To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-09-12
Wolanów: Dożywianie dzieci w szkołach na terenie gminy Wolanów w roku szkolnym 2013/2014
Numer ogłoszenia: 370476 - 2013; data zamieszczenia: 12.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 161979 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wolanowie, Ul. Radomska 20, 26-625 Wolanów, woj. mazowieckie, tel. 48 618 60 20, faks 48 618 79 41.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dożywianie dzieci w szkołach na terenie gminy Wolanów w roku szkolnym 2013/2014.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dożywianiu dzieci w szkołach na terenie gminy Wolanów w roku szkolnym 2013/2014 -usługa polegająca na przygotowaniu, dostarczaniu i wydawaniu gorących posiłków w celu dożywiania dzieci uprawnionych na podstawie decyzji Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wolanowie. W PSP w Mniszku, w PSP w Bieniędzicach i w PSP w Sławnie usługa nie obejmuje wydawania posiłków(wydawanie posiłków szkoły te zorganizują we własnym zakresie). 2) Planowana liczba dożywianych dzieci w poszczególnych szkołach jest następująca: a) Zespół Szkół Ogólnokształcących Publiczna Szkoła Podstawowa i Publiczne Gimnazjum w Wolanowie w tym: - Publiczne Gimnazjum w Wolanowie liczba uczniów - 80 - Publiczna Szkoła Podstawowa w Wolanowie liczba uczniów - 110 b)Publiczna Szkoła Podstawowa Mniszku liczba uczniów - 70 c)Publiczna Szkoła Podstawowa w Sławnie liczba uczniów - 30 d) Publiczna Szkoła Podstawowa w Bieniędzicach liczba uczniów - 30 3) Dożywianie dzieci odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej w okresie od 16 września 2013r.do 20 czerwca 2014r. Usługa nie będzie świadczona w okresie przerw w nauce (ferie zimowe, wakacje, przerwy świąteczne itp.). d)Szacunkowa ilość posiłków w roku szkolnym 2013 /2014 - 55040 szt. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby posiłków do wysokości wynikającej z bieżących potrzeb Zamawiającego, w zależności od wydanych decyzji maksymalnie o 50%. Zmniejszenie ilości posiłków nie może stanowić dla Wykonawcy podstawy do odmowy wykonania umowy lub jej części, a Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługę zgodnie z zapotrzebowanym zamówieniem w tym zakresie i rozliczać w oparciu o stawki ceny jednostkowej wykazanej w ofercie. 4) Wykonawca będzie dostarczać posiłki bezpośrednio do miejsca wyznaczonego na spożywanie posiłków w poszczególnych szkołach wymienionych w pkt.2 własnym transportem (samochód spełniający wymogi sanitarno-techniczne do przewozu żywności), na własny koszt w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw (posiłki gorące, świeże, smaczne i estetyczne). Wykonawca zobowiązany jest dbać o czystość termosów, w których odbywać się będzie transport posiłków. 5) Wykonawca poniesie koszty załadunku i rozładunku wszystkich dostaw posiłków. 6) Wykonawca biorący udział w niniejszym przetargu powinien zaoferować taką cenę, która będzie zawierała w sobie wszystkie nośniki kosztów ( również transportu , naczyń jednorazowych i wydawania) dla okresu wykonania zamówienia. 7) Produkcja, przechowywanie i dostarczanie posiłków powinno odbywać się w odpowiednich warunkach higieniczno- sanitarnych. 8) Posiłki powinny mieć zachowane normy kalorii, składniki pokarmowe, wartości odżywcze, mineralno-witaminowe, które obowiązują przy żywieniu dzieci i młodzieży. Zamawiający nie dopuszcza powtarzalności posiłków w ciągu jednego tygodnia. W okresie tygodniowym struktura obiadów powinna kształtować się następująco: - trzy razy drugie danie o gramaturze nie mniejszej niż 400 gramów: ziemniaki lub zamiennik (ryż, kasza, makaron lub inne ) 200g ,mięso 100g, surówka 100g, kompot lub sok o pojemności 200ml. Drugie danie mogą stanowić również: pierogi, naleśniki, kopytka, kluski śląskie, makaron z sosem, krokiety - 200g - dwa razy zupa o objętości nie mniej niż 400ml plus 2 kromki chleba 9) Wykonawca w ramach świadczonych usług zobowiązany jest do współpracy z Dyrektorami szkół i Kierownikiem Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wolanowie lub osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcą będącą pracownikiem GOPS. 10) Jadłospis będzie układany przez Wykonawcę na okres jednego tygodnia do przodu i dostarczany Dyrektorom szkół z uwzględnieniem zapisów w pkt.9. 11) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przechowywanie z każdego dnia próbek żywnościowych zgodnie z obowiązującymi przepisami. 12) Harmonogram dostarczania i wydawania posiłków Wykonawca ustali z Dyrektorami szkół wymienionych w pkt2. 13) Posiłki wydawane będą w naczyniach jednorazowych ze sztućcami jednorazowymi z wyłączeniem Publicznej Szkoły Podstawowej w Mniszku, która dysponuje własnymi naczyniami. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć naczynia jednorazowe do pozostałych szkół wymienionych w pkt 2 poza PSP w Mniszku. Wykonawca zobowiązany jest do codziennego odbioru termosów i odpadów pokonsumpcyjnych ze wszystkich szkół. 14) Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania badań sprawdzających kaloryczność i wagę zamawianego posiłku. W przypadku stwierdzenia, że posiłek nie spełnia parametrów określonych w zamówieniu, Zamawiający kosztami badania obciąży Wykonawcę..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H.U. Iztom Kazimierz Nędzka, 26-510 Chlewiska ul. Szkolna 2, 26-510 Chlewiska, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 200000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 176128,00
Oferta z najniższą ceną: 176128,00 / Oferta z najwyższą ceną: 265843,20
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i dowóz posiłków na potrzeby Szkoły Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Dobieszu
- Usługę cateringu - przygotowanie i dostawę gotowych posiłków do Szkoły Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II w Krotoszynie w okresie od stycznia do grudnia 2025 roku.
- Przygotowanie i dostawa posiłków dla uczniów i wychowanków Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Kopienicy
- Usługa cateringu- przygotowanie i dowóz posiłków do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Bożkowie
- Przygotowywanie i dostarczanie obiadów dla dzieci przedszkolnych i szkolnych w Zespole Szkół w Osiecznej w roku 2025
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej w Cianowicach na zasadach cateringowych w roku 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.