Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-11-07
Radom: zakup sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb placówek Radomskiego Szpitala Specjalistycznego monitor hemodynamiczny,wiertarki chirurgiczne, system zmiękczania wody w ramach zadania Zakup sprzętu i aparatury medycznej wraz z adaptacją pomieszczeń dla potrzeb R.Sz.S.oraz zakup średniej klasy aparatu ultrasonograficznego z opcją dopplerowską przeznaczonego do badań naczyń obwodowych w ramach dofinansowania z Ministerstwa Zdrowia pn.Narodowy Program Wyrównywania Dostępności do Profilaktyki i Leczenia Chorób Układu Sercowo-Naczyniowego POLKARD na lata 2013-2016
Numer ogłoszenia: 370580 - 2014; data zamieszczenia: 07.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego , ul. Lekarska 4, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 3615285, 3615284, faks 48 3615213.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.radom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb placówek Radomskiego Szpitala Specjalistycznego monitor hemodynamiczny,wiertarki chirurgiczne, system zmiękczania wody w ramach zadania Zakup sprzętu i aparatury medycznej wraz z adaptacją pomieszczeń dla potrzeb R.Sz.S.oraz zakup średniej klasy aparatu ultrasonograficznego z opcją dopplerowską przeznaczonego do badań naczyń obwodowych w ramach dofinansowania z Ministerstwa Zdrowia pn.Narodowy Program Wyrównywania Dostępności do Profilaktyki i Leczenia Chorób Układu Sercowo-Naczyniowego POLKARD na lata 2013-2016.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Część nr 1 - Monitor hemodynamiczny dla potrzeb Anestezjologii i Intensywnej Terapii 2. Część nr 2 - Wiertarka chirurgiczna dla potrzeb Oddziału Chirurgii Szczękowo-Twarzowej z Odcinkiem Zabiegowym 1 dnia 3. Część nr 3 - Wiertarka chirurgiczna dla potrzeb Oddziału Ortopedyczno-Urazowego 4. Część nr 4 - System zmiękczania wody dla potrzeb Oddziału Dializ 5. Część nr 5 - Aparat ultrasonograficzny dla potrzeb Oddziału Chirurgii Naczyniowej z Odcinkiem Zabiegowym Jednego Dnia i Pracownią Terapii Wewnątrznaczyniowej im. Dr n. med. Tadeusza Chmielińskiego,.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.51.00-4, 33.16.22.00-5, 33.16.22.00-5, 39.13.70.00-1, 33.11.22.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie Wadium. 2. Zamawiający określa wadium w wysokości: Dla części nr 1- 1 680,00 PLN (słownie: jeden tysiąc sześćset osiemdziesiąt złotych) Dla części nr 2- 528,00 PLN (słownie: pięćset dwadzieścia osiem złotych) Dla części nr 3- 884,00 PLN (słownie: osiemset osiemdziesiąt cztery złote) Dla części nr 4- 429,00 PLN (słownie: czterysta dwadzieścia dziewięć złotych) Dla części nr 5- 500,00 PLN (słownie: pięćset złotych) 3. Wadium musi być wniesione do dnia 17.11.2014 do godz. 11:00
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie uszczegóławia tego warunku w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie uszczegóławia tego warunku w postępowaniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie uszczegóławia tego warunku w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie uszczegóławia tego warunku w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie uszczegóławia tego warunku w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1).wypełnioną specyfikację techniczną zgodnie z oferowaną częścią 2). dokument wskazujący dostawców części i materiałów, które dla prawidłowego i bezpiecznego działania wymagają specjalnych części zamiennych, części zużywalnych lub materiałów eksploatacyjnych określonych przez wytwórcę wyrobu. 3).dokument wskazujący podmioty upoważnione przez wytwórcę lub autoryzowanego przedstawiciela do wykonania czynności , które dla prawidłowego i bezpiecznego działania wyrobu wymagają fachowej instalacji, okresowej konserwacji, okresowej lub doraźnej obsługi serwisowej, aktualizacji oprogramowania, okresowych lub doraźnych przeglądów, regulacji, kalibracji, wzorcowań, sprawdzeń lub kontroli bezpieczeństwa, które zgodnie z instrukcją używania wyrobu nie mogą być wykonane przez użytkownika. 4).dokument potwierdzający że oferowane urządzenie oznaczone jest znakiem CE oraz dopuszczone do stosowania w służbie zdrowia,/ jeżeli dotyczy/
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) zmiany osób reprezentujących Dostawcę lub Odbiorcę 2) zmiany siedziby Dostawcy lub Odbiorcy 3) zmiany numeru konta bankowego Dostawcy lub Odbiorcy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.radom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Radomski Szpital Specjalistyczny
Dział Zamówień Publicznych Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia
ul. Lekarska 4, pok. 313
26-610 Radom.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2014 godzina 11:00, miejsce: Radomski Szpital Specjalistyczny Dział Zamówień Publicznych Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia ul. Lekarska 4, pok. 308 lub 313 III piętro 26-610 Radom.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Inne dokumenty, które należy dołączyć do oferty: 1) pełnomocnictwo - w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie,/ jeżeli dotyczy/.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część nr 1 - Monitor hemodynamiczny dla potrzeb Anestezjologii i Intensywnej Terapii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Monitor hemodynamiczny dla potrzeb Anestezjologii i Intensywnej Terapii.Wielkość zamówienia: 56.000,00 zł netto.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.51.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Parametry techniczne - 20
- 3. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część nr 2 - Wiertarka chirurgiczna dla potrzeb Oddziału Chirurgii Szczękowo-Twarzowej z Odcinkiem Zabiegowym 1 Dnia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 2 - Wiertarka chirurgiczna dla potrzeb Oddziału Chirurgii Szczękowo-Twarzowej z Odcinkiem Zabiegowym 1 Dnia . Wielkość zamówienia: 17.592,59 zł netto.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część nr 3 - Wiertarka chirurgiczna dla potrzeb Oddziału Ortopedyczno-Urazowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 3 - Wiertarka chirurgiczna dla potrzeb Oddziału Ortopedyczno-Urazowego Wielkość zamówienia: 29.471,30 zł netto.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część nr 4 - System zmiękczania wody dla potrzeb Oddziału Dializ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 4 - System zmiękczania wody dla potrzeb Oddziału Dializ Wielkość zamówienia: 14.300,00 zł netto.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.70.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część nr 5 - Aparat ultrasonograficzny dla potrzeb Oddziału Chirurgii Naczyniowej z Odcinkiem Zabiegowym Jednego Dnia i Pracownią Terapii Wewnątrznaczyniowej im. Dr n. med. Tadeusza Chmielińskiego,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 5 - Aparat ultrasonograficzny dla potrzeb Oddziału Chirurgii Naczyniowej z Odcinkiem Zabiegowym Jednego Dnia i Pracownią Terapii Wewnątrznaczyniowej im. Dr n. med. Tadeusza Chmielińskiego, Wielkość zamówienia: 180.000,00 zł netto.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.22.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. parametry techniczne - 20
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawa płytek do rekonstrukcji twarzoczaszki oraz żuchwy dla Oddziału Otolaryngologii Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego w Radomiu
- Dostawa materiałów biurowych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu
- P-17-2025 Ochrona osób i mienia realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
- Remont łazienek w KWP zs. w Radomiu I i II piętro
- Remont elewacji północnej wraz z wyburzeniem przybudówki budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Józefa A. i Andrzeja S. Załuskich
- Remont boiska przy Zespole Szkół Technicznych w Radomiu
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa aparatu USG oraz aparatu do termoablacji dla I Oddziału Chorób Wewnętrznych z Pododdziałem Diagnostyki Endokrynologicznej (ZP-30/2025)
- ZAKUP APARATU USG
- Dostawa siatek i staplerów dla Krapkowickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
- Zakup wraz z dostawą aparatu USG dla Świętokrzyskiego Centrum Pediatrii Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach w ramach zadania pn "Inwestycje w ochronie zdrowia".
- Dostawa implantów
- Dostawa, montaż i uruchomienie aparatu USG na podstawie umowy leasingu operacyjnego z opcją wykupu użytkowego.
więcej: Aparaty ultrasonograficzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.