To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-05
Ogłoszenie nr 3703 - 2017 z dnia 2017-01-05 r.
Łagów: Odbudowa pięciu zastawek na cieku Grodna w leśnictwie Bardo
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 347955-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Łagów, krajowy numer identyfikacyjny
29002006400000, ul.
Wola Łagowska
118,
26025
Łagów, państwo
Polska, woj.
świętokrzyskie, tel.
041 30 740 23, faks
041 30 74 760, e-mail
nadlesnictwo.lagow@radom.lasy.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_radom/nadl_lagow/zamowienia_publiczne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: PGL Lasy Państwowe
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbudowa pięciu zastawek na cieku Grodna w leśnictwie Bardo
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):SA.270.64.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 10 ust. 1 oraz 3946 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 poz. 2164 z późn. zm.), zwana dalej Pzp. Wartość szacunkowa: poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. Odbudowa pięciu zastawek na cieku Grodna w leśnictwie Bardo. Zadanie obejmuje odbudowę urządzeń wodnych - pięciu zastawek tworzących system małej retencji na terenie leśnictwa Bardo, Nadleśnictwa Łagów. Odbudowa zastawek obejmuje teren zlokalizowany na działce ewidencyjnej nr 462 oraz nr 470 w pobliżu wsi Mędrów w gm. Raków. Teren inwestycji znajduje się w lesie administrowanym przez LP Nadleśnictwo Łagów w oddz. 200g i f oraz 227b. Planowane do odbudowy zastawki, ze względu na swoje rozmiary zaliczane są do obiektów małej retencji. Są to małe przegrodzenia niewielkiego cieku wodnego, piętrzące wodę do 1 metra, mające na celu zwiększenie retencji zlewni tego cieku, a ponadto podtrzymanie życia biologicznego kręgowców w tym cieku. Przedmiotem zamówienia jest odbudowa pięciu niewielkich zastawek umiejscowionych na cieku Grodno, który jest dopływem rzeki Czarna. Zastawki były pierwotnie wybudowane w roku 2010, ale zostały zniszczone przez wodę w latach powodziowych. Odbudowane zastawki będą w formie drewnianej ścianki szczelnej o następujących parametrach: a. Zastawka nr 1 w km 1+064:światło - 4,0 m x 1,0 m, wysokość piętrzenia - 0,9 m, rzędna przelewu - 241,5 m n.p.m., rzędna dna cieku - 240,6 m n.p.m.; b. Zastawka nr 2 w km 0+908: światło - 4,0 m x 1,0 m, wysokość piętrzenia - 0,9 m, rzędna przelewu - 240,5 m n.p.m., rzędna dna cieku - 239,6 m n.p.m.; c. Zastawka nr 3 w km 0+657: światło - 4,5 m x 1,0 m, wysokość piętrzenia - 0,9 m, rzędna przelewu - 238,8 m n.p.m., rzędna dna cieku - 237,9 m n.p.m.; d. Zastawka nr 4 w km 0+543: światło - 4,5 m x 1,0 m, wysokość piętrzenia - 0,6 m, rzędna przelewu - 237,9 m n.p.m., rzędna dna cieku - 237,3 m n.p.m.; e. Zastawka nr 5 w km 0+449: światło - 4,5 m x 1,0 m, wysokość piętrzenia - 0,6 m, rzędna przelewu - 237,3 m n.p.m., rzędna dna cieku - 236,7 m n.p.m. Odbudowane zastawki będą dodatkowe ulepszone o narzut kamienny spełniający funkcję przepławek. Teren leży w granicach obszaru Natura 2000. Wykonawca udzieli minimum 60 miesięcznej gwarancji na cały przedmiot zamówienia, w tym wykonane roboty, licząc od dnia odbioru końcowego robót i podpisanego protokołu odbioru oraz rękojmi za wady na okres minimum równy udzielonej gwarancji. Oznacza to, że jeśli wykonawca zgodnie z zapisami SIWZ (szczególnie celem uzyskania dodatkowych punktów w ramach kryteriów oceny ofert) udzieli gwarancji na okres dłuższy jak 60 miesięcy to także udziela rękojmi za wady na taki sam okres jak okres udzielanej gwarancji. Wykonawca zobowiązuje się przenieść na Zamawiającego prawa wynikające z gwarancji i rękojmi za wady udzielonych przez dostawców i podwykonawców o ile ich czasookres jest dłuższy niż czasookres udzielonej przez wykonawcę gwarancji. Zamawiający przewiduje rozliczenie za wykonane roboty fakturami: a) częściowymi - po wykonaniu i odbiorze elementów robót - wystawionymi nie częściej niż raz na 2 miesiące; b) końcową - po zakończeniu realizacji przedmiotu Umowy, sporządzeniu powykonawczej dokumentacji odbiorowej, odbiorze potwierdzonym w protokole odbioru końcowego. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 - Kodeks pracy. Zamawiający wymaga aby osobami, o których mowa w pkt 3.18. były co najmniej 3 osoby, które będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z realizacją zamówienia, tj. operatorów sprzętu i maszyn, kierowców samochodów ciężarowych, pracowników fizycznych. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wymienione osoby na okres realizacji zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45240000-1
Dodatkowe kody CPV:
45246000-3,
45244000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT156604.84 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert9 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 399003.32 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI ŁAGÓW
więcej: przetargi ŁAGÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.