To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-02-15
Chorzów: Realizacja usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania podopiecznych OPS w Chorzowie
Numer ogłoszenia: 37057 - 2012; data zamieszczenia: 15.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 19102 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Kruszcowa 22, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 2496228, faks 032 2496229.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania podopiecznych OPS w Chorzowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych. 2. Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest wykonywanie usług opiekuńczych na terenie Miasta Chorzów, (na podstawie art. 50 ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej) w miejscu zamieszkania podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Chorzowie, zgodnie z ilością godzin i zakresem ustalonym w decyzji administracyjnej przyznającej świadczenie. 3. Usługi mają być świadczone w dni robocze, w dni świąteczne i wolne od pracy, a także - w uzasadnionych stanem zdrowia podopiecznego przypadkach - w godzinach nocnych. 4. Ilość godzin świadczonych usług uzależniona będzie od rodzaju usług, liczby podopiecznych i ich potrzeb i zmieniać się będzie w okresie trwania umowy. 5. Szacunkowa miesięczna ilość godzin w okresie trwania umowy tj. od dnia 01.03.2012 do 28.02.2013 roku wynosi 6.000 h (sześć tysięcy godzin) tj. 72.000 h (siedemdziesiąt dwa tysiące godzin) rocznie. 6. Szacunkowa ilość osób korzystających z usług opiekuńczych: 250 (dwieście pięćdziesiąt). B. Zakres usług opiekuńczych uzależniony jest od stanu zdrowia podopiecznego oraz jego sytuacji rodzinnej i finansowej, obejmuje w szczególności: B.1. U osób samotnych: 1. Pomoc w opiece higienicznej (mycie, kąpanie, czesanie itp.). 2. Zmiana bielizny osobistej, pościelowej, posłanie łóżka. 3. Pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych. 4. Zakup artykułów spożywczych i innych produktów potrzebnych w gospodarstwie domowym. 5. Przygotowanie posiłków z uwzględnieniem diety, w tym jednego posiłku gorącego. 6. Dostarczanie posiłku. 7. Pomoc przy spożywaniu posiłku. 8. Utrzymanie w czystości naczyń stołowych, kuchennych i innego sprzętu gospodarstwa domowego, służącego podopiecznemu. 9. Utrzymanie w czystości sprzętu sanitarnego i urządzeń sanitarnych. 10. Pranie bielizny osobistej oraz lekkiej odzieży podopiecznego. 11. Dbanie o czystość bielizny pościelowej i ciężkiej odzieży podopiecznego (w miarę potrzeb oddawanie do pralni). 12. Palenie w piecu, przynoszenie węgla, wody. 13. Utrzymanie w czystości pomieszczeń użytkowanych przez osobę korzystającą z pomocy poprzez wykonywanie porządków bieżących oraz mycie okien (cztery razy w roku). 14. Organizowanie spacerów. 15. Podtrzymywanie indywidualnych zainteresowań oraz pomoc w zaspokajaniu potrzeb duchowych (np. dostarczanie prasy, książek, czytanie, organizowanie kontaktów sąsiedzkich, zachęcanie do wykonywania robótek ręcznych), podtrzymywanie kontaktów z otoczeniem i rodziną. 16. Załatwianie spraw urzędowych według uzasadnionych potrzeb podopiecznego np. opłacanie należności za świadczone usługi opiekuńcze, należności za mieszkanie, media itp. 17. Zamawianie wizyt lekarskich, kontakt z lekarzem w sprawach dotyczących zdrowia realizacja recept. 18. Prowadzenie zeszytu wydatków i rozliczanie się z podopiecznym z wydanych pieniędzy przez osobę sprawującą usługi opiekuńcze. B. 2. U osób mieszkających wspólnie z rodziną: 1. Podawanie i pomoc przy spożywaniu posiłków. 2. Dostarczanie posiłku. 3. Utrzymanie w czystości naczyń stołowych używanych przez podopiecznego. 4. Utrzymanie w czystości sprzętu sanitarnego i urządzeń sanitarnych po użyciu przez podopiecznego. 5. Palenie w piecach w pomieszczeniach użytkowanych przez podopiecznego. 6. Podtrzymywanie indywidualnych zainteresowań, organizowanie czasu wolnego (np. czytanie prasy, książek, zachęcanie do wykonywania robótek ręcznych). 7. Zamawianie wizyt lekarskich w przypadkach nagłych, realizowanie recept, jeżeli sytuacja tego wymaga. 8.Załatwianie spraw urzędowych według uzasadnionych potrzeb podopiecznego np. opłacanie należności za świadczone usługi opiekuńcze, należności za mieszkanie, media itp. C. Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania kadrą niezbędną do realizacji zadania, tj.: personelem posiadającym ukończone kursy, szkolenia (potwierdzone odpowiednimi certyfikatami, dyplomami itp.) w zakresie podstawowych umiejętności koniecznych do sprawowania opieki nad osobami starszymi lub niepełnosprawnymi, w ilości nie mniej niż 40 (czterdzieści) osób, w wymiarze wykonywanych usług zapewniającym nieprzerwaną, prawidłową realizację usług opiekuńczych nad podopiecznymi OPS w Chorzowie, niezależnie od urlopów i zwolnień chorobowych, w trakcie całości okresu realizacji zamówienia. D. W/w osoby powinne posiadać odpowiednie predyspozycje psychiczne i fizyczne, niezbędne do wykonywania usług opiekuńczych a także w trakcie realizacji usług zachowywać się w sposób zgodny z zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami. W przypadku rażącego naruszenia obowiązków osoby sprawującej opiekę nad podopiecznymi OPS w Chorzowie, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wnioskowania do Wykonawcy o wykluczenie osoby z realizacji usług opiekuńczych na terenie Miasta Chorzowa. E. Wykonawca podda się okresowej kontroli i ocenie realizacji zamówienia, w szczególności w celu badania: E.1. stanu realizacji umowy, E.2. efektywności, rzetelności i jakości realizacji umowy, E.3. prawidłowość prowadzonej dokumentacji dotyczącej realizacji zamówienia, a w szczególności kart kontrolnych pracy osób realizujących usługi w domach podopiecznych. F. Wynagrodzenie stanowić będzie iloczyn sumy roboczogodzin w danym miesiącu kalendarzowym i stawki brutto. Wypłacane będzie z dołu na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy, do 14 (czternastu) dni po dostarczeniu faktury do siedziby Zamawiającego. Wykonawca dostarczy fakturę za jeden miesiąc kalendarzowy (rozliczeniowy) do siedziby Zamawiającego do 5 (piątego) dnia następnego miesiąca. Warunkiem wypłaty wynagrodzenia będzie właściwa realizacja usług opiekuńczych nad podopiecznymi OPS w Chorzowie potwierdzona przez prawidłowo prowadzoną dokumentację (specyfikację) obecności osób sprawujących opiekę w domach podopiecznych, w tym rozliczeniem kart kontrolnych zgodnym z wydanymi przez OPS w Chorzowie decyzjami administracyjnymi, zawierającym listę odpłatności osób korzystających z usług.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.20.00 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
S.C. "BARBÓRKA" SYLWIA I ARKADIUSZ KACZMARZYK
jakie przetargi wygrała firma
S.C. "BARBÓRKA" SYLWIA I ARKADIUSZ KACZMARZYK
- s.c. Barbórka Sylwia i Arkadiusz Kaczmarzyk, ul. Powstańców 22, 41-100 Siemianowice Śląskie, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 500000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 450000,00
Oferta z najniższą ceną: 450000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 630000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Grupowe ubezpieczenia pracownicze.
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 20 w Chorzowie, ul. Czempiela 49 - I/2025
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 22 im. Karola Miarki z Oddziałami Integracyjnymi w Chorzowie, ul. Św. Piotra 9a - I/2025
- Roboty budowlane związane z utrzymaniem urządzeń odwodnienia ulicznego na terenie miasta Chorzów w okresie do 24 miesięcy od daty zawarcia umowy
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH NA TERENIE MIASTA CHORZÓW OBEJMUJĄCE DZIELNICE: Zad.1 Chorzów Centrum, Chorzów Batory Zad.2 Chorzów Stary, Maciejkowice i Chorzów II
- Modernizacja terenu sportowego Szkole Podstawowej nr 18 w Chorzowie wraz z infrastrukturą w trybie wykonania: zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGI SPOŁECZNE DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU "Q samodzielności II"
- ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKI WYTCHNIENIOWEJ DLA CZŁONKÓW RODZIN LUB OPIEKUNÓW SPRAWUJĄCYCH BEZPOŚREDNIĄ OPIEKĘ NAD OSOBAMI NIEPEŁNOSPRAWNYMI CZ. I
- ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH / SUO DLA 31 OSÓB STARSZYCH, POTRZEBUJĄCYCH WSPARCIA W CODZIENNYM FUNKCJONOWANIU Z TERENU GMINY ADAMÓWKA W OKRESIE OD 01.06.2025 R. DO 30.09.2027 R.
- Realizacja asystentury ukierunkowanej na stabilizację sytuacji życiowej oraz aktywizację społeczną osób z doświadczeniem bezdomności
więcej: Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.