwisu systemów SSWiN i ppoż. obejmuje: -wykonywanie konserwacji systemów SSWiN i p. poż. z częstotliwością raz na kwartał (pierwsza konserwacja grudzień 2011, marzec 2012 r., czerwiec, wrzesień, grudzień, marzec 2013 r., czerwiec, wrzesień) -wykonywanie konserwacji systemu CCTV z częstotliwością raz na 6 m-cy (pierwsza marzec 2012 r. wrzesień, marzec 2013, wrzesień) przez pracownika Wykonawcy z licencją pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia -do zakresu konserwacji należy w szczególności: -sprawdzenie transmisji wizji; -sprawdzenie toru zasilającego kamery; -sprawdzenie i regulacja kamer; -sprawdzenie poprawności działania urządzeń systemu CCTV -sprawdzenie poprawności działania sytemu CCTV -sprawdzenie linii dozorowych urządzeń alarmowych -sprawdzenie linii zasilających -sprawdzenie poprawności współpracy systemu z elementami monitorowania -sprawdzenie urządzeń alarmowych -sprawdzenie połączeń kablowych -sprawdzenie i czyszczenie czujek -sprawdzenie prawidłowości działania SSWiN i ppoż. -sprawdzenie urządzeń kontroli dostępu -sprawdzenie prawidłowości działania kontroli dostępu -sprawdzenie prawidłowego funkcjonowania wszystkich urządzeń wchodzących w skład systemu alarmowego, systemu telewizji przemysłowej i systemu kontroli dostępu -sprawdzenie funkcjonowania urządzeń transmisji alarmu -sprawdzenie akumulatorów -sprawdzenie stanu izolacji przewodów oraz przeglądów puszek połączeniowych -sprawdzenie stanu połączeń giętkich -sprawdzenie układów przeciwsabotażowych poszczególnych urządzeń -sprawdzenie sprawności działania całego systemu poprzez wywołanie próbnego alarmu -sprawdzenie szczelności czujek ppoż. -wymianie akumulatorów i baterii w czasookresach zapewniających sprawne działanie systemu -prowadzenie książki z przeprowadzonych konserwacji, każdorazowe wykonanie usługi podpisane przez upoważnionego pracownika Prokuratury -podjęcie przez Wykonawcę działań naprawy usterki w ciągu 4 godzin od momentu jej zgłoszenia. w przypadku konieczności dokonania istotnych napraw Wykonawca przedłoży kalkulację kosztów w celu uzyskania akceptacji. Po wyrażeniu zgody Zamawiający wystawi Wykonawcy odrębne zlecenie. 3. Charakterystyka systemu SSWiN w obiektach Zamawiającego: -centrale producenta firmy SATEL w Prokuraturze Rejonowej w Muszynie do 30 linii. 4. Charakterystyka systemu ppoż. w obiektach Zamawiającego : -w Prokuraturze Rejonowej w Muszynie znajduje się centrala firmy SAGITTA - do 50 punktów 5. Charakterystyka telewizji CCTV w obiektach Zamawiającego: -Prokuratura Rejonowa w Muszynie - 4 kamery Zadanie nr 3: Monitoring i konserwacja systemu zabezpieczenia technicznego w obiekcie Prokuratury Rejonowej w Limanowej 1.Usługa monitorowania systemów alarmowych wraz z interwencją własnych grup w obiekcie: Prokuratury Rejonowej w Limanowej ul. J. Marka 19 obejmuje: -prowadzenie całodobowego monitorowania systemów alarmowych -monitorowanie sygnałów alarmowych z wykorzystaniem dwóch torów transmisyjnych (radiowo i telefonicznie) -prowadzenie nasłuchu i rejestracji sygnałów alarmowych SSWiN emitowanych z obiektu prokuratury -niezwłoczne podjęcie odpowiednich działań ( nie później niż 7minut w ciągu dnia i 5 minut w godzinach nocnych od otrzymania sygnału alarmowego) przez grupę interwencyjną w przypadku odebrania sygnału alarmowego włamania i napadu z obiektu prokuratury -powiadomienie osób upoważnionych przez Zamawiającego -udostępnienie Zamawiającemu wyciągu z odpowiednich rejestrów włącznie z wskazaniem czasu reakcji grupy interwencyjnej po otrzymaniu sygnału alarmowego -archiwizowanie wyciągów z odpowiednich rejestrów dotyczących realizacji niniejszej umowy przez okres co najmniej 6 miesięcy 2.Usługa konserwacji i serwisu systemów SSWiN w obiekcie: Prokuratury Rejonowej w Limanowej ul. J. Marka 19 obejmuje: -wykonywanie konserwacji systemów SSWiN z częstotliwością raz na kwartał (pierwsza konserwacja grudzień 2011, marzec 2012 r., czerwiec, wrzesień, grudzień, marzec 2013 r., czerwiec, wrzesień) -wykonywanie konserwacji systemu CCTV z częstotliwością raz na 6 m-cy (pierwsza marzec 2012 r. wrzesień, marzec 2013, wrzesień) przez pracownika Wykonawcy z licencją pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia -do zakresu konserwacji należy w szczególności: -sprawdzenie transmisji wizji; -sprawdzenie toru zasilającego kamery; -sprawdzenie i regulacja kamer; -sprawdzenie poprawności działania urządzeń systemu CCTV -sprawdzenie poprawności działania sytemu CCTV -sprawdzenie linii dozorowych urządzeń alarmowych -sprawdzenie linii zasilających -sprawdzenie poprawności współpracy systemu z elementami monitorowania -sprawdzenie urządzeń alarmowych -sprawdzenie połączeń kablowych -sprawdzenie i czyszczenie czujek -sprawdzenie prawidłowości działania SSWiN. -sprawdzenie urządzeń kontroli dostępu -sprawdzenie prawidłowości działania kontroli dostępu -sprawdzenie prawidłowego funkcjonowania wszystkich urządzeń wchodzących w skład systemu alarmowego, systemu telewizji przemysłowej i systemu kontroli dostępu -sprawdzenie funkcjonowania urządzeń transmisji alarmu -sprawdzenie akumulatorów -sprawdzenie stanu izolacji przewodów oraz przeglądów puszek połączeniowych -sprawdzenie stanu połączeń giętkich -sprawdzenie układów przeciwsabotażowych poszczególnych urządzeń -sprawdzenie sprawności działania całego systemu poprzez wywołanie próbnego alarmu -wymianie akumulatorów i baterii w czasookresach zapewniających sprawne działanie systemu -prowadzenie książki z przeprowadzonych konserwacji, każdorazowe wykonanie usługi podpisane przez upoważnionego pracownika Prokuratury -podjęcie przez Wykonawcę działań naprawy usterki w ciągu 4 godzin od momentu jej zgłoszenia. -w przypadku konieczności dokonania istotnych napraw Wykonawca przedłoży kalkulację kosztów w celu uzyskania akceptacji. Po wyrażeniu zgody Zamawiający wystawi Wykonawcy odrębne zlecenie. 3. Charakterystyka systemu SSWiN w obiektach Zamawiającego: -centrale producenta firmy SATEL INTEGRA 128, w Prokuraturze Rejonowej w Limanowej do 96 linii. 4. Charakterystyka telewizji CCTV w obiektach Zamawiającego: -Prokuratura Rejonowa w Limanowej - 9 kamer.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi ważną koncesje MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim zakresem i rodzajem, stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz dat wykonania i odbiorców,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do oferty każdy z Wykonawców winien załączyć oświadczenie zgodne z art. 22 ust 1 pkt 1-4 - załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz osób wyznaczonych do realizacji niniejszego zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca, wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Załącznik nr 1 do SIWZ- Formularz ofertowy, Załącznik nr 2 do SIWZ - Oświadczenie na treść art. 22 ust 1 oraz art. 44, Załącznik nr 7 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące nie zalegania z opłatami i składkami

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowy-sacz.po.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Okręgowa ul. Jagiellońska 56 a 33-300 Nowy Sącz pok. 300.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Prokuratura Okręgowa ul. Jagiellońska 56 a 33-300 Nowy Sącz pok. 300.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.