Ogłoszenie z dnia 2008-02-22
Warszawa: Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych
Numer ogłoszenia: 37052 - 2008; data zamieszczenia: 22.02.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centralny Szpital Kliniczny MSWiA w Warszawie, ul. Wołoska, 02-507 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6021809, fax 022 8456457, 8451468.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.40.00.00 - Produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 1009621,9 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: negocjacje bez ogłoszenia
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: materiały opatrukowe.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych, ul. Żółkiewskiego20/26, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 131 760.00
- Oferta z najniższą ceną: 131 760.00 / oferta z najwyższą ceną: 131 760.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: materiały poatrunkowe.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PAUL HARTMANN POLSKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PAUL HARTMANN POLSKA" SP. Z O.O.
- Paul Hartmann Sp. z o.o, ul. Partyzancka 133/151, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 1590.00
- Oferta z najniższą ceną: 1590.00 / oferta z najwyższą ceną: 1590.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: materiały opatrunkowe.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Neomed Barbara J. Stańczyk, ul. Kajki 18, 05-501 Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 109620.00
- Oferta z najniższą ceną: 109620.00 / oferta z najwyższą ceną: 109620.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: materiały opatrunkowe.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Neomed Barbara J. Stańczyk, ul. Kajki 18, 05-501 Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 379438.90
- Oferta z najniższą ceną: 379438.90 / oferta z najwyższą ceną: 379438.90
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: materiały opatrunkowe.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- 3M Poland Sp. z o.o, Al. Katowicka 117, 05-830 05-830 Nadarzyn, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 251550.00
- Oferta z najniższą ceną: 251550.00 / oferta z najwyższą ceną: 251550.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: materiały opatrunkowe.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
- Salus International Sp. z o.o, ul. Pułaskiego 9, 40-273 Katowice, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 16530.00
- Oferta z najniższą ceną: 16530.00 / oferta z najwyższą ceną: 16530.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: materiały opatrunkowe.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych, ul. Żółkiewskiego20/26, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 26625.00
- Oferta z najniższą ceną: 26625.00 / oferta z najwyższą ceną: 26625.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 6 PAKIETÓW
- dostawa leków ogólnych i wyrobów medycznych - 103 pozycje (ponowienie)
- DOSTARCZANIE LEKÓW WG 9 PAKIETÓW
- ZP 7/25 Dostawa leków
- Dostawa leków i materiałów medycznych, nr sprawy GCR/8/ZP/2025
- Dostawa produktów leczniczych - 9 zadań
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.