eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NowogrodziecŚwiadczenie usług żywnościowych dla dzieci z Przedszkola Publicznego w Nowogrodźcu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-23

Nowogrodziec: Świadczenie usług żywnościowych dla dzieci z Przedszkola Publicznego w Nowogrodźcu
Numer ogłoszenia: 370355 - 2010; data zamieszczenia: 23.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Publiczne w Nowogrodźcu , ul. Kolejowa 46, 59-730 Nowogrodziec, woj. dolnośląskie, tel. 75 7316335, faks 75 7316335.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowogrodziec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedszkole Publiczne.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług żywnościowych dla dzieci z Przedszkola Publicznego w Nowogrodźcu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług na rzecz Zamawiającego w zakresie: przygotowania, dostawy i dystrybucji posiłków dla dzieci w wieku od 3 do 6 lat z Przedszkola Publicznego w Nowogrodźcu oraz odbioru resztek żywieniowych. Liczba dzieci korzystających z posiłków na dzień 18.11.2010 roku: 1. śniadanie I i II - 123 dzieci (bez Zebrzydowej); 2. zupa - 136 dzieci (w tym 12 w Zebrzydowej); 3. II danie - 121 dzieci (w tym 12 w Zebrzydowej). Zamawiający oświadcza, że wskazana powyżej ilość dzieci korzystających z posiłków ma charakter szacunkowy, a rzeczywista ilość dziennych zestawów wynikać będzie z bieżącej potrzeby Zamawiającego i uzależniona będzie od obecności dzieci w Przedszkolu. DZIENNE RACJE POKARMOWE DLA DZIECI (W GRAMACH): Produkty zbożowe : 1.pieczywo - 170 2.mąka, makarony - 50 3.kasze, ryż, płatki śniadaniowe-30 4.ziemniaki - 200 Warzywa i owoce : 1. warzywa - 400 2. owoce - 250 3.nasiona roślin strączkowych i orzechy - 10 Mleko i produkty mleczne : 1. mleko i mleczne napoje fermentacyjne - 550 2. sery twarogowe - 60 3.sery podpuszczkowe - 10 Mięso, drób, wędliny i ryby ; 1. mięso i drób bez kości - 40 2. wędliny - 20 3. ryby bez ości - 20 4. jaja - ? szt. Tłuszcze : 1.masło i śmietana - 25 2. oleje roślinne i margaryny - 12 3. mieszane - 2 Cukier i słodycze - 25 Wykonawca zobowiązany jest do : a) zapewnienia dostarczenia posiłków we wszystkie dni pracy przedszkola 2 razy dziennie zgodnie z poniższymi zasadami: I ŚNIADANIE (godzina dostarczenia posiłku 8.30 - 9.00) -codziennie kakao; -kanapki z pieczywa mieszanego z masłem (minimum 82 % tłuszczu bez dodatku margaryny), z wędliną; wysokiej jakości ,pastą rybną, z pasztetu, jajeczną, z boczku, z serków np. z serka twarożkowego, topionego; - 1 x w tygodniu płatki z mlekiem i kanapki z nutellą, z miodem lub z dżemem; - parówki z ketchupem (nie częściej niż 1 x na 2 tygodnie), sałatka warzywna (co najmniej raz w miesiącu); - do kanapek warzywa świeże lub konserwowe. II ŚNIADANIE (godzina dostarczenia posiłku 8.30 - 9.00) - świeże owoce; - bułki słodkie; - jogurt, pudding; - marchew z jabłkiem. OBIAD (godzina dostarczenia posiłku 12.30 - 13.00) - kompot lub sok bez konserwantów; - zupy na wywarach mięsnych; - gotować ze świeżych warzyw; - co drugi dzień podawać dania mięsne wg schematu:             - mięsne             - mączne             - półmięsne lub ryba             - mączne             - mięsne - co najmniej raz w miesiącu pierogi ruskie ze śmietaną - dania mączne to np. makaron z serem, kopytka, kluski śląskie, parowce, naleśniki, racuchy z jabłkiem, pierogi leniwe na słodko; - dodatki do II dania: ziemniaki, ryż, różne kasze; - świeże surówki lub warzywa gotowane. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia kilku porcji bezmlecznych (dla dzieci na diecie). b) ilość posiłków będzie uzależniona od frekwencji dzieci - zapotrzebowanie na dany dzień składane będzie przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego do godz. 7.30, z możliwością korekty obiadów do godz. 9.00; c) posiłki należy dostarczyć na własny koszt w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw. Dla dań gorących w momencie przekazywania posiłków dzieciom na talerze powinna wynosić co najmniej 63 stopnie C; d) pojemniki, termosy muszą być zamykane szczelnie, tak aby podczas transportu posiłki w formie płynnej nie uległy rozlaniu; e) Wykonawca zapewni naczynia, talerze, kubki, odpowiednie do wieku dziecka wykonane z porcelany lub porcelitu, sztućce wykonane ze stali nierdzewnej; f)po upływie ? godziny po zakończeniu pory wydawania poszczególnych posiłków Wykonawca odbierze odpady pokonsumpcyjne, brudne naczynia, talerze, sztućce i inne naczynia służące do dostarczenia i przechowywania żywności z przedszkola oraz zapewni we własnym zakresie ich mycie i dezynfekcję we własnych pomieszczeniach zgodnie z zasadami i przepisami sanitarnymi i mikrobiologicznymi oraz normami HACCP; g) jadłospis powinien być układany przez Wykonawcę na okres 10 dni i zatwierdzony przez Zamawiającego (poszczególne posiłki nie mogą powtarzać się w ciągu 10 dni); h) posiłki muszą być wykonywane z naturalnych produktów metodą tradycyjną, nie można używać produktów typu instant oraz gotowych produktów (np. mrożone pierogi, klopsy, gołąbki itp.), masło musi być świeże - nie można używać produktów masłopodobnych; i) wędliny muszą być wysokiej jakości, nie mogą zawierać dodatków soi, mięso nie może być MOM (mięso odkostnione mechanicznie); j) co najmniej raz w tygodniu należy dostarczyć wykaz poszczególnych produktów, z których został sporządzony posiłek z wykazem gramatury (raport żywieniowy); k) Wykonawca jest zobowiązany do pobierania i przechowywania próbek podanych posiłków w specjalnie przeznaczonych do tego lodówkach przez okres 72 godz. od upływu dnia podania - pobór i ich przechowywanie zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 kwietnia 2007 roku w sprawie pobierania i przechowywania próbek żywności przez zakład żywienia zbiorczego typu zamkniętego (Dz. U. z 2007 r. Nr 80, poz. 545ze zm.); l) Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania kontroli w trakcie przygotowania posiłków w miejscu ich produkcji wskazanym przez Wykonawcę; m) za uchybienie ujawnione w trakcie kontroli np. Sanepidu wynikające ze świadczonej przez Wykonawcę usługi, której następstwem będą m.in. mandaty, kary, odpowiada Wykonawca; n) wszystkie posiłki powinny być przygotowane zgodnie z obowiązującymi normami żywieniowymi wg Instytutu Żywienia i Żywności, jak również z przepisami prawa w zakresie higieny żywienia i norm HACCP oraz muszą spełniać wymogi żywieniowe zalecane przez Instytut Matki i Dziecka dla danej grupy wiekowej; o) w przypadku wyjazdu dzieci na wycieczkę Wykonawca powinien przygotować w ramach środków przeznaczonych na dany dzień żywieniowy tzw. suchy prowiant, o planowanej wycieczce Zamawiający poinformuje Wykonawcę telefonicznie z 3 dniowym wyprzedzeniem. Świadczenie usług żywieniowych powinno być zgodne z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 r. Nr 171, poz. 1225 ze zm.) oraz zaleceniami Głównego Inspektora Sanitarnego i Instytutu Żywności i Żywienia w sprawie norm wyżywienia i żywienia, jakie obowiązują w tym zaleceń dotyczących: 1) wyposażenia (stanu technicznego i sanitarnego pomieszczeń i urządzeń); 2) personelu (kwalifikacje i niezbędne badania lekarskie); 3)cyklu produkcyjnego i jego poszczególnych etapów (przestrzeganie zasad sanitarnohigienicznych na każdym etapie: produkcji posiłków, wydawania posiłków, składania i magazynowania produktów, przewozu posiłków)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Działalności prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedno zadanie o porównywalnym charterze i złożoności do przedmiotu zamówienia z należytą starannością z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbioru wraz z dokumentami potwierdzającymi, ze zlecenie zostało wykonane bez zastrzeżeń i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej i nieszczęśliwych wypadków (w tym zatruć) w zakresie działalności na kwotę minimum 200 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowogrodziec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Obsługi Szkół w Nowogrodźcu ul. A. Asnyka 53/1 59-730 Nowogrodziec.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.01.2011 godzina 10:30, miejsce: Zakład Obsługi Szkół w Nowogrodźcu ul. A. Asnyka 53/1 59-730 Nowogrodziec.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.