To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-02-15
Warszawa: badanie sprawozdania finansowego ARiMR za 2011, 2012 i 2013 rok
Numer ogłoszenia: 37049 - 2012; data zamieszczenia: 15.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 334161 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Al. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5950050; 5950001, faks 022 8602903; 6361677,3185411.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: badanie sprawozdania finansowego ARiMR za 2011, 2012 i 2013 rok.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: 1) Przeprowadzeniu badania łącznego sprawozdania finansowego ARiMR za lata 2011, 2012, 2013 obejmującego sprawozdania finansowe działalności krajowej, SAPARD, Funduszy Strukturalnych, Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013 i Programów dotyczących Wspólnej Polityki Rolnej realizowanej w ramach zadań agencji płatniczej na dzień 31.12.2011 r., 31.12.2012 r., 31.12.2013 r. oraz stanowiących jego podstawę ksiąg rachunkowych. 2) Przeprowadzeniu badania ksiąg rachunkowych ARiMR stanowiących podstawę sporządzenia sprawozdań finansowych za lata 2011, 2012, 2013. W zakresie działalności krajowej księgowanie dokumentów odbywa się w Centrali i 16 Oddziałach Regionalnych Agencji. Dokumenty źródłowe księgowane przez Centralę są przechowywane w Centrali ARiMR, natomiast dokumenty księgowane przez Oddziały Regionalne są przechowywane w poszczególnych Oddziałach Regionalnych. 2. Zamówienie, w zakresie stosowanych przez Wykonawcę rozwiązań organizacyjnych i technicznych powinno być wykonane zgodnie z zaleceniami i wytycznymi zawartymi w następujących dokumentach: 1) ustawa z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2009 r. Nr 152, poz. 1223 ze zm.), 2) ustawa z dnia 7 maja 2009 r. o biegłych rewidentach i ich samorządzie, podmiotach uprawnionych do badania sprawozdań finansowych oraz o nadzorze publicznym (Dz. U z 2009 r. Nr 77, poz. 649 ze zm.), 3) Krajowe standardy rewizji finansowej przyjęte przez Krajową Izbę Biegłych Rewidentów i zatwierdzone przez Komisję Nadzoru Audytowego. Informacje dodatkowe: W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia zamawiającym jest Ministerstwo Finansów (ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa). Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia przygotował oraz przeprowadził, na podstawie pełnomocnictwa z dnia 7 października 2011 r. udzielonego przez Ministra Finansów, Prezes Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.00.00 - Usługi księgowe i audytorskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Licytacja elektroniczna
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 127.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO BIEGŁYCH REWIDENTÓW "EKO-BILANS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BIURO BIEGŁYCH REWIDENTÓW "EKO-BILANS" SP. Z O.O.
- Biuro Biegłych Rewidentów Eko-Bilans sp. z o.o., ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 29 lok. 3, 90-248 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 225000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 129500,00
Oferta z najniższą ceną: 129500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 275000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
- ZP/CZD/052/25 Kompleksowa obsługa stacji uzdatniania wody i atrakcji wodnych na potrzeby basenów na terenie Instytutu "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" w Warszawie,
- Dostawy artykułów biurowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.