To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-20
Ogłoszenie nr 370422 - 2016 z dnia 2016-12-20 r.
Wielbark: Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb gmin i ich jednostek organizacyjnych należących do grupy zakupowej w okresie 01.01.2017r. - 31.12.2017r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 332756 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 333806 - 2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Pełnomocnik Zamawiającego: Nazwa Pełnomocnika: Energy Solution Sp. zo.o. Adres: ul. Białostocka 22, 03-741 Warszawa NIP: 5242639599 REGON: 141315326 Sąd rejestrowy: Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Numer KRS: 0000303909 Wysokość kapitału zakładowego:250 000,00 zł strona internetowa: www.energysolution.pl e-mail: biuro@energysolution.pl tel.: 22 498 99 77
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Gmina Wielbark, ul. Grunwaldzka 2, 12-160 Wielbark, NIP 7451811247, Anna Szewczyk, tel. 896218106,
Gmina Pasym, ul. Rynek 8, 12-130 Pasym, NIP 7451841521, Agnieszka Cekalska, tel. 896212011,
Gmina Płośnica, ul. Dworcowa 52, 13-206 Płośnica, NIP 5711630956, Halina Jabłońska, tel. 236968045,
Gmina Rozogi, ul. 22 Lipca 22, 12-114 Rozogi, NIP 7451745941, Jerzy Kaczmarczyk, tel. 897226002,
Gmina Świętajno, ul. Grunwaldzka 15, 12-140 Świętajno, NIP 7451811224, Adrian Lipka, tel. 896232060,
Gmina Wieczfnia Kościelna, Wieczfnia Kościelna 48, 06-513 Wieczfnia Kościelna, NIP 5691760011, Jerzy Cichowski, tel. 236540036
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wielbark, krajowy numer identyfikacyjny
51074327800000, ul.
ul. Grunwaldzka
2,
12160
Wielbark, państwo
Polska, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
896 218 106, faks
896 218 106, e-mail
wielbark@mailbox.olsztyn.pl
Adres strony internetowej (URL): http://wielbark-ug.bip-wm.pl/public/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): Gmina Wielbark działa w imieniu własnym, własnych jednostek organizacyjnych oraz zgodnie z art. 16 ust. 1 PZP na podstawie zawartego porozumienia w imieniu wszystkich podmiotów wskazanych w rozdziale III SIWZ oraz ich jednostek organizacyjnych. Każdy podmiot uczestniczący w niniejszym postępowaniu, o którym mowa w załączniku nr 1 do SIWZ, zawrze odrębną umowę, w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę energii elektrycznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb gmin i ich jednostek organizacyjnych należących do grupy zakupowej w okresie 01.01.2017r. - 31.12.2017r.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.11.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii elektrycznej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012 r., poz. 1059 z późn. zm.) dla potrzeb niżej wymienionych gmin oraz ich jednostek organizacyjnych należących do grupy zakupowej w okresie 01.01.2017r.-31.12.2017r.: 1. Gmina Wielbark, ul. Grunwaldzka 2, 12-160 Wielbark 2. Gmina Pasym, ul. Rynek 8, 12-130 Pasym 3. Gmina Płośnica, ul. Dworcowa 52, 13-206 Płośnica 4. Gmina Rozogi, ul. 22 Lipca 22, 12-114 Rozogi 5. Gmina Świętajno, ul. Grunwaldzka 15, 12-140 Świętajno 6. Gmina Wieczfnia Kościelna, Wieczfnia Kościelna 48, 06-513 Wieczfnia Kościelna Całkowite szacunkowe zużycie energii [MWh] w okresie od 01.01.2017r. do 31.12.2017r. wynosi 3 688,576 MWh. Niniejsze zamówienie nie obejmuje usług dystrybucji energii elektrycznej. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ) zawierający lokalizacje oraz opis punktów poboru energii elektrycznej oraz wzór umowy (załącznik nr 6 do SIWZ) wraz z zał. nr 1 (wykaz punktów poboru energii Zamawiającego objętych umową) i nr 2 (pełnomocnictwo), stanowiące integralną część niniejszej SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
09000000-3
Dodatkowe kody CPV:
09300000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT832762.77 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 927805.96 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.